Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

In urma schimbarii filtrului de polen am auzit şi eu aceste zgomote at

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o jetta 1.9 TDI 2007 dublu climatronic si am 1 problema:

nu mai imi baga clima rece ,am fost la 2 "meseriasi" si fiecare mi-a zis altceva...ca si la doctor smile.gif

primu mi-a zis ca nu am freon destul si dupaia ca e dus compresorul

al doilea mi-a zis ca e dus ceva senzor de temperatura

am fost la un prieten si mi-a pus VAG-COM -ul pe masina si ...surpriza ...nici o eroare

daca era dus compresorul sau senzorul ii arata la scanarea totala?

pe VAG-COM mi-a aratat ca , compreosrul lucreaza pt ca in mom cand era oprit...la turatii arata 0 si la Nm arata tot 0

in mom cand porneam clima imi arata turatiile la care merge compresorul voltajul si cuplu care il folosea aprox 3 Nm daca bine retin..turatiile in functie de cum turam motorul...etc...nu am retinut toate aceste detalii.maine ii pun iar VAG COM-UL si o sa fiu mai atent la detalii!

in Oradea nu avem specialisti vad...fiecare zice altceva

azi am facut testul ala cu tastele ECON + Reventilare..etc la test mi-a aratat i0

acuma seara surpriza....am dat climatronicul pe LOW...si am mers cu ea asa si si-a dat drumul...am pus termometrul din camera la gura de ventilare si mi-a aratat 4 Grade ,

la relantiv nu mi-a aratat decat 10 - 12 grade...am mai facut o proba si nu baga mai jos de 10 grade....dupaia nu baga de loc dupaia iar baga....4 grade si la relantiv cca 10 grade

sa fie compresorul???

SA MAI LOVIT CAREVA DE PROBLEMA ASTA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA si o diagnoza si vezi cand baga la 4 grade cat e cuplul absorbit de compresor. Nu e compresorul dus e acea electrovalva de comanda care , din pacate , nu se gaseste ca piesa separata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu poze de la Diagnoza..din nou nici o eroare ...pt cunoscatori am 2 poze

PS: pozele sunt facute cu telefonul :mad:

post-66290-1269978543_thumb.jpg

post-66290-1269978552_thumb.jpg

post-66290-1269978543_thumb.jpg

post-66290-1269978552_thumb.jpg

Modificat de DMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva e alimentata dar nu lucreaza cum trebuie. cuplul e mic la fel si presiunea in instalatie, la 7 bari e in repaos. Alimenteaza valva de pe compresor direct cu 12v , poate isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

usor de zis...greu de facut...

in primu rand ca nu stiu care e electrovalva aia

in al doilea nu prea e loc pe la compresor

in al treilea rand nu ma bag unde nu ma pricep

oricum ms Al Bundy

PS :totusi am sa dau o fuga dupa sarbatorile de paste la Arad...acolo e o firma care se ocupa numai cu clime auto!!!...meseriasi baietii !!!daca trebuie schimbat ceva se schimba...acolo nu merge cu : hai sa "peticim" sa legam, sa adaugam...etc

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre ventilatoare si motor ai loc sa bagi mana sa ajungi la mufa electrovalvei de pe compresor. Se schimba cu tot cu compresor, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clara treaba...compresor nou

la Oradea am gasit compresor nou nout (cu garantie) + freon, manopera montat -demontat la 350 EU cost total.

o fi mult?...o fi putin?...nush ce sa zic urmeaza sa imi caut un compresor nou sau SH sa vad daca merita diferenta

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulamentul! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce super. Se pare ca tot nu am rezolvat in toatalitate problema cu climatronicul. Dupa ce am schimbat un motoras de la clapeta de recirculare tot imi face probleme clima(se aude ca baga aer, dar nu iese pe fante), dar doar cand dau pe termperatura LOW sau uneori cand bag in marsarier.....

