Jump to content

Probleme motor 2.5 TDI / BPE / R5 (Touareg 7L)


Bobbym
 Share

Postare recomandată

On 16.10.2018 at 9:44, salvini73 a scris:

Se anuleaza fara nicio consecinta.

Poti sa imi spui cum se anuleaza ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut !

Am o nedumerire , am galeria sparta la vw touareg 7l r5 ,merita sa cumpăr galerie din fontă kit aftermarket?

Ce recomandați? Oe sau aftermarket  -linkul atașat?

 https://www.pieseauto.ro/galerie-evacuare/vw/t5/galerie-evacuare-fonta-vw-touareg-t5-2-5-tdi-r5-563764665.html

Modificat de Zumzum4all1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Aftermarket 700 roni,   ai garantie 1 an, ma gandesc ca va tine mai mult, cred ca merita incercat.

Decizia iti apartine.

Succes.

 

 

Modificat de Carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat toată galeria in jur de 4500ron... oe

Modificat de Andrei_72
Regulamentul interzice citarea postului anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Astazi am primit in bord ditamai mesajul cu engine failure - workshop. In mers, fara sa fac nimic special.

Am ajuns acasa (eram aproape) si la scanare apare P2015 - intake manifold damper sensor - implausibile signal permanent. Scanarea am facut-o cu o interfata Delphi, merge stearsa dar apare la loc repede.

Este vorba de clapeta cutoff?

M-am uitat la mufa ei si este murdara de ulei, curge prin partea cu electronica. Si daca se dovedeste aia vinovata ce sa pun?  OE sau VDO?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat clapeta cu una VDO noua si am in continuare acceasi eroare, care apare intr-un mod ciudat. Daca pornesc motorul direct si merg cu masina nu apare eroarea. Lucreaza corect la oprire (se inchide vreo 3 secunde complet) se vede diferenta fata de cea veche, a facut si o regenerare DPF, merge normal.

Daca las contactul pus cateva minute apare eroarea.

In mufa apare tensiunea de 5v pentru senzor si 12v pentru motor.

Trebuie adaptata cumva, mai trebuie facut ceva cu diagnoza?

Motorul este BPD 2.5 R5

Multumesc

Modificat de YRX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr p2015 se monteza un adaptor / limitator cursa tip diselgeek.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am clapete swirl, am o singura clapeta electrica inainte de EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta mea este asta, este o unitate compacta, nu are parghie externa. Cea din linkul tau este pentru motoarele V6.

 

Throttle-Body-For-VDO-VW-TRANSPORTER-T5-Multivan-Touareg-CRAFTER-Valve-Diesel-A2C59514652-076128063A-ACM-118.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut colegi, am o problema ce ma sacaie, cu toate ca am uleiul pe joja la maxim imi spune sa verific uleiul, daca deschid capoda si verific nivelul, operioada nu se mai aprinde, cunoaste careva problema? 2.5BPE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca daca deschizi capota se reseteaza pt aprox 100km ceva de genu.dupa care daca tot e o problemă da iar.uleiul trebuie verificat pe un loc drept si sa lasi motorul oprit o perioadă sa se scurgă înainte să verifici

Modificat de Andrei_72
Citarea postării anterioare este interzisa!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara, Am un TOUAREG R5 2006 Tdi

Ieri cand plecam la munca am constatat că după câțiva metrii de mers masina a început să scoată fum alb pe tobele de eșapament.. cand acceleram nu se mai vedea nimic in spate,scotea mult fum. Asa ca am tras pe dreapta si nu am mai circulat cu ea.A văzut-o un mecanic si mi-a zis ca ii dusă chiulasa.. deoarece a gasit apă în ulei si vasul de la antigel era gol..

Să mai întâmpinat cineva cu problema asta? 

Exista posibilitatea sa nu fie dus motorul si sa fie de la altceva fumul alb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ai rezolvat cu fumul alb?Garnitura de chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mucles! ...Multi colegi de forum arunca "bomba",dar uita sa mai vina si cu rezultatele... Acolo in cel mai fericit caz este garnitura....Fisurata chiulasa! Scapa apa in capul pistonului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încă nu am rezolvat.. 

Dar tind sa cred ca nu este garnitura de chiulasa..

Citisem pe internet ca ar fi posibil să fie de la termoflot, așa că l-am  schimbat .. inițial nu mai scotea asa mult fum asa ca am schimbat uleiul( in cel vechi nu prea părea să aibe apă)..

După schimbul de ulei  timp de cateva zile mașina nu a mai scos fum.

Am plecat într-o dimineață la munca,toate erau bune si cand sa ma întorc acasă pe drum sa aprins martorul de antigel si masina a început iar sa scoată fum, poate nu la fel de mult ca prima data dar scoate un fum consistent..

Posibil sa fie de la pompă(pompa de apa)? 

Anul asta am mai avut o problemă cu masina după ce am dus-o la un service pentru a schimba injectoarele, mecanicul a reusit performanța sa imi blocheze motorul,așa că am fost nevoită să schimb motorul(nu la acelasi service).O data cu motorul am schimbat si toate accesoriile( pompa da apă,turbina,ambreiaj..etc)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut probleme mari si inca nu s-au terminat,ai nevoie de un mecanic serios...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, doar ca sunt greu de gasit cei serioși..

Urmează să îmi cumpăr kit-ul de testat chiulasa,ca sa vad sigur dacă este din cauza ei sau nu... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba pompa de apa ar baga apa in ulei decat termoflotul. La pompa de apa ai presiunea apei mai mare decat cea a uleiului, termoflotul spart baga ulei in apa. Dar, daca ai avea pompa compromisa ar baga destul de multa apa in ulei, s-ar vedea.

Ce fel de fum scoate, (culoarea)? Apa o pierzi in ritm alert? Cam cat completezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate un fum alb, pare a fi mai mult un abur dens.

Aseară am pornit-o pentru cateva minute, nu scotea deloc fum si la clapeta de accelerație am vazut ca era apă amestecată cu ulei(Acum o saptamana era curată)

A pierdut cel puțin 1L in 2 zile(maxim 40km)

 

Modificat de ClaudiaNny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate că este o idee bună să ajungi la colegul nostru @EEXCALADEde la Bacău?

Dacă informația de la profil este bună?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici ca nivelul de ulei e bun,consuma apa si scoate fum alb...Daca nu pierde apa vizibil prin alta parte,vezi pompa de apa,in baia de ulei nu se duce...unde se duce? O scoate pe esapament... fum alb,cred...Noi aici facem presupuneri,cauta un Service bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Thheo changed the title to Vibratie puternica relanti (Touareg 7L)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!