Jump to content

autoDNA.ro de incredere ?


trust_24
 Share

Postare recomandată

220.000km e mult pentru un motor 1.9TDI 105cp ?

am gasit vreo 2 touran-uri care desi au km mai putini, dupa niste verificari ele s-ar apropria de acest km daca scad si apoi inmultesc cati km au facut

de ex: touran 2009, ultima inregistrare la dealer 11.2014 = 122.000km reali, adica 122k / 5 ani = 24k km x 9 ani = 220.000km reali teoretic
sau touran 2010, ultima inregistrare la dealer 10.2016 = 169.000km reali, adica 170k / 6 ani = 28k km x 8 ani = 226.000km reali teoretic

ambele sunt trecute cu 180.000km, deci un minus de 40-50.000km

Modificat de trust_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 7/31/2018 at 4:41 PM, trust_24 said:

am incercat acum sa verific pe autoDNA alte 2 VIN-uri si nu au info de km...

oare de ce ? nu a trecut niciodata printr-un service autorizat masina aia ?

touran din 2010, schimbata distributia la 138.000 in 2014 si acum ar trebui sa aiba 177.000 reali

autodna (sau alte site-uri de genul asta, pt ca sint multe similare), nu detin informatii din istoricul de service al masinii (din reprezentante) pt ca acela este secret.

Mai ales de cand cu regulamentul GDRP. Sa ne imaginam ca vindeti masina si apoi va treziti dati in judecata ca nu ati intretinut-o corect de un avocat care a avut un accident.

Raspuns primit de la porche.ro:

"Baza de date a producatorului are caracter confidential, nu oferim informatii din istoricul autoturismelor"

Alt raspuns:

"Istoricul masinii se elibereaza din baza noastra de date numai daca regasim interventii de service in baza de date PBN sau PBV

Daca masina este inmatriculata pe persoana fizica se vor prezenta urmatoarele documente in original si copii:

1.Talon

2.Cartea de identitate a autovehiculului

3.Buletin /Carte de Identitate proprietar

4.Cerere in atentia directorului de service prin care se solicita istoricul la autovehiculul marca xxxx cu seria xxxx.

*daca sunt mai multi proprietari pe cartea de identitate si  clienti diferiti in sistem se elibereza numai cu acordul fiecarui proprietar din cartea de identiate sau client de factura din sistem tot  istoricul din baza de date;

O verificare generala a masinii in vederea cumpararii - dureaza aproximativ intre 3 si 4 ore 
                                                                                                          - cost aproximativ 350 lei"

Deci ar trebui cerut acordul neamtului care a vandut masina.

 

On 7/29/2018 at 3:12 AM, robert.alexandru said:

Am fost la reprezentanta Skoda din Cluj atunci cand am cumparat actuala masina , iar cei de acolo mi-au oferit toate informatiile de care am avut nevoie gratis ( istoric, nr km etc ).

ciudat, dupa cum vezi mai sus, aceste informatii sint confidentiale si nu se elibereaza nici contracost.

cand ai cumparat masina? inainte de GDPR?

On 7/30/2018 at 11:36 AM, Rave said:

Te duci cu propietarul actual si faci cererea pe numele lui platind tu tot ce trebuie. Daca refuza, pleci!

proprietarul actual e neamtul pana nu e inscrisa masina, nu?

On 7/31/2018 at 1:30 PM, AlexSav said:

Eu am cumparat raport de la autoDNA si se pupa cu ce era in istoricul la reprezentanta!

te referi probabil la numarul de km, dar operatiile de service nu apar la autodna (gen schimbat distributie la 231000 km)

On 7/31/2018 at 10:37 PM, sebip said:

Se fentează la greu kilometrii atât în România cât și în Germania sau alte tari din vest. Nu noi am inventat asta. De asta poți să îți iei teapa inclusiv cu verificarea kilometrilor la reprezentata sau pe alte site-uri de profil. La leasing operațional se poarta datul km înapoi. Mașini noi cumpărate fac cate 50-60.000 km, vorbesc cu cine trebuie și își dau kilometrii înapoi la 29.500 km. Intra in service și reprezentanta ii înregistrează. Mai face inca 50.000, da kilometrii înapoi și intră iarăși în service. Mașina real are 120.000 km, dar în bord 60.000 km...verificati în istoricul de la reprezentanta. Și asta se poarta peste tot. 

dar cine l-a inventat? Nu e adevarat ce spui cu leasingul. Poate in romania da, dar noi discutam aici cred mai mult despre adusul de masini din afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viața fără prieteni ii tristă. Adică fiecare mai cunoaștem pe cineva care știe pe cineva și care ne poate da informații legate de istoricul mașinii din reprezentanta.

