Jump to content

Probleme Climatronic


OvidiuV
 Share

Postare recomandată

Asta e cea mai ciudata chestie. Poate ca cineva a schimbat tasta cu una cu alt simbol desenat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a schimbat nici o tasta. Nici nu se poate apasa. E ca si cum nu ar fi buton acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e masca de aia falsa ? ca poate cineva a pus-o acolo in ideea sa nu fie folosita, poate masina e sh si nu stii ce bube a avut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici poveste. Uite am mai gasit pe net poze cu climatronic de golf 5 fara recirculare.

golf5carbon.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e butonul cu sageata aia curbata din dreapta butonului de reglare a caldurii pentru sofer? Cam asa pare ! Am copiat poza si am dat zoom si parca ala era!! Intr-adevar este o versiune mai veche pentru ca nu are nici butonul de " dual" si in loc de simbolul "AC" are "ECON".

Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre cele 4 butoane dintre cele de la incalzirea in scaune, este cel din stanga sus, dupa cum a spus si radu81. Totusi poza nu se vede prea clar...

recirculare.jpg

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. M-am uitat in masina si este acel buton. Are dreptate colegul mai de sus. Deci am recirculare. Mersi mult de informatii. In legatura cu Auto si Dual cred ca este in functie de echipare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul DUAL se poate activa si la modelele mai vechi cu tasta ECON in loc de tasta AC (cum am eu, model 2004). Se tine apasat butonul AUTO timp de 3-4 secunde apoi climatronicul trece singur in mod DUAL si se va schimba temperatura simultan si la pasager doar din rotirea butonului temperatura sofer. La orice rotire a butonului temperatura pasager se va reveni la setarea individuala a temperaturii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

aceasi problema o am si eu ... trebuie sa schimb compresorul ... vai de capu nostru ... masina de 3 ani sa se strice compresorul ... preturile pt el sunt oscilante am gasit si la 210Euro si la 300 ... acum sa vedem ... care este compatibil ... tristi ... foarte tristi fiind si o masina germana ... cica nemtii ar fi buni dar apar din ce in ce mai multe probleme ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt buni, dar compresoarele nu sunt nemtesti, aici e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. De ceva vreme aud un fassss cand pornesc climatronic pe AUTO. De bagat baga aer rece, dar am mai avut o problema asemanatoare la alta masina si atunci am ramas de tot fara freon. Se poate cantitatea de freon sa fie pe terminate, masina fii an de fabricatie 2005?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Pun si aici intrebarea, poate stie cineva:

Vreau ca atunci cand opresc motorul si recircularea e ON sa ramana TOT ON si cand repornesc masina dupa mai mult timp. Ma enerveaza la culme ca primul lucru pe care-l fac la intrarea in masina sa fie apasarea butonului de recirculare. E singura masina care-mi face prostia asta, frantuzestile si japonezele stau cuminti in banca lor.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul cand pornesc climatronic pe AUTO (fara ECON) la treapta 1 si 2 se aude un fasssit sau un mic suierat care vine din interior (se aude in grelele centrale). Aer rece baga nu am nici o problema. Se poate ca freonul sa fie pe terminate? La ce perioada se inlocuieste freonul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o dovada ca golfului ii pasa de proprietar :), alea sunt mai puturoase si nu le intereseaza ca tie ti se aburesc geamurile. Glumesc evident, dar pana la urma e chiar asa un deranj sa apesi un buton ? Eu consider ca e bine ca nu tine minte, pt ca as uita si as merge cu ea activata mult timp si nu e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Da, e deranjant pt mine. Pt ca atunci cand o pornesc din telecomanda vreau sa se raceasca bine habitaclul, nu sa-mi bage aer la 37 de grade de afara. Si celelalte sunt setate sa opreasca recircularea doar cand temperatura exterioara scade sub o anumita temperatura, iti garantez ca la 37 de grade nu mi se aburesc geamurile :)

Deci, are cineva SOLUTIA? Nu ma intereseaza argumentele pro/contra.

