Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

La eroare spune clar: IMPLAUSIBILE SIGNAL, deci cateodata nu funtioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor,

In primul rand vreau sa va spun ca detin si eu un VW Golf IV Edition, 1.9 TDI, 101 CP an 2003, in acte 2004, euro 4, cu motor AXR. La fel ca voi, am probleme cu cei doi martori de la bord, martorul buji care clipeste si martorul motor care este aprins permanet. Am urmarit discutiile voastre si a verificat franele (functioneaza), am verificat lichidul de racire (este la nivel), am incercat frana de motor. Se pare ca nu exista o cauza exacta ce provoaca acest lucru.Marti am programare pentru tester. Vreau sa vad ce iese. Va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Sper sa nu fiti prea obositi de atatea intrebari pe tema aceasta, dar nu am reusit sa ma luminez complet asupra celor pe care trebuie sa le intreprind.

Sunt posesorul unui VW Golf IV 1.9 TDI 81 KW, 2003 resoftat.

In aceasta seara venind spre casa mi s-a aprins martorul de bujie incandescenta - clipind intermitent.

Am vazut o solutie care se refera la un inlocuirea unui bec ars pe frana (am un bec care nu arde de vreo 7 luni).

Citind cele expuse de voi am corelat momentul in care a survenit aprinderea martorului cu o frana. Am vrea sa intreb ce e ala switch de la pedala de frana (ceva de sub pedala)?

Cam la cat timp trebuie schimbate bujiile? Eu nu le-am schimbat si nu cred ca nici proprietarul de dinainte (am 90,500 km).

Gandidu-ma ce ar putea cauza acest martor, am realizat ca acum 2 zile am inlocuit bateria masinii (cea originala cu una Varta black tot de - 12V si 70Ah). Conteaza si celelalte inscrisuri de pe bateria adik "340 A DIN" si 570 A EN/SAE" - astea erau specificatiile de pe cea originala. Acum cred ca e 470 A DIN)?

Pot sa fac ceva acasa: adica bineinteles o sa inlocuiesc maine becul de frana ars, dar pot sa vf mai departe eu ceva sau trebuie sa merg in service?

Am inteles din posturile anterioare ca senzorul de turatie n-are nici o treaba. Firul acela intrerupt...mi se pare o treaba de sisif...nush cum il depistezi.

Daca e cineva care ma poate ajuta cu o scanare pls ?!

Astept cu interes raspunsurile voastre....ma roade cand are ceva masina de moorrr.

Multumesc anticipat,

PS: Este ok sa ma deplasez in continuare cu masina; sau pot face stricaciuni la motor....nu prea am vazut raspuns la aceasta intrebare

PS 2: Am vazut o explicatie referitoare la lichidul de racire. Ce legatura are asta? chiar nu vad legatura

Modificat de Bughy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin:

Gandidu-ma la cele enuntate de voi, am coborat pana la masina sa verific stopurile de frana si....surpriza singurul functional a ramas cel de-al 3-lea (sus). Sper ca asta sa fie cauza; maine ma duc sa le inlocuiesc si revin cu raspuns.

Anyway as dori raspuns si la cele de mai sus; am un prieten care in seara asta a patit la fel si lui ii ard toate stopurile.

Ms

Modificat de Bughy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Ieri v-am scris ca am probleme cu cei doi martori de la bord (cel de buji si cel de motor). Azi noapte pe la 3, am pornit masina dupa ce a stat vreo 6 ore in vant si frig si surpriza, cei doi martori nu s-au mai aprins. Astazi am mai pornit masina de vreo 10 ori si nimic nou. Ce sa mai cred? Eu oricum o sa-i fac o scanare sa vad exact eroarea. Va mai tin la curent cu noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello again,

Am revenit cu solutionarea problemei mele.

Am fost si am inlocuit cele 2 becuri arse de pe frana. In momentul in care am pornit motorul a reaparut martorul dar doar pt 5 sec (cat i-a trebuit sa stearga/realizeze eroarea). Martorul a disparut apoi. Este ok acum

Totusi cred ca martorul care se aprinde este total neinspirat ales de cei de la VW...creaza panica aiurea (puteau sa se aprinda alti martori mai putini importanti: lichid de parbriz etc).

