Jump to content

Motorul AJM - probleme specifice , deosebiri ,etc


golfnik
 Share

Postare recomandată

am si eu o intrebare. Am scanat motorul si as vrea sa stiu daca se incadreaza in valorile normale. Motorul era pornit.

Cyl1 0,45mg/str

Cyl2 -0.40mg/str

Cyl3 -0,09mg/str

Cyl4 0,14mg/str

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai doar pornit aveai valori.

Arata bine,sunt in parametrii

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus intrebarea asta pentru ca vroiam sa vad daca cumva este influentat consumul de motorina cam mare 10-11l%. Am crezut ca sunt injectoarele de vina si nu stiam valorile.Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ''perfecte''! incearca sa cauti problema in alta parte. Masina merge bine? trage cum trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, trage bine dar cred ca problema e de la mine si nu are rost sa mai caut in alta parte. eu de obicei pornesc masina si ma duc pe distante scurte dupa care opresc si motorul se raceste si iar plec pe distante scurte. de aici si consumul acesta pentru ca motorul nu apuca sa se incalzeasca. la distante mai lung pe timp de iarna consumul e undeva 6%. vara nu am treaba cu ea. de exemplu vara trecuta cand am fost in Croatia consumul a fost 4,4% cu 5 persoane , bagaje si klimatronicul pornit.

Modificat de topaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema ca coelgul de mai sus, imi curge ulei pe la garnitura de la termoflot(9 in poza). Si am cateva intrebari:

1.Ce garnituri trebuie schimbate?

2.Se schimba greu?

3. Trebuie golit si antigelul din motor?

4. Are ceva daca umblu asa cu ea(mai 3000km ca atunci schimb si uleiul, sa fac 2 in 1)?

Eu asa m-am gandit ca ar fi treaba: Golesc uleiul din motor, desfac cele 4 suruburi, scot garnitura veche si o bag pe cea noua, strang suruburile, si gata treaba:) Mai este si altceva?

chladicolejanakres.jpg

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garniturile din pozitia 11 si 13,asteapta sa le inlocuiesti cand faci schimbul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pierd pe la 9, deci o sa am nevoie de 9, 11, 13. Pasi sunt cei de sus? Trebuie sa am grija la ceva anume? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca pe la garnitura de pe bloc? Eu inca n-am intalnit cazul asta.

Sa fii atent sa nu rupi suportul jojei. E foarte fragil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca pierd cate putin si pe la 11 si pe la 13.Ideea este ca am luat masina de curand si abia astazi am facut schimbul de ulei si am vazut dar tipul care mi-a facut schimbul mi-a zis ca nu pierde rau si nu-i problema adevarul e ca in parcare nu lasa nici o pata.Stie cineva cam ce implica schimbul acestor garnituri?Trebuie sa schimbam si antigelul si uleiul odata cu schimbarea acestor garnituri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un G4 AJM din 2001, 140.000 km si de cateva luni intampin urmatoarea problema:

La accelerare brusca, undeva pe la 2000 rpm, cand intra turbina, in loc sa simt ca motorul trage mai bine, il "ingenuncheaza" pentru aproximativ 1 sec, dupa care trage cum trebuie. Senzatia este ca atunci cand iei piciorul de pe acceleratie / frana de motor. Acest lucru se simte bine in special la schimbarea vitezei din treapta 1 in treapta 2 si mai putin din treapta 2 in treapta 3. In treptele de viteze superioare nu mai sesizez aceasta ... taiere de putere, nu stiu cum sa ii zic.

In rest nu sunt probleme cu motorul - ajung fara probleme la 190-200 km/h, consumul este ok (4-5% extra-urban, ~9% urban-Bucuresti).

Care credeti ca ar putea fi problema?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cam ce implica schimbul acestor garnituri?Trebuie sa schimbam si antigelul si uleiul odata cu schimbarea acestor garnituri?

Pentru 11 si 13 desfaci surubul mare de sub termoflot si gata.

Pentru 9 desfaci cele 2 suruburi ce tin suportul filtrului de ulei pe bloc.

Antigelul nu trebuie. Doar uleiul, ca o sa-ti curga mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am fost la reprezentanta dupa garnituri, preturile sunt asa:

9-20 lei

11- 60lei

13-20 lei, deci cu 100lei am schimbat tot ce se putea schimba.

O sa revin mai pe seara cu o poza pe unde curge la mine ulei, sa va faceti o idee:)

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ideea trebuia sa ne-o facem inainte sa cumperi tu piesele. :lol:

Sau doar ai verificat preturile, nu le-ai si cumparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost doar sa verific preturile(stau langa reprezentanta), nu are rost sa cumpar acuma si sa le schimb la vara, raman cu bani blocati:) scuze ca m-am exprimat gresit..

Am facut un video...ce garnitura ii aia? 9?

