Jump to content

Probleme motor 2.5 TDI / BPE / R5 (Touareg 7L)


Bobbym
 Share

Postare recomandată

cu vag comu e citit si mai este aprins la bord filtru de particule .......... si din cate vad numai 17564 e cod vw ceva la debitmetru ( dar sigur nu are nici o problema debitmetru merge bine masina )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am si eu aceeasi problema cu masina.

La drum lung si sub 2500 turatii mi se aprinde martorul - spirala galbena - si intra in limp mod . dupa ce o opresc si pornesc dinnou isi revine.

Am curatat EGR-ul si problema persista in continuare.

Voi cum a-ti rezolvat problema??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

nu este obligatoriu sa interpretam noi un  defect sau altul, nu cred ca nu este cineva in Roman care sa ne explice ce si cum la o scanare...daca vrei iti pot da un nr. de telefon la cineva din Roman care stie asa ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat mai sus ce am facut eu (#21); saptamana trecuta am avut din nou problema fara sa se aprinda martorul in bord. Dupa ~22 Km chinuiti pe autostrada  am oprit motorul ( la o benzinarie OMV ca sa cumpar STP-ul) si la plecare nu a mai avut problema. Bineinteles ca la plecare nu a apucat sa se amestece cu motorina (90 % rezervorul era plin), dar daca nu puneam atunci avea sa se mai intimple din nou.

Trecuse jumatate de an de cand nu am mai bagat STP si ceva mai bine de 4000 Km, al doilea motiv: iarna asta am folosit des pornirea din telecomanda lasand motorul sa se incalzeasca 10 minute si drumurile au fost numai in oras (pastrand limita legala de 50 Km/h :unsure:).

 

Intre timp am facut deja 300 Km si totul este in regula din acest punct de vedere.

Modificat de mdinisoae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
haristeas51

Salut , este vorba de un Touared 2.5 din 2005 , in momentul cand pun contactul imi pornesc ventilatoarele la maxim, practic merg continul. Pe tester m-a arata ca find defect senzorul de temperatura lichid racire. 

Ma poate ajuta cineva sa imi spuna unde este pozitionat ? Mentionez ca senzorul de pefurtunul ce iese din termostat si duce in radiator l-am schimbat, nu face la fel.

Multumesc Mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

An fabricatie, cod motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Referitor la problema ventilatorului- de curind am avut surpriza sa observ ca ventilatorul meu functiona cu "noduri"- cind se oprea cind pornea (asta simbata trecuta pe 5 Oct). Marti am observat ca nu mai porneste deloc. Am sunat la Cardinal Motors Constanta si mi-au facut programare tocmai pe data de 14 oct. Pina atunci as incerca singur sa umblu la el dar sincer sa fiu nu am idee cum se face accesul la el. Am verificat toate sigurantele si nu am nimic ars. Multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

O rezolvare la problema aceasta..am auzit la cineva ca ar putea fi senzorul de la turbina.

Adica ar trebui scos si curatat iar daca tot persista pb ar trebui inlocuit.

Stie cineva de aceasta rezolvare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Membrana supapa baypass vacuum la racitorul de gaze EGR .-VW Touareg R5 , 2,5 , cod motor BPE .

Am membrana sparta la supapa de vacuum de pe racitorul EGR si am gasit doar in Anglia sau pe E-Bay .

Ma poate ajuta cineva sa o gasesc in Romania sau macar un racitor SH cu codul 070131512F .

Toate magazinele de piese vor sa vanda racitorul EGR complet intre 2800 si 3000 lei .

Link E-BAY : http://www.ebay.co.uk/itm/070131512-vacuum-valve-membrane-AGR-EGR-2-5TDI-/253036532752?hash=item3aea271410:g:N6YAAOSwCAJZYgaR

 

Multumesc anticipat ! 

s-l1600.jpg

P_20170923_113759_p.jpg

P_20170923_113811_1_p.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si eu am aceeasi problema.

daca ai rezolvat.. te rog sa imi spui si mie.

tks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 12.06.2008 at 21:15, tanaka's a scris:

Salut,

VW Touareg V10, a aparut un zgomot ciuadat la motor in partea stg (sofer), toc,toc,toc,......

Daca turez mai tare zgomotul se amplifica in functie de turatie.

Prima data am zis ca sufla un injector, am verificat nimic, am facut verificari ca pana la urma am dat motorul jos sa vad ce are.

