Jump to content

Motorul AJM - probleme specifice , deosebiri ,etc


golfnik
 Share

Postare recomandată

Scriu aici pentru ca am ajm, sunt de pe telefon si caut greu topic-uri! Azi dimineata a intrat turbina pe la 2800, si nu cu toata puterea! Aveti idee ce ar fi? Sa incerc sa ii dau o forja pe autostada sa elimine mizerie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Eu cand am cumparat masina tot la fel imi facea..lusm limp de la suprapresiune.intai misca de tija de geometrie vezi daca e blocata.daca da incearca sa o ajuti tragand si impingand de ea.eu sincer m.am enervat intr.o zi si am forjat.o pe autostrada vreo 40 km si nu a mai facut nimic de atunci.din cate am inteles metoda asta mai ales cand ai suprapresiune nu face prea bine..risti sa strici mai multe.verifica tija de la actuator si vezi cum se misca.spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot afla ce senzori functionali are masina mea?

este vreun site care spune tot despre masini  in ordinea aparitiilor?

a mea este din aprilie 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am cumparat masina tot la fel imi facea..lusm limp de la suprapresiune.intai misca de tija de geometrie vezi daca e blocata.daca da incearca sa o ajuti tragand si impingand de ea.eu sincer m.am enervat intr.o zi si am forjat.o pe autostrada vreo 40 km si nu a mai facut nimic de atunci.din cate am inteles metoda asta mai ales cand ai suprapresiune nu face prea bine..risti sa strici mai multe.verifica tija de la actuator si vezi cum se misca.spor

am fost pe autostrada, m-am purtat urat si si-a revenit! cam ce as putea face sa nu mai am asa ceva? recunosc ca de cand a inceput zapada am mers mai batraneste + sa o pornesc si sa o las la relanti vreo 10-15 minute pana am curatat-o de zapada, apoi am oprit-o! sa fi cauzat asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara,

Am si eu un AJM din 2000 115 (habar nam cati NM are) cutie in 6 trepte, dar am o problema, eu cred ca nimeni nu sa mai intalnit cu asa ceva stiu ca suna ciudat dar...miroase foarte urat dupa ea tin sa mai mentionez ca eu o conduc mai sportiv...si in plus mi se pare ca consuma cam mult.

Deci am mai auzit varianta ca ar putea fi vorba de filtru de particule dar mecanicul meu zice ca nu are filtru de particule(asta vorbind cu el la telefon pt. ca nu are timp sa ma primeasca). Am mai auzit varianta ca pe sub ea ar fi ceva flexibil, cica sar fi spart ala...

Inainte sa ajung la mecanic as vrea sa stiu si parerea voastra.

    Deci???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea e din 2001 si ARE filtru de polen. E pozitionat cum deschizi capota in partea din stanga sus, sub stergatoare. 
Cat despre miros, am avut si eu o experienta mai ciudata, tot dupa ce a trecut iarna. Mi-a intrat un sobolan la motor sa se incalzeasca zic eu, si n-a mai putut iesi de acolo si a murit din cauze inca neelucidate :D Chestia e ca n-am stiut ca era acolo pana nu am dat capacul motorului jos, si m-am uitat pe acolo printre furtune. Cat timp motorul era rece nu mirosea, dar daca mergeam mai mult si se incalzea motorul, mirosea de nu puteai sa stai in masina.

Arunca un ochi mai atent, poate se repeta problema :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da iti multumesc de sfat...dar am uitat sa mentionez ca nu este genul acela de miros...miroase a gaze, nu prea stiu cum sa explic..

mai astept pareri dar cred ca pana la urma voi deschide un topic nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Verifica tu sau daca cunosti pe cineva care stie sa lucreze cu vag sa nu cumva sa foe ceva din injectie.mirosul de motorina nearsa + motor sau calaizator neajuns la temperatura optima de functionare duce la un miros urat.mai e posibil sa fie si din catalizator (adica sa nu mai fie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm...am putine emoti...motorul ajunge la 90 si nu se misca deacolo(asta dupa ce am schimbat termostatul)...mentionez ca masina nu scoate gram de fum, de nici o culoare si de nici o forma...

daca ii din injectie ce pot sa ii fac?

sunt sanse sa fie teava in loc de catalizator?

si daca nu am catalizator se potriveste de la ori ce euro 3 adika si daca ii benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Intai de toate verifica daca totul functioneaza ok..mai ales legat de injectie.de unde alimentezi?eu am facut experimente cu 2 statii petrom..una prin franciza si cealalta putin mai serioasa..sa sto ca atunci cand alimentez de la prima mirosul e mai accentuat..m.am mai documentat si eu putin si din catalizator sunt mai putine sanse sa fie.parerea mea e ca s.ar putea sa fie din alimentare-injectie.poti sa incerci un lucru..scoate.o la un drum mai lung si alearg.o putin si vezi apoi daca mai miroase asa tare.spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O am de 6 luni masina, si de atunci numa din Shell din slovenia alimentez :))  :D din romania am bagat o singura data de 50 de lei :))

Facand o paranteza, am un prieten care avea un opel combo care tot asa cand o apuca mirosea foarte urat dupa ea se tura cu 100-200 la relantiu in plus si facea motorul zici ca era masina facuta de curse dar pe langa asta mai si mirosea urat dar si scotea mult fum dupa ea. A fost la mecanic si zicea mecnaicul ca se regenreaza nu stiu ce filtru bla bla bla...bineteles ca o vandut masina si nu ia dat de capat. Acuma eu simt acelasi miros dar nu vad fum si nu vad sa se tureze masina...

