Jump to content

Skoda Octavia 3 "Bestiuta" Style DSG 2.0 TSI 190CP FWD Velvet Red


zidanne

Postare recomandată

11 minute în urmă, zidanne a scris:

Au facut tot fara sa ma cert cu ei, fara sa se targuie,  fara nimic? Nu cred asta!!!! 

 

  Ti-au golit rezervorul de benzina sa mai acopere din pierderi :))) daca tot erau pe generator

Link către comentariu

@BeciAcustic din pacate am si moaca in ultima poza. Efectiv farurile nu mai sunt aburite ci sunt broboane (picaturi) de apa. Farurile OE erau produse prin DEC 2018... daca ajuta cu ceva. 

Link către comentariu

Eu am masina fabricatie februarie 2019, tot far LED si nu am probleme. Sper sa nu fie din acel lot desi farul poate sa fie decembrie 2018....vom vedea.

Link către comentariu

@zidanne, am impresia ca numarul cazuri de faruri LED cu probleme e destul de mare incat sa nu mai apara discutii la schimbare pe garantie.

M-am uitat de curiozitate cat era devizul, aproximativ  3200 lei/bucata far.

 

@BeciAcustic-daca vrei sa vezi faruri cu condens, mergi pe topicul cu faruri aburite, ale mele erau exemplul perfect. Erau si fisurate. Poate scapi fara probleme.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu

@halamadrid eu am avut probleme la cel fisurat. Adica atunci baietii de la Avia s-au dus la 0 pentru mine. Cand am luat masina de la ei  am vrut sa ma opresc la ANPC dar deja intram in primul lockdown... 

Meawhile sa zicem ca si-au mai spalat din pacate. Iar la ultimele 4 vizite (2 in Militari - ulei si verificare si 2 in Pantelimon) sa zicem ca m-au surprins in mod foarte placut.

Mai am 2 ani si 5 luni de garantie. Daca o tin asa si nu imi pica vreun S/RS3 (nu ma super nici cu un TTS/RS) la oferta aia o data in viata, urmatoarea e tot Skoda.

Dar vedem in 3 ani ;)) 

Link către comentariu

Sooo… azi am verificat daca baietii de la Avia au fixat bine bara :D Se pare ca da. Bineinteles ca am ceva de zis despre placute/discuri. Mai precis despre calitatea lor… Not!

 

Meeanwhile, pe cand linguream pe raul din gradina (cred ca sunt singurul cu permis pe o raza de 10km) am dar peste o un vrej de dovleac.

 

Dupa ce am ajuns acasa, 50 de bani si 15 minute mai tarziu…

 

Nh6jxU6.jpg

 

Bucuria piciului… Nepretuita ;))

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi, la vreo 2 ani dupa ce l-am barait pe @tavitara am reusit sa duc vechiul TV la reparat. Doar ca a trebuit sa fac un mic detur pana in Rahova colt cu Feren’tauri. 

La intoarcere am luat teroristul de la gradinita… 14% arata CB-ul in parcare dar… cui ii pasa. Chiar si pe modul chileanu sunt mai mult decat multumit de combinatia intre motor si cutie. Si suspensie. OK mergea un DCC. 

Cu toate astea… dupa aproape 3 ani si 50.000km nu mai reusesc sa ma enervez cand ma urc la volan ;))

 

PS care vrei niste roti de iarna?

https://imgur.com/a/AT1X7ri

 

PPS urmeaza poze noi in sectiunea vanzari.

Link către comentariu

@zidannestai linistit ca ieri am fost prin Constanta fataiala multa, 40km de colo colo ai niste tevi sparte prin oras + semafoare improvizate pentru lucrari puse pe strazi cu 1 banda pe sens. Am ajuns acasa cu 13%, unde alta data aveam cel mult 8% la motor 1.5TSI. 

Link către comentariu

@BeciAcustic nici cu CT nu imi e frica. Parca nitel mai bine decat B dar doar putin. Azi ma duc sa iau televizorul (cica l-a facut) ;)))

Si, dimineata cand venea din centru, s-a stins si a treia [cenzurat]... si abia alimentasem :)) Am doar un Agip reprofilat in Mol pe traseu... Si ploua. Si e urat. Brrr!!!

Link către comentariu

Azi o scosei pe Octavia la masa, ca-i cam chioraiau matele…

 

9cjcmKj.jpg

 

 

 

Link către comentariu

Lasand gluma la o parte... a fost o saptamana interesanta. 

1st'n 1st... am alimentat cu benzina de 95 de la oemve de pe Maniu (toate pompele cu 100 eru ocupate de dieseluri care puneau motorina de 50)... nu prea multa ca strica. 

