Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

marius1982.11

vrei sa zici ca cele OEM, oetiker taie cauciucul? trebuie sa fii mai profi de atat, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Marius,

 

Trami stie ce vorbeste. Nu se referea la cele OEM se referea la colierele "de dacie" pe care le folosesc majoritatea la prinderea burdufelor. Alea chiar taie cauciucul. Sunt extraordinar de putini cei care chiar pun colierele oem pe masina si au si clestele de prindere pentru ele.

 

Un pic de indulgenta va rugam :D

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o mica problema, vreau sa verific lichidul de servo , dar nu reusesc sa ii desfac capacul. am cateva scurgeri pe furtune si vreau sa vad daca nu cumva sunt sub minim! Am scris si pe topicul de servo, dar se pare ca nu prea intra nimeni pe acolo. poate ma ajuta cineva aici :)

post-35475-0-35481600-1363348158_thumb.j

post-35475-0-28022100-1363348159_thumb.j

post-35475-0-22168000-1363348160_thumb.j

post-35475-0-60255700-1363348161_thumb.j

post-35475-0-70254400-1363348162_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Din moment ce l-ai demontat e clar ca esti sub minim, daca nu ti-a mai curs nimic din el.

Ca sa desfaci prinzi cu un patent de capacul verde, pui o carpa intre patent si capac daca nu vrei sa-l zgarii si dezfiletezi, e f simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cheia fixa 10-13 din potrbagaj o pui pe cant in decupajul busonului de la vas si invarti de ea (ai grija la sens).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar nu exagera, se strange cu o cheie dinamometrica la un anumit cuplu, roteste-o sfert de tura si verifica, nu o strange foarte tare si nu exagera.

 

poti vedea in poza de aici : http://images6.okr.ro/auctions.v3/700_700/2011/11/01/6/9/661464986577202430788676-4862361-700_700.jpg

 

Fix in partea inferioara stanga, aceea este si pozitia casetei pe masina

Am strans si eu un sfert de tura cu o tubulara 17 a mers usor dar tot am un pic de joc daca misc repede stg. dr. Am facut semn sa dau napoi? poate afecta ceva sfertul de tura?Cred ca e un arc ce preseaza axul pe cremaliera, Trami ne ar putea lumina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Asta am si zis :)) preseqza pe cremaliera prin arc. Singurul dezavantaj daca strangi prea tare, merge volanul mai greu si lucreaza pompa mai greu. Dar asta daca exagerezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca acel surub nu il strangi dar exista joc in caseta ce se poate intampla in viitor?

jocul se poate accentua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era o poza de pe net, am incercat si cu patent si cu chei fixe... si inca ma mai chinui :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge cu tubulara de 17 eventual polizezi un pic din exterior sa intre.,ar trebui sa mearga usor are in jur niste crestaturi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era o poza de pe net, am incercat si cu patent si cu chei fixe... si inca ma mai chinui :(

Imposibil sa nu poti desface busonul ala,am senzatia ca tu strangi ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata ....am reusit, s-a lasat greu la patent, dar pana la urma a cedat :) nivelul este la minim. Ce parere aveti, sa-l duc la maxim sau sa il las asa, mentionez ca masina  este rece, stand de aseara in parcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nivelul uleiului servo si motor se verifica la rece, la servo daca este la minim la rece este ok, la cald acesta creste spre jumatea intervalului min-max, deci este ok, daca chiar vrei poti sa completezi o idee, dar foarte putin cativa ml. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiano1981

Aveti idee daca caseta de directie golf 4  de benzinar merge pusa pe diesel ? caseta de directie este unica pt toate motorizarile/ variante caroserie  pe golf 4?    

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt universale,dar vezi k sunt 2 modele de caseta de directie.Sa nu iti achizitionezi caseta de pe masina de UK pt ca nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut baieti,daca am cauciucurile din fata putin tocite inspre interior,atunci trebuie sa-mi fac unghiurile de fuga?Mentionez ca nu imi bate nimic si nici volanul nu tremura la viteza mica/mare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea este urmatoarea: cand virez maxim stanga uleiul tasneste puternic pe la o conducta (vezi poza), 8675831380_ede7341742_b.jpg se vede parca un oring verde care nu e la locul lui si care probabil nu mai etanseaza.

