Jump to content

Probleme si rezolvari in garantie eUp!


cascadoru
 Share

Postare recomandată

Asa cum am promis, incerc sa deschid un topic cu probleme si rezolvarea lor ( pe cat se poate).la eUp.

1. trepidat lame stergatoare fata  

Rezultat verificare: asa este cauciucul la aceste lame- datile mai multa apa si nu mai tremura :) -  NU FACE OBIECTUL GARANTIEI!

2. scartaieli puternice la roire volan stg/dr cu viteza f mica ( gen, la parcare)

Rezultat verificare: Scartaie burduful cap planetara stg-dr care eset dintr-un cauciuc infect ... l au dat cu spray siliconic si face mai putin  - NU FACE OBIECTUL GARANTIEI!

3. Pocnituri la actionare pedala frana la mers cu spatele :

Rezultat: Nu se stie de unde, necesita investigatii amanuntite si le duc masina pe 16 feb ptr o perioada nedeterminata de 20-30 zile pentru verificari amanuntite.

pot fi f multe cauze, inclusiv motorul electric,amortizoare, suporti motor, frane etc.

reperezentanta este una VW din NL....nu RO.

au spus ca au 6 masini eUp vandute si ca nimeni nu a reclamat pana acum asa ceva.

o sa ii contacteze si pe proprietari si sa i chestioneze in legatura cu aceste simptome de defect.

cam asta este ptr moment.

zi cu spor

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut, s-au rezolvat problemele intre timp?

Au aparaut altele noi?

Sunt interesat de noul e-up

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/8/2019 at 5:02 PM, cascadoru said:

3. Pocnituri la actionare pedala frana la mers cu spatele :

   Pocnesc placutele de frana pentru ca au joc in etrier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

E o problema care apare aleatoriu la orice marca/model sau mototorizare.

Are legatura cu producatorul placutelor de frana sau al suportului acestora.

Citeste si respecta regulamentul forumului!

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior este sanctionat de regulament.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

MIe mi-i sa dezlipit husa de la manerul franei de mana... La revizie nu au vazut, le-am spus si au zis ca daca vreau sa o schimb sa fac o reclamatie...!!! In Alba Iulia facusem revizia... era a doua electrica care o vedeau...  Si off topic... extrem de scumpa revizia peste 200 de lei sa unga usile si sa schimbe filtrul de habitaclu care e 6 euro....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Lamelele de stergator fac la fel si la mine pe Citigoe iV. Ma gandesc sa comanda altele valeo sau bosch compatibile cu Citigo. 

Si la min se aude o pocnitura cand dau cu spatele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lamelele de la ștergătoare au un zgomot de frecare, parcă ar fi mult praf pe geam când se acționează, corect? Pe langă asta mai scârțâie și când e puțină apă, nu? La mine fac la fel, chiar mă gândeam că e ceva ciudat la a mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine era un stuttering/trepidare si mult zgomot. 

Eram gata sa fac comanda de lamele ieri. Totusi dupa ce am fost la spalatorie (pana acum nu am spalat masina) zgomotul a disparut  complet 

Inainte sa merg la spalatorie am curatat putin cu detergent de vase parbrizul si am sters lamelele deoarece imi zisese de la service ca s-ar putea sa fie ceara ramasa de cand au pregatit ei masina.  Probabil chiar asta a fost.  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am reusit ieri sa reproduc problema cu oprirea motorului.

Scenariul e cam asa:

- mers cu masina in B in rampa si oprit cu pedala de frana 

- asteptat 2-3 secunde

- luat peciorul de pe frana si pus pe acceleratie

- motorul se opreste si apare in bord mesajul "Start engine manually"

- daca nu calci frana, masina se duce cu spatele la vale !!

- cu frana calcata, am mutat de pe B pe P, si motorul a pornit singur

- am pus in B si a mers  

Se reproduce doar la rampe cu un anume unghi .. si in locul in care am reusit, am putut reproduce 4 din 6 incercari ...

 

Modificat de Rhadoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu cred ca e un comportament normal. Cred ca ar trebui sa apelezi la garantie si sa mergi cu un mecanic in zona problematica ca altfel ei o sa conduca pe langa service si o sa zica ca e ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai erau colegi pe forum care au acuzat un comportament asemanator.

Eu cred ca toate au aceasta problema, dar se reproduce doar in rampa de un anumit unghi, nu foarte mare.