Mergand putin mai haotic decat de obicei am reusit un 12 si nitel pe un drum care, la media respectiva, nu trecea de 9... Surprizele au continuat, eu neresusind sa scad sub 14 in oras... deci da, fie benzina de 95 n-are 95 (n-am avut cum sa vad variatia avansului in mers) fie 95-ul chiar e la limita pentru DKZA... anyways. 

 

Apoi, dupa excursia in Rahova colt cu Feren’tauri, juniorul si-a recapatat tembelizorul. Vedem acum cum facem cu programul.

Ieri, fiind destul de racoare si destul de multa ploaie si apa pe strazi am retestat anvelope de vara pe mod "toamna tarzie". Exceptand o plecare de pe loc unde ASR-ul inebunise... n-am simt (subiectiv) diferente fata de acum 3-4 zile cand erau 20 de grade afara. Si nici dimineata cand erau vreo 2 grade si deja incepusera bipaiturile cu "atentie la temperatura exterioara"

 

Deci, cumva, decizia de a pune la vanzare rotile de iarna...nu e chiar atat de nebuneasca. Acum, pentru sufletulul meu, parca ar merge niste Pilot Alpin 5. Insa, pentru 2 drumuri la munte si 3 zile cu zapada mai bine iau trenul/metrol (dupa caz). M-am tot uitat la Pilot All Season Sport 4 dar sunt niste anvelope pentru piata americana unde, se pare, conditiile sunt diferite; nu sunt omologate in eu/nu au performantele minime necesare pentru iarna. Si de aici sansele de a pune mana pe un set sunt aproape 0.

 

Om vedea...

Link către comentariu

Probat si de mine, cu benzina de 95  consumul creste cu 10%  fata de consumul cu aia de 99, la 1.5 TSI. Asa ca, e justificat sa platesc aia 50 de bani in plus la litru pentru 99.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
18 minutes ago, zidanne said:

Ieri, fiind destul de racoare si destul de multa ploaie si apa pe strazi am retestat anvelope de vara pe mod "toamna tarzie". Exceptand o plecare de pe loc unde ASR-ul inebunise... n-am simt (subiectiv) diferente fata de acum 3-4 zile cand erau 20 de grade afara. Si nici dimineata cand erau vreo 2 grade si deja incepusera bipaiturile cu "atentie la temperatura exterioara"

 

Deci, cumva, decizia de a pune la vanzare rotile de iarna...nu e chiar atat de nebuneasca. Acum, pentru sufletulul meu, parca ar merge niste Pilot Alpin 5. Insa, pentru 2 drumuri la munte si 3 zile cu zapada mai bine iau trenul/metrol (dupa caz). M-am tot uitat la Pilot All Season Sport 4 dar sunt niste anvelope pentru piata americana unde, se pare, conditiile sunt diferite; nu sunt omologate in eu/nu au performantele minime necesare pentru iarna. Si de aici sansele de a pune mana pe un set sunt aproape 0.

Lasand gluma la o parte, nu te juca cu "subiectivismul", e pacat de masina :)

Si daca nu pui premium pe 18, dar ai variante decente, chiar si pt cele 2-3 luni pe care tu le consideri "iarna". Iarna nu inseamna doar zapada si gheata, parerea mea, dar pe banii lui fiecare face cum doreste

PS - ai casco? :D 

Link către comentariu

E, aici nu prea inteleg cum sa dai 25000€+ pe masina si sa nu ai un set de anvelope strict pentru iarna. Apropo, in caz de dauna casco nici nu se uita la tine. Mult prea multe riscuri scumpe pentru cat costa un set de anvelope in raport cu masina. 

Link către comentariu

@BeciAcustic @acidone77 legea zice clar: anvelopele de iarna se folosesc pe drumuri acoperite cu zapada sau gheata indiferent de perioada anului.  Atat. A incercat unu placa asta acum vreo 2 ani. Amenda + daunele pe care le-a platit asiguratorul  au fost cam 20x dauna initiala.

@BeciAcustic nu e vorba de bani, e vorba ca in ultimele doua ieri, in februarie au fost 2 saptamani peste 15 grade la pranz. Nu cred ca iti poti imagina cum e sa dea FA in farane si sa duci sanie pentru ca e prea cald…

 

Momentan am 3 idei/solutii:

- sa raman doar pe vara; destul de riscant in cazul in care o bucla de curent jet sta mai mult de 2 saptamani tre sa apelez la masina nefastei.

- anvelope de iarna premium (870P/ PA5); nu prea ma incanta pentru ca din noiembrie pana in aprilie sunt cel putin 20 de zile de primavara;

- anvelope all weather in loc de cele de iarna… cam asta e ideea care imi surade acum.

 

Vedem…

Link către comentariu

Legea e proasta imho. Iarna nu inseamna doar "zapada" sau "gheata", inseamna si temperaturi reduse, unde anvelopa de vara e ciao. 

Anvelopa de vara sub 10 grade nu prea e ce trebuie, sa nu mai vorbim de sub 5 grade...