Iar legat de judecata și avocat is chiar curios care îi articolul de lege care mă obligă pe mine sa întrețin mașina "corespunzător"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toti vanzatorii spun ca accepta orice test la orice reprezentanta autorizata...

dar 90% dintre ei nu trec nici macar verificarea km reali :))

asa ca la ce naiba sa te mai duci la reprezentanta sa o verifici cand din start e pacaleala

macar pe site-uri gen autodna.ro nu dau mai mult de 50-60 lei pe o verificare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@trust_24 dar pe autodna, asa cum s-a mai spus, nu ai istoricul de service si nici macar de km.

autondna doar scaneaza anumite site-uri, inclusiv autovit, si daca intalneste un VIN, inregistreaza km din anunt si pozele.

Astfel ca am intalnit pe autodna istorice la care kilometri aveau ca sursa de informatie.... Autovit :)

Am un astfel de exemplu pt care am platit si bani.

Mai mult noroc avem cand masinile sint din belgia, franta etc de pe siteuri de licitatii si atunci km au o sursa reala sa zicem.

Mai urmaresc si informatiile din baze de date publice de pe la asiguratori, sau cum a postat colegul site-ul din danemarca etc

Pe scurt, nu se poate face o comparatie intre autodna si istoricul obtinut la reprezentante. Cele 2 se pot eventual completa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am scos si eu recent un istoric AutoDNA despre o masina care se prezinta foarte bine. Am fost acolo si am vazut-o.
In raport imi apare kilometrajul inregistrat ... invers :) 
Vanzatorul ma asigura ca kilomerii sunt reali (are 98000 acum) si ca sunt trecuti pe factura de achizitie. A cumparat-o de la o firma din Romania, singurul proprietar de altfel.

Voi ce credeti?
 

Capture5.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rapoartele lor au erori multe

sunt doar asa , informative , nu te poti baza pe ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are raportate doua avarii cu reparatii in medie de 10.000 euro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avarii are. La o inspecție amănuntita se pare ca o portieră spate plus aripa au fost înlocuite și atat. Ce nu înțeleg este cum a fost posibil sa se înregistreze kilometrii mai puțini la a doua inspecție. Ori asta, ori AutoDNA are probleme. La ce ma mai gândesc este că de unde își iau ei datele(probabil firme de asigurări) au umflat foarte mult preturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum poti crede ca doua reparatii de cate 10.000euro inseamna o portiera si o aripa?

 

Ce mai conteaza kilometrii la o asemenea masina? de evitat total.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un accident frontal la viteza mica in care au fost afectate: bara, grile, far(uri), aripa(aripi), radiatoare, prinderi, diverse bucati de plastic si diversi senzori, fara sa fie afectata structura masinii (lonjeroane) si fara sa sara airbag-urile, se traduce intr-o nota de reparatie (sub Casco la reprezentanta) de muuuulte, foarte multe mii de euro. 

Masina oricum e un Lego asa ca, atata timp cat nu a fost afectata structura ei si reparatia a fost facuta bine si intr-o reprezentanta, unde oamenii totusi se pricep mai bine la masina aia decat alte service-uri, nu e nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de un Volkswagen Passat 1.4TSI din 2013.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe avarii si kilometrii inregistrati aiurea, probabil dati inapoi la un moment dat dupa care a urmat o alta dauna si atunci a fost surprins fortat de o alta citire kilometri

Daca totusi vrei masina, fa o testare si la reprezentanta, unde insa e posibil sa ai surpriza sa nu ti se comunica istoricul de service si kilometri (daca sint reali sau nu) fara acceptul detinatorilor masinii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tsi pe passat 2010-2014 e motorul pe lant, nu pe curea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O avarie in partea din fata fara airbag-uri sarite, nu ajunge la 20-30.000 lei. Vorbesc din experinta. in 2010 am schimbat toata partea din fata in urma unui incident si nota de plata pe casco in reprezentanta a fost sub 2000 eur. E adevarat ca skoda nu e vw dar totusi oricat ar fi el de passat nu pot fi piesele triple ca pret.

