Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor!

Am o octavia 1u2 din 2000 cu climatronic. Am fost sa incarc freon astazi si meseriasul mi-a zis ca imi scapa freon valva de incarcare, cea din spate, dinspre habitaclu. 

In momentul in care dezsurubez capacelul din plastic se aude fasiitul in valva.

Intrebarea mea este, se poate oare schimba doar valva sau se schimba toata conducta?

 

Multumesc de ajutor!

IMG_20180421_205244.jpg

Modificat de kolean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are un ventil inauntru, se schimba. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multzumesc Al!

Super. Bine ca nu se schimba toata conducta. Am cautat pe diverse magazine de piese online si nici pomeneala de asemenea ventil/valva.

De unde se poate procura asa ceva? Poate a mai schimbat cineva piesa asta, si mi-ar putea recomanda vreun furnizor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru octavia mea din 2003 asta este codul. 357820795J

NU sunt sigur daca se potriveste si la ine, trebuie verificat dupa seria de caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kolean , daca ai Octavia de ce nu postezi in aria dedicata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, dar am vazut topicul si din motive de asemanare dintre g4 si octavia am postat aici. 

Am sa salt capota, din curiozitate, la golful meu in seara asta, ca sa ma conving ca sunt identice valvele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am si eu urmatoarea problema la un golf 4 1.6 16v azd, am verificat/completat instalatia cu freon si nu am pierderi. Problema este atunci cand las masina la relanti cu ac ul pornit, bag aer rece insa are momente cand efectiv vad cum se blocheaza fulia de la compresor si chiar miroase a ars insa turatia motorului nu scade si practic baga aer de afara. Practic creaua patineaza pe fulie, deconectez /reconectez ac ul si isi revine. Ceva idei? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cureaua jos si invarte fulia cu mana sa vezi daca nu cumva rulmentul este gripat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se blocheaza cand este cuplat ac ul, lucreaza rulmentul atunci? Ma gandeam ca se invarte doar fulia cu rotorul. Multumesc

Si am observat ca atunci cand se blocheaza , se opresc si ventilatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

 detin un vw golf 4 2.0 benzina, de putin timp, si am o problema cu clima, e climatronic, si anume: totul functioneaza, ventilatoarele merg, compresorul porneste si cupleaza, instalatia are freon, abia am incarcat, dar nu baga rece, e ca si cum ar merge pe econ...

a mai patit cineva?

 

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

presiunile sunt ok ? daca da, servomotor cald/rece cu probleme. Altfel, poate sa fie compresor uzat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da presiunile sunt ok, astazi o sa merg la un service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

ok. Atunci verifica cum lucreaza servomotorul cald/rece si valorile senzorilor de temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!.Am si eu o problema cu clima..GOLF 4 1.9 TDI .ALH..Nu imi baga aer rece doar un pic se simte in masina,AM fost la un centru AUTO si am bagat FREON,,dar am constatat ca, COMPRESORUL merge permenen cand este selectat AUTO pe climatronic iar conducta mica(cea subtire cu supapa de expansiune si dezumificatorul ) este  rece tare ,,DESI ACEASTA AR TREBUI SA FIE CALDA FIIND CONDUCTA DE INALTE,,,ASA AM VAZUT IN TOATE SCHEMELE AUTO,,,,,,Mentionez ca este rece(are condens si este receee)de la iesirea din Habitaclu pana la intrarea in dezumificator.....VA ROG O PARERE...STIMA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. cat freon intra la golf 4 1.9 tdi? am vazut un coleg mai in urma ca a zis 700ml freon +150ml ulei.

Eu eticheta nu o mai am dar am vazut pe o bora benzinara eticheta din poza.

cat freon sa bag si cat ulei, sau baga aparatul ulei automat daca pui cantitatea de freon?? 

si inca ceva mi.a facut un test si imi spune ca am pierderi, din instalatie am scos 620ml masina nu prea mai da aer rece de o saptamana si inainte nu stiu ca nu l.am folosit ca era rece. 

cand am desfacut capacelul de plastic de langa egr(din spate) se auzea un fasait micut....e posibil de la el sa fie problema? de acolo sa fi depistat aparatul scurgeri de la acel ventil sau aparatul nu poate vedea ventilul defect el fiind apasat tot timpul cand sunt cuplate furtunele?? sau e vreo pierdere pe traseu?

 

Screenshot_20180505-185538.png

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.04.2018 at 7:27, Al Bundy a scris:

Are un ventil inauntru, se schimba. 

cum se schimba al? ca ma uit la ea si nu am ce desface....an in portbagaj una de pe o scoda 1 si tot asa e fixa nu se desface....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Pentru schimbarea rulmentului de la fulia compresor ac Zexel dcw-17d ( am înțeles că sunt Mitsubishi),probabil și la  alt model de golf 4 ,dimensiunea e 35x 55x20,eu l-am cumpărat de la autokarma 42 lei cod B10-1107.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aflat de ce nu baga aer rece, compresorul e obosit... trebuie sa-l schimb, am gasit la dezmembrari tot de pe un golf 4, 1.4 benzina, se potriveste la mine pe 2.0 benzina? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce model ai și cumpăra la fel ...

P.S: intră pe autokarma îl dai la schimb +666 lei și ai compresor nou  after market    cod AIK 003

Modificat de tonelu
Completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
petrus_0707

Va salut! Problema mea este următoarea: la comutarea crimei pe auto are momente cand cuplează compresorul. Dacă compresorul este cuplat, are momente cand se decupează , apoi iar se cuplează. Ce poate fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi cine il decupleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petrus_0707

Și cum pot să-mi dau seama cine îl decuplează? Când merge compresorul, numai ventilatorul mic isi face treaba dar nu permanent. Am văzut că și atunci când se învârte compresorul, ventilatorul nu funcționează continuu. Un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

te uiti in blocurile de masura, cu VCDS-ul, la starea compresorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, petrus_0707 said:

Și cum pot să-mi dau seama cine îl decuplează? Când merge compresorul, numai ventilatorul mic isi face treaba dar nu permanent. Am văzut că și atunci când se învârte compresorul, ventilatorul nu funcționează continuu. Un sfat?

deci, deja ai gasit problema, ventilatoare care nu merg, ambele trebuie sa mearga in paralel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!