Poti circula linistit cu anvelopele de iarna la 10-15 grade... poate peste 25 grade sa-ti faca probleme. Imi pot imagina cum e sa mergi cu anvelopele de vara la 5 grade, si sa te duci sanie ( anvelope premium de vara )

Eu vin cu a 4-a idee - pune tu niste anvelope corecte, din gama medie ( bf goodrich gen ) care la sub 500lei iti vor oferi si comfortul si siguranta necesara in cele 3-4 luni de iarna "romaneasca".

 

Link către comentariu

@acidone77 cum impaci matale 0 grade noaptea la 15 noiembrie, 15 grade de Craciun, o furtuna mica de zapada dupa 10 ianuarie, 25 de grade in februarie si putina zapada in martie?   Ca eu n-am reusit.

 

Am mers cu anvelopele la 15-20 de grade C in aer (cand legea zicea 1 noiembrie - 1 aprilie) si nu mai fac asta nici batut (detalii in privat). Mai ales cu scandinave.

 

Am mers si cu anvelope de vara iarna, drum uscat, cand nu exista obligativitatea anvelopelor si parca n-as mai face asta. 

 

Legat de punctul 4 - o singura data am cumparat la recomadarea utilizatorilor anvelope din gama medie si in fiecare iarna am injurat regeste. Never again. Noroc ca faceam multi km si s-au dus repede.

 

Vedem ce o sa fie. La cum arata prognoza spre sfarsitul saptamanii devine safe sa folosesc si “scadinavele”. Daca nu se dau. Ca nu stau cu 3 seturi (doua de roti si unu de anvelope) in magazie ca nu mai am loc… Am avut “magazie sale” la sfarsitul lui octombrie… Am mai eliberat din cantrafuse. Habar n-aveam ca sunt hoarder. Incerc sa ma vindec.

 

Link către comentariu

E clar ca fiecare are un scenariu diferit de a merge, dar totul tine de adaptare la conditii + anvelope. Nu poti merge cu anvelopele de vara la 0 grade ca la 20 sau cu cele de iarna la peste 25, trebuie adaptare. Nu poti cere PA5 sa mearga in conditii de mers sportiv la 20 de grade ca un PS4, de asta nu le duci la limita.

 

Ideea este de a lua o anvelopa care se comporta optim in majoritatea timpului. Totusi sunt exceptii cu 25 de grade in februarie, pe cand regula este de sub 10 grade si chiar carosabil ud. 

A cauta anvelope pentru exceptii nu e in regula - nici cele cu cele mai bune rezultate pe zapada si cu siguranta nici a forta cu anvelopele de vara.

La fel cum mai important decat timpul de anvelopa este preventia, sa nu se ajunga sa te salveze anvelopele dintr-o situatie in care te-ai pus singur.

 

Spuneai ca iti tot intra FA si te duceai sanie...cand intra FA inseamna ca era la limita sigurantei.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

@The_Ego FA intra in mai multe scenarii. Nu doar atunci cand franeaza cel din fata.  Cel mai comun exmplu e atunci cand cobori de pe Basarab pe Titulescu si un istet de pe bretea decide ca cedeaza trecerea nu e pentru el. In situatia de care am scris mai sus aveam 30 la ora (maniu, trecere) si unu a decis sa imi intoarca in fata (ca are timp) si i s-a oprit motorul. Am magnet pentru astia. Si pentru pietoni sinucigasi - care sar direct din spatelor obstacolelor. Noroc ca, in Bucuresti, nu merg tare. As in sunt B1 lover ;))

 

Strict vorbind de fortatul anvelopelor de vara, la 2-3 grade uita-te putin pe rezultatele astora . Si tine cont ca rar am unde sa depasesc 60 la ora (legal) in Bucuresti. 

 

Eu am deja anvelope pentru exceptii (aka zapada, gheata, frig extrem) si nu prea sunt un "allrounder" cum ar zice americanii. 

Link către comentariu

Daca as sta in Dobrogea sau in sudul tarii nu as lua anvelope de iarna, nu merita. La ce ierni au fost in ultimii ani, probabilitatea de a merge pe zapada este foarte mica, dar probabilitatea de a merge la +10-15 grade este foarte mare, ca atare cele de vara sunt mai potrivite, desi pare un paradox. Daca sunt 5 zile cu zapada pe sosea, as tine masina acasa si as merge cu taxiul.

Am un set separat de cauciucuri de iarna, insa stau intr-o zona foarte rece si am multe drumuri la 1000-2000m altitudine. In august sau septembrie merg uneori pe temperaturi negative, dar nu trec la cauciucuri de iarna decat daca dau de zapada, altfel nu are niciun rost. Desigur nu merg la limita, dar nici cu cele de iarna nu pot sa merg la fel la -10 grade ca in iulie cu cele de vara la 25 de grade, aderenta nu e aceeasi.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!