Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

Salutare!Am un peugeot 307 cu AC.manual.

In treapta 2, nu ventileaza,celelalte trepte 1,3,4 lucreaza normal.

Aveti idee cum s-ar putea rezolva acest impiediment?

Atasez o poza cu panoul central de comanda.

post-107614-0-72072700-1336403585_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Daca e ca la Vw aeroterma, probabil ca ai vreo rezistenta de-aia de pe ea de inlocuit...Am zis destul, oricum or sa se stearga post-urile astea. Da-o jos si vezi care siguranta/rezistenta e arsa si inlocuieste-o si ai rezolvat. Intai verifica butonul daca merge cum ar trebui, sa nu fie si de-acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un service pe langa sala sporturilor in buzau: demontare+sudura(80RON)+montare = 200 RON

dupa care trebuie sa bag freon care mai costa 100 RON (cred)

ce rol are uleiul care se baga cu freonul?

ce ziceti de preturi?

Modificat de koko26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Uleiul - asigura ungerea compresorului......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc alexanderdj,dar sa desfac panoul din poza sau sa caut aeroterma?

Unde or fi sigurantele?

Lasa ca nu sterge nimeni postul,am si VW.dar il conduce ginerele meu,

a avut de ales intre vw si pug.

Modificat de ginodino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o problema cu AC-ul, mai precis la butonul de AC, nu sta apasat, si prin urmare, nu am AC.

Credeti ca se poate repara, sau va fi nevoie de inlocuirea consolei?

De fapt, nu mi'a mers niciodata de cand am cumparat masina, asa ca nu sunt sigur cum ar trebui sa functioneze : banuiesc ca ar trebui sa functioneze exact la fel ca butonul

de recirculare - adica sa il apas si apoi sa stea apasat

tnaw_800x600_20454.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Exact....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oki, bun asa, multumesc.

Acum, nu stiu ce e in interiorul consolei, insa credeti ca s'ar putea repara problema butonului, sau most likely va trebui sa o schimb ?

Modificat de maephisto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Intai desfa unitatea - are 4 torx-uri, in spatele plasticului care vine peste ea, scoti cablurile si deconectezi mufele - si vezi ce gasesti acolo. Butonul e unul cu retinere.... trebuie vazut daca merge pacalit ori nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

Numai ce am ajuns de la service si merge clima

Cu ajutorul vostru, verificand releu, compresor, supapa presiune, sigurante... si cu ajutorul unui electrician priceput si cu multa rabdare sa rezolvat problema si clima merge perfect

La mine a fost o problema la mufa de la senzorul de temperatura pt clima. Langa mufa era un fir intrerupt.

Acest senzor este amplasat pe furtunul de apa de la chiulasa la radiator (langa baterie).Firele la acest senzor vin din mufele amplasate pe electromotor

Pt chen31

Daca ai verificat compresor, sigurante, releu si supapa presiune cauta un electrician bun si cu rabdare si se va rezolva problema

Multumesc tuturor de ajutor

Modificat de adij
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Oki, bun asa, multumesc.

Acum, nu stiu ce e in interiorul consolei, insa credeti ca s'ar putea repara problema butonului, sau most likely va trebui sa o schimb ?

Daca nu merge reparat sau nu-ti dai seama cum ar trebui sa faci ca sa mearga, mai bine lasa-l asa decat sa-l strici de tot si il blochezi cu hartie de-aia de la pachetul de tigari pusa pe din doua. Stiu ca e o tiganie ce-ti zic, dar decat sa strici butonul si sa nu mai poti face nici asta si sa trebuiasca sa inlocuiesti toata smekeria, parerea mea e ca e mai bine cu tigania cu hartie. Sau, poti incerca sa muti butonul de recirculare in locul celui de A/c sau daca se potrivesc mufele le schimbi intre ele ca presupun ca nu prea folosesti nici tu recircularea. Eu cred ca a mea n-are 3 ore adunate cu butonul ala apasat in 2 ani si jumatate de cand am masina. Apropo, daca va merge sa schimbi mufele intre ele si sa pui aerul pe recirculare, e posibil sa nu poti sa tii ventilatia sa bata doar pe parbriz pentru ca va sari butonul daca se comporta la fel ca inainte de schimbatul mufelor intre ele. Presupun ca nu vor merge schimbate intre ele si acum mi-am dat seama ca e posibil ca mufele sa fie de fapt pe centrala aia si nu in spatele butoanelor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu&thomas

Depinde si cum e sparta. Daca se poate repara, atunci te poti baga s-o repari. Daca e fisura naspa, atunci o sa dai banii degeaba ca e posibil sa nu tina alea 15 atmosfere care se creeaza in interiorul sau...

Si eu am cumparat una cu 750 de lei si apoi am mai dat 100 de lei de incarcat ca asa e peste tot in Bucuresti. Manopera a fost gratis ca a mers s-o inlocuiesc eu. :)

..........tot nu știu care dintre cele doua conducte este fisurata,dar dacă mă apuc de treaba am sa le schimb pa amandoua.petrecerea de abia acum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

La mine ca am benzinara a fost simplu ca am bagat-o pe dedesubt si am avut de prins 2 suruburi: unul la compresor si celalalt la radiator. Nu merge asa pe bajbaite, mergi la aia care incarca cu freon si spune-le ca vrei sa iti bage substanta de-aia de contrast ca sa vezi care conducta unde e sparta. Nu stiu cum vin conductele la tine, insa e greu de crezut ca trebuie sa dai tot botul jos ca sa le poti inlocui...Incearca sa gasesti alte variante...

Multumesc alexanderdj,dar sa desfac panoul din poza sau sa caut aeroterma?

Unde or fi sigurantele?

Lasa ca nu sterge nimeni postul,am si VW.dar il conduce ginerele meu,

a avut de ales intre vw si pug.

Daca desfaci panoul, de-acolo poti incerca sa pui pe direct firele pentru treapta 1 si sa vezi daca asa merge. Daca nu merge, sigurantele alea ar trebuie sa se afle pe aeroterma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Al Bundy. Am vorbit cu colegul si pe high baga aer clad normal dar compresorul merge in continuare nedecuplindu-se electro-ambreiajul sau cum ii zice si teava de la clima este rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele pleaca la cuplarea AC? la starea compresorului, la climatronic, in blocurile de masura, ce cifra apare ?

am mai verificat azi cu vag, ventilatoarele functioneaza ambele la output test, am pus 12 v direct pe firele care intra in compresor si acesta functioneaza dar fara sa porneasca si ventilatoarele, in grup 1 la a/c clutch sw -of cond 1-12 pe econ valoarea este 6 iar cand cuplez a/c valoarea este 12, suspectez tot panoul de clima este posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 inseamna ca e oprit de ecu via can. Trebuie vazut de ce ecu opeeste AC. Posibil sa vada temperatura prea mare a lichidului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pe vag temperatrura apei este cea care trebuie, asta vazut in measuring cand am vazut injectoarele, sau altcumva trebuie sa vad...

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy cum pot verifica ceea ce mi ai scris mai sus,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce valori ti se par aiurea in blocurile de masura de pe ecu si clima? sunt ceva erori stocate pe ecu sau clima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ecu nu e nici o eroare iar pe clima sunt 2 dar nu au legatura cu problema, cred eu, 00281-vehicle speed senzor g 28 si 01272-positioning motor for central flap v 70, singura problema legata de temperatura este aceea ca nu imi mai indica pe afisaj bc, de vina fiind unitatea de clima , acum s-a oferit un coleg forumist de aici din Craiova ca imi da un panou pt proba,sper ca acesta sa fie problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

Detin un VW Golf IV 1.9 TDI(ALH) din 99' cu urmatoarele simptome:

-nu exista o diferenta sesizabila intre ECON ON/OFF.

-electroventiloatoarele nu pornesc cand dau pe AC. Le'am verificat daca functioneaza am scos mufa am facut punte intre pinu 1 si 2 si au pornit in treapta 1(aici a fost o diferenta mica la temperatura aerului fata de cum era cu ele oprite).

- Climatronicul la pornire pulseaza in jur de 5-10 secunde,la "auto-diagnoza" imi arata eroarea 4FA si 316.

-sigurantele de pe baterie sunt ok, la cea din stanga se vad urme ca ar fi fost arsa in trecut, e putin topit soclu in care intra.

-Compresorulu nu stiu cum se verifica daca functioneaza sau nu ... nu prea simt vreo diferenta cand cuplez si decuplez butonul ECON.

Astept pareri in legatura cu problema mea.Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Ai eroare pe V71.... plus ca ori nu ai freon in instalatie ori senzorul de presiune defect. Normal ca nu porneste clima si nici ventilatoarele. Verifica freonul .

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ecu nu e nici o eroare iar pe clima sunt 2 dar nu au legatura cu problema, cred eu, 00281-vehicle speed senzor g 28 si 01272-positioning motor for central flap v 70, singura problema legata de temperatura este aceea ca nu imi mai indica pe afisaj bc, de vina fiind unitatea de clima , acum s-a oferit un coleg forumist de aici din Craiova ca imi da un panou pt proba,sper ca acesta sa fie problema...

Uiote ca tocmai, din cauza ca clima nu vede motorul pornit, nu baga rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce as putea sa fac in cazul asta?,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!