Jump to content

Motorul AJM - probleme specifice , deosebiri ,etc


golfnik
 Share

Postare recomandată

Am si eu o eroare pe tester la un AJM . Suna ceva de genul : " eroare nr 4626 Presiune de supraalimentare. Diferenta de reglare. " Aveti careva idee de la ce ar putea fi. De curand am schimbat debitmetrul la ea si mi-a spus cineva ca se poate sa fie de la turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer mii de scuze ca intervin . Detin un golf IV 1.9 tdi ajm . 1 Garnitura de chiulasa arsa 2 are trepidatii de la 1700 -3700 rpm si nu ii da nimeni de cap 3 schimbat injectoare . Va rog frumos ajutati-ma sa ii dau de cap nu stiu de ce are trepidatiile acelea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, o diagnoza ai facut ? e foarte important sa vedem valorile pe injectoare, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog frumos lasa`mi si mie un id de messenger sau un numar de telefon va rog din suflet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

alta dilema...motorul AJM s-a folosit si pe Audi A4, de ce oare in acelasi an, 2000, pe A4 se recomanda distributia la 90.000? Am cautat si codurile pieselor, sunt aceleasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa dau vina pe volant. Trepidatiile in sarcina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am observat o alta problema la motor, masina fiind in service la reparat dupa un accident, mi se aprinde intermitent martorul de bujii incandescente. Mentionez ca inca nu am pus testerul pe masina, dar o sa fie nevoie pentru a anula erorile de la airbag-urile din scaun, care a fost dat jos.

LE: m-am edificat singur, am ambele triple date jos si probabil ECU zice ca am becurile arse

Modificat de Adishoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Postez si eu o problema sau o normalitate. Cel putin incerc sa aflu ce este. De aprox 8 luni am montat un intercooler frontal impreuna cu o turbina VNT17 in loc de VNT15 stoc. La demontarea celui original s-a gasit destul de mult ulei in intercooler, aprox 200ml. Masina avea in momentul respectiv aprox 150k km, din 2001 (cumparata de noua) si nu i s-a curatat niciodata intercoolerul. Acum la aproximativ 180k km, am gasit ulei si pe traseul actualului intercoolerul. Am 6-7.000km de la ultima revizie si am completat astazi aproximativ 400ml ulei. Stiu ca e normal ca pe traseul de intercooler sa vina vapori de ulei dar totusi mi se pare cam mult. Nu este doar umezeala, am gasit lichid. Cand o sa imi permita timpul o sa dau jos intercoolerul sa vad daca se scurge ceva din el.

Acum astept un raspuns daca are cineva idee...e normal sau nu? Daca nu, care ar fi cauzele care pot duce la ulei pe traseu/in intercooler?

Multumesc :icon_thumleft:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu ajm singura problema care am porneste greu la cald,schimbat si electromotor si baterie dupa alt ajm care pornea bine la cald surpriza pornea tot greu,cu softu am inteles ca creste consumu de carburant nu stiu ce e de facut mai exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se modifica din soft doar o anumita parte...si nu creste nici un consum...GARANTEZ!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. in 5000 de km trebuie sa schimb din nou distributia.

intrebarea mea este daca trebuie sa schimb si amortizorul de vibratii? se schimba la fiecare schimb al distributiei? cand am schimbat distributia ultima data nu-mi aduc aminte sa fi zis ceva mecanicul de acel amortizor.

atunci am pus pe masina pompa de apa hepu, curea contitech si role ina, la sfaturile colegilor de pe forum. e in regula daca pun si acum de la aceleasi firme?

pompa de apa trebuie sa o schimb, sau pot sa mai merg cu ea inca 60 de mii?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am schimbat si amortizorul de vibratii si pompa de apa. Componenetele mentionate de tine sunt bune dar sursa trebuie sa fie cat de cat de incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circoloco,daca ai completat 400ml ulei nu cred ca sunt in noul intercooler,cu turbina noua ar fi ciudat ,s-ar putea ,cu upgrad-ul asta (banuiesc ca ai si soft) sa ai talpa mai grea si de aici consumul de ulei.Eu cu masina mea(320000km) care are doar soft ,daca o alerg , imi consuma tot cam asa.

