Jump to content

Audi A6 BiTDI


Boditza

Postare recomandată

1 hour ago, cristi511 said:

Suspensia este rigida pentru ca roti mari. Treci la 19 si vei avea o masina mai confortabila.

Cat priveste sunetul motorului, intr-adevar exista un difuzor pe esapament care produce acel marait "v8-ish". Plus ceva "pompat" in boxe.

Inaltimea se schimba functie de viteza de deplasare, dar nu te astepta sa varieze ca la un mercedes S sau CLS. 

 

Partea proasta e ca deja sunt pe 19.. probabil trebuie sa schimb Asymmetric-urile care sunt fabricatie 2015. Momentan caut jante de iarna dar nu am acces la ELSA sa vad ce specificatii trebuie pentru 17 si 18, odata luate vad cum se comporta si cu anvelope noi de iarna.

Am facut proba acum pe seara la suspensie cu botul intr-un gard si am urmarit inaltimea farurilor:

-Comfort inalta masina fata de auto dar tot mai poate fi inaltata

-Dynamic, efficiency si auto ramane la acelasi nivel

In manual itr-adevar mentioneaza reglarea in functie de viteza dar nu mai este sesizabila:

image.png.9af4bea1a967375496b5621457f1ce8a.png

Cresterea observata de mine ar fi de 1-2cm deci nimic spectaculos cum spui si tu. Mai merg cu ea si poate la un moment dat o sa simt si diferenta de duritate intre moduri.

 

Sirocoul asa functioneaza si la un touareg 7p din familie unde am activat hack-ul dar ala sta in garaj si nu e nevoie de efort prea mare pentru a-l incalzi. Sper ca la mine sa faca fata.

 

Tot in seara asta am descoperit ca are lumini ambientale prin usi si pe consola de langa schimbator dar si in manerele exterioare de la usi. Am incercat sa le surprind insa telefonul nu ajuta prea mult:

20180930_213356.thumb.jpg.f9e86a27c6636b4ac82539e534b0c72a.jpg20180930_213422.thumb.jpg.2842c2813b5263a9784ea0617cfa92d8.jpg

Foarte interesant si modul in care se aprind plafonierele, doar cea dinspre usa deschisa, niciodata toate.

 

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos!

O bestie cu adevarat, ma bucur sa mai vad si Audi in aria asta, mai ales un BiTdi.

Imi place mult Black Optics pe C7, parca mai mult decat pe alte modele, nu stiu de ce. Cum iti place actuatorul de sunet?

Link către comentariu

Multumesc @cogdao. Ador sunetul scos de actuator, chiar as vrea sa il dau mai tare cumva dar din ghidurile gasite lumea vrea sa il dea mai incet, fiind un subiect controversat si multi nu il suporta.

L-am si gasit in dimineata asta la revizie si am si avut surpriza sa vad ca evacuarile sunt reale, nu false cum este trend-ul in ziua de azi:

20181001_094113.thumb.jpg.bf8183f224dc65c5898c6e1bea637e67.jpg20181001_093129.thumb.jpg.ee27ff551c04e0720a929298e2e33096.jpg

Link către comentariu

@Boditza:  M-am abonat :)  

Superb A6-le (adica imi place de mor), este configurat asa cum merita sa fie un Audi si, foarte important, cu motorul pe care il merita :icon_thumright: Extra big like :cool:

Ce sa mai zic? Scaunele fata :wub:, iar fetele de usi in alcantara, asisderea :lol: 

Stii ce ar merge ca unic up-grade pe masina asta ?  Un volan in alcantara. S-ar asorta perfect cu interiorul. E foarte placut si dpdv feeling la temperatura. Cel putin la +37, +2 grade cat am testat eu, nu ai senzatie neplacuta la atingere.

Ai si directia sport pe ea ? 

Link către comentariu

Multumesc @75NOR! Pe scaune am mai avut alcantara dar pe usi niciodata si chiar e placuta la atingere cand port tricou.

