Jump to content

Vw passat B6 variant 110 cp


red_viper

Postare recomandată

felicitari ca te-ai implicat si l-ai facut singur, ai invatat din greseli.

in schimb arata ca dracu plafonul negru si toate alea gri. unele merg vopsite...

Link către comentariu

Pentru că am eroare la bujii pe cilindrii 1, 3 și 4 am zis să mă uit puțin pe la ele și am constatat că sunt rupte fișele respective. Am să caut alt cablaj să văd poate își revin.

IMG_20231111_154149.jpg

Link către comentariu

chiar asa rupt, papucii ar trebui sa faca contact pe bujii, schimba si bujiile

Link către comentariu

Am vrut să montez roțile de iarnă și am constatat o uzură neuniformă a anvelopelor pe spate, interiorul uzat. Am vrut să fac o programare la unghiuri și mecanicul de acolo mi-a spus să merg întâi să schimb șuruburile de reglaj pe spate că alea sigur sunt gripate. Am dat comandă de șuruburi dar la service mi-au spus că trebuie și bucșele pentru că alea le taie să scoată șurubul. Am să mai studiez să văd ce rezolv!

Link către comentariu

pai ce sa studiezi ? 

asa este cum ti s-a spus. pe spate sunt 4 suruburi de reglaj cu probleme. 

 

1. cele 2 suruburi de la bratele din care se regleaza convergenta

2. cele 2 suruburi de la bratele din care se regleaza caderea. 

 

Foarte rar ai nevoie sa umblii la bratele de cadere, majoritea situatiilor se rezolva din convergenta. Si da, de cele mai multe ori se taie suruburile ca se blocheaza in bucse. 

 

 

image.thumb.png.f0deb3b481a036bc13032347effd08e1.png

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

A venit zăpada și bineînțeles că au apărut problemele specifice, căldură nu mai bagă și se aprinde și becul de la frâna de parcare, o eroare pe partea stângă la motoraș, când l-am schimbat mufa nu se mai clipsa cum trebuie și am scos garnitura din mufă, sigur a intrat apă acolo și dă eroare.

Am dat comandă de radiator de căldură, antigel și să văd cum îl schimb.

 

IMG_20231126_103013.jpg

Link către comentariu

am vazut mai multe discutii si am inteles ca nu merge.

motivul ar fi traseul f ingust din radiator .

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi am schimbat radiatorul de căldură, nu  e o operațiune grea dar nici ușoară. Cel mai greu e să desprinzi țevile care vin în radiator, pe mine m-a ajutat un prieten care are ceva forță în degete să poți trage de ele pe la motor și eu am stat și am ținut sub bord. Operațiunea a reușit, e mișto tare să mergi cu căldură în mașină, ultima perioadă am suferit rău de frig, acum bagă și pe stânga și pe dreapta cum trebuie. 

Radiatorul ăsta nou nu avea burete de jur împrejur, am scos ramele de pe cel vechi dar burete nu am mai avut să-i pun, nu știu ce se poate întâmpla dar așa rămâne.

IMG_20231216_131711.thumb.jpg.ddfafce39ba0318a7a92ccc8368a7490.jpg

Am o singură poză de la demontare să văd cum vin colierele.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am schimbat plăcuțele de frână pe spate, au ținut 23k km, nu știu acum cât țin la voi plăcuțele pe spate. Verificat culisantele, gresate cum trebuie, pistonașele au mers destul de ușor pot spune.

Urmează schimbul de ulei, am 11k cu ăsta, am folosit Castrol la ultimul schimb că așa am găsit pe stoc. Acum am dat comandă de Shell , mi-am adus aminte că foloseam la Dacia în 1994!IMG_20240208_192648.thumb.jpg.16ddf02664a330f57845f36c4e287bad.jpg

Norma 504 / 507.

Căldura nu mai am probleme, merge perfect!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Astăzi am schimbat filtrul de motorină, am verificat cu atenție și nu am găsit șpan. Am verificat și la supapa de pe pompă și era curat. Am amorsat cu testerul de 3 ori câte 30 secunde dar pornirea a fost mai greoaie, nu am mai pățit până acum. Abia la a 3 cheie a pornit și s-a aprins și spira dar am repornit și s-a stins.