Si din injectie ce ar putea sa fie?sau ce as putea sa-i fac injectiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Masina mea consuma antigel intr-o veselie, 1L in 2 saptamani. La busonul de ulei era plin de "vaselina" galbena, care din cate am inteles este o cauza amestecarii uleiului cu antigel. Masina a ajuns la mecanic, a desfacut motorul crezand evident ca e garnitura de chiulasa sau chiulasa insasi. Garnitura e ok, dupa spusele mecanicului, iar chiulasa a fost supusa testelor sub presiune si nu are fisuri. 

 

Are cineva idee care poate fi cauza consumului exagerat de antigel? Poate fi blocul motor fisurat?

 

Multumesc

Sergiu.

Modificat de Posacu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trutan Darius

Eu as tinde sa cred ca ii termoflotul:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca nu am ulei in vasul de expansiune, si din cate zic meseriasii daca problema e la termoflot ar trebui sa se manifeste asa. Nu mai stiu ce sa cred :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Din termoflot nu cred.Presiunea uleiului e mai mare decat presiunea antigelului si de obicei daca e termoflotul defect vei gasi ulei in vas.Eu totusi tind sa cred ca ar fi garnitura de chiulasa chiar daca ochiometric pare in regula.Nu ii trebuie cine stie ce gaura ca sa patrunda apa.Daca esti sigur ca chiulasa nu are fisuri verifica-I planeitatea si schimba garnitura.Daca nici asa nu merge s-ar putea sa fie din blocul motor dar n-am auzit pana acum.Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pentru miros pot fi semeringurile de la injectoare si verifica si tobele. Clapeta de platic de de sub filtrul de polen se misca daca comuti recirculare-aer de afara? Mie antigel imi pierde in fata la radiator, baga mana sub el si vezi daca e umed, aceeasi problema am avut-o si la golful de dinainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blocul motor nu am italnit doar daca sa rupt o biela, dar..chiulasa fisurata am mai intalnit.

Zi frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Si eu am o problema cu gazaele de la masina, dar miam zis ca ii normal...

Care sunt semeringurile de la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Masina mea consuma antigel intr-o veselie, 1L in 2 saptamani. La busonul de ulei era plin de "vaselina" galbena, care din cate am inteles este o cauza amestecarii uleiului cu antigel. Masina a ajuns la mecanic, a desfacut motorul crezand evident ca e garnitura de chiulasa sau chiulasa insasi. Garnitura e ok, dupa spusele mecanicului, iar chiulasa a fost supusa testelor sub presiune si nu are fisuri. 

 

Are cineva idee care poate fi cauza consumului exagerat de antigel? Poate fi blocul motor fisurat?

 

Multumesc

Sergiu.

 

 

Eu as tinde sa cred ca ii termoflotul:)

 

este foarte posibil sa fie termoflotul.... daca ai mizerie in vas... face ca o pasta - de obicei de culoare gri.

 

jos cu el, bagat presiune si vazut in apa daca scapa.

 

Din termoflot nu cred.Presiunea uleiului e mai mare decat presiunea antigelului si de obicei daca e termoflotul defect vei gasi ulei in vas.Eu totusi tind sa cred ca ar fi garnitura de chiulasa chiar daca ochiometric pare in regula.Nu ii trebuie cine stie ce gaura ca sa patrunda apa.Daca esti sigur ca chiulasa nu are fisuri verifica-I planeitatea si schimba garnitura.Daca nici asa nu merge s-ar putea sa fie din blocul motor dar n-am auzit pana acum.Spor

 

cand ai termoflotul spart, baga ulei in circuitul de racire... la greu.

 

Salut!

Si eu am o problema cu gazaele de la masina, dar miam zis ca ii normal...

Care sunt semeringurile de la injectoare?

 

oringurile... sunt oringuri. Jos injectoarele si o sa le vezi. Cumpara Bosch sau OEM - sunt cam scumpe cele OEM.... Bosch - parca 50 lei per set / injector.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin iar u ma salvezi? :))

deci oringurile de la injectoare sunt devina pana la urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, se poate sa nu.... raspunsul meu era legat de pretul lor si care sunt.

 

e posibil sa fie si de la injectoare - depinde de uzura acestora, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot regla consumul la un ajm?

O mica problema: cand pornesc dimineata...pe vremea asta, scoate fum albastru...pana se incalzeste! Este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are vreo cineva manual de reparatie la golf 4 ajm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal sa scoata fum nici cand...

 

Florin injectoarele mele sunt bune spre foarte bune...doar ca acele gaze si acele mirosuri ma dispera... :(

Chiar crezi ca poate sa fie din oringurile alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trutan Darius

Cum ti-ai dat seama ca is bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!