Jump to content

Audi A6 BiTDI


Boditza

Postare recomandată

Nasoala treaba :( +1 pt Casco. De pe lista aia imi sare in ochi poz 27 furtun spalator faruri 567 ron ?

Link către comentariu

@ciolib Casco da, camera inca nu am gasit una care sa nu aibe fire si sa atarne pe undeva. Era ceva oferit de Audi insa nu se mai fabrica

@laduncaag e pret fara TVA :P . Intr-adevar e singurul care ma agita si pe mine un pic in conditiile in care se putea repara cum am gasit in manualul de reparatii. Acum nu mai stau sa caut o fi fost vr-un motiv pentru care au ales sa il inlocuiasca si sa nu il repare.. 

image.png.c71dbd39947f4f532288e2059b4f0d9a.png

 

Am reusit sa ridic masina astazi si totul pare impecabil la capitolul vopsea dar maine o spal si verific mai bine, revin si cu poze aici.

O surpriza placuta (pentru cazul meu) este ca a fost nevoie de o actiune de fabrica unde s-a inlocuit un senzor de NOx, plinul la AdBlue si resoftat motor si cutie. Tot cautam eu sa resoftez si in saptamana cu accidentul eram programat sa le las 400ron pentru asta :) . Mai am inca 3 plinuri gratuite de AdBlue de la actiunea asta si citind aici se pare ca se va goli mai repede rezervorul.

image.png.1530b5f0a86ce015d8e81a85214979f5.png

Am reusit sa merg azi 100km cu masina si nu sunt schimbari in bine la ce am raportat mai sus, doar ca schimba mult mai tarziu treapta 8, nu mai accelereaza aproape deloc in tr8 ci schimba imediat in 7.

Motorul are acum codul de soft  4G0907589F versunea 0008 si inainte era  4G0907589D versiunea 0002. Cutia doar si-a schimbat versiunea din 1003 in 1015

Link către comentariu

1. La pozitia 27, este vorba despre furtun de inalta presiune spalator faruri , se vinde la kit de 3 m / 300 lei. ( fara TVA , la data respectiva...2013, pe cod de VW).

In topicul meu de retrofit xenon la B7 am precizat ca am vazut suficiente devize in care reprezentanta Audi a facturat 3 x kit deci 900 lei fara TVA, pentru 3 metri de furtun. Cele 2 role de 3 metri au ramas in magazie....1 s-a pus pe masina. Desi e evident in etka ca e vorba de kit ( piesa/ buc. ) unii sustin ca e vorba de pret per metru! 

2. Imaginea din elsa este cu kit de reparatie furtun de spalat parbriz ( furtun plastic gofrat de 5 mm ). 

Se poate repara si furtunul de inalta folosind cuplele de 90 grade , dar e inestetic, cel mai bine este dintr- o bucata.

Ciudat ca apare furtun ca piesa si nu apare si cilindrul spalator  far, posibil sa fi fost doar ciupit furtunul....

Modificat de Mecatronic
Link către comentariu

@Boditza nu e indicat sa speli masina cateva zile dupa vopsire, intrucat vopseaua nu este uscata in totalitate. Asteapta macar o saptamana.

Link către comentariu

@Boditza camera o poti monta discret cu alimentare direct de la sigurante fara cabluri atârnate , in afara câmpului vizual. Am și uitat că o am in mașină . IMG_20181219_122723.thumb.jpg.3b96fd109e51c376fd30c36ddc0e1a8a.jpg

 

Screenshot_20190202_234543.thumb.jpg.c9f11a36597bec549cf38cf1bff6f7c4.jpg

Link către comentariu

@Mecatronic cum nu m-am priceput nu am comentat dar furtunul era sectionat complet ca l-am vazut la demontare. Initial erau piesele fara discount...

@loghy bine ca nu am avut loc azi la spalatorii ca nu stiam ca trebui stat o saptamana, service-ul a zis ca e bagata la cuptor de joi si poate fi spalata

@ciolibla tine chiar arata bine, incep sa ma interesez de una

Link către comentariu

Se pare ca am vorbit prea devreme in legatura cu update-ul de soft ca a ameliorat un 80% din problemele de la cutie prezentate mai devreme. Ciudat este ca dupa update nu a fost nici o schimbare insa am facut 100km si masina s-a schimbat, parca pluteste acum la schimbatul treptelor. Ceva ceva mai e acolo insa nu mai este deranjant mai ales ca sunt prezente doar in anumite situatii.

Astazi am avut si parte de o surpriza e la navi ca a inceput sa isi descarce harti 2019 desi eu nu mai am licenta si nici in myAudi nu apare dar este binevenit

20190206_181511.thumb.jpg.da93fdffa209a303aa42be28a296152c.jpg

Am incercat si cateva zile niste manusi de "condus" dar nu m-au dat pe spate ca utilitate, poate nu sunt invatat cu ele. O sa incerc si la drum lung sa vedem cum este

 

20190205_081035.thumb.jpg.63d023c7f28432a092f9ad67430eda06.jpg

Link către comentariu

Manusile sunt mai utile cand volanul e imbracat in alcantara.