Ce am observat apoi, că pornise și regenerarea și motorul era puțin turat, se aude o fâsâială în zona imediat după debitmetru unde tubulatura este flexibilă dar nu am găsit nimic fisurat, am dat jos tubul, l-am verificat pe toate părțile dar nu am găsit nimic. În momentul în care strâng de el cu mâna nu se mai aude. Am să încerc. Să fac o probă cu alt racord să văd ce se întâmplă .

Am făcut o singură poză să văd cum vin furtunele dar uitasem că nu trebuie desfăcute, am desfăcut carcasa de la filtru doar.

IMG_20240224_113714.jpg

Și o poză cu valorile la dpf!

IMG_20240224_182321.jpg

Link către comentariu

Te pregatesti de o pompa de motorina, aia de sub bancheta.

Aproximativ 700 lei.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Bună seara! Se potrivesc oare pragurile exterioare de passat b7 pe b6? Mă uitam că arată mult mai bine și dacă se potrivesc mă gândesc să le schimb.

Link către comentariu

Te referi la oem R-Line sau AfterMarket?

Link către comentariu

Azi am reușit să activez mirror down, a trebuit să înlocuiesc calculatorul de ușă pe dreapta, nu am făcut poze că nu am avut timp. Motorașul de oglindă îl aveam de vreo 2 ani. Nu știu acum cât de utilă este opțiunea dar am vrut să o am acolo activată.

Link către comentariu

IMG_20240316_183824.jpg

Am revenit cu codul la motoraș, este de pe b7 de Anglia, cel puțin așa era însemnat de la dezmembrări.

Link către comentariu

A montat cineva leduri pe b6, am citit că sunt unele cu omologare pentru anumite țări și tipuri de mașină, doar că la Osram nu găsesc să apară passat b6 în listă iar la Philips nu găsesc tipul de led în țară de cumpărat. 

Link către comentariu

Nu exista in Romania leduri omologate.

 

Link către comentariu

Ca sa fie mai discret, LED-uri se pot pune la numar, pozitie si prin interior. 
Nu pe faza scurta/lunga

Link către comentariu

Am schimbat și plasticul unde vine blocul de lumini. IMG_20240322_201944.thumb.jpg.e5ba3be7aeb6169fd41e594c73762bcc.jpg

Trebuie să caut și un buton cromat.

Link către comentariu

Pentru că iluminatul pe fază scurtă era deficitar am cumpărat niște becuri osram nb 200. Am ieșit puțin acum pe seară și iluminează destul de bine .

Am montat și niște semnalizări dinamice la oglinzi, sunt destul de aspectuoase.

 

IMG_20240328_170923.jpg

Screenshot_2024-03-28-20-12-24-047_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2024-03-28-20-12-40-792_com.miui.gallery.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Curățare galerie admisie, egr, înlocuire 2 bujii incandescente. 

IMG-20240406-WA0000.jpeg

IMG_20240406_191046.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...
red_viper

Am dat comandă de un debitmetru de aer pe un site specializat și astăzi am fost să -l ridic direct din magazin. Intrat în magazin, a fost identificată comanda, operatorul respectiv se duce printre rafturi, aduce cutia Bosch desigilată și-mi spune că a desfăcut-o el ca să verifice debitmetru. Acum fără să fiu răutăcios și să mă dau eu în spectacol, nu prea mi-a convenit explicația lui, m-am uitat la debitmetru, nu cred să fi fost ceva măsluit la el dar l-am refuzat, am spus că vreau cutie sigilată și eventual să o desfacă în fața mea dacă așa trebuie. 

Întreb și eu colegii aici pe forum dacă am procedat corect sau trebuia să-l iau așa, voi când luați piese de astea mai sensibile la fel le primiți în cutii desigilate, poate nu fac eu cum trebuie.

De ce schimb debitmetru? Am vrut să fac probă cu alt debitmetru și având în familie încă un b6 CBAB le-am schimbat între ele. Faza e că mașina aia merge foarte bine acum iar a mea ezită tare de la 2200 în sus și cumpăr unul nou pentru mine să văd ce se întâmplă!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!