Comportamentul descris mai sus nu apare in rampe cu unghi foarte mare ... acolo totul merge perfect ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Citigoe si circul intr-un oras cu diferente de nivel destul de mari. Fac multe plecari din rampa, de diferite inclinatii,  dar nu am patit sa se opreasca motorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut,

Mai e cineva cu zgomote venite de la puntea spate (pare a fi dreapta spate)? Niste pocnituri la denivelări care pe drum întins parcă se transformă într-un huruit slab.

 

Am fost la PBV1 dar în cele 6 minute cat au mers cu mașina (via We Connect) nu au găsit nimic ?

 

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost la PBN cu niste zgomote ce veneau de pe undeva prin spate. Initial credeam ca nu au legat ceva cum trebuie dupa inspectie/revizie dupa ce, in prealabil, am verificat si mutat tot ce aveam prin portbagaj si ar fi putut face zgomot.

Dupa 3-4 minute de plimbare, consilierul service a decis inlocuirea, sub garantie, unei bielete (dreapta fata, daca nu ma insel) si asta a rezolvat problema. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Între timp a început să facă zgomote și pe față. Concluzia: rulmenți amortizoare, ambii (@1600km)

Modificat de bogdanxtoma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mai jos sunt problemele mele.

"Mecanicii" de la PBV1 ba nu aud niciun zgomot, ba le considera "normale"... Nu mai zic ca dupa operatiunile de pe puntea fata mi-au predat masina cu geometria varza :(

 

(1) Pe fata s-a mai estompat dupa ce au schimbat rulmentii de la flanse amortizoarelor. Din masina nu se aude decat pe loc sau la viteze foarte mici, deci nu e neaparat deranjant. Problema cea mai mare e ca a aparut dupa prima vizita la PBV1, pentru schimbarea cablului-selector de viteze

 

 

 

 

 

(2) Pe dreapta-spate in schimb, aici desi nu se aude atat de rau, zgomotul e constant in mers. Pe drum drept, pe denivelari, indiferent ... tot timpul cloncane.

 

 

Modificat de bogdanxtoma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 8/28/2020 at 12:15 PM, Rhadoo said:

Salut,

Am reusit ieri sa reproduc problema cu oprirea motorului.

Scenariul e cam asa:

- mers cu masina in B in rampa si oprit cu pedala de frana 

- asteptat 2-3 secunde

- luat peciorul de pe frana si pus pe acceleratie

- motorul se opreste si apare in bord mesajul "Start engine manually"

- daca nu calci frana, masina se duce cu spatele la vale !!

- cu frana calcata, am mutat de pe B pe P, si motorul a pornit singur

- am pus in B si a mers  

Se reproduce doar la rampe cu un anume unghi .. si in locul in care am reusit, am putut reproduce 4 din 6 incercari ...

 

 

Poate s-a mai discutat dar exact problema o intampina sotia, dar doar cand ajungea acasa, inainte sa intre in curte.

Am gasit si cauza: decupla centura de siguranta in timpul in care astepta sa se deschida portile.  Nu stiu daca e bug sau feature. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

E feature. E facuta ca sa nu te dai jos din masina (decupland centura, asta crede) si sa lasi masina in B sau D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru E-up(gen 2) e un update de optimizare a managementului bateriei.

Modificat de Rave
Mutat si editat pentru clarificare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dementor Știi cumva și ce include acest update? Adică ce problemă rezolvă. Ca să nu ne trezim că de fapt încarcă mai încet în urma update-ului în anumite situații de temperatură, de exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Împiedică apariția suprasolicitării unor componente din managementul bateriei, ca urmare a unor vârfuri de tensiune apărute în cadrul încărcării. Nu știu dacă are și alte efecte secundare, cert e că aduce o îmbunătățire. De reținut că e vorba despre E-Up(gen2) și sunt doar anumite serii ce au nevoie de update.

Modificat de Rave
Mutat si editat pentru clarificare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Am primit ieri acest mesaj, poate mai sunt si altii afectati. Zic asta ptr ca atunci cand am sunat ptr programare mi s-a spus ca masina (e-Up) are de fapt 3 rechemari - celelate doua mai vechi - insa pe noi nu ne-a instiintat nimeni de ele. Asa ca nu va bazati ca daca nu ati fost chemati in service inseamna ca masina nu e din lotul cu probleme. Si mai interesant este ca in service-ul care mi-a trimis acest mesaj mi s-au gasit cele 3 rechemari pe baza seriei sasiului insa in alt service autorizat VW (la care am sunat imediat dupa discutia cu primul service) mi s-a spus ca la sasiul meu exista doar doua rechemari, nu trei. 

