Jump to content

Discounturi la cumparare


Toma Aurelian
 Share

Postare recomandată

Uite un client CONCIS, CORECT si CONCRET! Bravo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Diesel

    10

  • rifflections

    8

  • Cristian

    7

  • midocar buzau

    7

Azi am semnat contractul la Weltauto pentru un Golf VI 2.0 TDI HL DSG 140 PS cu niste optionale interesante (o sa le detaliez la Masina Mea cand va fi cazul), 10/2008 cu 16.000 km la bord, pret de geam 17.800 EUR, intr-un final a acceptat 16.806 (ca sa iasa 20.000 DDP).

Reducerea a fost deci de ~ 1.000 EUR (5,6%) insa fata de una noua, intr-o configuratie identica, insa cu 0 km., diferenta e de 25% ceea ce mi se pare beton :D Si cand ma gandesc ca eram pe punctul de a achita exact aceeasi suma pe un Golf HL de 110 PS, cu cutie M5, insa cu 0 km....

Asta rosie de 140 cai are 30 in plus, incalzire in scaune, RNS 510, instalatie de spalat farurile si DSG; dezavantajul ca mai are in plus cca. 16.000 km., insa una peste alta, zic eu ca am facut o alegere buna.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de aceeasi parere cu colegul CT 10 VWP - nu merita sa-ti iei masina noua din afara tarii. Daca intrati pe site-urile VW din Germania, Austria, Franta, Spania, Marea Britanie veti constata ca masinile sunt mai scumpe decat la noi... Si mai cheltuiti bani si cu drumul, si cu traducerea si legalizarea actelor si cu intocmirea cartii de identitate la RAR. Fara a mai vorbi ca peste tot veti sta la cozi, veti pierde timp si va trebui sa va invoiti de nu stiu cate ori de la serviciu... Daca stiti sa negociati veti obtine cateva procente reducere, mai ales ca oferta de masini din acelasi clase este variata. Vezi Passat versus Superb versus Mondeo vs Avensis vs Acord vs Mazda 6 vs Laguna... Mergeti pe la toti acesti reprezentati, adunati un teanc de prospecte si oferte si cu ele in mapa puteti negocia mai usor masina care intradevar va intereseaza... :D

Si apropo de cat isi "trage" dealerul si cat poate lasa la pret, va dau un exemplu concret - anterior masinii din semnatura am avut un Megane care a avut pretul de cumparare de 16300 euro. Cand am luat-o, in 2006 se intocmea declaratie vamala, unde pretul in vama era exact 10.000 euro. Ce se ducea la stat era tva-ul, adica 1.900 euro. Deci: 16300-10000-1900=4400 euro. Din cei 4400 sa zicem ca 500 ar fi transportul, 500 ar fi cheltuielile dealerului (spalat, decerat, utilitati, salariati, alte impozite etc.). I-ar ramane curati 3400 euro. Din acestia poate lasa fara probleme 2000 pentru ca tot ii iese mult...

:unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din hartiile ce mi s-au inmanat la predarea masinii, am dedus ca marja de castig a importatorului (si a dealerului) a fost de circa 4000euro (in urma aplicarii discountului) plus evident, diferenta de curs valutar fata de anul de import a masinii (august 2008). Deci asa cum se spunea, importatorul (si dealerul) nu pierde niciunul...

Frumos, deci in vremurile bune(pentru importator si dealer) acestia ar fi castigat cu putin sub 14.000E.

Bravo tie, ai facut o afacere excelenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru aprecieri.

Privind retrospectiv, concluzia e ca, in acest moment trebuie urmarite atent stocurile ramase, la un importator sau altul. Filtrezi ce ti se ofera, in general, cei de la vanzari sunt mai atenti acum la cerintele clientului si daca te vad real interesat de cumpararea unei masini, depun unele eforturi sa se apropie de cerintele tale.

