Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

Mașina are AC sau climatronic? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aer condiționat manual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am să verific! Va mulțumesc pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, sdR+ said:

Are ac a spus mai sus dar probabil nu ai observat :P...cel mai bine ar fi sa faci o diagnoza sau dai torpedoul jos si vezi daca clapeta de sub filtrul de aer se deschide sau ramane inchisa(sau dai filtrul de polen jos si te uiti pe sus).Compresorul daca nu porneste sigur este mort si la vara o sa folosesti gd daca nu vrei sa lesini bineinteles.

LA AC nu are ce diagnoza sa faca, nu are electronica, iar sub torpedou nu are clapeta de aer cald, este in altaparte.

Trebuie vazut daca, la actionarea comutatorului cald/rece, se misca si clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am desfacut astazi bordul și era ieșit levierul in care stă clapeta.. clapeta nu am reușit să o găsesc... trebuie dat jos bordul și desfacută toată aeroterma... nu cred ca am să fac asta... e prea mult de muncă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si... astăzi am reușit sa atașez levierul la loc și să reîmbrac in burete clapetele direcționale. Toate astea fără să dau bordul jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detalii poti sa dai te rog? poate e de ajutor si la alti useri pe viitor. Daca ai si poze ar fi perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut sa pun poze, dar nu mă lasă forumul.

Pe scurt:

Se demontează consola de sub bord, torpedoul, plasticul dintre volan și consolă, aeratoarele de pe mijloc. Se demontează și se scoate suportul din centrul bordului (cel cu playerul media, suportul de pahare și clima). In spatele lui aveți conducta care duce aerul la aeratoarele de sus. Aceasta are la jumatate, pe margine două șuruburi aurii de 6 sau 7, destul de greu accesibile. Se scot cele două suruburi apoi conducta mai are o clemă jos pe mijloc și una sus pe mijlo (se bagă mâna prin bord, prin dreapta) si apoi se trage de conductă pană se eliberează din locul ei și se scoate pe la baza bordului. Trageți de bord fără frică, ca e foarte flexibil.

Eu am găsit bandă de burete adeziv prin garaj și am reparat clapetele direcționale cu ea.

Levierul de comandă de jos l-am pitit de clapeta cu lipici Picătura.

Nu e foarte complicat... aveti nevoie de niște scule ca:

Tubulară de 6 si de 7 - inguste/subțiri

Torx pentru șuruburile bordului

Prelungitoare de diverse lungimi

Și o articulatie mobilă pentru, dar se poate și fără.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, UNHleaSHD a scris:

Am vrut sa pun poze, dar nu mă lasă forumul.

Te lasa, fa-le resize cat sa incapa toate in 2mb si le poti urca. Chiar e util sa pui si poze pentru ca asta vrem, sa ajutam si sa si vedem. Vorba aia, o poza face cat 1000 de cuvinte. Merci de efortul de a detalia operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce să le fac? Resize?

Cu drag!

Chiar ma găndeam sa fac un ghid despre asta, dar observ ca forumul e cam mort ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut.acum ca a venit caldura,am pornit climatronicul,problema este ca raceste foarte greu si doar daca turez motorul.am umplut instalatie cu freon,compresorul proneste,ventilatoarele merg ambele iar erori nu am.golf 4 1.6 16v. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

verifica presiunile . Posibil sa fie vorba de un compresor obosit/uzat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Golf 4 nu are asa ceva, din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am nevoie de un sfat tehnic. Masina este un Golf 4 din 2001, 240.000 km si are instalatie climatronic, pe care o folosesc aproape zilnic, fara probleme pana azi. Pe scurt, am avut un drum de facut, am pornit motorul, ac-ul si am avut inspiratia sa deschid capota motorului ca vad cum se prezinta lucrurile pe acolo pana se mai racea atmosfera in masina. La un moment dat s-a auzit un scartait puternic, pe urma liniste si repet, noroc ca aveam capota deschisa. Se blocase fulia compresorului de aer si incepuse sa iasa fum din cauza ca se freca de curea. Am oprit motorul, l-am lasat cateva minute si pe urma am incercat sa invart axul ambreiajului cu o cheie de 14, fara probleme. Am plecat cu masina, nu am mai pornit ac-ul si ajuns acasa zic hai sa vad daca mai functioneaza compresorul. L-am pornit, fulia nu s-a mai blocat, am avut si aer rece, nu s-a auzit nici un zgomot de la agregat. Intrebarea este ce s-a hotarat sa isi ia vacanta, ambreiajul compresorului? De la el a provenit scartaitul de care ziceam mai devreme?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica rolele si de asemenea ambreiajul compresorului il poti da jos sa vezi in ce stare se afla el si rulmentul fuliei sa nu fie aproape gripat!Este foarte simplu de , dat jos si verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si multumesc pentru raspuns. Ambreiajul pare ok, in schimb rulmentul trebuie schimbat. Se invarte aproape fara zgomot, nu agata, in schimb fulia are joc si radial si axial. Pana o sa fac rost de un patent de sigurante saeger, o sa ma apuc sa caut codul rulmentului. 

ambreiaj.jpg

fulie.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul este pe ultimul drum...la fel si fulia dar , daca compresorul este ok le tragi nitel pe smirghel(sau perie pe flex) asta ca sa nu scartaie sau patineze la cuplare.Scoate siguranta cu un cleste de 20 de lei(atat am dat eu) si duci fulia la cineva sa iti scoata rulmentul pentru el cumva atasat de ea nu doar prin presare ci si prin blocare(daca scoti fulia ai sa vezi) apoi trebuie remontat la presa si nituit pe margini din materialul fuliei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

? Colegul sdR+, sa iti deie Dumnezeu sanatate! Am scos aseara si fulia, am incercat sa depresez rulmentul si nu mi-a iesit, ma gandeam ca imi trebuie un ciocan mai mare. Mai devreme am cautat codul rulmentului montat adica 356d219duk nsk si nu i-am dat de cap, iar pe site-urile de piese nu am gasit fulii disponibile, si doar ansamblul fulie si disc de ambreiaj, cred ca o sa le cumpar asa,. O sa tin fulia veche de rezerva, cand o sa am mai mult timp o sa o refac, ca sa fie de rezerva. Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Nu ii dau de capat la un golf din 2003 climatronic. Outside temp si ambient temp sint la 10 grade. Cu ambele mufe de la senzori scoase, cel din bara si cel de sub parbriz, temp ramane la fel de 10 grade, pe cluster, pe climatronic si in blocurile de masura. Nu pornesc nici ventilatoarele si normal ca nici compresoeu.

Am verificat cablajele senzorilor pana in clustet si tot e ok. Nu mai stiu unde sa ma uit. A, daca alimentez separat compresorul baga rece bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 10 grade trebuie sa porneasca compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca pornesc de pe la 6/7 grade. Dar nu porneste, cablaje ok, relee, sigurante, modulul de pe lonjeron bun..nu stiu ce sa mai verific. Dar totusi de ce nu se modifica temp cu ambii senzori scosi afara? Mai tarziu incerc si cu alta unitate climatronic sa vad ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut verificarile descrise de mine in DIY ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al, clar ca am verificat tot ce se putea. Chiar ma gandeam ca daca la un amarat de g4 nu i dau de capat ma apuc de alta meserie. 

Dar sa rezolvat, am pus alta unitate climatronic si merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare baieti, 

Se da urmatoarea problema, respectiv aerul conditionat nu baga rece deloc ci baga aer de afara, cald de tot in vremea asta. am dus masina(VW Bora 1.9TDI 1J6, AXR 74KW-2002) la service si dansii au schimbat valva de expansiune, sensor de presiune, si filtru, si nimic. compresorul cupleaza in momentul in care pornesc clima, se vede cum scade putin turatia motorului, conductele de sub capota sunt una rece bocna, iar cealalta fierbinte. nu mai stiu unde sa duc masina asta sa rezolv odata aerul. Pls some help.. 

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!