Cat priveste update-ul de soft, e bine cand se termina cu bine, nu? :)

Link către comentariu

Este un grip mai bun si asa cu volanu meu low line :P, la alcantara cred ca este vis.

Da, chiar o surpriza placuta cu softul asta dar il mai urmarim in timp cum se comporta ca este ceva in genul dieselgate pe 2.0

Link către comentariu
  • 1 month later...

Wow! Fantastica masina! Chiar sunt curios ce feeling are un 3.0 de 320CP Quattro. Ca aspect si echipari...nici un cuvant de spus, primul lucru care sar in ochi, farurile cu matrix led <3.

 

Take good care of it!

Link către comentariu

Daca esti curios de feeling ne putem intalni si il vei simti, fiind din Craiova ca si mine ne sincronizam usor ;)

 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Masina nu prea a mai facut km multi, probabi anul asta nu o sa faca mai ales ca la vara fatzaiala prin oras o sa fie cu noul atelaj:

image.thumb.png.1910a7258b140ca296a5e5c37b0e423f.png

Cu toate astea a trebuit sa schimb placute fata-spate si discuri fata, si daca tot intra in service am schimbat si uleiul dupa ~8000km si filtrul de polen. De data aceasta am mers pe Mobil1 si am renuntat la Castrol.

image.thumb.png.a76a2370b2198e2ba766cd54af6d6308.png

image.png.a00c1bc32862b7f6270af051c9de9c5c.png

image.png.37a7e686de8b802e59a409ccd30c98ea.png

 

Placutele pe fata erau tocite mai mult pe interior, este al 3-lea set deja al masinii iar discurile primul set. Placutele pe spate mai mergeau 2-3000km conform mecanicului insa nu pre vreau sa ma duc luna de luna in service cu ea :) 

Link către comentariu

adica o sa mergi cu ATV prin oras? Personal nu mi se pare o idee buna, zic asta ca mai vad prin SB, foarte rar ce-i drept, dar am vazut unul saptamana trecuta, cu copilul in spate, ambii fara casti de protectie si nu m-am putut decat gandii la eventualul impact cu un alt auto in care ei sunt victime sigure chiar si la 50kmh, nu l-am inteles pe ala de ce si-ar pune copilul intr-un asemenea pericol.... Sa porti casca macar te rog :).

Felicitari pentru intretinerea masinii, are parte de un tratament corespunzator. Si eu am trecut de la Castrol la Mobil, nu pot spune ca am vazut vreo deosebire, nu consuma cu niciunul dintre ele, si apoi daca esti pe interval fix de schimb ambele sunt la fel de ok.

Link către comentariu

Evident o sa am si casca si alte anvelope pentru el, ceva mai de strada. O sa fie strict placerea/mania mea deci nu o sa urc si pe altii pe el. Vedem cum o fi dupa o saptamana sau doua si am dreptul sa ma razgandesc dupa :) 

Am setat de la prima revizie interval fix de 15.000km si asa este nu pare sa fie diferenta intre ele dar am zis de ce sa nu fie ceva ce pe hartie e mai bun.

Franele sunt cam violente acum, destul de greu de mers cu masina. La cea mai mica atingere se pune frana mult mai mult decat as vrea dar asta e, se mai tocesc ele.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare,

Nimic nou in ultima vreme? :D 

Mai incanta-ne cu o poza macar :)) 

 

Link către comentariu

Nu prea multe ca a sosit noul membru al familiei si am luat putina pauza de la hobby-uri. 

Dar cu toate astea am reusit saptamana trecuta sa o incalt de vara cu Michelin Pilot Sport 4 DOT 2019:

20190525_115921.thumb.jpg.3b5864e4fe8dd3c7d7f973c4fec81488.jpg

Par putin cam intinse dar cred ca e doar un efect al protectiei de janta

20190525_154317.thumb.jpg.c01d79bcd9aac1e7583011d26c510391.jpg

Anvelopele vechi mai aveau "carne" insa erau opinci de plastic, nu mai amortizau deloc si erau foarte alunecoase. GoodYear Eagle F1 Asymmetric Audi Original fabricatie 2015 la ~80.000km ai masinii(posibil de iarna sa fi avut altele):

20190525_205225.thumb.jpg.427f4f3d259a30883b4c7756e56f8fe5.jpg

Cu Michelin pana si sotia mi-a zis ca nu mai e asa rigida masina si i se pare foarte comfortabila. Eu sunt super incantat, directia este ferma si moale in acelasi timp ?, chir si franarea pare mai buna.

Si una rea:

image.thumb.png.d129556cf8e339174fb63b527aa6171b.png

Masina apare cu aripa asta din spate revopsita in reprezentanta in Germania, am stiut asta de cand am luat-o si cam de o luna a inceput usor sa se exfolieze la fiecare spalare. Am zis ca aia de acolo stiu sa vopseaesca si nu sunt probleme ca la noi dar se pare ca nu, aviz matorilor :)). Astept un moment propice sa ma pot lipsi de ea si sa o las o saptamana la vopsit.

