Jump to content

Motorul AJM - probleme specifice , deosebiri ,etc


golfnik
 Share

Postare recomandată

Am un prieten bun care o puso pe test si a zis ca sunt bune spre foarte bune :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

acuma nu vreau sa cobesc, dar asta e boala AJM-urilor. putin fumulet pt 2 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Eu nu cred ca e nicio boala.Sunt motoare foarte reusite dar au si ele km in spate..o uzura exista.Si a mea are momente cand scoate fum albastrui la pornire si miroase a motorina si sunt convins ca nu e normal.Dar un mecanic destul de ok mi-a spus asa: la o masina sh cu cat ii cauti mai mult nod in papura cu atat vei gasi mai multe probleme.Tind sa ii dau dreptate.Scoate fum la pornire dar in rest motorul trage bine o las asa.Cand se va agrava atunci va trebui intervenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in rest trage bine, in sarcina nu scoate fum..totul ok numai ca scoate la pornire...si nu mult...probabil asta pentru ca nu am nici finala...si gazele ies altfel! De exemplu cu finala, atunci cand o turam pe loc in 4000 nu scotea gram de fum, acum fara finala scoate putin negru...doar pe loc...si asta am inteles ca este ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU TURATI MASINILE PE MOTORUL RECE !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa a fost verificata si nu are fisuri si i-a fost facuta planeitatea. Daca tot am desfacut motorul am schimbat tachetii si cuzinetii iar azi imi monteaza motorul cu o garnitura noua. 

 

Din pacate mecanicul la care e masina mea acum, nu are cum sa verifice racitorul de ulei, asa ca, am doua variante. Sa-l las pe asta care e acum, in speranta ca nu are probleme sau sa iau unul nou.

 

Multumesc pentru pareri.

Modificat de Posacu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din pacate am ajuns sa schimb motorul, in continuare nestiind care e problema. Prespunerea e ca e blocul motor fisurat dar se pare ca va ramane pentru totdeauna un mister.

Modificat de Posacu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salut.cred ca se putea repara si al tau.din curiozitate cam cat te.a costat noul motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

500 euro + manopera.

 

Probabil ca se putea repara daca se gasea problema dar nu stiu care erau costurile. Oricum e ciudat ca toata lumea zice ca n-a auzit de bloc motor fisurat la motoarele astea si ca motorul tragea ca-n prima zi. 

Ghinionul e cel mai bun prieten al meu :)

 

P.S. "Vaselina" de dupa interventie.

post-44301-0-76120500-1396352150_thumb.j

Modificat de Posacu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Ei nu e chiat asa.ti.au ramas piese de schimb.poate cu timpul afli ce a avut al tau si il repari.asa vei avea motor de schimb :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Colegi...voi ce consum aveti si in ce imprejurari? Eu am bagat 10 litrii cand s-a aprins martorul de motorina si am 100 km pana acum dar nu cred ca mai fac 20! Mi se pare mare consumul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am consum de 8-9 in oras (suspensie sport si jante pe 17'')si la 130k/h consuma 6-6.3

Modificat de bigstar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut 110 cu 10 litrii...mers normal in oras, asta inseamna fix 9, jante de tabla pe 16 (destul de grele)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Vi sa mai intamplat sa se aprinda becul GALBEN de la ulei, si totul sa fie in regula, ulei la nivel, nu se aude nici un zgomot neobsinuit pe la motor, adika totul ii ca inainte cu un bec la ulei in plus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am un VW Bora 2001, motor 1.9 tdi, cod AJM. am schimbat de circa 3 luni garnitura de chiulasa (pierdeam antigel care intra in ulei). am mers ok circa 5000 km cand am inceput sa pierd ulei. nu am depistat pe unde(insa erau urme de scurgeri pe motor) . am schombat uleiul, am mers 20 km, iar cand am ajuns acasa in vasul de expansiune gasesc un amestec de antigel si ulei (un lichid foarte vâscos).


Care crede-ti ca ar fi problema? S-a ovalizat chiulasa(garnitura e schimbata de 5000 km ), termoflotul ? 


Veniti va rog cu cateva sfaturi !


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trutan Darius

Salut. Ai dus chiulasa la facut plan si verificat sub presiune(sa nu fie fisurata)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am dus-o. am crezut ca e garnitura. am schimbat-o si cateva mii de km am mers bine.

am desfacut acum termoflotul. aparent nu are nereguli. il anulez sa vad ce se intampla.

mai aveti voi vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdandumiter

Imi pare rau sa-ti zic, dar schimba serviceu ca acolo au lucrat niste maini nepricepute ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM GASIT PROBLEMA. am anulat instalatia de apa din termoflot si l-am montat. cand s-a incalzit motorul a inceput sa curga uleiul pe una din conductele pe care circula apa. am dat comanda de termoflot si maine il schimb. sper sa nu am alte probleme. eram super panicat ca s-a fisurat chiulasa sau blocul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdandumiter

Mecanicii in general mint sau nu sunt priceputi.   Am avut aceeasi problema si mi-am rezolvat-o prin schimbarea garniturei de chiulasa. M-a costat aprox 700 lei. 150 de lei garnitura si 550 manopera.  
   Daca doresti mai multe informati da-mi un PM.


Ti-e probabil pompa de injectie putin dereglata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Vi sa mai intamplat sa se aprinda becul GALBEN de la ulei, si totul sa fie in regula, ulei la nivel, nu se aude nici un zgomot neobsinuit pe la motor, adika totul ii ca inainte cu un bec la ulei in plus?

Da, am patit eu de vreo 3 ori. Daca complectez cu cativa stropi de ulei se stinge. Nu stiu de la ce face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica coduri de eroare pe instruments, face senzorul figuri cateodata, eu am patit asa ceva, cateodata arara temp uleiului si scria level ok iar alte dati nu arata nimic pe canalul din measuring blocks cu vcdsul.

Daca la punerea contactului clipeste becul galben de 3 ori inseamna "eroare senzor nivel"

Modificat de Alexandru P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
volkswagen19tdi

Salut,

 

Am si eu un Volkswagen Golf 4 1.9 TDI AJM 116 CP , 6+1 CV, De cand l-am luat am avut un fluierat la turbo placut :D,

de vreo saptamana peste acel fluierat de la 2000 turatii in sus se aude un suierat, parca ar trage aer fals, iar masina nu m-ai trage

ca inainte. Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi ? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fum negru, la accelerare ?

 

fa un log in mers, cu VCDS-ul, pe Engine - campurile 003,010 si 011 - sa vedem ce date iti apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!