Stie cineva sa-mi spuna exact ce dimensiune are acel o-ring, sa pot sa-l cumpar de dinainte sa demontez caseta?

 

Va multumesc  :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma suni maine iti pot spune exact.

Am remarcat ca ai pus o caseta reconditionata (este vopsita) si ai prins burduful cu un colier metalic cu surub. Ma duce gandul ca burduful este tot cel vechi, de plastic, pe care nu-l poti etansa pe bieleta. Pacat de caseta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din raspunsurile lui TRAMI si al lui MEDES CALIN am aflat ca acele oringuri au dimensiunea 5,28x1,78mm material NBR70. Va multumesc mult pentru ajutor.

Caseta am schimbat-o de 4 ani cu una Spidan cu piesa veche la schimb. Burdufurile le-am schimbat ultima data in toamna 2012 si atunci (la recomandarea mecanicului) am pus coliere metalice (erau de plastic inainte). Vazand discutiile de aici, si recomandarile de a folosi coliere de plastic, le voi inlocui.

Totusi, daca ar fi sa ne gandim la colierele metalice originale (cele care nu-s cu surub) sau coliere de plastic, pe care mi le recomandati?

Pentru a schimba acel o-ring, trebuie neaparat sa dau jos caseta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

A doua zi dupa ce am remediat o problema la alternator (demonata si remonata cureaua de accesorii), la motor se auzea un scartait (de rulment?) sporadic, mai ales cu motorul rece. La service mi s-a spus ca au fost verificate rolele si intinzatorul de la accesorii, ca totul ar fi ok si ca trebuie sa mai astept pana se mai "lasa" intinzatorul care a fost deranjat cu ocazia demontarii alternatorului. Toate bune, dupa o luna de la incident, intr-o parcare inchisa, in timp ce viram, am auzit tiuitul pompei de servo directie. Cand am verificat, vasul servo era gol. :(

 

Am completat cu lichid, insa tziuitul pompei a ramas. La fel si scartaitul, care a devenit permanent. Am fost la un service din bucuresti dedicat cutiilor servo unde, in urma unui test, mi s-a comunicat ca, datorita span-ului??, s-ar fi infundat niste orificii de la caseta de directie/pompa. au mai facut un test, in care miscau de roata cu volanul virat la maxim in fiecare parte si mi-au aratat o bataie in caseta. Fara sa desfaca burdufii, imi garantau ca voi gasi rugina pe cremaliere. Verdict: trebuie schimbat tot: caseta si pompa. Pret: 2500 - 3000lei. Tin sa mentionez ca nu au observat ca un furtun servo (returul?) era umed la intrarea in caseta de directie, deci nu stiu cat de profi sunt.

 

Acum, la caseta si la pompa nu s-a umblat (masina din 2001 cu aproape 200.000km), burdufii sunt cei originali si nu par sa aiba scurgeri. Se vad scurgeri in jurul pompei si pe un furtun care iese din caseta pe partea soferului. Se aude un scartait destul de nasol.

 

1. Va rog sa imi recomandati un service/mecanic priceput la casete/pompe servo in bucuresti pentru o diagnoza. Trami poate ai un om de incredere in bucuresti, as ramane dator!

2. Merita sa inlocuiesc doar pompa?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai burduf original, cu colierele de metal parerea mea e ca e posibil sa scapi cu caseta, aia nu rugineste asa fara sa aiba burduful spart, mai ales daca zici ca nu ai scurgeri pe acolo. Cu spanul nush ce sa zic, posibil sa aiba dreptate, ar trebui un flush la caseta (poate zic idiotenii) sa iasa afara.

Eu zic ca totul a inceput de la pompa, s-a fi dus un simering, un oring, tu stii pe unde a curs, si doar pompa trebuie schimbata, eventual oringuri noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa poate fi reconditionata? desfacuta, schimbat prin ea? exita kit reparatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fi serios, iei una SH, sa nu aiba urme de scurgeri, mergi cu incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!