Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

On 02/03/2007 at 2:01 PM, trami said:

Cand se sparg burdufele casetei, intra apa si noroiul, cremaliera rugineste, iar simpla inlocuire a simeringurilor nu-i deloc o solutie de durata. Neaparat trebuie inlocuita si cremaliera (sau daca are dintii buni, doar cromata si rectificata la diametrul nominal).

 

Chiar si tu ai sustinut asta  in chiar prima pagina a acestui topic ,ma refer la cromare.Fiind pe aria de golf 4 ....

Si apropo,buna idee .O sa cromez axul la o caseta sa vad cat tine fara sa rugineasca.

Modificat de Stelux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 10 ani, în 2007, nu se găseau nici cremaliere noi, nici kituri micșorate la cote de reparație, ca acum.

Cromarea era o soluție costisitoare de readucere la cotele nominale pentru a folosi kiturile existente pe-atunci, soluție abordată în unele cazuri de către reconditionatori, niciodată de fabricile de casete de direcție. Acum nu mai plătește nimeni cromarea, toată lumea vrea ieftin, drept urmare prețul reparației unei casete a scăzut aproape la jumătate față de 2007.

Dacă vrei să-ți cromezi o cremaliera, documentează-te în legătură cu ce fel de manșete se utilizează pe axele cromate. Să nu zici că nu ți-am spus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule mersi de sfat. Cu greu mai scapa ceva si de la voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai pentru ce! Știu că n-o să cromezi nici o cremaliera pentru că nu ții mașina pe vecie. Îți convine să schimbi o casetă de 1000 de lei la 4-5 ani pentru că e mai ieftină decât un telefon de 1500 de lei schimbat o dată la 2 ani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de curand mi-a fost schimbata caseta de directie insa pozitia axului nu era in aceeasi pozitie cu cea veche volanul nemaifiind pe pozitia lui originala. S-a facut unghiul de directie merge foarte bine insa problema este la volan si spirala. Volanul a fost scos si pus pe pozitie ( nu s-a putut face nimic din capetele de bara deoarece din pozitia volanului care era asa " --- " (drept) dupa schimbare el statea asa " | " (volan cu 4 spite) diferenta era prea mare pentru a fi rectificata din capete).

Problema e la spirala in momentul in care iau maxim dreapta nu are nimic in schimb cand iau maxim stanga adica ajung spre punctul de maxim se aude un sunet la volan unde e spirala, probabil incepe sa se tensioneze pe langa ca nu s-a stins martorul din bord de la ESP.

Care ar fi solutia la aceasta problema?

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa refaci geometria cu volanul pus drept.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai a fost facuta geometria directiei insa diferenta de pozitie a volanului fata de cea de dinainte de schimbare era foarte mare

asta e pozitia volanului de dupa schimbare si cu geometria facuta.

18716854_1527702263926787_328292521_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema la caseta de directie in sensul ca agata uneori la viraje fine stanga-dreapta. Problema este ca aceste manifestari le intampin doar cand temperatura exterioara depaseste 26 grade. Iarna si primavara nu exista simptome. Directia e precisa si fara zgomote suspecte. M-am gandit la o posibila cauza, imbatranirea uleiului care si-a pierdut din proprietati. Credeti ca ar putea fi asta? Multumesc pentru eventualele raspunsuri primite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu schimbam uleiul de mult in acest caz...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie si uleiul numai ca sa vezi de specificatii sa aiba norma respectiva pentru VW G 004 000 M2 parca era si sa fie verde iar dupa ce il schimbi sa aerisesti bine instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua,

Sunt proprietarul unui Golf 4 , 1.6 16v AZD din 2001, Hatchback. A inceput sa curga uleiul de la caseta de directie prin partea dreapta la semeringuri. 

Am fost la un mecanic, a dat jos caseta care era instalata, o varianta de AUDI 1J1 422 105 ( codul piesei) care este de 1260 mm.

Am cumparat o piesa noua de la ITN cod 18-HSR - 059 ( codul piesei) . Pe site-ul producatorului spune ca este compatibila cu piesa mea desi este putin mai mare, 1300 mm.

Ati mai intalnit aceasta situatie? Mecanicul spune ca nu poate fixa geometria rotilor din cauza diferentei de dimensiune. 

Binenteles, cand am comandat piesa am facut-o dupa serie sasiu si toate detaliile de care au avut nevoie consultantii din magazin, ei spunand ca nu este nici o diferenta intre dimensiuni si ca au vandut mai multe piese si ca nimeni nu s-a plans.

