Jump to content

Discounturi la cumparare


Toma Aurelian
 Share

Postare recomandată

midocar buzau

In aceasta perioada si preturile la Audi sunt la preturi extrem de atractive pentru unitatile de pe stoc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Diesel

    10

  • rifflections

    8

  • kadett

    7

  • Toma Aurelian

    7

Dragi colegi forumisti. Problema sta cam asa. Discouturile enumerate mai sus sunt 'vrajeala'. La ce ma refer? Pai astea sunt discounturi care vin de la compania mama si nici cum de la PBN, PBV sau Midocar.

Vorbesc din proprie experienta. Spre norocul meu, am avut sansa ca persoana care mi-a vandut Passatul Black Edition sa-mi povesteasca unele lucruri. Am aflat ca masinile VW oferite cu discount (etichetate 'Black Edition', 'Last Edition'....), fac parte dintr-o campanie nationala si acel discount este oferit de compania mama, in nici un caz de marii nostrii dealeri. Ei castiga normal de pe urma acestor masini, deoarece ei le cumpara la randul lor cu discount.

Eu o sa cred in discounturi atunci cand pe langa discountul national, dealerul de la care cumpar imi mai scade cateva sute bune, sau mii, de euro din pretul final. Pana atunci le doresc tuturor dealerilor de masini (in special VAG) sa-si vada interesul si sa ieftineasca muuuuuuult absolut orice model din gama pentru a fi competitivi.

P.s. Ca un exemplu pozitiv, si speri sa-mi scuzati off topicul oarecum, in Ianuarie parca, am intrat in dealerul Fiat din Bucuresti in cautarea unui 500 cu un pret de 12.500. Daca va zic ca dupa 10 minute dupa ce am intrat in showroom aveam optionale de vreo 800 de euro gratis ma credeti? Hai VAG dealers ca se poate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

midocar buzau

Buna ziua,

Intamplarea face ca incepand cu luna decembrie 2008 ocup pozitia de director executiv la MIDOCAR Buzau, dealer Volkswagen, dupa ce din 2003 pana in luna aminitita am fost coordonator al retelei de dealeri Fiat din jumatatea estica a tarii si Republica Moldova.

Cu siguranta ca voi interpretat ca fiind cel putin subiectiv avand in vedere pozitia pe care o am acum sau cea pe care am avut-o inainte.

Asadar, lucrurile ar trebui privite mult mai nuantat fata de cele expuse mai inainte. Functie de departamentul de marketing al fiecarui importator, de interesele fabricantului si/sau ale importatorului putem intalni urmatoarele ipoteze generale de lucru (valabile si pentru Fiat si pentru VW-Audi si pentru oricare marca in general):

1. primiti un discount foarte mare de la dealer (nu exista campanie media de obicei); acest lucru este posibil de obicei numai la lichidarile de stoc; practic in aceste cazuri extreme importatorul (producatorul) pun la dispozitia dealer-ului un procent foarte mare intre 15-20% si lasa la latitudinea dealer-ului cat din aceasta suma sa pastreze ca si comision (castig propriu) si cat sa ofere discount la clientul final. Este de obicei folosita pentru marcile cu volume relativ mai mici unde aceste reduceri nu se comunica in media sau altfel pentru ca nu se justifica costurile (de obicei Fiat practica aceste reduceri la modelele de nisa gen 500 sau la marca Alfa Romeo sau Lancia). Aceste campanii au avantajul pentru dealer ca nefiind comunicate in mass media il lasa pe dealer sa-si asume faptul ca a oferit el singur acel discount.

2. primiti un discount foarte mare (2-3 mii de euro, uneori chiar si mai mult) tot de la dealer; de obicei acestea sunt campaniile promovate in mass media (cum a fost Passat Black Edition sau Touareg Adventure sau cum a fost Oferta de Craciun de la VW sau cum este acum Campania de Primavara); procentual sumele sunt similare cu cele de mai sus; aceste campanii se adreseaza volumelor de vanzari mari care justifica costurile unei campanii de comunicare in mass-media; aceste campanii fiind promovate in media il obliga practic pe dealer sa ofere discount-urile oricarui client si creeaza astfel senzatia ca sunt oferite doar de importator/producator fara nicio participare din partea dealer-ului; aceasta senzatie este una neintemeiata pentru in cazul acestor campanii dealer-ului i se micsoreaza foarte mult marjele si de aceea nu pot oferi discount-uri suplimentare.