Tot la categoria reduceri, in luna februarie un dealer Chrysler (Jeep, Dodge, etc) oferea in limita stocului disponibil un SUV Dodge Nitro la 17500euro TVA inclus (insa cumparatorul trebuia sa suporte taxa de inmatriculare care la o cilindree de 2.8 nu era chiar mica, insa pretul initial al masinii era 35000euro, cel putin asa declarau vanzatorii - eu unul ma indoiesc pentru ca masina expusa promotional avea spoilerele nevopsite in culoarea caroseriei ceea ce ma ducea cu gandul ca era un nivel inferior de echipare si reducerea nu era chiar de 50%). Tot in februarie 2009, dealerii Dodge ofereau la noi un Dodge Avenger 2.0 CRD 140 CP (de fapt 2.0 TDI-ul Pumpe duse de la VAG) la 14000 euro TVA inclus. In scurt timp stocurile s-au epuizat. Am gasit insa pe net, blogul unui proprietar (roman) de Dodge Nitro care era extrem de nemultumit de masina pentru ca a petrecut extrem de mult timp in service pt a rezolva probleme si ultima problema a fost ca masina pierdea motorina fiind in pericol sa se autoincendieze. Tot de Dodge, in varianta Avenger, am citit pe forumul softpedia, ca un cumparator la 14000euro (oferta 2009) a avut surpriza ca masina sa fie fabricata in 2007, sa nu aiba dotarile pe care le avea inscrise in contract si sa ii fiarba bateria urmand la un moment dat sa ramana cu masina in drum.

In tema discounturi, reduceri de criza, am descoperit un site destul de util pentru cineva care se intereseaza de discounturile ce se acorda la masini noi (VAG sau non VAG): http://www.autonovo.ro/promo_masini_noi.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma uit de cateva zile pe site-urile dealerilor VW si constat ca suntem cu vreun an in urma :icon_thumright:.

Sunt interesat de achizitionarea unui Jetta si am vrut sa vad lista cu preturi si cu dotari, insa am ramas stupefiat sa vad ca e din iunie 2008 !!! Inclusiv pe vw.ro, ceea ce mi se pare inacceptabil.

Singura posibilitate de a vedea preturile si dotarile a fost configuratorul.

Jenant!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e jenant deloc, cel putin din punctul lor de vedere, pentru ca preturile nu s-au modificat. Probabil ca vei putea obtine un discount substantial, insa asta depinde doar de calitatile tale de negociator si de cat de dispus e dealerul sa vanda masini, oricum sigur nu isi mai ating targeturile de vanzari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba pardon, e diferenta foarte mare de pret intre oferta din pdf (iunie 2008) si cele din configurator. Poti verifica si singur.

Mie imi suna a indiferenta, bataie de joc fata de client si marketing de doi bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Se vorbea mai sus despre discount-uri de pana la 20% in Germania.

ok..asa o fi. DAR...stiati ca de ex. un passat CL care are un pret de sa zicem, ipotetic vb, 20000Euro in RO, in Germania e vreo 23000Euro. Stiati?

Deci...pana la urma chiar credeti ca e asa mare diferenta? Probabil o avea mai multe dotari aia de DE, asta nu stiu....dar preturile la toata gama VAG stiu ca sunt mai mari in DE, asta pentru ca mi-am configurat aceeasi masina pe .ro si apoi pe .de

skoda superb II aceeasi linie de echipare e mai scumpa cu vreo 2000-3000 euro in DE....

acum.....daca facem un calcul simplu o sa vedeti ca ajungeti la acelasi pret ca in RO.

Oricum..ideea ar fi ca va plimbati prin DE....sunteti tratat ca un domn (aici asa e) pana la capat, nu doar pana semnez....aaa si acolo oamenii aia te servesc cu o cafea un ceai....ceva nu te trimit la bar. :D

Sanatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Milky preturile de la noi sunt fara TVA, pe cand la nemti au deja TVA inclus. Deci diferentele nu sunt chiar asa mari si cand te gadesti ca sunt unele optionale la noi care in DE sunt bagate in standard. Am configurat eu un GTI 6 pe vw.ro si apoi pe vw.de si diferenta a fost de 1000 euro aproximativ configuratiile fiind cat de cat similare, dar in DE ai pe standard mult mai multe ca in RO.

Si un alt exemplu Park assist + Park pilot + Rear Assist la noi e acum vreo 650 euro fara TVA, pe cand in configuratorul din germania cand am facut configuratia era la 365 euro cred TVA inclus, deci ... Nu cred ca mai sunt multe de zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am contactat eu saptamana aceasta jumatate din dealerii VW din Romania pentru a mi se face o oferta concreta pentru GOLF VI Trendline 1.6 90 cp diesel si cu foarte putine optionale adica climatronic si pachet secure 2 mi-au dat unii 1% si altii 2% - si asta dupa ce am stat pe telefoane o gramada la parlamentari cu fiecare. Raspunsul lor GOLF VI se vinde foarte bine si nu dau discounturi acum, un baiat de la Ploiesti Florin a fost macar mai sincer si a zis ca poate va exista vreo reducere promotionala peste cateva saptamani/luni - dar asta poate fi cine stie in decembrie de sarbatori sau ianuarie-februarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu voi cumpara din Romania niciodata masina de la dealer. De ce ?

