Jump to content

Audi A6 BiTDI


Boditza

Postare recomandată

Salutare colegi,

Dupa lungi cautari de  6 luni am gasit in sfarsit masina dorita,nu este un VW dar am ramas fidel familiei VAG. Initial am vrut Passat B8 biturbo dar dupa o tura cu el am regasit aceleasi probleme deranjante pentru mine si anume greieri de la trim-uri. Dupa test drive alegerea a fost simpa preturile fiind oarecum apropiate :) 

Dotarile care le-am cautat au fost ACC, Matrix LED, si 320CP, restul nu mai contau.

 

Asa ca printesa este urmatoarea:

 20180929_181453.thumb.jpg.8c2a6892c1caa13355ee01fc93632fbd.jpg

 

Specificatii ar fi:

-Motor BiTDI 320CP cod CVUA 69.000KM

-Matrix LED.

-ACC+Audi PreSense Plus

-Lane assist

-Side Assist

-Navigatie MIB2 (puteam sa jur ca e MMI 3G+ dar aparent nu este asa) cu Audi Connect

-Camere 360

-Suspensie pneumatica

-Scaune incalzite

-Incalzire auxiliara (sirocou)

-Capac portbagaj electric cu pedala virtuala

-Scaune electrice cu memorie la sofer

-S Line si S Line selection (nu stiu diferenta intre ele dar asa apar pe decodorul VIN-ului)

Nu am cuvinte despre motor, este ceva ce eu unul nu am mai intalnit si imi e frica sa calc pedala mai mult de 20% din cursa dar o am doar de 2 zile si incepem sa ne cunoastem. Deocamdata doar modul efficiency imi da voie sa conduc relativ asemanator cu ce am avut inainte si aici nu pot generaliza ca masinile personale au fost/sunt de 105-140-174CP pe langa asta si euforia de proaspat proprietar.

Astept sa o mai invat si revin cu un feedback mai bun.

Cateva poze cu ea cand facea cu ochiul (asa a prins telefonul refresh-ul de la LED) :

20180929_181440.thumb.jpg.3439220fb524205e771b0031b1e0661d.jpg20180929_181606.thumb.jpg.55a9dac7e040c2625ea80aaad82a9e4d.jpg20180929_181643.thumb.jpg.e38f2c9952b5945eead3fffc8032c36c.jpg20180929_181649.thumb.jpg.a1ef3876790669a701ec4bc2b5a01cbd.jpg20180929_181703.thumb.jpg.5a3d03d656ad5179b73c8e7f987d3a51.jpg20180929_181713.thumb.jpg.4e63fa48bb424c6901c2bf6d12b6c8e4.jpg20180929_181733.thumb.jpg.ee888bb82e18711a2dd18c975b4a12da.jpg20180929_182203.thumb.jpg.8f0954922d4363174a827075cd2c0e01.jpg

 

Link către comentariu

Nu se compara B8 cu C7... C7 joaca în alta clasa. 

Felicitări pentru achiziție. E superba. 

Link către comentariu

Asa da! 

Astea masini serioase?...dupa ce am condus una si m-am urcat la volanul b9-ului ...am zis ca ii dau foc :))

Mai baga niste poze!

Link către comentariu

Eu ma tot uit la "botul" ala all black si nu-mi revin ?

Daca nu ma insel, asta este facelift-ul, nu-i asa?