3. primiti un discount de 4-5% din valoarea masinii; este cazul discount-ului pe care dealer-ul il ofera din propriile castiguri in totalitate; se ofera de obicei la acele modele care nu se afla in nicio campanie promotionala si la care dealer-ul are marja de castig standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Intamplarea face ca incepand cu luna decembrie 2008 ocup pozitia de director executiv la MIDOCAR Buzau, dealer Volkswagen, dupa ce din 2003 pana in luna aminitita am fost coordonator al retelei de dealeri Fiat din jumatatea estica a tarii si Republica Moldova.

Cu siguranta ca voi interpretat ca fiind cel putin subiectiv avand in vedere pozitia pe care o am acum sau cea pe care am avut-o inainte.

Asadar, lucrurile ar trebui privite mult mai nuantat fata de cele expuse mai inainte. Functie de departamentul de marketing al fiecarui importator, de interesele fabricantului si/sau ale importatorului putem intalni urmatoarele ipoteze generale de lucru (valabile si pentru Fiat si pentru VW-Audi si pentru oricare marca in general):

1. primiti un discount foarte mare de la dealer (nu exista campanie media de obicei); acest lucru este posibil de obicei numai la lichidarile de stoc; practic in aceste cazuri extreme importatorul (producatorul) pun la dispozitia dealer-ului un procent foarte mare intre 15-20% si lasa la latitudinea dealer-ului cat din aceasta suma sa pastreze ca si comision (castig propriu) si cat sa ofere discount la clientul final. Este de obicei folosita pentru marcile cu volume relativ mai mici unde aceste reduceri nu se comunica in media sau altfel pentru ca nu se justifica costurile (de obicei Fiat practica aceste reduceri la modelele de nisa gen 500 sau la marca Alfa Romeo sau Lancia). Aceste campanii au avantajul pentru dealer ca nefiind comunicate in mass media il lasa pe dealer sa-si asume faptul ca a oferit el singur acel discount.

2. primiti un discount foarte mare (2-3 mii de euro, uneori chiar si mai mult) tot de la dealer; de obicei acestea sunt campaniile promovate in mass media (cum a fost Passat Black Edition sau Touareg Adventure sau cum a fost Oferta de Craciun de la VW sau cum este acum Campania de Primavara); procentual sumele sunt similare cu cele de mai sus; aceste campanii se adreseaza volumelor de vanzari mari care justifica costurile unei campanii de comunicare in mass-media; aceste campanii fiind promovate in media il obliga practic pe dealer sa ofere discount-urile oricarui client si creeaza astfel senzatia ca sunt oferite doar de importator/producator fara nicio participare din partea dealer-ului; aceasta senzatie este una neintemeiata pentru in cazul acestor campanii dealer-ului i se micsoreaza foarte mult marjele si de aceea nu pot oferi discount-uri suplimentare.

3. primiti un discount de 4-5% din valoarea masinii; este cazul discount-ului pe care dealer-ul il ofera din propriile castiguri in totalitate; se ofera de obicei la acele modele care nu se afla in nicio campanie promotionala si la care dealer-ul are marja de castig standard.

scuze, dar asta seamana a abureala tipic VW Romania.hai sa-ti dau u exemplu:in 2005 am cumparat un opel astra h de la dibas.am primit asa:1800 euro cash discount; 800 euro pt ca eram la 2 masina cumparata de la ei si am mai primit prima revizie tehnica gratuita(cea de la 15000 km si ca idee a fost in valoare de 890 lei), presuri din material textil si o sticla de vin rosu :) .cum ti se pare asta? mie mi s-a parut ca astia chiar vroiau sa vanda masina si sa ma pastreze ca si client la ei (avand posibilitatea sa ma duc si la gtt,erebus,etc).iti atrag atentia ca aceea perioada nu era nici o campanie massmedia.cand am cumparat VW nu mi-a dat nimic.nu am reusit sa obtin nici o branza....parerea mea este ca vw are oricum cota de piata foarte mare si nu mai are nevoie sa te atraga la ei pt ca mergem noi oricum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@midocar buzau Ai pierdut ideea. Eu incercam sa spun ca marea majoritate a discounturilor nu sunt oferite de dealer ci sunt oferite de compania mama, sau importator, cum ii va spune.