 

Buna ziua,

 Dorim sa va informam ca autoturismul dumneavoastra este  vizat de o actiune de service, respectiv akt.34M4 fixare cablu maneta selector:

 Argumentare tehnica

La autovehiculele E-Up dintr-un interval de fabricație limitat există posibilitatea ca, pe parcursul duratei de viață a autovehiculului, să se desprindă din consolă cablul de cuplare a manetei selectoare. În cazul unui cablu de cuplare desprins al manetei selectoare, autovehiculul poate rula liber de pe loc, în pofida treptei P cuplate sau nu poate pleca de pe loc, în pofida treptei R/N/D cuplate.

Solutie

La autovehiculele afectate, cablul de cuplare a manetei selectoare se fixează pe culeea de cabluri de acționare.

 

Pentru efectuarea acestor actiuni este necesara  stabilirea unei programari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am primit. Doar de la dealer o intrebare zilele trecute, daca am reusit sa-mi inmatriculez masina, ca daca nu o inmatriculez pana la sf. anului nu le ies lor socotelile.

Ultima oara am fost acum aproape 2 luni, cu problema cu incarcarea la unele statii Renovatio si au zis ca pe langa asta au facut si o "reprogramare instrumente de bord",

in cadrul unei actiuni (probabil una din cele 3). Nu stiu ce a facut acea reprogramare dar problema cu incarcatul mai rau s-a accentuat pentru ca acum nu mai stiu la care statie tre sa pun contactul inainte sa incep incarcarea. Masina este "model 2021" ajunsa in posesia mea prin mai, dar este fabricata spre sfarsitul lui 2020.

Cu cablul de la maneta inca nu am intampinat probleme in 12k km. 

Nu a mentionat nimeni acel interval de fabricatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trimite-mi un pm legat de problema cu încărcarea, poate reușesc să te ajut. Faptul că trebuie să stai cu contactul pus are alta cauză decât comunicarea statie-masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mircea Georgescu

Salutare. As avea si eu pe langa problemele mentionate( lamele, pocnitura la deplasarea cu spatele, care apropos mie imi suna a cap de planetara, pt ca se simte nu numai ca se aude) o problema...mai delicata. Am incarcat la o statie enelx pe autostrada Buc-Pitesti. Cand sa plec, masina nu se mai misca de pe loc, o masinuta rosie aprinsa in bord, pedala de frana a coborat, dar volanul tare. Dupa nenumarate incercari, sun la asistenta vw24 ( masina este in garantie, cumparata in mai 2021) . Imi spun ca , conf garantiei, am gratuitate pana la cel mai apropiat service vw nu pana la cel preferat de mine ( as fi preferat unul din Buc, pt ca stiam ca sunt mai complexe electricele) si ca daca vreau musai sa o duc in Buc ma costa diferenta, (350lei) chiar daca defectul face obiectul garantiei(!) . Zic ok, daca asta e regula, duceti-o la pitesti...ma suna a doua zi mecanicul de la pitesti si imi spune ca ar sti ce are masina dar ca ei nu sunt autorizati de vw sa repare si masini electrice...si ca sa sun la asist24 sa o ia sa o duca la pbn sau pbv...sun la asist24, si mi se transmite ca ei nu imi duc masina nicaieri, ca au dus-o odata, si asta e regula. Masina de 17000 de km. Sun la service inapoi. "Pai  noi am vorbit cu asistenta si au spus ca e in regula. Noaptea mintii. Pana nu am facut o conferinta nu am scos o la capat. Stabilim ca o duce serviceul din pitesti catre buc...tot ei fac si programarea pt constatare la pbn. Azi, 28.12.2021. Primul loc liber...25.01.2022!!! Adica peste o luna. Constatarea!!! In fine, zic asta este. Sun la pbn, si cu umilinta ii intreb daca nu este normal sa primesc o masina, orice masina, ca sa ma pot deplasa. Raspuns: nu scrie  in garantie ca ne obligam sa va dam masina de schimb...ii replic ca orice service cu mai mult de 3 elevatoare iti da un harb cu care sa mergi...ca este vorba de obraz subtire. De emblema. Nu stiu poate sunt eu prea pretentios, spuneti-mi si mie dragi colegi doua lucruri 1 daca exagerez eu cu pretentiile, si 2,  daca firma volkswagen care se vinde in romania are vreo legatura cu brandul din germania sau este vreo imitatie chinezeasca, dar cu pret identic cu al masinii nemtesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!