Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

Salut! Recent am schimbat la golful din semnatura bieletele de directie, pe partea dreapta dupa ce a fost dat jos burduful cremaliera arata foarte bine nu era nici o urma de nimic pe ea, iar pe partea stanga am observat niste pete de rugina care s-au sters in mare parte cu carpa dar au mai ramas cateva, pot avea probleme din cauza acelor urme de rugina? pe partea dreapta nu era decat axul rotund, iar pe stanga se vedeau si dintii de pe cremeliera!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele apar de obicei din cauza ca nu se pun burdufe noi. Cele vechi din plastic nu mai pot etansa oricum le-ai strange.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica recomanzi ca,odata umblat la una bieleta directie,sa nu se reutilizeze burdufele vechi?

cred ca e o idee foarte buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar totusi, sa ma astept la probleme pe viitor daca in partea dreapta cremaliera arata perfect, e lucioasa fara nici o urma de rugina, iar in stanga unde sunt si dintii sunt cateva pete de rugina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eate bine sa se inlocuiasca burdufele la inlocuirea bieletei, deoarece cele originale sunt dintr-un plastic mai dur si nu mai

etanseaza pe bieleta (unele bielete sunt chiar mai subtiri in zona de etansare a burdufului decat ce-a originala).

Si de aici pana la distrugerea casetei nu mai sunt decat cateva luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde si pana unde "ce-a"?

scuze de off, dar cateodata se umple paharul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat eu ambele bielete de directie si am fost la VW si am luat burdufe originale si coliere si le-am montat.Burdufele sunt dintr-un plastic mai dur si la montare m-a chinuit un pic pana sa intre in caseta dar a intrat frumos si am facut o treaba calumea.

Recomand burdufe originale si coliere si DA se schimb cand umbli acolo acele burdufe pentru a nu termina caseta de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spui te rog cum au aparut problemele si la cati km? asa din senin sau ciupit burduf, gropane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma intrebai pe mine Marius,nu sau ciupit sau altceva.Am avut joc in bieleta de directie si le-am schimbat pe amandoua si am schimbat si burdufele nu pentru ca cele vechi nu erau rupte crapate sau altceva.Le am schimbat pentru siguranta casetei de directie si am luat OEM si mi-a iesit treaba buna.

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pe tine te intrebam din moment ce nu am dat quote si asteptam un raspuns intreg, altfel la ce te-ai mai apucat sa scrii? :)

Sa inteleg ca a aparut din senin asa la ambele bielete, la cati km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

155.000 km bieleta dreapta avea joc ca intr-o iarna  sa dus masina intr-o parte si am lovit o bordura cu roata.Tot socul la absorbit bieleta de directie si dupa avea un joc destul de mare.Le-am schimbat pe amandoua Lemforder.

Stiu pe cineva cu 250.000 km la bord si bieletele se prezinta bine fara joc si sunt originale.

:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, acum ma stii si pe mine, cu 205mii masina de 13 ani, lafel, fara probleme, si vorba aia, jante de 17 suspensie sport de cand lumea.

de aceea ma mir, asa din senin cam greu sa se strice ele.

la golful lui maica-mea era ciupit pe partea dreapta burduful din oarecare motive si a cam costat treaba asta, deocamdata bieleta, vedem cand "arunca prosopul" caseta. Oricum, nici foarte mult nu se va circula cu masina aia, mai putin ca si cu a mea :)))

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare, am constatat ca la masina mea, cursa de volan in partea dreapta este mai mare cu 10-15 grade fata de cursa volan stanga.

 

Adica daca invart volanul in partea dreapta pana la capat, se invarte mai mult cu 15 grade fata de partea stanga.

Asa e normal?

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal. El ar trebui sa faca cursa egala in ambele parti.

Poate cand ai facut directia vreodata s-a decalat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat recent caseta, oare sa se fi decalat de atunci?, normal ar trebuii sa se aprinda becul de la esp daca cumva s-a decalat ceva asa stiu, asa mi-a zis si mecanicul.

 

Se poate ca problema asta sa mi afecteze cumva siguranta la drum? in caz ca intervine esp -ul poate calculeaza altfel pozitia volanului...

Exista vreo procedura prin vag in care se poate verifica gradele de la coloana de directie ? adica senzorul care citeste pozitia volanului?

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla nimic rau nici la caseta nici cu siguranta pe drum. Poate fi un simplu inconvenient.

ESP daca l-a calibrat dupa montajul casetei, nu se mai aprinde. VAG COM poate citi gradele la sterring angle sensor dar sigur o sa arate bine pentru ca altfel dadea eroare imediat.

Probabil ca e o greseala de montaj.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PHPCore: O diferenta de 10-15 grade stanga-dreapta asi zice ca se incadreaza intr-o toleranta normala. M-ai facut curios si am incercat la masina proprie. Sunt aproape egale cursele dar nu identice. Intr-o parte e mai mare dar trebuie sa te uiti cu atentie la asta. Nu-i usor de evaluat 10-15 grade cu ochiul liber. Sau poate ai alte valori ale unghiului respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa este si la mine. Cursa la mine este mai mare in stanga. Nu am remarcat pana nu ai adus tu problema in discutie. Nu mi s-a parut nefireasca treaba. Cred in continuare ca este o abatere normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutti tuturor...  intrebare de newb ... cum iti dai seama daca caseta de directie iti este pe duca ?

 

va intreb in ideea , ca prin vara am schimbat niste bucse de bascula , flanse , tampoane motor...etc ( nu au legatura directa dar ajung imediat la idee ) datorita unor zgomote care se auzeau chiar si la cea mai mica groapa....

 

ehhh dupa aceasta schimbare totu era ok... acum au inceput iarasi sa se auda bataile din stanga fata ... si am fost la service-ul unde am schimbat cele de mai sus , cu gandul ca au fost montate prost , sau piesele au fost de proasta calitate... iar raspunsul a fost ca : " caseta de directie e pe duca , si o sa se tot auda batai in stanga fata ".

 

Voi ce parere aveti ?

 

Care ar fi simptomele de caseta pe duca ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Salut,

 

In general o caseta e pe duca atunci cand incepe sa curga pe la burduf, fie stanga fie dreapta. Batai in caseta, mai rar dar exista si alea. Se poate incerca o remediere prin strangerea piulitei de pe caseta, vizibila din spatele masini uitandu-te la puntea fata este undeva in stanga. Piulita aia in spate are un arc si o contra care preseaza pe cremaliera. Totusi mai verifica, si daca ai elimiat tot,atunci strange caseta, pana atunci mai cauta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Bieleta de directie daca incepe sa rugineasca la punctul de pivot, acolo pate sa apara bataia si probabil nici caseta nu mai are mult, scapi lichid de servo? e umed pe acolo pe la burdufuri?

daca e ciupit burduful sau prins cu soricei, iti intra pe acolo umezeala si odata ce rugineste, nu prea ai scapare,decat daca depistezi problema inainte sa-si faca aparitia rugina pe cremaliera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Marius are dreptate, eliminand faptul ca a intrat rugina pe sub burduf sau ca a ruginit, zgomotul poate sa apara si de unde am zis, totusi incearca sa elimini deocamdata caseta si nu umbla la burdufi decat daca este necesar. Pe principiul nu te mananca, nu te scarpini :)

 

LE: la un anumit moment cand viram pe loc aveam o pocnitura pe care o resimteam in volan. Toata lumea a dat vina pe caseta de directie. de fapt era carul care se slabise dintr-un surub si din cauza tensiunii "scapa" cativa mm si troznea. Caseta sa fie Last resort

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Bogdan, ce e ala car?

 

bieleta se poate verifica, ridici masina, misti roata cu mainile la ora 3 si 9 si vezi daca pacane in zona cremalierei, sau a capatului de bara, cel mai bine vezi cu roata data jos, sau cu ceva jante de aliaj cu spite putine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 raspunsul a fost ca : " caseta de directie e pe duca , si o sa se tot auda batai in stanga fata ".

 

Voi ce parere aveti ?

 

Care ar fi simptomele de caseta pe duca ?

 

Multumesc

 Caseta nu bate! Verifica bine articulatiile cu masina pe greutatea ei, dintr-un canal. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!