P.s. Black Edition n-a fost promovat decat online, si asa, foarte putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@midocar buzau Ai pierdut ideea. Eu incercam sa spun ca marea majoritate a discounturilor nu sunt oferite de dealer ci sunt oferite de compania mama, sau importator, cum ii va spune.

P.s. Black Edition n-a fost promovat decat online, si asa, foarte putin.

te contrazic.blackedition a fost promovat la greu si pe TV si in presa scrisa.se spune ca au vrut sa scape de stocurile de motoare 1.9tdi si de asta au avut reduceri asa mari.dar este adevarat colegul dealer a pierdut firul discutiei, iar discounturile sunt date de producator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

midocar buzau
scuze, dar asta seamana a abureala tipic VW Romania.hai sa-ti dau u exemplu:in 2005 am cumparat un opel astra h de la dibas.am primit asa:1800 euro cash discount; 800 euro pt ca eram la 2 masina cumparata de la ei si am mai primit prima revizie tehnica gratuita(cea de la 15000 km si ca idee a fost in valoare de 890 lei), presuri din material textil si o sticla de vin rosu :) .cum ti se pare asta? mie mi s-a parut ca astia chiar vroiau sa vanda masina si sa ma pastreze ca si client la ei (avand posibilitatea sa ma duc si la gtt,erebus,etc).iti atrag atentia ca aceea perioada nu era nici o campanie massmedia.cand am cumparat VW nu mi-a dat nimic.nu am reusit sa obtin nici o branza....parerea mea este ca vw are oricum cota de piata foarte mare si nu mai are nevoie sa te atraga la ei pt ca mergem noi oricum...

Nu eram foarte convins ca o sa fiu interpretat altfel decat ca si abureala, dar mi-am asumat asta de la bun inceput. Marcile Opel, Chevrolet si Iveco au un sistem de distributie aparte pentru piata din Romania. Este diferit pentru ca la aceste marci dealerii sunt si importatori. Practic exista cate o companie reprezentanta direct a producatorului (GM South East Europe Romania si Iveco Romania) care nu sunt importatori, ci au doar un rol de supervizare. Dealerii, fiind si importatori, au marje mai mari decat dealerii de la alte marci pentru ca trebuie sa-si asume toata logistica importului, finantarea stocurilor, etc. Practic acesti dealeri isi comanda singuri masinile, le importa singuri si tot ei trebuie sa plateasca dupa 90 de zile masinile direct la fabrica. Acesti dealeri sunt si cei mai agresivi cu discount-urile, odata pentru ca au de unde si in al doilea rand pentru ca presiunea finantarii stocurilor este mult mai mare la ei. Gesturile comerciale ale celor de la DiBas mi se par absolut normale si sunt sigur ca sunt practicate de majoritatea dealerilor VW. Nu cred ca dealerii VW isi pot permite sa gandeasca asa cum ati spus dumneavoastra (eu personal in niciun caz).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci astia care vand mai putin decat VW si sunt si stresati cu finantarea stocurilor isi permit sa dea discounturi, pe cand cei care sunt mai 'stress free' n-au cum sa dea? Misto. Eu unul ma retrag din discutie si inca o data scuze de offtopic, ca suntem rau de tot in afara subiectului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu ma retrag din discutie.nu ai cu cine.midocarbuzau ramai cu parerile tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

midocar buzau
@midocar buzau Ai pierdut ideea. Eu incercam sa spun ca marea majoritate a discounturilor nu sunt oferite de dealer ci sunt oferite de compania mama, sau importator, cum ii va spune.

P.s. Black Edition n-a fost promovat decat online, si asa, foarte putin.