Link către comentariu

@Marius82 Multumesc de urari, da este facelift masina fabricatie 17.03.2015. Sincer sa fiu nu sunt asa intim cu Audi dar mi s-a spus ca lipsa cromului ar fi o optiune suplimentara sau invers

@ShadoWzZ Multumesc, clar nu se compara cu nimic ce am avut si incercat. Acum 2 saptamani am mers cu un BMW x5 M50D dar fiind SUV(caramida grea) nu imi dadea senzatia care o da Audi

@Rave Da este 3.0, nu tin cu ecologia dar poate cu urmatoarea o sa te urmez. Iti urmaresc thread-ul si am vazut aventura ta pana la Brasov si inapoi :) 

@F l o r i n Stiu ca sunt clase diferite dar surprinzator preturile sunt cam apropiate, avem si un thread inceput fix pe aceeasi tema. Vedem cum stau cu timpul/banii si te vizitez sa lucram la ea pentru pitici mei din cap: volan incalzit si parcare automata 

@cristi511 :coffee_lol:.. hai ca nu e chiar asa, a ta fiind quattro pune altfel puterea pe asfalt, mai intervine si feeling-ul. Am condus un B9 de 150cp tractiune fata si rupea aderenta mai mult decat m-as fi asteptat

Am mai facut 100km azi si pe langa motor am descoperit si franele, vorba sotiei: iti dezlipesc pielea de pe fata :D 

Descoperisem ceva care a fi avut utilitate daca era wireless charging pentru telefon dar se pare ca in 2015 Phone Box insemna doar sa pui telefonul pe locul special, conectezi cablul de date si ar folosi antena masinii fix din locul acela, nefolositor pentru mine:20180929_181806.thumb.jpg.07ede1824078ae334b54e7d34c78b55c.jpg

 

Link către comentariu

Ciudat cu Phone box'ul ala, in 2014 se laudau ca vor lansa curand si cu functie de incarcare Wireless.

Cum e cu suspensia pneumatica?

Link către comentariu

Super! Sa il stapanesti sanatos. ?

Pe langa motor e important de mentionat si cutia, ZF8HP, mult mai fiabila decat S-tronicul. Sa ii faci schimbul de ulei si filtru in intervalul 80-100.000 km sau mai devreme, chiar daca in planul de service Audi e mentionat faptul ca uleiul e lifetime. Pe site-ul ZF, la webcatalog, gasesti codurile produselor si instructiunile privind schimbul de ulei. 

 

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

@andrei0241 la Audi pe site Phone Box spune ca are wireless charging:

image.thumb.png.944c6b5b0976af0cd0f6123ab080ee8a.png

Insa in manualul din myAudi nu mentioneaza asa ceva:

image.png.a7d5453e780eb94cb5112aad519b8789.png

Evident am incercat cu un telefon compatibil dar nu da nici un semn, o fi vreo setare ceva asa ca mai aprofundam

@cristi511 L-am vazut la tine dar parca nu as vrea sa merg doar jumate de drum, stiu ca cele tesite nu sunt incalzite pe A6, la A4 nu m-am documentat. Mersi de pont :beerchug:

@Bebeee Multumesc! Cutia a fost un punct forte in alegere desi cred ca este aceeasi si la BMW iar acolo am cam vazut probleme cand ma documentam de un 535xd. Am intrebat la reprezentanta locala si un schimb de ulei ajunge la 1000e asa ca o sa mai astepte 5-10.000km. Ar mai fi service-ul autorizat ZF din Bucuresti dar si acolo parerile sunt impartite.

Link către comentariu

Si eu am aceasta cutie pe Jeep, varianta ZF8HP70, la care pt schimb de ulei se schimba baia cu totul (filtrul e incastrat in capac) si m-a costat 2300 Lei la service specializat in cutii automate. 

La reprezentanta probabil ca e asa scump, piesele pt tine sunt aprox 1500 lei

Nu stiu de ce parerile sunt impartite cand producatorul spune ca uleiul trebuie schimbat..

”ZF automatic transmissions are filled with specially developed semi-synthetic oils.
At very high operating temperatures, the oil ages faster than under normal conditions. Examples:
 Many trips at high speeds
 Many trips while towing a trailer
 Sporty driving
Depending on the driving style, ZF recommends a transmission oil change every 80,000 to 120,000 km or after eight years at the latest.”

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Super faina masina! Chiar ma gandeam ce masina iti vei lua.