 

Link către comentariu
  • 5 months later...

Si au mai aparut doua probleme:

1. Facea un zgomot puternic dupa ce mergeam mult cu ea pe drum drept dinspre roata stanga fata care disparea dupa ce o spalam. Dupa teste, gresat culisanti, placute etc s-a ajuns la concluzia ca in momentul in care era praf si caldura la etrier avea momente cand se bloca putin. Spun putin ca in momentul in care a fost pusa masina pe standul de ITP rezistenta la inaintare pe roata dreapta fata era de 1.01 Nm iar cea stanga fata de 1.03. Rezolvat prin inlocuit etrier:

image.thumb.png.1e3657a7ec7711f745785e1fc928354a.png

image.thumb.png.3ad273ce5bdaaf0bc3d1082e1303a3ca.png

2. Motorasul de frana mana spate stanga mai da rateuri uneori dupa spalare (scapam de una dar aparea alta) dar aici nu am ajuns sa umblu, cel mai probabil intra apa pe la mufa dar nu am ajuns inca pentru o diagnoza amanuntita. partea proasta este ca in momentul in care apare face disable la frana de mana, autohold, ACC, braking guard. Ajuta obdeleven-ul aici ca e tot timpul conectat si le rezolv usor

Am incercat sa platesc pentru harti la reprezentanta dar au tot dat cu stangu in dreptu ba ca nu se poate, ba ca ei nu au mai facut si pana la urma am apelat la un coleg de pe forum si cu o fractiune din pret am facut update de FW, activat Android Auto si licenta pentru harti nelimitata. Android Auto nici macar nu era disponibil pentru masina mea prin metode oficiale asa ca am impuscat doi iepuri dintr-o lovitura. Procedura a implicat si scoaterea fibrei ca sa nu fac reinitializare la sistemul BOSE.

image.thumb.png.54b4ee0be033bd9d7cb158ac1f1de2a5.png

image.png.74c1db33ba0afe9615f43d86af4b2e5d.png

image.png.b6d28df2b5e73416b3d2fb4e1b48114a.png

image.png.fa231776b376861629834dba5d3c3d89.png

image.png.342582a47e6e1aa06a88cbb9dc2311ff.png

 

Si o rusine subliniind starea drumurilor, 289km in 6 ore si 51 de minute, Brasov-Bran-Pitesti-Craiova

image.thumb.png.bbc9fbe95c7e74be41692e4afd0c8cc0.png

Link către comentariu
  • 4 months later...

Masina merge in continuare desi km prea multi nu am mai facut de cand cu bebe, mai este si a doua masina asa ca se impart treburile. Acum la ~88.000km am schimbat bieletele anti-ruliu pe fata si a fost desfacut rulmentul de la roata stanga fata care in timp oxideaza in interiorul fuzetei si produce un clantanit la viteze mici pe drumuri denivelate. Bieletele au fost 800 ron iar umblatul la rulment si gresatul in jur de 350Ron ca s-a folosit pasta G052109A2 cu aur in ea probabil de costa 100ron 120g :P 

image.thumb.png.c2a50cfaf50dd5fd72ff3916f3508630.png

Cum deszapezirea la noi se face cu pietre am apelat la casco pentru parbriz spart, camera fata sparta si vopsit bara fata si capota. Vopsirea a fost mai mult moft dar daca tot plateam fransiza am zis sa scap si de ciobliturile de pietre din ele.

image.thumb.png.64ab4c83c8dd936c8fc7c44c34d6328c.png

image.thumb.png.0f636eba26825a42e75b9ae5452412c2.png

image.thumb.png.2f3bf5c9b9e57b1c92c59cf5f6547fef.png

Desi au fost recalibrate toate sistemele (camera parbriz, ACC si camerele 360) tot am o eroare la scanare pe camere, ori s-a sarit vre-un pas ori nu au stiut exact ce sa le faca. Ele merg impecabil, poate chiar indica mai bine decat o faceau inainte dar nu inteleg ce face calibrarea mai exact. Nu cred sa faca prea mare diferenta cativa mm mai ales la camerele 360 :) 

image.png.522ab9ae1f55ea9b6e797c4f0336f8b5.png

In rest totul functioneaza impecabil si in continuare ma surprinde masina de cate ori ies cu ea la drum lung, are mereu 100 de cai pusi bine deoparte care ajuta in depasiri la orice viteza. 

Punctul forte dupa motor sunt farurile matrix desi poza nu le face prea mare dreptate ?

image.thumb.png.0b7cd29fe2d5baeed9270c64d302a932.png

 

 

Link către comentariu

Ontopic: dai un ban da' stai in fata

Offtopic: OBDeleven face scanare pe modul agresiv si da erori pe care VCDS sau VAS nu le vede. E relevanta scanarea la reprezentanta.

Link către comentariu

Nu e diferenta la 360grade,daca nu e setarea de baza facuta. Ceva nu au facut sau procedura nu a fost finalizata, la inlocuirea camerei fata, de acolo eroarea.

Link către comentariu
  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!