Am inteles exact ce ati spus. Incercam sa vin in completarea celor spuse de dumneavoastra si sa explic de nu poate dealer-ul sa dea discount-uri foarte mari. Incercam de asemeni sa spun ca atunci cand importatorul/producatorul vine cu o promotie substantiala, dealerul nu va mai poate oferi suplimentar acelei promotii decat un discount relativ mic pentru ca in acel caz marja lui e una foarte mica. Practic chiar daca ar vrea nu prea are de unde. Sper ca acum am fost mai concis.

Deci astia care vand mai putin decat VW si sunt si stresati cu finantarea stocurilor isi permit sa dea discounturi, pe cand cei care sunt mai 'stress free' n-au cum sa dea? Misto. Eu unul ma retrag din discutie si inca o data scuze de offtopic, ca suntem rau de tot in afara subiectului.

Imi pare rau ca sunteti tendentios. Ceea ce am vrut sa spun erau urmatoarele:

*fiind si dealer si importator marjele sunt cam duble fata de dealerul unei retele care are separat un importator; de aici libertatea de a oferi discount-uri mai mari;

*avand in vedere dimensiunile companiilor in cauza, presiunea finantarii e mai mare la un dealer luat individual cum este DiBas, GTT, etc decat la o companie cum e PORO, parte a holding-ului care detine 50% din grupul VAG. Practic, o companie de talia lui PORO resimte altfel presiunea si costurile finantarii decat o resimte o companie mai mica. Nu e vorba de cum iti permiti sau nu sa dai discount, ci e vorba ca la un moment dat esti fortat sa dai discount pentru a scapa de marfa de pe stoc.

Sper ca acum am fost mai clar in exprimare si nu cred ca sunt deloc off-topic atat timp cat suntem la sectiunea "Discount-uri la cumparare", iar eu am vorbit doar pe aceasta tema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dvs nu ati retinut ca persoana care mi-a vandut masina e o cunostiinta de-a mea si a trecut si pe la PBA si acum e la PBV1. Lucreaza de aproape 6 ani in domeniul VAG. Si mi-a spus unele lucruri. Trageti dvs concluziile care se impun.

Haideti sa punem capat discutiei. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

midocar buzau
Dvs nu ati retinut ca persoana care mi-a vandut masina e o cunostiinta de-a mea si a trecut si pe la PBA si acum e la PBV1. Lucreaza de aproape 6 ani in domeniul VAG. Si mi-a spus unele lucruri. Trageti dvs concluziile care se impun.

Haideti sa punem capat discutiei. Multumesc.

Stimate domnule, eu nu am vrut sa va supar in niciun fel. Am vrut doar sa va spun ca nu va puteti astepta la discount-uri foarte mari de la dealeri concomitent cu o campanie nationala. Dumneavoastra ati scris asa "Eu o sa cred in discounturi atunci cand pe langa discountul national, dealerul de la care cumpar imi mai scade cateva sute bune, sau mii, de euro din pretul final. Pana atunci le doresc tuturor dealerilor de masini (in special VAG) sa-si vada interesul si sa ieftineasca muuuuuuult absolut orice model din gama pentru a fi competitivi.

P.s. Ca un exemplu pozitiv, si speri sa-mi scuzati off topicul oarecum, in Ianuarie parca, am intrat in dealerul Fiat din Bucuresti in cautarea unui 500 cu un pret de 12.500. Daca va zic ca dupa 10 minute dupa ce am intrat in showroom aveam optionale de vreo 800 de euro gratis ma credeti? Hai VAG dealers ca se poate..."

In cele ce le-am scris am incercat sa va spun ca:

*in momentul in care exista o campanie la nivel national dealer-ul nu va poate oferi discount foarte mare suplimentar;

*discount-urile mari sunt suportate in cea mai mare parte de importatori/producatori care au marje si influenta mult mai mari asupra preturilor decat dealerii;

*comparatia dintre Passat Black Edition si Fiat 500 in materie de discount-uri nu este potrivita in sensul ca Passat Black Edition este un Passat cu un discount consistent oferit de producator, pe cand la Fiat-ul 500 ati primit repede optionale gratuit de 800 de euro pentru ca respectiva masina era lichidare de stoc 2008 si dealer-ul avea probabil la dispozitie o marja de 15-20% cu care sa se joace.