Aveti idee de ce se intampla cand asta cand bag in marsarier?.....cand le-am spus celor de la service au inceput sa rada.... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Spune-le ca este un feature al Golfului 5 - pentru a reduce mirosul urat care ar putea intra in masina

Imagineaza-ti parcarea cu spatele intr-un garaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand dai in marsarier,climatronicu trece automat pe recirculare numai ca nu se aprinde ledul,asta pt a nu baga in masina gazele de la esapament.Incearca sa apesi pe recirculare sa vezi daca baga ceva aer

Modificat de mejdelicious
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am avut programare la service pt clima si am scapat ieftin :D

Rezolvarea la problema mea : CONTACT IMPERFECT LA MUFA DE LA COMPRESOR !!! (cand mergea , cand nu mergea...cum dadeam intr-o groapa meregea...si tot asa)

aaa...mentionez ca mai aveam ulei in compresor cca 15ml ( mi-a facut plinul cu ulei cca 120 ml cica asta ar fi max ) + demontat - montat compresor si refacut contactul la mufa

Cost total : 80 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma jucam acum cateva zile cu climatronicul si am descoperit un alt meniu secret care cred ca testeaza motorasele.....cred.

Faza e ca, momentan, dupa ce si-a facut testele alea nu am mai avut probleme cu recircularea. O sa urmaresc in continuare daca imi mai face probleme.

Uitati un film facut de mine cu meniul: http://www.youtube.com/watch?v=PJKeY8Jje5A...player_embedded

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Lucian, daca nu ma insel eu, combinatia respectiva duce la resetarea motoraselor.

Recomand lecturarea acestui topic pentru alte gimmicks de genul asta :icon_rambo:

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iată că am ajuns şi eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA io diagnoza si urmareste urmatorii parametri ciu AC cuplat: curent cerut, curen absorbit, presiune in instalatie si cuplu absorbit, si inainte vezi daca ai vreo eroare pe clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am făcut iniţial testele din topicul "Ce secrete ascunde climatronicul" ca să ma lamuresc măcar dacă nu e de la compresor... din fericire acesta primea curent si funcţiona in parametri normali.

Neav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

630 ron ??? jaf la drumul mare ... pt. o incarcare de freon? cat ai scazut senzorul acela de presiune din total ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

210ron a fost senzorul

130ron test VAS

60ron manopera inlocuire senzor

140ron incarcare si vidare instalatie AC

20ron materiale mici

25ron freon AC

si 60ron ulei compresor

cam asa arata factura. Service-ul e unul binecunoscut in Bucuresti pt preturile practicate...dar am preferat reprezentata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

60 ron pentru o operatie care inseamna desurubare si insurubare senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ei se pare ca da :)) Ştiu că e mult dar asta primeşti dacă te duci la unul dintre cele 2 mari service-uri VW din Bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal'tare la toata lumea.

Evident ca am o problema si nu stiu de unde sa incep cu cautarile. Ieri cand am plecat in oras am constatat ca nu-mi mai merge ventilatorul de la clima. Toate indicatoarele de bord de la climatronic sunt functionale. Cand dau mai tare se aprind ledurile ca si cum ar merge mai tare si invers.

Am verificat siguranta si aceasta e buna.

Problema a aparut dupa ce am fost o data la spalatorie si am constatat ca-mi intra apa in masina exact prin zona aerotermei. Oare sa se fi ars motorasul? Dar n-ar fi trebuit sa "sara" siguranta? Si inca o intrebare daca tot am ajuns aici: aveti idee pe unde ar putea intra apa la locul din dreapta?

Multumesc

Modificat de dacianova
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trece clima pe rcirculare si dupa ce desfaci plasticul de la picioarele pasagerului baga mana pe unde trage aer si o sa ajungi la colivia aerotermei. Da-i o rotatie si poate pleaca . apa intra pe unde trage aer de afara, pe sub plasticul de la stergatoare, ai gurile de scurgere infundate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

Poate ma ajutati intro problema legata de clima. Am obs ieri cand am dat drumul la clima - setat pe 18 grade Auto -- ca imi baga aer rece dupa care vine aer caldut (merge cateva minute pe rece dupa care cald. pe cald merge cateva minute si baga rece). Daca setez temperatura mai jos de 18 grade adica LO - parca baga dar nu cat ar trebui.

Ce se intampla?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trece clima pe rcirculare si dupa ce desfaci plasticul de la picioarele pasagerului baga mana pe unde trage aer si o sa ajungi la colivia aerotermei. Da-i o rotatie si poate pleaca . apa intra pe unde trage aer de afara, pe sub plasticul de la stergatoare, ai gurile de scurgere infundate.

Multumesc,

Chiar astazi am sa incerc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!