Modificat de fff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi cand m-am intors de la mecanic am observat ca nu imi mai merge vitezometrul, ramane pe zero. Turometrul functioneaza normal. O alta chestie, cand am luat o curba mai mare spre stanga, acul de la motorina s-a dus spre gol si mi-a aparut pe BC "please refuel"si pe urma a urcat inapoi. De vreo 3 sau 4 ori mi-a facut asa si pe loc drept. Ce naiba a patit ? Mecanicul mi-a spus ca el nu a facut decat sa verifice daca vine curent la bujii, a pus pe tester bateria si mi-a spus ca e cam pe duca si a spus ca a ridicat bancheta spate sa vada daca am pompa in rezervor, dar se pare ca e fara pompa. Se poate sa fie vreo siguranta sau ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAL BAIETI, SUNT NOU PE-AICI...AM SI EU UN BORA, 1,9. 115 CAI, AJM. AM VAZUT MULTI CU PROBLEMA MEA, SI TOT NU AM GASIT UN RASPUNS CLAR...PORNESTE GREU, IN SENSUL CA INVARTE DE 5-6 ORI DIMINEATA LA -8 GRADE ( SAU MAI RECE), IAR DUPA CE PORNESTE VREO 5-6 SECUNDE MERGE DESTUL DE NEREGULAT DUPA CARE-SI REVINE....STITI VREO REZOLVARE LA PROBLEMA MEA? MENTIONEZ CA FILTRELE SUNT RECENT SCHIMBATE, BUJII PERFECTE, BATERIE NOUA. S-AUZIM DE BINE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pentru cunoscatori: cum fac sa schimb intinzatorul( amortizorul) de la cureaua de transmisie, a fost singurul care nu l-am schimbat la distributie si face un mic zgomot. Stie cineva cum se schimba? Trebuie sa dau ceva jos? Amanunte. Multumesc

iPhone.Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

am si eu un golf 4 variant cu motor AJM in 6 trepte 85 kW din 2000 care mi l-am adus din Germania in 2008.

nu am avut deloc probleme cu motorul ...

insa cureaua de la alternator am schimbat-o de trei ori in 2011... am schimbat si intinzaorul ... adevarul ca sunt "buni" tare astia de la service...

acum mi-au spus ca e de la fulia alternatorului scartzaitul :((

singura problema care am avut-o e ca mi-a ramas blocata cutia in viteza 2.

am gasit un "meseriash" si mi-a schimbat furca 1-2 din cutie , iar acum merge perfect !!!

in final ... mie imi place masina la nebunie ! imi place cum se infinge daca ai nevoie , cel putin cand sari de 2200 ture (cand intra turbina) e belea !

tre`sa-i fac o revizie , ca a tot mers saraca numai cu motorina si schimburi de ulei :))

Modificat de R_a_z_v_a_n
viteze peste limita legala, curse ilegale de masini si/sau alte activitati ilegale/imorale.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

am si eu in posesie un golf ajm.am vazut ca majoritatea sunteti multumit de motor ajm,masina o am de 2,5 ani 240000 km.(vag)115cp 6+1.

pentru alexandru p:nu stiu cum e dar la mine acu arata 220 km/h(coborare autostrada spre cluj).asta acu 2 ani cand am cumparato.

de atuni am mai multe probleme si anume:turbo incepe sa traga camla 2000 de ture(inainte tragea de jos ),daca dau la pedala undeva intre 120-130 cade in bot si numai trage.repornesc motorul(in mers)si di nou trge ,drept niu mult si iar cade in bot.

si tot asa tre sa ma joc cu ea daca vreu sa merg peste 130km/h.(debitmetru e schimbat

a si inca ceva,am consumul de 8- 8,5 l / %

daca aveti idei unde e problema??(mersi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp mode. Trebuie facuta o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pot explica mai exact ce e "limp mode" ,si cum sa fac scanare? cu VAG? mulltumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Limp mode - masina nu se mai accelereaza, ramana fara putere, intrucat ECU deconecteaza turbina

Log-ul se face astfel

Intri pe

- Engine / Measuring block si se selecteaza canalele 3, 10 si 11

- se apasa LOG si start

- cu masina in viteza a treia si pedala la fund(kick down) in plaja de turatii 1800-4000 Evitati sa o faceti in oras !!!! In a-3a la 4000 RPM aveti cam 100km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!