Multumesc.

Modificat de the_punkreas2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa citez mecanicii romani, consider ca "asa face toate". Pentru mine care nu am ce sa pornesc din telecomanda :huh: , cred ca e mai bine asa. Eu am climatic, daca sunt pe recirculare in momentul in care schimb "zona" unde vreau sa imi bage aer conditionat se decupleaza automat recircularea si trebuia sa apas din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Hmmm, la mine, odata apasat, asa ramane. Si daca opresc masina cateva minute ramane activa recircularea. Asta ma enerveaza. Daca e in stare sa ramana cateva minute probabil ca se poate face o setare din VAG sa ramana asa forever (mai exact pana apas eu butonul sa opresc recircularea).

Anyone?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude un mic suierat pe treptele 1 si 2.Am reclamat la revizie acest lucru insa au ridicat din umeri,ei zic ca nu il aud :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude un suierat uneori cand e aerisitoarea intredeschisa :D

Offtopic: Demult am conchis ca cei din service sunt cam surzi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca o problema exista,pentru ca a aparut imediat dupa ce am schimbat distributia...

PS:Nu e grava ca de atunci am mai facut 50.000km :( ,probabil e vreo curea care patineaza foarte putin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu totusi raman la paerea ca freonul e pe terminate. Zgomotul acela l-am avut inainte pe un Opel Astra G 1.7 DTI si dupa o perioada zgomotul s-a amplificat mai tare si am ramas de tot fara freon. Cred ca nu mai este presiune suficienta in instalatie :rolleyes: , dar o sa merg cat de curand la un service.

A mai inlocuit cineva freonul sa ne zica si noua cat la costat? Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare.

am fost la ploiesti la cardinal motors, am comandat compresorul si mi l-au schimbat. total 4300 ron.

totu bine si frumos numai ca nu observ nici o diferenta la turatii cand pornesc/opresc climatronicul. (nu stiu cum era inainte.. dar aici pe forum ziceau baietii ca se vede la turometru). baga aer rece si functioneaza ok. asa ar trebui sa functioneze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cand pornesc climatronicu sa zicem la 22 C in primele 2 secunde daca asculti prin grilele centrale se aude un fasssst ca si cum ai desigila o punga de pufuleti. Dupa aceea ramane prezent un zgomot ca de frigider doar ca la intensitate mai mica sesizabil doar pe treapta 1 si 2 de la ventilator repet la temperatura de 22-23 de grade. Daca maresc temperatura sa zic la 26-27 de grade zgomotul nu se mai aude. Facea asa si inainte de completare cu freon si ulei. E normal sa fie zgomotul asta? La voi cum e? Bafta!

Cand pornesc climatronicu sa zicem la 22 C in primele 2 secunde daca asculti prin grilele centrale se aude un fasssst ca si cum ai desigila o punga de pufuleti. Dupa aceea ramane prezent un zgomot ca de frigider doar ca la intensitate mai mica sesizabil doar pe treapta 1 si 2 de la ventilator repet la temperatura de 22-23 de grade. Daca maresc temperatura sa zic la 26-27 de grade zgomotul nu se mai aude. Facea asa si inainte de completare cu freon si ulei. E normal sa fie zgomotul asta? La voi cum e? Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme am remarcat si eu o problema la climatronic.Atunci cand nu e pe AUTO,si incerc sa dau mai incet sau mai tare, climatronicul o ia razna in sensul ca daca dau mai incet el porneste mai tare,daca dau mai tare ramane pe loc de parca ar merge butonul in gol,si trebuie sa insist sa il reglez cum vreau eu,sau daca reglez uneori spre foarte incet (gen 2 liniute) se opreste.

Am dat si reset asa cum am citit in acest topic,dar tot nu s-a remediat.Mentionez ca masina are aproape 28.000km,si nu am avut pana acum absolut nici o problema cu ea.Ma pregatesc de revizia de 30.000,si as vrea sa stiu ce as putea face.sa incerc ceva pe garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan pinned şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!