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Totusi cred ca martorul care se aprinde este total neinspirat ales de cei de la VW...creaza panica aiurea

Si LIPSA luminilor de frana ti se pare un ... lucru mic si aiurea? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am stopuri pe frana. functioneaza toate becurile

Verifica atunci daca in momentul in care aprinzi pozitia se aprind si becurile de frana, inclusiv lampa centrala de frana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu stiu daca am postat bine dar am vazut ca multi au probleme cu senzorul de turatie G28

Si mie imi apare mereu eroarea cu:

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-10 - - - Intermittent

As vrea sa stiu daca cineva a rezolvat problema cu acest senzor pt. ca masina porneste acum mult mai greu.

Si as mai dori daca stie cineva unde este pozitionat acest senzor :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa verificati continuitatea legaturilor dintre senzor G28 si ECU trebuie demontata grila de la stergatoare apoi verificati cu un Ohmetru daca:

-pinul 1 (fir de culoare maron) duce la pinul 110 din ecu...faceti la fel ca la pinul 2

-pinul 2 (fir de culoare neagra)duce in pinul 102 de la ecu...verificati continuitate intre mufa de la senzor si mufa de la ecu(ma refer la mufele din cablaj)

-pinul 3 din mufa de la senzor e masa, trebuie sa aibe 0 ohmi cu masa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In legatura cu spirala de la bujii.Toate becurile de frana iti sunt bune?nu sunt arse nici unul?eu asa am patit si palpaia spirala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

problema asta o am si io de vreo luna de zile,porneste dimineata usor fara pb,dupa un timp ce sta dau sa pornesc si nimic ,invirte si degaba.automat mi se si aprinde si becu de la esp, dupa ce dau mai lung la automat o ia.citeodata porneste la sfert.am pus vag si imi da 16705-engine speed sensor.am verificat mufa sensor,fire, demontat sensor,,nimic nu am gasit.acum am 4 alternative:alimentare motorina [trebuie sa invirta sa faca presiune],senzor defect dar nu cred,baterie obosita nu mai are destula putere sa invirta la 300 rpm cit ii trebuia la pornire,electromotor murdar [trebuia curatat].daca aveti vreo rezolvare ca io nu mai stiu ce sa incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu astept o rezolvare de la cineva , chiar saptamana trecuta dupa ce am spalat-o n-a vrut sa mai porneasca din prima si am dat mai lung si iar mi s-au aprins martorii de bujii si de motor (cateodata si ESP) , binenteles aceeasi eroare .Am masurat continuitatea la fire , tot in regula. Senzorul nu e defect ca eu l-am inlocuit si tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un caz la fel de pornire,a luat baterie noua,nu mai are pb.nu ca asta ar fi rezolvarea,dar a dat rezultate....o aia la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am avut si eu aceasi problema cu becurile in bord cel de engine check si spirla anul trecut in vara. La mine rezolvarea initial a fost simpla am schimbat senzorul de turatie G28 si traba a fost ca rezolvata, dar de cateva saptamani problema a reaparut. Am vorbit cu un mecanic de la reprezentanta VW si mi-a spus ca sunt mai multe probleme de fabrica ce apar la golf 4 1.9tdi cu motor axr, cum ar fi: bujiile asta in cel mai fericit caz, senzor de turatie, filtru de motorina, perii electromotor, posibilitatea de fisurare a unei conducte de motorina (in acest caz se formeaza o bula de aer si motorul porneste nu la prima ci la a doua cheie) si multe alte probleme de senzori mi-a explicat prietenul asta al meu.

Dupa ce reusesti sa-ti rezolvi problema iti mai sugerez o remapare, prin schimbarea softului mai scapi si de ceva posibile probleme care ar putea sa apara.

Specificatiile dupa remapare arata asa de la 101 cp la 136 cp, de la 225 Nm la 295 Nm si consumul extraurban scade cu vreo 200 de ml, pretul e undeva intre 200 si 300 euro, depinde unde mergi.

