Jump to content

Probleme motor 2.5 TDI / BPE / R5 (Touareg 7L)


Bobbym
 Share

Postare recomandată

Verifica pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvanalex123

Am inlocuit pompa tandem cu una perfect functionala si cu kit de garnituri noi, nicio imbunatatire, problema persista.

De cand am inceput sa ii inlocuiesc piese, printre care oringuri injectoare Bosch, un injector complet reconditionat, furtun pompa tandem, filtru motorina, de atunci a inceput sa bage si motorina in ulei. 

Problema cu pornirea la rece in panta a avut-o de cand a ajuns masina din Germania, deci suspectez ca nu ar avea legatura cu problema de motorina in ulei.

Valorile la injectoare sunt ok pe VCDS, DPF-ul este in regula si el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat uzura chiulasei din locașurile injectoarelor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Razvanalex123

Da, se pare ca in locasul injectorului pe care l-am inlocuit deoarece cel vechi nu functiona absolut deloc, exista fisuri. Ce imi recomandati sa fac? Se poate rectifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

S-ar parea cam am inceput sa am si eu o problema dupa 225 de mii de km, incepe turbina sa se auda ca o ascutitoare cad si cand, de

obicei daca accelerez brusc.

 

Am inregistrat zgomotul: https://www.youtube.com/shorts/lS7m_lzuq88

 

Din cate am studiat este nevoie de demontat evacuarea, filtrul de aer si problema grea ridicat motorul cativa cm, pentru a scoate tamponul si

un suport, altfel nu se poate avea acces la cele 3 suruburi de care este prinsa turbina.

 

Turbina optez sa fie noua de la JP Group in rest nu am nici o idee. Primele simptome ceva afum negru, dupa un an si ceva un mic zgomot

dupa 2500 rot/minut, nu am luat limp mode niciodata.

Trebuie sa o inlocuiesc asta este sigur , orice sfat este binevenit.

 

Inca ceva, observ ca s-a discutat ce norma are motorul BEP, euro 3 sau 4, primele modele BEP facelift nu au adblue,

nu stiu daca conteaza insa este bine de stiut, motorul care il detin nu are canistra pentru adblue.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este BPE nu BEP...🙂

Pentru a da jos turbina trebuie demontata galeria de evacuare, cu EGR cooler-ul, desfacut colierul DPF-ului, cutia filtrului de aer cu MAF-ul si furtunul de admisie suspendat motorul, demontat suportul motor si apoi demontata turbina de pe motor. Mai ai nevoie de garniturile demontate si de piulite noi pentru galerie si cooler EGR.

Turbina poti sa o si reconditionezi la un atelier specializat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect motorul este BPE, trebuie ridicat un pic de motor cu un crick din ce observ pe anumite tutoriale?

 

In zona unde locuiesc putini cunoscatori de Vw si de Touareg R5 si mai putini.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Costelflo123
On 29.10.2021 at 13:53, Daniel.Pintea a scris:

Buna ziua tuturor! Sunt nou pe aici, membru de câteva minute mai exact, și vin cu o întrebare care ma termina psihic. Am un Touareg 2.5 BAC, 2007, iar după ce se încălzește Trepidează din toate încheieturile motorul. Repet, doar la cald. In momentul in care începe aceasta trepidatie și incep sa mișc de volan o ia razna cu totul. Dacă apăs ambreiajul se mai stabilizează însă nu in totalitate. In mers totul este normal, doar la relanti face asta. Am încercat sa scot furtunasul la EGR însă la fel face. La rece valorile la injectoare sunt oarecum ok (0.25, 0.4, -0.25, -0.4), in schimb când începe nebunia sar in aer și valorile urcând pana spre 2.7 chiar 3.0. Nu știe nimeni ce sa îmi spună. Părerile sunt toate diferite, de la Egr pana la injectoare, senzor vilbrochen sau chiar volant. Egr a ieșit de schema, cred, acum urmând sa schimb oringurile la injectoare și senzorul de vilbrochen. Dacă nici asta nu rezolva problema rămâne și ultima părere și anume cea a volantei dat fiind ca se stabilizează oarecum când calc ambreiajul. 
 S a mai confruntat cineva cu așa ceva? Orice părere sau sfat ajuta…cel puțin psihic…
 

Salut. Cum ai rezolvat problema cu touaregul? Ma confrunt cu aceeasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Ii rog pe cei care au mai intampinat probleme asemanatoare sa imi dea un sfat sau o sugestie. Cred ca e prima mea postare asa ca nu am mare experienta pe forum

 

Masina este 2005 motor BAC si o am din 2019, EGR anulat, carcasa filtru aer anulata fiind inlocuita cu un filtru conic, cutie automata.

Pana in 2022 masina a mers exact cum trebuie, tragea bine de jos, de pe loc, prindea viteza maxima constructiva fara probleme.Prima problema: pleca de pe loc cu fum negru si ca si cum ar fi fost in viteza 2.Am rezolvat simplu prin inlocuirea debitmetrului.

In 2023 apare aceeasi problema: porneste sfert si la cald si la rece, fum negru doar in sarcina, putere slaba la turatie joasa, la turatie mai mare de 2000 masina e ok.

Am schimbat: debitmeru nou Bosch, valva N75 noua pierdburg, senzor presiunea aer MAP nou Bosch, linii vacuum ok -1 bar intra in N75 iese -0.6 la relanti, turbina data jos schimbat inel geometrie, miez turbina ok, tubulatura furtune ok, garnituri furtune ok.Admisia e curata fara niciun fel de depuneri, galeria de evacuare e ok fara crapaturi.in iunie 2024 am schimbat axa cu came+tacheti ambele noi, am schimbat garniturile de la pompa tandem si concluzia este ca MASINA TRAGE LA FEL DE GREU DE JOS.

 

Am vcds mereu am verificat parametri si in mers si pe loc si cu senzorii noi si cu senzorii vechi...erori nu sunt in ecu, valorile de corectie ale injectoarelor sunt in parametri

 

Are cineva vreo alta idee? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare baieti. Am cautat tot forumul pe cineva care sa aiba o problema asemanatoare cu a mea, si nu am reusit sa gasesc.

Este in felul urmator. Am achizitionat un Touareg 2005 R5 BAC, am schimbat bateriile (are 2 ca am si minunatul webasto), am inlocuit electromotorul, am inlocuit senzorul de la volant  cu unul OEM. 

Masina are momente cand nu vrea sa invarta, face un zgomot extrem de ciudat (zici ca e distributia sarita, sau face injectie aiurea). O las in pace, si dupa 10-20 minute ii dau cheie si porneste ca si cum nu ar avea nimic. In mers se comporta normal. 

https://streamable.com/nwvqb4

Poate ma ajuta cineva cu o idee/sugestie/experienta similara.

Va multumesc mult. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!