Volanul este inca in lucru, ma gandesc, ma razgandesc :D.

 

Nu este cu directie sport si nici diferential sport, nu le duc lipsa ca nu le-am avut niciodata :P 

Link către comentariu

@Boditza: devreme ce "marca poporului din Est" :lol: ofera in anumite conditii volan alcantara + incalzit, ma astept ca "marca premium" sa fi rezolvat demult aceasta problema, presupunand ca volanul incalzit it's you thing.

Anyhow, poti sa vezi cat de misto face Audi volanul din alcantara chiar la un coleg moderator, la doar 120km de tine  ^_^

P.S. Cand ai timp si conditii pui o ruleta pe tips-urile tale ? Ma intereseaza latime * lungime si daca se poate diametrul tevii ce intra in tips. Nu arde, dupa cum spuneam, cand ai conditii...

 

Link către comentariu

Stiu, desi uneori Audi ramane in urma VW la anumite chestii. Sper sa fac o excursie pana in Poiana Brasov in o saptamana sau doua si o sa incerc sa dau de Cristi pentru un feel al volanului. Poate ai timp sa ne intalnim sa imi arati cum e si cu benzina :Driver:

Momentan ma lupt cu licenta de Audi Connect care imi spune ca am expirat:

image.thumb.png.4b6a9b82613456996cfde7749242540f.png

La dealer am reusit doar sa leg masina la cont dar nu si pentru activarea licentei. Ce ma framanta si mai tare este ca am 5 update-uri gratuite de harti insa nu specifica daca se pot face cu licenta expirata si nu as vrea sa pierd hartile existente

image.png.2d06c7ed519d1bbba6dd707b6b50051d.png

Cu toate astea apar available in servicii si doar traffic nu este valid:

image.thumb.png.8521be048733bfd0997903bfe4e985e9.png

Mai sapam

Link către comentariu

@Boditza: In drum spre, te poti opri si la el ca sa vezi cum e volanul. Da un semn. Daca nu ninge/ingheata, cu mare placere, iti arat si volanul de alcantara al cehilor. 

PS. Amandoua volanele sunt facute in Brasov :lol:

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos!

Sunt mare fan de all black. Motorul e de vis si cuplat la cutia 8 HP este chiar ce trebuie. :icon_thumright:

Link către comentariu

Foarte faina! Sa te bucuri de ea!

Din ce știu eu, numai varianta pentru din America are cutie hidramata. Modele pt Europa au CV cu dublu ambreiaj. @Boditza ,ne zici tu?

Link către comentariu

Toate modele de la audi cu motoare mai mari de 2l au cutii cu convertizor. :)

Edit: ...oricare alt tip mai putin DSG. Dar in cazul lui e tiptronic. (Sper sa nu ma insel)

Link către comentariu

@Edy_77 multumesc!

@Andrei_72 nu sunt mare expert dar din informatiile culese cele de 313, 320 si 326 au clasicul convertizor de cuplu cum mentioneaza si @cristi511. De restul nu stiu ca nici nu le-am avut in vedere :) 

Am detinut DSG si schimbatul treptelor urmarind turatia motorului este mult mai rapid decat pe cea actuala, dar la DSG cand scade turatia simteam ca nu mai trage pe fractiunea aia de secunda pe cand la asta desi turatia scade in schimbul treptelor pare ca nu ia pauza din tras. Practic mi se pare ca este intre DSG si Multitronic, poate ma insel dar asta a fost feelingul.

Link către comentariu

Toate modele de la Audi, cu motor de 3 Litri si quattro, in afara de BiTdi vin cu S-tronic cu 7 viteze. Ca e de 245, 250, 272 hp, vin cu S-tronic si problemele de fiabiliatate aferente. 

Inclusiv 3.0 TFSI de 333 cai vine cu S-tronic. 