Ca sa te ajut iti sugerez sa mergi la o reprezentatnta volkswagen pentru o diagnoza, gasesti tu 70 de lei, pentru remapare sugerez o firma specializata care ofera garantie nu ceva garaj de coltu blocului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot cunosti mecanicul asta de la reprezentanta asteptam sa ne spui cum si unde ai rezolvat problema .Si eu am schimbat senzorul G28 dar dupa o luna mi-a reaparut eroarea(speed senzor implausibil semnal) si aceeasi doi martori aprinsi in bord. Am facut masuratori (continuitate fire de la senzor la ECU) si totul e in regula.Acum am acoperit ECU cu ceva sa vad cum o fi asa ca v-am spus cred ca la mine e legat ceva de umezeala si apa,adica porneste greu si apare eroarea mai ales dupa ce o spal sau ploua tare afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io am citit pe un forum din sua si spuneau ca asta ie o pb de soft care se poate remedia cu un flash up-date si gata scapi de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulise, ai incercat sa dai cu un spray contact la mufa de la senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , am dat cu spray pe contacte dar fara rezultat. In ce priveste flash update -ul de soft poate imi spune cineva unde si cum pot sa-l fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am dat electromotorul jos si l-am curatat.acum ie ok.peste vreo doua ore dau sa plec.surpriza,la fel invirte,invirte,pin la urma o ia,greu.se aprinde martorul esp.deci se elimina faza cu electromotorul.ar mai ramine senzorul de turatie motor,dar am vazut ca unii l-au schimbat si degeaba.sincer...nu mai stiu ce sa-i fac.o sa incerc cu bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi cu motor AXR cu probleme la pornire, m-am lovit de problema asemanatoare cu a voastra la masina unui prieten (golf 4 AXR).

Problema era ca masina pornea greu(dupa multe secunde pe demaror).

Cam asa stau lucrurile:

1. verificati siguranta nr 34 (se afla in stanga bordului si se poate identifica de pe panoul care acopera sigurantele). Daca asta e arsa(are 10 A) o inlocuiti si apoi vedeti ce se intampla.

prin siguranta asta se alimenteaza 3 chestii in motor: debitmetrul, senzorul pe pozitie ax cu came(sau senzor de turatie), clapeta de reglaj admisie. In cazul motoarelor AXR clapeta de admisie are dublu rol - acela de a inchide aerul la oprirea motorului si de a regla debitul de aer. Stiu ca asta e in general solutia adoptata la benzinare, dar credeti-ma ca asa e. Acea clapeta de admisie este separata de EGR. Veti observa 2 piese pe traseul de admisie, EGR si clapeta in cauza.

De obicei problemele vin de la aceasta clapeta care este capsulata si contine si parte de actionare electrica. In momentul in care uleiul din gazele de ardere introduse de EGR se condenseaza acolo, scurtcircuiteaza automatizarea clapetei si asta se distruge. Cateodata ramane scurtcircuitata si astfel siguranta 34 se arde, anuland astfel alimentarea si functionarea debitmetrului si senzorului de turatie care are si rolul de a initia injectia in cilindrul cu compresie maxima - de aici pornire grea a motorului.

Daca vreti mai multe detalii PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta functioneaza,ie ok,pornirea ie tot asa,odata o ia bine ,odata greu....nu stiu care ie pb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altii au schimbat G28 si nu mai au probleme chiar de spală motorul. Eu de fac asta cred că nu mai pornesc veci din loc.

Si la mine e de la apă, ca la Ulise, aşa că nu cred că e vb de siguranta de care zice TDI, dar voi verifica si asta. I-am facut la ECU un capac perfect ca am crezut intra apa la el prin grilă, dar iarasi am probleme ... si chiar la o ninsoare slabă, fară multă apă.

Incerc să vad ce e flash update -ul de soft. Sper să rezovam problema, ca m-am saturat.

... mi-oi lua Logan si nu mai am at

Modificat de mishanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!