Multi km fara probleme, farurile led si motorul sunt waw. O ss urmaresc cu mare entuziasm topicul!!!

Link către comentariu
11 hours ago, Boditza said:

 

@cristi511 L-am vazut la tine dar parca nu as vrea sa merg doar jumate de drum, stiu ca cele tesite nu sunt incalzite pe A6, la A4 nu m-am documentat. Mersi de pont :beerchug:

Avand incalzirea auxiliara, volanul incalzit as zice ca e departe de a fi o necesitate, eu nici macar incalzirea in parbriz sau cea in scaune n'am folosit'o iarna trecuta

 

LE: a ta sigur nu e cea de 326CP? ca pe net doar Competition il vad cu grila neagra, cele de 320 CP o au cromata

Modificat de andrei0241
Link către comentariu

Mersi, nu sunt familiarizat cu optionalele Audi, dar observasem la Competition ca erau toate cu grila neagra

Modificat de andrei0241
Link către comentariu

Nava spatiala , masina asta nu are nevoie de niciun retrofit!S-o stapanesti sanatos!La masina asta visez si eu doar ca una cu motor de 2l .

Modificat de valy2d
Link către comentariu

Mie imi place volanul propus de cristi511, decat covrigul ala. Da mult mai bine la asa masina.

Link către comentariu

Multumesc baieti pentru urari!!!:hainoroc:

@Bebeee Ora tarzie m-a facut sa omit ce gandeam exact, imi e oarecum frica sa incerc service-ul Faur unde unii au avut probleme dupa schimb. De schimbat clar o sa schimb uleiul in cutie ca nu poate rezista nici un ulei pe viata.

@andrei0241 Ai si tu dreptate cu incalzirea auxiliara, am testat zilele astea si cand ma urc in ea este deja totul cald dar vreau sa debochez valva aceea sa incalzeasca si motorul. Cel mai probabil o sa ma conving cand vine frigul si decid atunci. Volanul de B9 are si butoane in plus din ce vad in poze care la mine nu exista si nu as vrea sa am butoane ce nu le pot folosi.

Referitor la suspensia pneumatica nu pot spune prea multe decat ca este cam rigida chiar si pe comfort si nu imi dau seama daca in momentul in care schimb modurile de condus isi schimba inaltimea. In orice as fi exista activ butonul de "Raise", manualul are foarte mult text si nu explica ce se intampla exact cu inaltimea. 

Pana acum imi place Dynamic foarte mult pentru sunetul motorului (am inteles ca este fals) care amplifica senzatiile tari :). Trebuie sa ma joc si pe la individual, poate gasesc modul de condus perfect pentru mine.

Competition are cod motor CVUB am avut in vizor cateva din alea dar la banii alocati nu corespundeau la dotari.

Link către comentariu

Suspensia este rigida pentru ca roti mari. Treci la 19 si vei avea o masina mai confortabila.

Cat priveste sunetul motorului, intr-adevar exista un difuzor pe esapament care produce acel marait "v8-ish". Plus ceva "pompat" in boxe.

Inaltimea se schimba functie de viteza de deplasare, dar nu te astepta sa varieze ca la un mercedes S sau CLS. 

 

Link către comentariu

Deci Sirocoul la tine nu incalzeste decat habitaclul? Mi se pare ciudat, la Ateca imi incalzeste si motorul. Dar e'adevarat si ca una e sa incalzesti un 1.4 si alta e sa incalzesti un 3.0, iar instalatia in sine probabil nu e dimensionata decat tinand cont de habitaclu, nu neaparat de motorizare

Link către comentariu

By default e setat sa incalzeasca doar habitaclul. Dar asa cum a mentionat, se poate schimba setarea astfel incat sa le incalzeasca pe ambele.

Frumoasa masina si cu km extrem de putini! Probabil si pretul a fost pe masura...

Sa va bucurati de ea!

Link către comentariu
  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!