Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

Imi curge ulei din caseta si merge greu la virje imi este stricata caseta se poate repara sau sa o schimb una noua ai scumpa rau am un wv golf 4. Cineva mia zis ca se poate sa se fi defectat cand an lucrat anu trecut la belate dar eu nu stiu ce legatura are bieleta cu caseta. Un burduf nu era prins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e legatura ! :)  

Burduf neprins, apa intra la tija cremaliera de la caseta directie, o rugineste iar rugina strica semeringul care incepe sa curga.

Si toate astea s-au intimplat probabil dupa inlocuirea bieletelor de directie.

 

Reconditionare caseta este undeva la 900-1000 ron (parca). Este aici pe forum user TRAMI care reconditioneaza casete directie si poti face o intrebare la el de pret si ce te mai intereseaza .

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa intrebi daca te rog sau poti sa imi dai un nr de telefon. De unde stiu ca nu este dusa si pompa? Eu am descoperit acum 4-5 zile ca se scurge uleiul. Aseara cand ma duceam acasa face un zgomot urat la viraje si se rotea greu volanul ca si la tractor. Bine in zilele astea nu am facut mai mult de 15 km si am pus ulei de2-3 ori. Si ce siguranta am ca o schimb si nu patesc iar. Inca nu m-am hotarat ce sa fac sa iau una noua sa o repar sa iau second habar nu am. Mersi mult robert de ajutor.

Poti sa intrebi daca te rog sau poti sa imi dai un nr de telefon. De unde stiu ca nu este dusa si pompa? Eu am descoperit acum 4-5 zile ca se scurge uleiul. Aseara cand ma duceam acasa face un zgomot urat la viraje si se rotea greu volanul ca si la tractor. Bine in zilele astea nu am facut mai mult de 15 km si am pus ulei de2-3 ori. Si ce siguranta am ca o schimb si nu patesc iar. Inca nu m-am hotarat ce sa fac sa iau una noua sa o repar sa iau second habar nu am. Mersi mult robert de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti am trimis pm

ma poti si suna daca vrei :)

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am patito si eu miercuri tocmai cand mergeam sa-mi iau asigurarea RCA.Cand am vrut sa parchez masina am vazut ca volanul merge greu si se aude un bazait,am reusit sa duc masina acasa am complectat uleiul ca nu mai era deloc apoi am fact cateva viraje pe loc stg dreapta si uleiul era sub masina.Am urcat masina pe elevator si am constatat ca,caseta e defecta,am inceput cu cautari la diferite servisuri/magazine auto iar preturile erau uriase si garantia mica.Totusi am ramas surprins cand un domn de la un depozit mi-a spus ca majoritatea casetelor care sunt pe piata sunt reconditionate.Asa am decis sa o reconditionez pe a mea decat sa iau una care sa ma tina vreo 6 luni atat cat se ofera garantie.Sper sa faci o alegere reusita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitdirectie afirmatia ta este reclama mascata sau am inteles eu gresit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era doar o curiozitate /lamurire sau o precizare, dar, reclama mascata sau nu, eu cred ca a fost un raspuns on topic si doar ma interesa daca mai sunt si alte "depozite" care explica consumatorului ca acea caseta care se gaseste de vanzare in magazine de piese auto este doar o caseta reconditionata si nu este o caseta noua, lucru de care ar trebui sa fie informat orice coleg de forum si orice om care ajunge in situatia de a umbla la caseta de directie.

ORICE caseta care se gaseste in magazine de profil indiferent cat de consacrate sunt aceste magazine sau reprezentante auto este o caseta reconditionata. Casetele noi originale fiind foarte scumpe (la cea mai ieftina masina - solenza, etc- ajunge peste 1200 euro ajungand si la peste 2000 euro la masinile japoneze si nu numai) se aduc doar pe comanda si doar prin reprezentantele auto cu avans platit si cu termen de livrare de peste 4-5 zile lucratoare.

La depozitul de simeringuri nu se repara casete de directie ci avem cea mai completa oferta din lume de kit-uri pentru reparat casete de directie si prin parteneriate cu peste 130 de reconditionatori din toata tara nu facem decat sa redirectionam clientul catre un service ce ii poate remedia defectiunea cu un cost cat mai mic....cam pentru asta vad eu oricum si rolul acestui forum si al acestui thread..... nu doar sa ne plangem de problemele pe care le avem cu masinile noastre ci sa gasim impreuna solutii pentru remedierea lor cat mai corect si, de ce nu, cat mai ieftin! Banuiesc ca ar fi foarte benefic ca inclusiv de la reprezentante auto si de la producatori de casete de directie sa dea raspuns problemelor dezbatute pe acest forum si atunci tot reclama ai considera-o?!?  Omul intreaba, daca ii raspunde unul care este implicat direct este reclama, atunci sa lasam omul sa bajbaie in intuneric....

Modificat de kitdirectie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem o problema cu caseta de directie si anume, curgea lighid pe la burduful din dreapta, un prieten care are altelier auto ma sfatuit sa iau un kit de reparatie ca o repara el, a schimbat ce trebuia schimbat pe acolo inclusiv bucsa de teflon, problema este ca nu se mai vireaza decat foarte greu, in special spre stanga trebuie sa trag cu toata forta mea (si am ceva forta). Unde ar fi problema? bine ca prima problema e la mine caci trebuia sa o duc la un atelier specializat, dar inafara de asta?
Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca in partea unde e cremaliera este un surub care care trebuie sa-l desfaci putin, desfaci putin faci o tura cu masina sa vezi cum merge, e un piston care actioneaza asupra cremalierei , bafta.