Cutia ZF 8HP s-a pus doar pe 3.0 bitdi in toate formele sale: 313, 320 sau 326 hp.  (Prea mult cuplu pt S-tronic)

Pe 2.0 s-au pus S-tronic sau multitronic (CVT - cea mai proasta cutie Audi). 

Cutia de pe acest model de Audi se gaseste in mai multe forme pe multe modele: Range Rover, BMW, Jeep, Alfa Romeo, etc. si poate diferite nume in functie de producatorul masinii: Tiptronic (Audi), Steptronic (BMW). Este o cutie automata clasica cu convertizor de cuplu.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Superba masina, la anul ma bate gandul la ceva asemanator.. sau poate o idee mai "A7" :))))

Pentru un sunet mai puternic din boxele de evacuare, poti inlocui modulul de sunet cu unul maxhaust (care are si aplicatie pe telefon unde setezi tonalitati, volum etc), sau mai sunt vreo 2-3 care ofera inclusiv mini pops and bangs specifice benzinarelor (si da, e foarte legit sunetul).

S-o stapanesti sanatos si fara probleme ! 
Un stage1 nu te tenteaza la ea? :))  se schimba foarte mult (mai ales cuplul), iar cutia tine bine fara probleme.

Link către comentariu

Multumesc @bubu182. Si la mine era A7 pe lista insa dupa ce am testat-o am realizat ca nu este ceea ce vreau ca spatiu interior in spate asa ca am zis pas. Acum am vazut acest Maxhaust, suna interesant, o sa il pun pe lista :)

Puterea este ultima la care ma gandesc, este din belsug si am vazut ca la cutia mea 0BK ( ZF 8HP55AF ) rezistenta maxima ar fi 700NM conform RossTech si nu as vrea sa o fortez. Daca o sa ma plictisesc o sa incerc probabil ceva mai puternic din fabrica, nu am facut resoftare la nici o masina si nu stiu cum rezista in timp dar asta este o alta discutie.

Link către comentariu

Super tare negresa. Sa o stapanesti sanatos!

In caz ca treci la Maxhaust si vrei sa vinzi actuatorul, ma inscriu pe lista de cumparatori :D 

Link către comentariu

Multumesc @Radhoozzz, daca il schimb te anunt :).

 

Nu este cel mai liniste pe plan personal/profesional dar am reusit o plimbare pana la Targoviste cu ea, la drumuri de 50-100 km m-am plictisit. Impresii:

- Motorul si puterea ?

- ACC cu Stop&GO este o placere la ore de varf cand traversezi Bals-ul. Pentru cine nu il stie are 7-8KM lungime pe care ii faci in ~2 ore. Partea mai putin placuta este ca setat pe comfort tot se apropie destul de mult de cel din fata si da cam tare in frane cel putin pentru gusturile mele.

- Farurile MATRIX sunt WOW... lucreaza foarte intens si isi fac treaba perfect in fractiuni de secunde. Dau rateu cand sunt separatoare de mers New Jersey si nu vad farurile de pe contrasens, cand apare un camion din o vale si farurile il detecteaza tarziu dar soferul are cateva secunde de lunga de la mine. Evident este si cazul celor care au stopurile cu lumina foarte slaba, cu un singur bec si ala putin mai puternic ca o lumanare.

- Consumul a fost impresionant, la modul ca nu ma asteptam la el: 7.16% la pompa. Am facut plinul, mers 30km strict in oras apoi Craiova-Pitesti-Gaesti-Targoviste-Gaesti-Pitesti-Slatina-Craiova. Consum din asta aveam si la passat de 140cp :))

 

Link către comentariu
On 10/1/2018 at 3:53 PM, Boditza said:

Stiu, desi uneori Audi ramane in urma VW la anumite chestii. Sper sa fac o excursie pana in Poiana Brasov in o saptamana sau doua si o sa incerc sa dau de Cristi pentru un feel al volanului. Poate ai timp sa ne intalnim sa imi arati cum e si cu benzina :Driver:

Momentan ma lupt cu licenta de Audi Connect care imi spune ca am expirat:

image.thumb.png.4b6a9b82613456996cfde7749242540f.png

La dealer am reusit doar sa leg masina la cont dar nu si pentru activarea licentei. Ce ma framanta si mai tare este ca am 5 update-uri gratuite de harti insa nu specifica daca se pot face cu licenta expirata si nu as vrea sa pierd hartile existente

image.png.2d06c7ed519d1bbba6dd707b6b50051d.png

Cu toate astea apar available in servicii si doar traffic nu este valid:

image.thumb.png.8521be048733bfd0997903bfe4e985e9.png

Mai sapam

Sa stii ca si eu stau in Brasov :)

Modificat de florinpbv
Link către comentariu

Ne vedem acolo, nu e problema, doar ca o sa fie prin noiembrie... Masina va sta pe dreapta de saptamana viitoare ca plec in India :( 

Link către comentariu

Salut, generatoarele de sunet (oalele cu difuzoare de la evacuare) sunt la fel ca cele de la maxhaust. Daca vrei sa se auda mai tare adaugi modulul de la maxhaust sau cel de la kufatec care au si bluetooth pentru aplicatia pe telefon si va fi diferenta enorma. In plus poti personaliza sunetul cum vrei. Sau poti sa inlocuiesti si modulul ESM Audi cu cel de Maserati, isi mentine mai bine sunetul in turatie mare. Eu asa am procedat la mine si sincer merita daca iti place galagia :) Ce e bine ca le poti opri cand vrei.

Eu i-am facut soft la CompleteChip la Dragos cand a venit in Bucuresti. Am motorul cu 313cp, a scos 320 stoc pe dyno iar cu soft 384 si cuplu parca 778nM daca tin bine minte.

On 10/2/2018 at 2:59 PM, Bebeee said:

Toate modele de la Audi, cu motor de 3 Litri si quattro, in afara de BiTdi vin cu S-tronic cu 7 viteze. Ca e de 245, 250, 272 hp, vin cu S-tronic si problemele de fiabiliatate aferente. 

Inclusiv 3.0 TFSI de 333 cai vine cu S-tronic. 

Cutia ZF 8HP s-a pus doar pe 3.0 bitdi in toate formele sale: 313, 320 sau 326 hp.  (Prea mult cuplu pt S-tronic)

Pe 2.0 s-au pus S-tronic sau multitronic (CVT - cea mai proasta cutie Audi). 

Cutia de pe acest model de Audi se gaseste in mai multe forme pe multe modele: Range Rover, BMW, Jeep, Alfa Romeo, etc. si poate diferite nume in functie de producatorul masinii: Tiptronic (Audi), Steptronic (BMW). Este o cutie automata clasica cu convertizor de cuplu.

Eu pe A5 din 2014, 2.0 TFSI quattro cu 211 cai, de America am cutie cu 8 trepte, cred ca tiptronic ii zice.

Link către comentariu

Luminile ambientale din usi sunt numai pe nuanta de alb? Am auzit pe cineva ca s-ar putea schimba culoarea ledurilor din MMI.

Link către comentariu

@cezzzarica ma tot uit la Maxhaust si as vrea sa dau o fuga pana la Tg Jiu sa fac o proba cu un device de-al lor dar cred ca in Decembrie cel mai probabil. Macar sa vad daca merita sau nu, cel de la Kufatec aparent e mai slab din ce am citit. Nu vreau sa schimb ESM complet ci doar dongle-ul din ala. De resoftare am scris, nu sunt mare fan, poate peste 3-4 ani dar schimb cu totul cu alta cu putere mai mare :) 

@autoanhel nu merge la modelul meu, merg doar reglate pe intensitate 

 

Link către comentariu
  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!