Jump to content

Motorul AJM - probleme specifice , deosebiri ,etc


golfnik
 Share

Postare recomandată

volkswagen19tdi

Fum nu scoate...O sa încerc sa vad ce valori îmi da Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ... Am si eu un Golf 4 1.9 TDI cod motor AJM si am observat ca la o acceleratie brusca in mers, la liber ramane 1 secunda turata sau se mai tureaza umpic dupa care revine la relanti , iar daca apas ambreiajul si accelerez tot in mers atunci nu se intampla fenomenul ... am incercat in stationare si cu ambreiajul apasat si fara si atunci totul mi se pare normal ... Asa este si la voi sau am eu ceva problema ? 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica dupa o accelerare brusca scoasa pe liber ramane accelerata 1sec?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva la motoarele astea ajm(eu am bora) unde se situeaza senzorul g28?

cateodata imi apare pe tester,sterg si peste ceva timp apare din nou

ca si simptome ar fi pornire grea cateodata si la cald si la rece(invarte in gol,nu da nici un semn de pornire)apoi la alta incercare porneste la sfert...ma gandesc ca asta o fi sau am mai auzit ceva de electromotor...

 

 

daca stiti,patit ceva de genul,ajutor pls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da bigstar , de exemplu daca ma duc cu o viteza oarecare 50 si masina este la liber , cand o accelerez brusc in momentul in care am luat piciorul de pe acceleratie masina se mai tureaza umpic si dupaia revine la relanti...


soosy baga un ochi si pe aici http://vwforum.ro/topic/56985-senzor-g28/page-3   poate gasesti ceea ce cauti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
volkswagen19tdi

Am depistat am turbo defect mi.a consumat uleiul din motor....si mi.a facut autoaprindere....noroc ca am oprito in viteza ca altfel era grav...

Aveti idee ...sa il reconditionez sa il iau de la dezmembrari ?

Ma poate ajuta cineva?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iati un asz sau arl din dezmembrari ! bafta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema am  un motor ajm golf 4 115 cp si a anceput sa scoata fum alb la pornire asta ar fi prima problema iar a doua ami trage motorul si dintro data nu mai trage dar numai de la 2000 de rot pana la 2000 rot merge bine si cand sa intre turbo ma smaceste de trei ori si merge dar nu trage tare merg cam 5 min si dupa aia merge iara f bine ma baga an scaun .ma poate ajuta cineva ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de un vagcom pentru a lămuri problema, pot fi destule cauze şi aşa fără nici un indiciu cam greu să-ţi dai seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
volkswagen19tdi

Am rezolvat problema...Am reconditionat turbosuflanta...Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Baieti o intrebare am si eu...pe net sunt pareri diferite...am un ajm...nu stiu cati km...intrebarea e...cand scot joja sau desfac capacul de la ulei este normal sa scoata aburi si sa stripeasca usor? Pe la joja stropeste mai mult, pe la capac foarte foarte putin...am motul in ea...iar de consumat ulei...in 2000km a consumat masura zonei hasurate...(am si pierderi de ulei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este normal ca atunci cand scoti joja sau desfaci capacul "de ulei" sa-ti iasa fum (gaze de carter) si stropi de ulei  .depinde de cantitatea pierderilor pentru a putea evalua un eventual consum de ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu intr-o mare dilema cu distributia asta!Am un passat AJM din 1999 de care pur si simplu sunt indragostit Il am de 3 ani si chiar la inceput a trebuit schimbata garnitura de chiulasa dar de atunci merge superb.Am asistat la operatiunea respectiva si am vazut piesele din distributie toate stantate cu sigla VW,cica astea ar fi originale.In cartea tehnica scrie clar ca ultima oara neamtul a mers 93000 km  si dupa aia a schimbat distributia.Pe placuta din fata motorului scrie ca trebuie schimbata la 60000 mile sau 90000km.Am deja 63000 si nu stiu ce sa fac.Dupa toate dovezile as mai putea merge dar aici citesc ca ar trebui sa o schimb.Nu stiu ce sa mai cred,oare mai sunt si altii in situatia asta cu motorul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa o schimbi...se schimba la un nr de km si o anumita perioada...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat tea costat sa reconditionezi turbina? ai vreo garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, fiind nevoit sa schimb motorul în urma unor probleme descrise pe alt topic, am găsit un motor ajm complet la 700 de euro. E un preț ok? Sau pot găsi mai ieftin de atât? Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul e cam mare, depinde ce intelegi prin complet. E cu tot cu accesori? sau doar motorul? Depinde si numarul de km pe care il are motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tot cu accesorii. E verificat și mi se oferă și garanție. 230.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mie mi se pare ok, daca zici ca ar toate accesoriile. Mai ai si garantie la el. Cat timp/cati km ai garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, nu stiu daca ii o problema specifica AJM dar ca sa nu deschid un topic nou o sa postez aici. Am schimbat filtrele de aer, polen, ulei la masina si dupa aceasta 'operatiune' am inceput sa simt in masina miros de gaze de evacuare atunci cand aerul este pornit (atat ECON cat si AC) dar doar atunci cand masina sta pe loc. Dupa ce pronesc cu masina la drum nu se mai simte aproape nimic, sau foarte putin. A mai patit cineva ceva asemanator sau stie cineva care ar putea fi problema?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut....imi cer scuze daca am postat unde nu trebuia....dar sper ca ma poate ajuta cineva cu o prblm...la masina mea din semnatura....am urmatoarea prblm....pornita la relanti cand apas ambreajul se amplifica putin sunetul motorului....iar cand urc in turatie cam pe la 2000 suna ft usor a bataie dar nu se simte nimic in pedala sau pedalier doar se aude asata daca am tot oprit in masina....mentionez doar cu ambreajul calcat....ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva care este procedura corecta pentru instalarea kitului de reparatie la un injector pd? nu ma refer la demontarea injectorului, ci doar la schimbarea componentelor din kitul de reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI DACA reusesti sa gasesti kit de reparatie SI DACA reusesti sa-l schimbi (aici iti trebuie SDVuri) ,CUM probezi daca ceea ce ai facut ai facut bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!