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca acel surub la strans tare sa nu te mai intrebi de ce merge greu volanul.

Incearca sa il mai slabesti si vezi cum se comporta dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru idei, am rezolvat problema, am desfacut iar caseta si cand am miscat de levier se misca foarte greu aproape imposibil, busca teflon fiind noua nu permitea, era aproape intepenita, am luat un jmilgher fin si am jmilgheruito putin pe interior ( nu stiu cat de bine o sa asi mai faca treaba dar e singura idee care mi-a venit) apoi am schimbat iar cu cel vechi acel inel care separa circuitele, in kit-ul de reparatie era unul de cauciuc iar cer original era de plastic.  Acum merge volanul brici, il invart cu degetul mic.

Multumesc inca o data!

Modificat de anonim_2m
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca dupa ce am schimbat caseta de directie si am circulat vreo 20km sa nu mai am frane,sa mi-se aprinda ESP,ABS in bord.Are legatura cu reglarea unghiurilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au treaba franele cu unghiurile.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reparat o caseta de directie aici :http://www.autoefect.ro/

Reparatia a costat in jur de 350 ron si a constat in schimbarea semeringurilor si rectificarea cremalierei ruginite care a dus la uzarea semeringurilor.

Sa specificati sa va trimita inapoi caseta voastra de directie nu alta de pe stoc.

Reparatia a fost de nota 10 cu factura si garantie.

Teoretic cremaliera se poare rectifica pana la o zecime la orice strungarie.Un semering se poate schimba foarte usor,dar pentru celalalt semering e nevoie de un extractor care costa  in jur de 350 ron.

De aceea am ales sa o fac la firma mentionata mai sus.

 

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul din caseta servo se schimba? Si la ce perioada? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se schimba, ci se verifica si se completeaza daca e nevoie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tin minte in manual e specificat ca toate lichidele se schimba la 2 ani.Sau cel putin e recomandat.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia citeste cu atentie si posteaza - ne si noua unde scrie de uluiul din caseta hidraulica, cutie manuala si antigel.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai lichidul de frana se recomanda schimbarea la 2 ani... pentru restul (in afara de cel de motor) numai verificare si completare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul hidraulic (caci asta este uleiul de servodirectie) are niste compusi chimici/aditivi care in timp se "desprind" din formula chimica initiala, acestia se depun pe recipientele prin care circula (furtun, conducte, recipient, caseta, pompa) in timp, sub forma de "shpan". Acest "shpan" la inceput arata ca un albus de ou in particule foarte mici care cu trecerea timpului se intaresc si daca mai adaugam si praful care intra in caseta odata cu condensul facut de slabirea colierelor de la burdufurile casetei de directie devine un posibil deteriorator de simeringuri ducandu-ne in timp la scurgeri de lichid.

Prin urmare, deoarece de la diferiti reparatori de casete de directie din tara si din strainatate am auzit ca lichidul isi pierde din proprietati in timp si desi in nici un manual al masinii nu se specifica schimbarea lui, am intrebat despre asta un lector universitar in hidraulica de la Institutul National de Hidraulica si raspunsul lui a fost ca:  "daca vrei ca angrenajul prin care circula lichid hidraulic sa tina mai mult - sa-i prelungesti durata de functionare - acesta trebuie schimbat iar instalatia curatata, daca doar completezi, aditivii deja depusi actioneaza ca un magnet pentru ceilalti aditivi din lichidul nou si descompun si formula chimica a lichidului completat!"

Deci, sfatul meu este schimbarea lichidului hidraulic la ~100.000 km sau 2-3 ani dar neaparat sa se faca si curatarea instalatiei. Am desfacut de curiozitate casete de directie care nu curgeau si lichidul de servo era descompus (la INOE SA au o mica baza de testare si de comparare a lichidelor hidraulice) dupa 150.000 km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia citeste cu atentie si posteaza - ne si noua unde scrie de uluiul din caseta hidraulica, cutie manuala si antigel.

Sent from my  using Tapatalk.

Ai dreptate!

Sunt nenumarate chestii care nu sunt trecute in manualul Elsa.Dar unele chestii e bine sa fie schimbate mai ales la auto care depasesc 200 mii km.Un exemplu clar e ca schimbam pompa de apa ,desi nu e trecuta in manual alaturi de cureaua de distributie. Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

clar! nici mie nu mi-a schimbat-o neamtul la 90mii pompa.

Insa, pana si uleiul din tigaie rancezeste si-si pierde proprietatile in scurt timp si vaselina nefolosita , sigur ca si asta, mai ales la caldurile si frecarile care e supus. acelsi lucru si la cel din cutie, zice ca doar se adauga, desi dupa ce l-am schimbat imi intra de fiecare data din prima in viteza 1. in concluzie ce-i nou, e nou, plus ca nu e scump..de ce nu l-ai schimba. sigur cva neamtul cand a dat termenele astea nu s-a gandit la romanii cu masini de 2-300mii km.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am uitat sa precizez ,e ca aici depinde si de bugetul si de interesul fiecaruia de a intretine masina.

Ce ar mai trebui sa inteleaga unii, e ca desi o masina care vine din Germania (nu mai zic de Olanda) are 2 ani si in bord 115 mii km, de fapt are in jur de 200 mii sau mai mult.

In plus daca facem un calcul, de exemplu ,cat costa un schimb de ulei la o cutie manuala si cat costa o cutie?

Sa zicem ca acest schimb costa 500 ron si impartim la 100.000 km rezulta un cost de  0.005 ron/km.  :D

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa e trecuta sa fie schimbata la 2 schimburi de distributie.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!