1. Nu stiu sa vanda.

2. Customer Service = 0

3. Nu vreau sa fiu legat si sa am de-a face cu toti atotcunoscatorii din service.

4. Calitatea net inferioara la automobilele pentru Eastern Europe fata de cele din vest.

5. Dotari standard mult peste cele din est.

Cateva puncte la care dealerii romanasi mai au multi multi ani de trecut si bani de cheltuit pana sa ajunga macar sa vorbeasca de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul lor GOLF VI se vinde foarte bine si nu dau discounturi acum, un baiat de la Ploiesti Florin a fost macar mai sincer si a zis ca poate va exista vreo reducere promotionala peste cateva saptamani/luni - dar asta poate fi cine stie in decembrie de sarbatori sau ianuarie-februarie.

Nici o masina nu se vinde f bine acum :blink: . Probabil s-au cam terminat stocurile si nu au avut ce sa-ti ofere din stoc. La Golf 6 s-au dat si discount-uri de 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"La 4 sunt doar speculatii, nu e nimic demonstrat ca sa zici ca lucrurile sunt fara echivoc."

Din pacate, unii constructori folosesc aceasta metoda. Pot spune ca stiu. La noi in tara au ajuns modele cu subansambluri ce prezentau deficiente care nu onorau piata din vest. Nu stiu daca si VW recurge la aceeasi tactica pentru reducerea pierderilor, dar daca metoda exista, imi este greu sa cred ca nu o practica si ei.

Modificat de dtdajma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dtdajma da exemple concrete, nu speculatii din care rezulta ca tu stii ce si cum. Eu personal am avut 2 masini second si 2 noi (luate din Romania). Avand in vedere ca la prima masina noua am facut doar reviziile si am schimbat placute frana si bucse fata in 5 ani, eu ma declar super multumit. La cea de-a doua am doar 19.000 de km si inca n-a implinit un an, ma abtin, dar pana acum lucrurile au mers f bine.

Asa ca te astept cu un exemplu concret...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AudiPerformance

Nu stiu de ce spuneti voi ca in Germania masinile sunt cu mult mai scumpe.. Masina mea a costat cu 15.000E mai putin decat pretul de lista din Germania si cu 13800 mai putin decat pretul de lista din Ro. Drumul m-a costat undeva la 700E (3 persoane) iar toate cheltuielile cu numere, etc le-a suportat dealerul.

Mai mult de atat tot dealerul mi-a aranjat cazarea (rezervare si toate cele), tot dealerul a avut grija sa-mi faca un instructaj aproape de perfectiune in ceea ce priveste intretinerea masinii in alta tara decat Germania si tot dealerul imi raspunde la orice mail, telefon pentru orice intrebare o am privind masina. Masina mea a avut o problema cu navigatia atunci cand am cumparat-o si mi-a fost schimbata in fix 15 min fara nici un fel de comentariu si mai mult de atat si-au cerut si 1000 de scuze ca s-a intamplat asa ceva.

Eu am achitat masina chiar inainte de a merge in Germania pentru ca nu aveam prea mult timp de pierdut si le-am cerut ca atunci cand ajung sa fie masina cu toate actele pregatite pentru semnat si numerele puse. Totul a fost perfect pana la capat! In ceea ce priveste masina avea mai multe dotari decat as fi vrut si un singur inconvenient si anume culoarea dar pe de alta parte pretul era imbatabil.

Eu cred ca dealerii din Ro nu se prea ostenesc pentru ca nici noi nu ne straduim suficient sa-i facem sa inteleaga ca a trecut era comunismului in care cel care detinea produsul era la putere! Acum banii sunt puterea iar cel care-i detine are si variante/optiuni suficiente.

Ideea pentru mine este simpla: prefer sa pierd o saptamana cu taxa Boc, RAR, taxe si impozite, drumuri si etc decat sa cheltui 3-4000E in plus pentru acelasi lucru. Era o vorba ca domnia si prostia se platesc (nu era cu referire la cineva anume ci doar un caz general).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o masina nu se vinde f bine acum :Driver: . Probabil s-au cam terminat stocurile si nu au avut ce sa-ti ofere din stoc. La Golf 6 s-au dat si discount-uri de 2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Majoritatea producatorilor de autovehicule sunt certificati ISO .Aceste standarde se refera la calitate si la protectia mediului. Acestea au ca scop uniformizarea calitatii produselor si serviciilor oferite catre clienti. Din aceasta cauza imi vine greu sa cred ca ei selectioneaza masinile mai proaste si le trimit in Europa de Est.