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e 9. Sigur nu ajunge de sus sau din lateral de undeva uleiul ala?

Daca e doar acolo local, cumpara linistit 9.

Arunca un ochi si sub filtrul de ulei eventual, sa vezi daca nu mai trebuie si 11 sau 13.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat peste tot, doar pe acolo curge(am eu alte scurgeri in spate si nu stiu de unde), dar in fata sigur pe acolo vine. O sa o schimb peste 4000km cand schimb si uleiul, sper sa ma descurc de unul singur, am vazut ca is 4 suruburi, sper sa nu fie mare filozofie:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune si mie va rog, la acest tip de motor ce culoare au bujiile incandescente? Eu am o Bora motor AJM si bujiile sunt cu inelul negru, am inlocuit una ca era arsa si pornea mai greu la rece si scotea putin fum gri insa problema persista si nu sunt convins ca sunt bujiile care trebuie. Mi-a mai spus si un mecanic ca s-ar putea sa trebuiasca bujii cu inelul verde, care au tija mai lunga, asa are fratemiu pe AXR. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu culoarea conteaza.

AJM are bujii normale (scurte).

Motoarele Euro4 in general (mai ales de la generatia BK... BX...), au bujii lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un G4 AJM din 2001, 140.000 km si de cateva luni intampin urmatoarea problema:

La accelerare brusca, undeva pe la 2000 rpm, cand intra turbina, in loc sa simt ca motorul trage mai bine, il "ingenuncheaza" pentru aproximativ 1 sec, dupa care trage cum trebuie. Senzatia este ca atunci cand iei piciorul de pe acceleratie / frana de motor. Acest lucru se simte bine in special la schimbarea vitezei din treapta 1 in treapta 2 si mai putin din treapta 2 in treapta 3. In treptele de viteze superioare nu mai sesizez aceasta ... taiere de putere, nu stiu cum sa ii zic.

In rest nu sunt probleme cu motorul - ajung fara probleme la 190-200 km/h, consumul este ok (4-5% extra-urban, ~9% urban-Bucuresti).

Care credeti ca ar putea fi problema?

Multumesc

Incerca sa schimbi filtrul de motorina.

PS: mai scoate un zgomot cand e pornita , dar cred ca asa face de mult timp ... dupa ce o accelerez si iau piciorul de pe acceleratie se aude un suierat inca vre`o 3-4 secunde. ( nu pot sa il explic decat ca suna cam cum sunau, daca stiti, erau niste "fluiere" cilindrice cu o elice in ele , si cand suflai scotea un zgomot cat timp se invartea elicea :)) )

Pune pe cineva sa accelereze si tu asculta in fata motorul cu capota deschisa. Dupa cum descrii tu eu cred ca este ambreiajul fuliei de la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi poate spune si mie un coleg daca la golful meu 1.9 tdi ajm am acel amortizor de vibratii la distributie sau nu?Intreb asta deoarece am fost astazi la un service si mi-au spus ca pe motorul meu nu este acel amortizor de vibratii si ca trebuie schimbat doar cureaua, 2 role si pompa de apa.Tipul de acolo mi-a spus ca acel amortizor este doar pe motoarele ajm longitudinale (passat, audi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

SAL BAIETI, SUNT NOU PE-AICI...AM SI EU UN BORA, 1,9. 115 CAI, AJM. AM VAZUT MULTI CU PROBLEMA MEA, SI TOT NU AM GASIT UN RASPUNS CLAR...PORNESTE GREU, IN SENSUL CA INVARTE DE 5-6 ORI DIMINEATA LA -8 GRADE ( SAU MAI RECE), IAR DUPA CE PORNESTE VREO 5-6 SECUNDE MERGE DESTUL DE NEREGULAT DUPA CARE-SI REVINE....STITI VREO REZOLVARE LA PROBLEMA MEA? MENTIONEZ CA FILTRELE SUNT RECENT SCHIMBATE, BUJII PERFECTE, BATERIE NOUA. S-AUZIM DE BINE

salut am si eu un golf acelasi motor si la fel imi face ia zimi ai gasit cauza?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Face cumva si cand accelerezi pe loc sau doar in mers?si la mine se aude la fel dar doar dupa ce s.a incalzit bine masina sau dupa ce am mers mult cu ea.Eu ma gandeam sa nu fie de la turbina.

P.s.ma refeream la suieratul acela de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silau eu am schimbat distributia din cauza acelui amoritzor de care spui tu ca se blocase

Modificat de axudre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posesorul unui golf 4 1.9 tdi ajm 4 motion (wvwzzz1jz1d228383).Va rog sa-mi spuneti si mie la cat timp se schimba distributia la acesta masina pt ca am vazut un abtipild pe masina unde scrie ca trebuie schimbata la 60000 km dar in cartea de service neamtul a schimbat-o la 60000 dupa care la 150000 eu acum am aproximativ 220000 mai pot merge cu ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!