Jump to content

Probleme Directie / Articulatii (Touareg 7P)


iulian81
 Share

Postare recomandată

On 07.08.2018 at 2:25, iulian81 a scris:

Salut, am directia reglata perfect, verificata de 2 ori in 2 locuri diferite pentru liniștea mea. In momentul cand iau viraje foarte strânse, la plecarea de pe loc sau viteze foarte mici, am impresia ca este ceva in neregula cu directia, pare sa supravireze. Cei de la Vw au spus ca asa fac modelele astea din cauza ca sunt 4x4, sunt eu prea atent la orice detaliu sau la voi este exact aceiasi situatie, considerata normala??

stiu ca a trecut ceva timp de la postare dar si eu consider ca acest fenomen este normal pt. 4x4...aici fac referire strict la "am impresia ca este ceva in neregula cu directia"..adica atunci cand te afli intr-un viraj strans/plecare de pe loc si accelerezi putin mai mult se aud un fel de vibratii, daca accelerezi foarte usor nu se mai aud.

Da, nu este normal sa se auda zgomote metalice, pocnituri..etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

De curand am schimbat uleiurile in grupuri, in grupul fata uleiul era destul de negru in spate era relativ ok.Am pus ulei original.

Dupa schimb observ faptul ca la viraje stranse pe loc, la viteze mici nu se mai aude/simte vibratia despre spuneam mai sus...chiar deloc.

 

Alte interventii nu am avut pe partea de directie...deci cred ca schimbul de ulei a ajutat la asta.In continuare consider ca vibratiile resimtite erau normale, spun asta dupa ce am citit, auzit de la mai multe persoane avizate mai mult sua mai putin.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare baietii! Ma mai sacaie o problema pe la al meu iubit Touareg.

Am de ceva vreme o bataie usoara dar deasa care se simte si se aude la denivelari mici din asfalt si rareori si la cele mari. La mecanic mi-am verificat bucsele de la bascula si sunt foarte stabile, la fel si cele de la bratul superior, am verificat capetele de bara stanga-dreapta, tot fara rezultat.

 

Are cineva idee la ce anume as putea sa ma mai uit?

 

Ca idee, doar pe partea dreapta am zgomotul, undeva in partea din fata a masinii, deci cred ca un joc in caseta de directie chiar daca ar exista, trebuia sa se intample pe ambele laterale, nu doar dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!Am o problema la al meu touareg, pe la 120-130km/h incepe sa mi tremure volanul,am echilibrat rotile si jantele nu au fost strambe,cand trec de 000 nu mai tremura,dar nu mi se pare a fi de la drum,poate fi din bratele fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.am o intrebare,poate s-a mai lovit careva de aceasta problema.

Am un Touareg din 2017 motor de 3.0 cu 262cp.

Am observat ca la roata din fata partea dreapta,se roade cauciucul pe exterior.Am cauciucuri noi de iarna si dupa ce le-am montat am facut geometria si directia in reprezentanta la Suceava.Asta deoarece acelasi lucru l-am patit si cu cauciucurile de vara.Tot la roata din dreapta fata pe exterior mi-a ros cauciucul.

De ce oare se intampla asta?

mentionez ca nu am facut de mai mult de 3 luni directia si geometria din nou.

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o aveti dvs de noua si o cunoasteti nu e relevant raspunsul meu,daca nu ati luat o dvs de noua e posibil sa fi  fost lovita destul de serios,asa a patit un prieten...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut,poate cineva sa mi spuna daca sant echipate cu aceasta functie"servotronic"?mi se pare ca volanul se misca destul de greu, si in mers se intareste destul de tare...asa incat dupa drumuri lungi chiar simt in brate fortza directiei,...comparativ, cu renault megane 4 ma joc cu directia,merge extrem de usor...acum este adevarat ca greutatea masinii este tripla si rotile touaregului imense{265 50 19} dar totusi intreb...

Modificat de zoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Platforma 7P este dotata cu directie pe cremaliera asistata electronic mecanic de către motor.

directia ar trebuiasca ti se para foarte ușoară la viteze mici si pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am facut si eu un reglaj de directie dupa ce am schimbat dif fata si toate amortizoarele. Ieftin si sper ca bun :

directie.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
viorel 4motion

Salut

Am si eu o problema cu niste zgomote infundate care se aud la trecerea peste denivelari usoare ,bucse verificate,pivoti,bara stabilizatoare etc.

Suspensia este pneumatica,ce sa mai verific? Orice sugestie e binevenita.touareg 7p 2017

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viorel 4motion

120000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt rulati in Ro trebuie sa inlocuiesti articulatiile multilink .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Am si eu o problema la un Touareg 7p din 2011 suspensie pneumatica, se aud niste batai mici pe spate ca si cum ar fi ceva bucsa, rotula uzata, am fost la 3 mecanici la verificare si nu bate nimic pe spate... Oare sa fie de la telescoape? E o problema comuna? Pot schimba doar amortizor sau trebuie cu tot cu perna? (poate fi de la flansele amortizor?) A mai avut cineva aceasta problema? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi bucsele de la bara de torsiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viorel 4motion

Salut,la mine a fost amortizorul,daca ai posibilitatea fa un test de amortizoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut!

Care e diferenta intre cele doua brate si care ar fi motivul pentru care nu ar fi interschimbabile? Ambele au 500mm, modelul vechi, 2002-2010 are un singur PN: 7L8501529 si merge si pe stanga si pe dreapta, modelul nou, 2011-2018, PN: 7P0501529 (stanga) si 7P0501530 (dreapta). Motivul e ca trebuie sa-l schimb pe ala de pe dreapta (le voi schimba in pereche) si modelul nou nu-l gasesc de la producatori consacrati cum ar fi Lemforder sau Meyle. L-am gasit de la Metzger sau Moog, dar am o retinere.

Mi-am achizitionat si 2 bare stabilzatoare, fata si spate, bulina verde pe fata si galbena pe spate astea fiind cele mai groase din cate exista, plus bucse noi. Momentan am galben pe fata si liliac pe spate si cam se simte ruliul la schimbarea directiei.

Multam fain pentru orice sugestie.

 

Model vechi:

71vBkYbMO2L._AC_UF894,1000_QL80_.jpg

 

Model nou:

4830244993_w640_h640_iyul-tyaga-razvalna

Modificat de adidas00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La articulații e musai OEM, altfel e garbage!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am inlocuit barele stabilizatoare, fata/spate, cu cele mai groase existente, adica cele de pe Touareg cu suspensie sport 2MA sau Cayenne. Diferenta e de 1mm in diametru si 0.8mm in grosimea tevii fata de ce aveam. Bucse noi, bielete noi. Pe langa faptul ca s-a revigorat suspensia, nu se mai aud sunete pe drumurile mai proaste si a crescut simtitor confortul, dar masina acum sta ca pe sine iar ruliul aproape e inexistent chiar si in modul Comfort. Feelingul e amplificat si de faptul ca, odata cu upgradeul, am trecut si la rotile de vara pe 20" cu ET43. Per total, super multumit.

 

IMG_9179_1.thumb.jpg.9e3132b7cff0e9ed49c69c9e9fc4440c.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu înțeleg cum a crescut simțitor confortul dar în același timp mașina chiar și pe Comfort nu are deloc ruliu în curbe.

 

Cum știi ce tip de suspensie ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea au suspensie 2BY/BK si V8-ul are 2MA, nu bag mana in foc ca doar V8-urile dar oricum sunt mai rare. Singura diferenta e in grosimea barelor  stabilizatoare si faptul ca sunt ceva mai joase, pernele fiind aceleasi.

Poti afla daca decodezi VIN-ul sau din VCDS.

Confortul (aici ma refer la cloncanituri cand treceam peste guri de canal, limitatoare de viteza) a crescut prin faptul ca bucsele si bieletele erau obosite, cu toate ca vizual pareau ok. Pe fata era cum mai era dar pe spate, dupa ce am dat bara jos, am observat ca bucsele efectiv jucau pe bara, era un spatiu intre bara si bucsa de cel putin 2-3 mm. La mai toate Touaregurile 7P am observat ca bara spate se duce "repede" si tind sa cred ca e din cauza vopselei care sare, se creaza un spatiu acolo, intra praf/nisip intre bara si bucsa si le compromite. Modelele mai noi, probabil FL-urile, au altfel de bare iar bucsele sunt lipite pe bara din fabrica.

Voi face niste poze in weekend la vechea bara.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles, mulțumesc, mă gândesc și eu serios la opțiunea asta, să pun brațele mai groase pentru că mi-a zis mecanicul că le cam vine timpul la cele din față din ce-a văzut la revizie în februarie, deci ar fi moment oportun.

 

Teoretic le găsesc dacă în configurator pun motorul V8? Să știu să-i zic ce să comande.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la barele de torsiune/stabilizatoare, iti pot da eu codurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă poți da, m-ar ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!