Ar insemna costuri enorme nu reducerea pierderilor. Intr-adevar exista constructori care au fabrici in tari precum Turcia,Bulgaria si care directioneaza intreaga productie catre anumite state din Europa de Est dar doar din considerente de forta de munca mai ieftina, transport mai ieftin precum si un nivel initial al investitiilor mai scazut.

Eu mi-am comandat masina, un Audi S3, la un dealer din Romania - Cardinal Motors Ploiesti - si aceasta a fost facuta in Germania, chiar la Ingolstadt ( sper ca am scris bine ).

Apropo de discount-uri, ca sa revenim si ON-TOPIC, am primit un discount de 7% din valoarea masinii pentru o comanda noua lansata exact dupa configuratia mea si care a fost onorata in 8 saptamani exact cum mi-a fost promis.

Deci nota 10 pentru Cardinal Motors din acest punct de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Are cineva idee cat e marja dealerului la o masina.

Sa luam un golf de 18.000 e cu tot cu TVA ca ex.

Daca stii marja lui stii si cat sa ceri.

Eu din ce am inteles pana acum eii au o marja intre 7 si 12 % in functie de model.

La modelele de volum cica ar fi mai mica marja.

Poate cineva sa comfirme /infirme?

La scirocco am avut rabat de vrio 1300 (adica 5%)+prima revizie moca + accesorii de vrio 200e

Modificat de cosmin86cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la Porsche RO marja de castig este de regula 11%, din care se poate acorda maxim 8

3% reprezinta costuri inerente dealerului deci orice sub acest prag este pierdere

exista oricum posibilitatea ca importatorul mare (porsche) pe tara sa acorde anumite discoun-turi de volum sau fine serie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la momentul actual cand importatorul are oferta Traveller pt Passat ce contine o reducere de 12-13%, dealerul are marja tot 11%? Sau e mai mica? Pt ca un 8%+12% poti ajunge la un discount pe care il poti obtine (cel putin teoretic) de 20%...si atunci marja pe masina la cat ajunge? 25-30% pt importator si dealer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la momentul actual cand importatorul are oferta Traveller pt Passat ce contine o reducere de 12-13%, dealerul are marja tot 11%?

Pai de obicei c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Sunt curios ce discount-uri se mai acorda in ultima vreme, mai ales dupa mult trambitata majorare a TVA-ului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

De vreo 2 luni studiez piata masinilor noi ale grupului VAG pentru achizitia uneia.Ca discount cel mai bun l-am obtinut la delaerul local seat pentru un Leon (cam 10 %) iar la Skoda un 5%.Cum stocul era epuizat la seat s-a achizitionat o Octavia Tour cu discount de 5 % pentru un membru al familiei.La dealerul local VW am intampinat cea mai rece primire-dicount 0% rezultand ca ii merge foarte bine chiar si pe criza dealerulul local Sandra Iasi.Toate discounturile de mai sus s-au obtinut la masini aflate in promotii nu la modele de varf ca pret/echipari etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Majoritatea posturilor sunt vechi, ceva mai actual banuiesc ca ar mai fi de folos! Eu mi-am comandat un GOLF VI HL EDITION (edition=discount 2675 EURO) plus rabat de la dealer de 3% (800 EURO) obtinut cu greu, dupa ce m-am dus a treia oara la ei foarte hotarat pentru ca stiam ca se poate. A fost comanda noua , nu ce aveau ei pe stoc iar masina luata in leasing pe 24 luni cu 30% avans in data de 07.09.2011 iar masina ar trebui sa ajunga in saptamana 19-25 decembrie. Dat fiind faptul ca sunt sarbatorile de iarna o voi primi la inceputul lunii ianuarie 2012. Prima data am fost in Bacau, apoi am solicitat o oferta pe baza configurarii facute pe site, la dealer-ul din Iasi de unde am primit 3% rabat din prima iar apoi am fost la Bacau fara sa le spun ca am o alta oferta dar am fortat pana am primit acelasi lucru altfel as fi cumparat de la Iasi. Acum o sa va intrebati de ce am acceptat aceeasi oferta cand as fi putut forta putin! Pentru ca eu locuiesc in Roman iar pentru revizii imi este mai la indemana sa ajung la Bacau (~40KM, 25 min) decat in Iasi (~80 KM, 50 min).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!