Dar haideti sa ramanem on topic, ca am ajuns la sfaturi achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat si eu un raport de la ei dar acela nu continea ceea ce ma interesa pe mine mai exact km si daca auto a avut daune. Pe inspectorauto macar inainte sa platesti iti spune daca pt vin-ul respectiv au km in baza de date. La autodna nu am vazut chestia asta. Astfel ca in raportul pe care l-am primit erau informatii generale pe care le stiam si fara sa platesc. Consider ca nu merita banii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 7/31/2018 at 10:37 PM, sebip said:

Se fentează la greu kilometrii atât în România cât și în Germania sau alte tari din vest. Nu noi am inventat asta.

Daca parcul auto are patron turc, e posibil. Dar la unul ca asta (autohus.de) nu cred ca-si permite careva  la ce numar de masini au. Personal am luat una de acolo si era exact ce scria pe hirtia din parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am cumparat raport de la AutoDNA si mi-am luat o mare teapa. In primul rand, imi arata la km ca fiind undeva la 210 mii, ultima intrare la bmw dar cand am verificat direct la reprezentanta ultima intrare era la 158 mii. In al 2 lea rand nu am primit nimic concret. In afara de dotariile masinii care le poti vedea fara sa si platesti. Deci daca vrei sa-ti iei teapa ca si mine, poti sa platesti si tu 70 lei pentru un raport care nu iti ofera nici o informatie. App; cand le-am dat mail am primit un raspuns sec ca nu m-a pus nimeni sa platesc si ca ei nugaranteaza un raport clar :) apoi nu mi-au mai raspuns. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca nu casti ochii, in momentul in care introduci VIN-ul masinii, si iti spune site-ul ce informatii sunt disponibile si ce nu, platesti cat platesti si pe urma te plangi ca iti iei teapa sau ca cei care administreaza genul acesta de site-uri, iti raspund sec. Pai cum altfel sa iti raspunda pana la urma ?! Nu esti nici primul, nici ultimul care se "plange" de aceste site-uri. E plin netul si forumurile de vaicareli, ca vai, ca teapa, ca platesti banii si primesti fix nimic.

Nu orice masina poate fi verificata pe asemenea site-uri. Mai bine spus, nu la orice masina vei obtine toate informatiile. Si cand spun toate informatiile, ma refer la istoricul de service, pentru ca pana la urma ala e cautat de toata lumea. Ti se precizeaza foarte clar, la orice cautare de VIN, ce date si informatii sunt disponibile si ce nu. Cata vreme, la partea de "istoric service"/"intrari service"/sau cum naiba mai apare pe site-urile astea acea rubrica, nu exista inregistrari, pentru ce naiba platesti suma aia ceruta pe raport ? Ca sa afli ce dotari, ce culoare si pe unde a fost fabricata acea masina pentru care interoghezi VIN-ul ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E la noroc cu site-urile astea de verificari. Un prieten cand cauta sa cumpere o masina a verificat-o prima oara pe carvertical (a zis sa incerce la cat de multa reclama i se face). A primit toate dotarile, locul fabricatiei, mai putin ce il interesa, adica numarul de kilometri. A platit din nou la autodna si a primit toate informatiile, kilometraj, intrari in service. Deci nici site-urile nu sunt la fel, desi te-ai gandi ca toate au acces la aceleasi informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal, sunt de parere ca, desi poate nu sunt intotdeauna 100% precise, rapoartele acestea pot indica o problema sau macar ridica un semn de intrebare legat de veridicitatea spuselor vanzatorului.

Unui prieten i-a fost foarte de ajutor pentru a evita sa dea banii pe o masina care a fost dauna totala de 2 ori... Am postat la vremea respectiva, aici:

Am vazut, ulterior, ca cineva a avut "ghinionul" sa nu o verifice, suportand consecintele de rigoare... Zic, mai bine arunci $40 pe un raport (fie el si incomplet) decat multe, multe mii pe o masina capcana. My 2c :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!