Jump to content

2.0 TFSI - BWA - taie acceleratia la 4500 - 5000 de ture


ciacobet

Recommended Posts

Salutare forumisti!

-masina nu are erori la scanarea cu vag com. 

-nu are zgomote ciudate din motor

-cam follower schimbat acum 200km odata cu distributia 

-problema aparea si inainte de schimb si acum dupa 

-cum se manifesta -> acceleratie mai brutala si nu conteaza treapta de viteza, cand ajunge la 4500 - 5000 de ture imi taie pedala. 

-daca accelerez lin, nu are nici o problema

 

Intrebari :

daca e problema cu debitul de benzina, nu ar trebui sa apara vreo eroare?

de ce merge ok daca accelerez lin?

de unde sa incep sa sap pentru a gasi problema?

 

Merci !!!

 

PS: pentru moderatori: am cautat 2 ore inainte de a posta si nu am gasit nimic asemanator cu problema mea. 

Link to post
Share on other sites

Pot fi mai multe cauze: bujii, injectoare, pompa de joasă presiune/filtrul de benzină etc. Ai softul original?

Link to post
Share on other sites

da! softul e original. Filtrul de benzina il am in portbagaj. O sa il schimb in weekend (daca il gasesc)

Link to post
Share on other sites

Schimbă şi bujiile dacă au mai mult de 60.000 Km, ai nevoie de NGK 1675.

Link to post
Share on other sites

schimbat filtru benzina si bujii. Face exact la fel. Alte sugestii?

 

Link to post
Share on other sites

Vezi partea de alimentare - pompele de combustibil şi injectoarele.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • xDaniel
      By xDaniel
      Salutare,
       
      Va prezint si eu noua masina de familie, VW Passat B8 AllTrack 2.0 TDI 190 CP DSG 2016.
      Este un upgrade la B6-le 2.0 FSI 2006 (care am de asemenea o prezentare aici pe forum), dar care o sa ramana in familie deoarece am investit prea mult timp si pot sa zic ca si bani in el ca sa il dau la 4k-4.5k (in cel mai bun caz). Si e pacat deoarece masina aia merge si arata super bine, deci o sa ramana in familie.
       
      Ca si dotari ar fi urmatoarele:
      - Faruri cu LED adaptive
      - Front Assist
      - ACC
      - Camere 360
      - Park Assist
      - Moduri de condus (ECO, Normal, Sport, OffRoad)
      - Discover Media Pro (cu Android Auto activat)
      - Bord digital
      - Panoramic
      - Interior piele alb
      - Kessy 
      - Incalzire scaune
      - Geamuri cu tenta
      - Perdelute spate 
      Si probabil ca mai are cateva care nu le stiu, dar o sa le gasesc pe parcurs.
       
      Am comandat cateva produse de curatare si intretinere piele, deoarece are o culoare foarte pretentioasa la interior si doresc sa o fac eu acasa (hobby). Si B6-le cu piele crem si alcantara tot acasa o intretineam pe parte de curatare interior.
       
      Ce nu imi place este ca nu are camera A5 ca sa pot activa Lane Assist, DLA, HBA. Am inteles ca se pot activa dupa ce am acea camera A5, dar probabil o sa fie un viitor retrofit, e pacat de farurile astea. 
      Si vreau sa merg si la un service sa imi regleze putin faza scurta care mi se pare ca bate putin cam jos fata de B6.
      Acuma am jantele pe 18 specifice Alltrack dar pentru fara mi-ar placea cele pe 19 tot de Alltrack (cele ce sunt cu negru putin, si cromate)
      Mai multe poze o sa pun pe viitor, dupa ce o curat putin.


    • Iulian M
      By Iulian M
      La sfarsitul lunii aprilie, VW a facut public cateva detalii despre noul motorul 1.5 TSI aici.
      Pe hartie pare foarte interesant si foarte avansat. Din ce am vazut pe aici, noile motoare 1.2 TSI, 1.4 TSI (cele cu distributie pe curea) si 1.8 TSI 180CP nu au mai avut asa probleme mari dar acest 1.5 TSI pare sa fie un motor nou cu destule inovatii ce probabil va fi cuplat cu DSG7.
      Ati cumpara 1.5 TSI stiind ce probleme au pus primele 1.2 TSI si 1.4 TSI? Dar 1.5 TSI in combinatie cu DSG7? 
      Miller combustion cycle with a high compression ratio of 12.5:1 Turbocharger with variable turbine geometry (VTG). Common-rail injection system with up to 350 bar pressure Innovative thermal management Cylinder deactivation (ACT) APS-coated cylinder walls (atmospheric plasma spray)  
    • xDaniel
      By xDaniel
      Salut, nu am gasit unde sa postez in legatura cu asta, asa ca am postat aici, daca e vreo problema, rog adminii sa imi mute in aria unde ar crede ei ca se incadreaza aceasta postare.
      Am schimbat EGR-ul la al meu 2.0 FSI si dupa cativa km pe tester imi apare EGR Sensor 2 P0407-002 = Signal too Low - Interitent si apa urca destul de greu la 90 grade fata de cum urca cand aveam mufa scoasa de la EGR sau cand era bun EGR-u vechi. Sa fie nevoie  de vreo adaptare din VCDS? Am vazut ceva pe site la RossTech
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept