Jump to content

Audi A6 BiTDI


Boditza

Postare recomandată

Eu am discutat cu cei de la maxhaust, am crezut ca rezonatoarele lor sunt mai puternice dar mi-au confirmat ca sunt aceleasi cu cele OEM. Ei au la fel, ESM Audi si cel de Maserati la care se adauga modulul cu bluetooth. Eu l-am avut pe cel de la kufatec (prima versiune fara bluetooth) si acum am facut upgrade la versiunea cu bluetooth si aplicatie pentru telefon, de acolo iti poti seta profilul dorit si le poti customiza, volum, power start etc. Eu am trecut si la ESM-ul de Maserati si intr-adevar se simte diferenta.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Sunt plecat pentru 3 saptamani si masina e trasa pe dreapta asa ca mi-am facut timp pentru documentare asupra sistemelor Audi Connect mai mult. Tot citeam la diferiti membrii ca un dealer ii spune asta, importaturil altceva, cei din Germania si ei cu varianta lor... Foarte mare dreptate le dau :D 

Am vrut sa activez Traffic Online care aparent nici nu merge in Romania dar daca exista posibilitatea de ce sa nu o am, masina o sa mearga si prin europa. Nefiind in tara sa ma duc personal am trimis mailuri la diferiti dealeri pe o raza de 200km de Craiova si niciunu nu mi-a raspuns. Apoi am trimis mail direct la importator iar acesta mi-a spus ca pe masina mea nu se poate activa Traffic online, twitter, flight information ca nu au fost configurate pe masina si nici nu exista varianta de activare. Mi- venit greu sa cred asta asa ca mi-am redirectionat intrebarile catre Germania. Am trimis catre mai multe adrese de email gasite pe diferite forumuri si toti imi ziceau sa ma intrept catre dealerii locali mai putin unul care mi-a da o persoana de contact de la Porsche. Ei bine aceasta persoana a fost extraordinar de binevoitoare si mi-a activat licenta pentru Traffic Online pana pe 18.10.2019.

Pam pam:

image.thumb.png.55d12a93b7a1dc3e1cdfdc278ab5794b.png

Un lucru interesant este cu hartile, am 5 update-uri gratuite iar pe masina erau hartile 2015 deci nu au fost updatate niciodata. Am descarcat din myAudi hartile 2018-2019 si mi-a zis ca nu am licenta pentru ele cand am incercat sa le instalez, apoi am dat sa si le actualizeze online si descarca 2017-2018 deci 5 update-uri gratuite dar se pare ca sunt doar in limita a ce a aparut in 3 ani de la fabricarea masinii ? 

Din ce am gasit ar fi nevoie de 8V0060885BN si 8V0051884DD pentru actualizare dar nu reusesc sa gasesc informatii asupra validitatii licentei daca activez din nou.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Mai updatam un pic thread-ul cu anvelopele de iarna:

20181124_164653.thumb.jpg.a8330dc97cbfb3621a1f620dfef7bc71.jpg

Arata bleah dar fiind din scurt m-am multumit cu jante aproape noi pe 17 OEM Audi si anvelope noi Nokian WR A4 cu profil asimetric. 

Am pus si suporti "invizibili" la numere:

20181124_164641.thumb.jpg.b4b916544f82e74d4b660633a2ae71a6.jpg

 

Din pacate nu m-am putut bucura de quattro ca am fost plecat dar m-am bucurat si de altceva:

20181130_120418.thumb.jpg.24c51bd12c7979be6e2e8ebe94c3af4f.jpg20181128_100409.thumb.jpg.872bb88bc45910ef2aac08a71ac25363.jpg20181129_152401.thumb.jpg.ec5d546ee73be7b2c0d3d910715aa8b7.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

5000km facuti cu masina de cand am luat-o si revin cu impresii mai exacte asupra ei... am invatat sa calc acceleratia cat trebuie fara a face orice depasire sa fie violenta, i-am invatat dimensiunile etc

Motorul si puterea lui raman in continuare ceva exceptional si de senzatie si datorita lui am devenit un sofer mult mai responsabil acum si depasirile le fac mult mai atent sa nu prind viteza prea mare :)

Trecand euforia pot sa spun acum si partile rele, cele bune sunt destule dar trebuie prezentate ambele:

- Pozitia la volan nu mi-o gasesc sub nici un chip, ba ma doare fundul, ba picioarele imi plutesc, cand amoarte stangul cand dreptul, aripioarele de la spatar imi intra in coaste destul de rau; ce-i drept dupa minim 200km incep sa resimt cele de mai sus. Am incercat sa il reglez in fel si chip dar nu e chip. La vechiul Passat mi-au trebuit doar 2 reglaje (avea 3 in total :P ) si a fost gata dar asta pe '24' de directii nu o inteleg

- Camerele 360 sunt nefolositoare cand este mazga afara, abia in 2018 producatorii au pus spalatoare pe ele ca daca le lasau ascunse cu mecanism escamotabil era too mainstream 

- Cutia de viteze o fi ea fiabila si toatesi cele insa nu se compara cu un dublu ambreiaj. Schimba treptele si se simte, la rece se simte si mai rau, in franare cateodata ma trezesc cu ea ca face frana de motor si opresc masina in socuri, schimbatul din 1 in 2 la -10 grade se face cam in 1.5 secunde daca apas acceleratia usor. Cand isi face filtrul de particule regenerarea zici ca este stricata :vaidecapulmeu:  . Cel mai enervant este  cand retrogradeaza pana in tr 2 si apoi accelerez: ii ia 2 secunde sa faca asta iar daca o calc mai tare te lipeste de scaun sau de masina din fata. Nu am avut cu ce sa compar decat cu un X5 M50D si avea cam acelasi comportament si din ce am citit este un comportament oarecum normal de la convertizorul "destept". 

O sa incerc sa cer un update de soft ca pare sa fie disponibil dar la VAG cand ceri asa ceva parca ii pici cu ceara si incep sa iti puna fel si fel de hartii prin care nu isi asuma raspunderea si totul este o nebuloasa asupra a ce face. La alte marci te roaga cand intri sa verifice ca poate mai este ceva disponibil :) 

soft.thumb.png.780019d706c367ca5fb3f23a1c5073a1.png

 

Link către comentariu

Ciudat comportamentul cutiei; teoretic cele cu dublu ambreiaj sunt mai putin rafinate.

In Las Vegas ai fost la re:Invent ?

Modificat de Iulian M
Link către comentariu

Da, la ei am fost sa vedem ce ofera Amazonu ;) 

Chiar nu stiu ce sa zic.. DSG-urile vechi care sunt in apele lor merg foarte smooth, cele noi noute sunt cam choppy tot cum este si a mea. Am avut in familie un Touareg 7P din 2011 (240.000km) in care pluteai dar l-a schimbat cu unul din 2016 (110.000km) care te zvacneste tot cum face a mea :) . Ori devin mai bune de ce fac KM ori softul din cutiile mai noi e mai prost facut.

 

Link către comentariu

Tuareg din 2011 nu era tot cutie cu convertizor? Ciudat comportament, de regula cutiile clasice sunt foarte smooth, in special in trafic aglomerat (stop & go), americanii tocmai de asta nu intragesc cutiile cu dublu ambreiaj.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu

Tot convertizor are si touaregul din 2011 cat si cel din 2016 doar ca la alea cutia este facuta de AISIN si nu de ZF cum este a mea. Stop & go este foarte placut aici nu este problema , intr-adevar DSG-ul ii da drumul ceva mai repede la ambreiaj probabil de aici neplacerea americanilor. Odata ce urci in 2-3-4 si inapoi apar situatiile descrise de mine.

Mai citisem pe forum la cineva cu 2 masini cu DSG, una noua si una veche iar pe cea noua cu greu o putea parca ca ba pleca prea greu ba prea repede :) 

Nu vreau sa fiu inteles gresit, merge ok si asa insa vreau sa prezint si partile rele ca doar le are si pe astea mai ales ca in 50 de ani de evolutie a cutiei automate te-ai astepta sa fie improvement de la an la an.

 

In alta ordine de idei am reusit sa ne mai plimbam putin pana in Maramu', cu ocazia asta am facut ~1600km dus-intors plus plimbarile prin zona, ninsoare din belsug dar anvelopele noi si quattro fac fata cu brio

Craciun fericit tuturor!

mrm.thumb.jpg.422bba6b092bef609b62afde51f7882a.jpg

Link către comentariu

Vis a vis de felul cum se simte cand schimba cutia , iti recomand sa verifici tampoanele de motor si cutie .Obosesc destul de repede si atunci incep sa apara “smucituri fine “ 

Link către comentariu

Guys, aici nu cautam rezolvari la probleme tehnice.

Va multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Cum am luat numere permanente am avut parte de o intamplare intamplatoare: 

Mergeam dinspre Craiova spre Slatina si unui tir de pe contrasens i-a zburat extinctorul pe asfalt. Rezultat:

20190119_105344.thumb.jpg.9a84c7c35998feefcdf0e9cc56f1e8e0.jpg20190119_105349.thumb.jpg.9022456b0429bc7f745f26f45c358977.jpg

20190119_115027.thumb.jpg.fece7e2ede53b1c7ac751949a232bb46.jpg

Lichidul ce curge este lichid parbriz da nu mi-am dat seama daca e furtun sau vasul efectiv. Am facut cale intoarsa, am luat batranul Touareg ca aveam 800km de facut si Audi l-am lasat la reprezentanta sa ii faca o constatare maine.

Evident ca tirul s-a dus si nu am apucat sa ii iau numarul, fiind mult mai ocupat cu evitarea extinctorului care se rostogolea pe drum. In momente ca astea era buna o camera de filmat pe bord.

Link către comentariu

foarte nasol incident, bine ca nu a fost mai grav pentru ca s-ar fi putut solda cu daune si mai mari, chiar si asa financiar vorbind costul reparatiei va fi mare dat fiind faptul ca e vorba de sistemul ACC.

Link către comentariu

Bine ca nu a fost mai rau, un senzor găsești relativ ieftin pana in 500eur.

Mi-am facut eu retrofit la ACC la touareg si tot sistemul, aici includ si ceasuri si maneta a fost 800eur.

Link către comentariu

Dupa ce mi-am revenit am zis ca totusi am avut noroc si nu a cazut pe parbriz sau mai rau. Impactul a fost pe la 20km/h ca am apucat sa calc frana dar tot am daune mari. Senzorul de ACC pare intact la inspectia vizuala, doar suportul sau se misca.

Nu am aflat prea multe de la reprezentanta ca nu au desfacut-o dar bara (4G0807065AS GRU) si masca de la ACC (4G0807647C BMT) fac 3800ron :) 

Link către comentariu

Cei doi senzori acc se adaptează cu un aparat special la dealer daca se misca din poziție.

Link către comentariu

Da, mai citeam in ELSA ca la demontarea barii trebuie calibrate si camerele 360 pe langa ACC... 

Ar trebui sa stie cei de la reprezentanta oricum toate dedesubturile.

Link către comentariu

ACC + 360. Sistemul 360 functioneaza si daca nu este calibrat, spre deosebire de ACC

 

Link către comentariu

reparatia o platesti sau achita asiguratorul?

da, era bine daca aveai camera sa iei nr de inmatriculare 

Link către comentariu

Care asigurator? Camionul si-a continuat drumul si nu i-am mai dat de urma pentru ca in spatele meu la 50 de metri era curba si pana am incercat evitarea extinctorului disparuse de mult. Politia a zis ca nu au ce sa faca daca nu am numarul de inmatriculare. 

Partea proasta este ca la numere rosii stiam ca nu se face si nu m-am strofocat sa ii fac casco dar acum dupa eveniment am aflat ca se poate... shame on me :( 

Link către comentariu

asiguratorul - casco.

si daca luai numarul cred ca era greu de facut ceva pe rca-ul lui.

ca atunci cand iti arunca o piatra de sparge parbrizul.

Link către comentariu

cauta pe traseu vreo camera de supraveghere de la un magazin ceva poate dai de el

 

foarte tare masina?

Modificat de djsmiley007
Link către comentariu

@Muale cum am spus.. shame on me

 

@djsmiley007 Mersi. Deja m-am consolat, reparatia o estimez la 7500ron fix cat casco pe un an :)) . Astept sa o demonteze sa facem o evaluare exacta.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Si cum calculele de acasa nu bat cu cele din targ deviz-ul este de ~11000Ron :) . Maine merg sa o ridic

Poze de referinta pentru o dauna atat de mica :P

image.png.ec5551131603263e7ee3cae3b7d17769.png

image.png.33cebee12b59154ef9bf89047c62e10d.png

O parte buna este ca senzorul de ACC nu are nimic

 

Link către comentariu
  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!