Jump to content

Motorul AJM - probleme specifice , deosebiri ,etc


golfnik
 Share

Postare recomandată

De vreo 2000km, nici o problema, trage de rupe si la turatii mai mari, nu scoate fum deloc.

Mint defapt, am avut o problema, dar nu cred ca are legatura cu cipul: cand m-am intors de pe transalpina m-am luat dupa un Cayenne cu statie si am ajuns brusc la 150kmph cand a intrat in limp, are 260.000km, probabil trebuie curatata geometria la turbina. De atunci nu am mai patit problema asta, merge ok.

De adaugat ca tot cu ocazia cipului s-a rezolvat si problema pornirii la cald din software.

ar fi ideal un calculator de ASZ pe motorul asta ca sa nu mai trebuiasca dat mereu cipul jos si rescris apoi lipit...ala de ASZ se citeste pe OBD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ai sti cati mecanici te mint cu problema asta. Ultimul lucru care trebuie sa il faci impotriva presiunii era sa schimbi garnitura de chiulasa.

Constructiv o chiulasa de 1,9 tdi te tine pana pe la 600-700 de km, dar exista bineinteles exceptii

Sent from my SonyX8 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amazingalex1968

Am si eu o intrbare... Detin o BORA 1.9 TDI 85KW.115CP.din 2000 zilele trecute am facut revizia am trecut de revizie si am revenit acasa.Am lasat masina in parcare si dupa 5 zile am vrut sa plec la cumparaturi cind sa pornesc am ramas fara curen la baterie.Am scos bateria, am pus-o la incarcat.Dupa 2 zile de stat la incarcat am montat bateria inapoi pe masin si surpriza......cind dau la cheie da sa pornesa circa 2 sec dupa care nu mai vrea,iar dau la cheie si la fel da sa pornesc dar nu vrea.M-am uitat la alimentare, toate furtunele intregi,filtru de motorina schimbat inaite sa merg la revizie,am vb cu cineva si mi-a spus ca ar putea fi de la contact ca nu mai recunoaste cheia si ca sa nu-ti fure masina nu-i da voie sa porneasca si iti taie motorina .MA poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat?   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curent ai la baterie pana la urma? O baterie de masina cum ai tu nu se lasa la incarcat 2 zile ci maxim 20 de minute

Sent from my SonyX8 using Tapatalk 2

Invarte electromotorul sau nu ? Ca daca nu ti-ai prajit bateria incarcand-o atat amar de timp

Sent from my SonyX8 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti !

am si eu o problema cu un golf 4 1.9 TDI PD AJM.am masina in 10.2011..am facut 70.000km are problema asta de cand am cumparat-o !.imi porneste foarte greu. si la rece si la cald..cateodata e in toane..din 10 porniri, 8 sunt urate(imi invarte motorul de 6-7 ori) si in 2 din 10 porneste relativ mai bn..2-3 "invartiri" de 2 ani merg asa cu ea si nu stiu ce sa-i mai fac..am incercat pe la mai multi mecanici..mai multe testere..dar degeaba.. ca sa va faceti o idee o sa va spun ce am facut la ea ..:

-am verificat injectoarele,au rezultat valori intre -0,19 si +0,24

-am schimbat garniturile de la pompa "tandem" din capatul chiulasei

-am facut un test de compresie,a iesit..undeva pe la 18-20 bari

-mi-a pus cineva niste furtune transparante din filtru de motorina pana in motor..sa vada daca apar bule de aer..nu au aparut !

-azi i-am schimbat supapa de sens de pe turul care iesea din filtru de motorina si intra in motor,deoarece am desfacut-o pe cea veche si nu mai functiona..era blocata pe deschis..degeaba !

-de curand am schimbat si bateria..dar..la fel porneste..! doar ca invarte putin mai repede..dar tot de 6-7 ori..

In afara de pornire..masina functioneaza foarte bine..trage foarte bine,nu da fum si consuma cam 500-600ml de ulei intre schimburi..

Nu stiu ce sa-i mai fac..va rog ajutati-ma ! 

Multumesc !

Modificat de kosmyn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oringurile la injectoare l-ai schimbat ? avansul axei cu came, ce valoare are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cata motorina da pe retur la injectoare...asa am patit eu si am schimbat oringurile si sa rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la oringuri nu s-a umblat..dar am inteles ca daca era problema acolo..trebuia sa dea bule de aer  pe furtunele alea pe care le-am inlocuit cu  unele transparente..am inlocuit si turul si returul....dar ..aveti idee cam cat ar costa oringurile+inlocuirea lor?

si inca ceva..de obicei..la prima pornire..dimineata..scoate "un nor" de fum albastru..poate cine stie ..o fii si asta vreun semn..

multumesc frumos!

Modificat de kosmyn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa dea neaparat bule...chit de reparatie 200 ron si mana de lucru in jur de 300ron..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la oringuri nu s-a umblat..dar am inteles ca daca era problema acolo..trebuia sa dea bule de aer  pe furtunele alea pe care le-am inlocuit cu  unele transparente..am inlocuit si turul si returul....dar ..aveti idee cam cat ar costa oringurile+inlocuirea lor?

si inca ceva..de obicei..la prima pornire..dimineata..scoate "un nor" de fum albastru..poate cine stie ..o fii si asta vreun semn..

multumesc frumos!