Va multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut problema cu caseta de directie cumparata din magazin dupa seria de sasiu.. S-a potrivit, doar ca axul care iesea din ea spre volan era pe o alta pozitie fata de cea originala VW iar volanu era cu jumatate de tura spre dreapta ca masina sa mearga drept ( numai probleme). Dupa 3 saptamani a inceput sa curga la axul respectiv. Am fost la magazin mi-au dat banii inapoi si mi-am reconditionat caseta de directie originala si o am tot pe a mea dar piese noi care a fost mult mai ieftin si calitativ si axul pe pozitia originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, Lac0ste a scris:

Si eu am avut problema cu caseta de directie cumparata din magazin dupa seria de sasiu.. S-a potrivit, doar ca axul care iesea din ea spre volan era pe o alta pozitie fata de cea originala VW iar volanu era cu jumatate de tura spre dreapta ca masina sa mearga drept ( numai probleme). Dupa 3 saptamani a inceput sa curga la axul respectiv. Am fost la magazin mi-au dat banii inapoi si mi-am reconditionat caseta de directie originala si o am tot pe a mea dar piese noi care a fost mult mai ieftin si calitativ si axul pe pozitia originala.

http://prntscr.com/fr2zyw

Mai sus este o comparatie intre cele 2 piese. Cea cu codul 59 ( 1300 ) si 260 ( 1260).

Prima parte este ok, dar urmeaza specificatiile alea cu albastru, la care m-am pierdut. Stie cineva diferentele alea? Articol completare? Echipare cuplaje?

http://prntscr.com/fr31hh

Mai sus este cautarea dupa codul piesei mele vechi, o caseta de AUDI, iar site-ul imi da ca se potrivesc ambele variante. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Acum 3 săptămâni m-am trezit cu borcanul gol de lichid de servo. Am completat un pic peste maxim și a scăzut cât o unghie, iar acum după mai bine de 3 săptămâni nu mai curge. Eu m-am apucat de am cumpărat o caseta și sunt stupefiat cum de nu mai curge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut merita reconditionarea casetei de directie la golf 4? Am văzut că este în jur 650 lei reconditionarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cea mai bună alegere! Să pui una SH e loterie, poate fi mai proastă ca a ta, să pui una NOUĂ este sigur chinezească și poate să țină f puțin (se strică distribuitorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cea mai buna varianta este reconditionarea ei. Am avut o experienta neplacuta in cumpararea unei casete noi care dupa 2 saptamani a inceput sa curga ulei in zona axului de la volan iar de acolo s-a prelins ulei sub presul de la pedale pe care deabea l-am curatat pentru ca s-a imbibat mocheta plus ca am avut o intreaga nebunie cu pozitia volanului axul casetei nu era pe pozitia originala VW la volan iar volanu in pozitia de drept inainte imi statea la 180 de grade, martor ESP aprins. Dupa experienta asta am dus caseta mea originala la reconditionat a durat aproximativ 2 ore ( ai si varianta de inlocuire o dai pe a ta si iti da ei alta pe loc fara sa mai astepti ) s-au schimbat internele toate si de atunci nu am mai avut treaba. La reconditionare unde am fost se da si garantie pretul fiind 650 lei.

Modificat de Lac0ste
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

buna ziua. a inceput sa imi curga caseta de directie iar ieri am cumparat alta sh,problema este ca acum merge greu volanul.care sa fie problema,se poate regla ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La casetă nu se reglează nimic. Cel mult poți încerca o curățare a valvei pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu lucreaza senzorul pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca s a defectat si pompa servo.cu vechea caseta mergea bine si ma gandeam ca problema e la noua caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

O reconditionarea la caseta de directie a făcut cineva in sibiu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

am schimbat caseta de direcție la un golf 4(am luat un GeneralRicambi de la epiesa(știu ca.s tot recondiționate... ) ). caseta veche avea joc și bătea tare la drum pietruit. Cea noua, abia montată, bate mai tare decât cea veche... e posibil sa fi scăpat ceva la montaj? sa se rezolve doar strângând șurubul pt "reglajul fin" al casetei(trebuie cheie speciala? ) ?La surubul asta sigur n` au umblat cei de la service.

Dacă trag în scurt de volan stg-drp se simte bătaia.. volanul merge ușor momentan.
ps:capetele de bara sunt bune iar bieletele se mișcau greu la mana deci exclus astea 2 var

 

mulțumesc pt orice sugestie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Am luat un ALH de la Brașov si am venit cu el la București si m-am tot plimbat vreo 5 zile fără să piarda nimic. Am vazut de la inceput ca burduful pe dreapta este spart .

Aseară am parcat lateral si astăzi cănd m-am uitat la nivelul uleiului de la servo era sub minim.

Să înțeleg că momentan nu este grav și nu pierde dacă nu virez maxim?

Am completat cu ulei verse de a dat pe afară și aștept zilele urmatoare sa văd nivelul si poate chiar mâine am timp sa schimb burduful.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!