In partea din spate a motorului se gasesc un morman de pinioane, e unul din pinioane are joc si bate.

Am intrebat cat costa acel pinion, nu vine separat decat cu tot ansamblu de pinioane si costa cam 20000 ron.

A patit cineva asa ceva? Ati mai auzit? Sunt in situatia ca nu stiu ce sa fac?

HELP!

Salut, cum ai rezolvat problema zgomotului? de cateva zile persista si la mine acest toc, toc enervarnt .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, de curând am rămas fără curent în acumulator după 5 zile de staționare și o camera de bord alimentata necorespunzător.

Mașina: VW Touareg, R5, 2,5 TDI, automat, cod motor BAC

Am cuplat cabluri de pornire, am incercat sa o pornesc, doar că încă nu avea suficienta putere și abia învârtea. După câteva încercări, a pornit, am lăsat-o să meargă la relanti vreo 20 de minute timp in care de la mers regulat(rotund) al motorului a trecut brusc la un mers puțin smuls, deși nu varia turația la relanti. Am mers puțin cu ea așa, dar în mers tremura tare și vibra la semafor. Am pus tester, eroarea:

18076 - PD Unit Injector; Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction

Am șters eroarea, am repornit, totul ok. A 2a zi, mers cu ea ok, la întoarcere de la muncă, iar a apărut vibrație asemănătoare.

Aveți idee care ar putea fi cauza? Din eroare înțeleg că injectorul 3 are o pb electrică. Înțeleg corect?

Mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru reply, doar că primul link nu se aseamănă, la mine tremura toată mașina în accelerație de zici că sunt pe benzi rezonatoare.

Linkul 2 explica, doar că pe mine mă interesează dacă am greșit cu ceva că i-am dat curent cu cabluri de la alta mașina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura lipsa de curent cu problema injectorului aparuta dupa 20 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, EEXCALADE said:

Nu are legatura lipsa de curent cu problema injectorului aparuta dupa 20 min.

Am inteles, multumesc pentru raspunsuri. Inteleg ca a coincis cu faptul ca am pornit-o cu cabluri si cel mai probabil trebuie curatate/stranse conexiunile la injectorul nr 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service unde au curatat si strans contactele electrice la injectoare si s-a rezolvat.

Se poate inchide, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin cu o alte mica problema si anume:

- Cand este motorul rece (am observat ca are legatura cu temperatura uleiului, nu a antigelului), am o succesiune de scaderi ale relanti-ului (mici smucituri)

- Pe VCDS nu am erori

- Am observat ca atunci cand incepe uleiul sa se incalzeasca(chiar si prima [cenzurat] din bord) variatiile dispar.

Ati mai intalnit asa ceva?

Masina: VW Touareg 7L R5, 2500 cmc, 174 CP, transmisie automata.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica valorile injectoarelor, dupa pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia asta se intampla si la mine, doar ca mai rar, nu tot timpul cand pornesc masina. Am observat ca a inceput sa faca asa de cand s-a cam stricat vremea, inainte nu se intampla. Inca ceva, face asa doar daca e pe N sau P, daca pun pe drive si tin frana, nu este nicio problema.

Am intrebat un mecanic si mi-a spus ca este de la webasto, tocmai d'aia face asa doar cand este frig afara.

Modificat de Gabriel-Iulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicio legatura cu webasto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am rezolvat/identificat problema. Am "anulat" temporar EGR-ul, am scos furtunasul de vacuum care il actioneaza.

Acum va trebui sa verific EGR-ul, eventual sa-l curat.

Multumesc!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am un Vw Touareg din 2004 r5,il am de 6 ani,masina fara probleme grave. Am schimbat la el pe parcurs 2 injectoare,pompa de motorina,axa cu came ,culbutori si alte chesti minore. Acum nu se mai accelereaza,am schimbat,clapeta de acceleratie(egr) si racitoru. Nu imi dau seama de la ce e,pe tester imi da turbo overboust. Ati mai intalnit problema asta. Masina se limiteaza pe la 120 km\h,masina de accelereaza greu pana la 100\120km. Alta treaba e ca pana apuca sa se incalezeasca masina merge bine,am mers si cu 140 km la ora ca test dupa putin timp de mers la viteaza asta scade viteaza si nu mai urca mai mult de 100/120 km\h max.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Thheo changed the title to Vibratie puternica relanti (Touareg 7L)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!