 

set de oringuri pe bosch pentru un injector 35 ron. montajul depinde de atelier (trebuie si reglate injectoarele dupa inlocuirea oringurilor)

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rugamintea de a ma ajuta cu sfaturi si pareri. Problema pe care o am este presiunea in instalatia de racire. Cand motorul este cald se creeaza presiune mare in instalatie, furtunele se intaresc si nivelul apei din vasul de expansiune scade cosiderabil. Nu pierd lichid, intrucat atunci cand eliberez presiunea, volumul revine la acelasi nivel ca atunci cand motorul este rece.Nu am ulei in apa si nici uleiul la joja nu arata ciudat.Mentionez ca aceasta problema a aparut dupa schimbarea distributiei (inclusiv pompa apa Ruville).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. sunt nou pe acest forum si am o problema, va rog sa ma ajutati cu un sfat.                                                                                                                                                   Am un vw bora tdi 116 cp 85kw din 2000                                                                                                                                                                                                     Dimineata porneste usor dar dupa 5 minute se opreste  si porneste foarete  greu dupa la a 10cheie .    Dupa nu se mai opreste merge bine.                                                    Exista posibilitatea sa traga aer pe undeva?                              

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se opreşte brusc, ca şi cum ai lua contactul? Sau se opreşte cu trepidaţii, fum etc.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am si eu o problema la al meu Golf AJM. Problema e ca motorul nu se mai tureaza mai mult de 3200-3300 de ture, indiferent ca sunt in mers sau pe loc. Si im cazul accelerarilor bruste, masina trage in "hopuri". Pe tester a dat 2 erori la senzorii de turatie si de viteza, pe care i'am schimbat cu unii noi OEM, dar dupa inlocuire nu se simte nicio diferenta.

Si inca o chestie, nu stiu daca are legatura cu asta, dar are unele momente cand nu porneste la prima cheie... Bateria e buna, bujiile nu le'am mai verificat de ceva vreme, dar nu cred ca e de la bujii, ca face la fel si cand e cald afara...

S'a mai intalnit cineva cu asemenea probleme? Sau are vreo idee? Ca m'am saturat de mecanicii nostri priceputi, care te pun sa schimbi cine stie ce, si dupa ce le schimbi pleci cu problema nerezolvata...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand nu mai porneste vezi daca se aprinde spirala de la bujii cand pui contactul, daca nu se aprinde e de la releul 109 , nu trebuie schimbat doar refacute lipiturile , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde spirala mereu.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit cu un filtru de motorina la aproape 4000km de la schimb cand acceleram brusc tragea in hopuri cand o luam incet urca si pornea si greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat toate filtrele. Facea la fel si cu cele vechi. Mi'a spus cineva ca ar putea fi de la pompa de motorina din rezervor ca nu ar mai baga destula presiune... Am auzit la variante incat nu stiu ce sa mai cred.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Sa nu fie de la pompa tandem la simptomele tale.pompa din rezervor daca nu ma insel are presiune cat sa aduca motorina pana in filtru iar pompa tandem preia.spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem am schimbat'o cu ceva vreme in urma, ce'i drept, am luat una de la dezmembrări. Dar era in conditii perfecte, si am luat'o de la cineva de încredere...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat eu tot ajm am si nu am pompa in rezervor si nu are pb cu pornirea...chiar daca se arde eu zic ca tot porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

juravleflorin1

Salut la toti!

Am un golf 4 din 2000 1.9TDI 116CP 6+1 trepte AJM

Probleme:

1.La un moment dat nu mai trage cum trebuie ,ma lasa pe la 90km/h, 130km/h, 160 km/h .De obicei dupa ce o turez peste 3500 .

Daca sting si aprind motorul merge putin bine si iarasi .

Am fost azi la tester si o zis ca e prea mare presiunea in turbina si ca trebuie sa lungeasca o tija nu stiu ce .

Ce ziceti ?Daca "lungesc" sau ce fac cu tija aia o sa ii taie din putere masinii?

2.Porneste din prima la rece iar la cald o ia mai greu, trebuie sa invarta de cateva ori .

Tot azi mi-o zis ca tot de la presiunea din turbina.

3.Nu imi merg becurie pentru mers inapoi( au mers si deodata s-au ars, le-am schimbat si tot nu merg, sigurante ok)

4.Nu se aprinde becul din portiera la sofer si becul de pe plafon cand deschid portiera la sofer ,becul sigur nu e ars*(cand deschid de la pasager se aprind si in portiera si pe plafon)

5.Nu se lumineaza butoanele de la aer cald, aer rece , alea cu x1, 2 ,3

6.Nu tipa cand las pozitia sau semnalizarea aprinsa sau deschid portiera

7 In bord am martor pentru portiera  deschisa dar nu se aprinde cand deschid una , doar pentru portbagaj se aprinde

8.Am martor in bord pentru cand se termina lichidul pentru parbriz ,mi s-a terminat de n ori insa niciodata nu s-a aprins.

ASTEPT PARERI PENTRU FIECARE DIN PROBLEME.

Modificat de juravleflorin1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Turbina iti da limp, verifica furtune vacum sau posibil turbina infundata, e bine sa faci un log in mers ca acolo sigur vezi despre ce e vorba.

2. Uite pe VCDS sa vezi cum stai cu avansul sau sa nu ai vr-un senzor defect.

3. Sa nu fie defecta sonda de pe cutie care actioneaza switch-ul pt retur.

4.6.7 Switch-ul din usa defect sau trebuie refacute lipiturile de pe placa.

5. Presupun ca e ars un bec de la grila din spate si trebuie inlocuit. Ai AC manual nu?

8. Senzorul de pe vasul de lichid e defect/fir intrerup/oxidat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!