Sper ca acum am fost mai clar decat in precedentele posturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rifflections: vrei sa iti spun eu peste ce consilier de credite am dat la CEC ? Ca o comparatie. NU neg ca acea cunostinta a ta stie unele lucruri pe care restul inca nu le-am aflat, insa ceea ce spune midocar_buzau mi se pare corect. Daca un dealer Opel are spatiu de manevra, la Vectra in valoare de 20.000 euro, de circa 4000 euro, un alt dealer VW are doar 2000 de euro pentru o masina de 20000 euro. Pentru ca alti 2000 de euro se duc la importator.

Personal nu am stiut aceste detalii. Banuiam doar. Sint totusi curios daca vreodata VW AG a facut reduceri de pret si a facut si publice aceste reduceri prin reclame sau alte variante.

Cu alte cuvinte, oricum ai da-o, PORO, importatorul, decide ce este sau nu este promotie in Romania legat de masinile pe care le comercializeaza. PBA, PBN, PBV1 si 2 sint doar dealeri ca si restul.

Daca vrem sa vorbim de reduceri, vorbim de cursul euro. Masinile cu reduceri din stoc au fost luate la un curs euro sub 4 lei /euro. Adica diferenta de curs din toamna trecuta cu cel de azi e cam 20%. Cam asa sta treaba si cu reducerile astea. Cu alte cuvinte, consider ca 20%m pentru o masina din stoc luata la un curs de 36.000 euro, nu reprezinta o reducere. Reducerea e ce e peste cei 20%. Atentie, ma refer la masini din stoc, luate cind euro era cu 20% mai putin.

comparam si cu reducerile de mall: scumpesti cu 50% totul, si peste o luna dai mega reducere de 30%.

Modificat de kasius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian te rugam mult de tot sa nu mai folosesti quote inutil!

Fara quote inutil

QUOTE / REPLY (citatul) ajută c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.am inteles.scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nici nu mai stiu ce sa zic,

Exemplu concret, trait vineri :

- in testarea pietei, pentru a vedea de unde, si mai ales care va fi urmatoarea "Fabiuta" (orice masina ar fi, o voi numi asa) am discutat cu anumiti dealeri de Skoda din Bucuresti (cu strictul scop de a ajuta piata auto din RO) si ce primesc, ce credeti : un 3 % :cool: .... cand pietele auto scad vazand cu ochii, eu primesc motivatia totala de 3 % pentru o Octavia noua !

- aici, in IT am primit la un dealer din Milano dupa negocieri, un discount de 3000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate comerciantii romani au o mentalitate bolnava de genul "dacat sa las la pret mai bine nu vand". La fel sunt si dealerii de masini, in special cei VAG. Se bazeaza pe cifrele realizate in anii precedenti fara sa se gandesca la faptul ca situatia nu mai este aceeasi. Nu realizeaza ca romanii nu mai au bani de masini din doua motive - nu prea se mai dau credite si cursul euro a crescut cu 20% in 5 luni. Se vor trezi in conditiile date in ... faliment. Faliment pe care multi il merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbind de prezent, mai sunt in stoc ceva Tiguani binisor echipati avand 2-3000 de euro reducere in cadrul campaniei "Primavara 2009", am vazut niste oferte primite de un prieten de la un dealer VW. Presupun ca or mai avea si celelalte tipuri reduceri, nu zic ba... Cum banii sunt o marfa tare pretioasa si dorita de dealeri in aceste vremuri prietenul a mai sondat si pe alte marci foaaaaaarte premium ( nu dam nume sa nu le facem reclama :banghead: ), ce altadata nici nu concepeau sa auda cuvintele "negociere/discount"...si uite asa am vazut destule superoferte...bafta la "cumparaturi" colegi !

Modificat de Green
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Se pare ca adaosul comercial al unei masini vandute fata de pretul de fabrica e de 30%. O parte o ia importatorul si restul ramane la dealer. De aici se face si discountul pt cumparator. 2-3% in aceasta perioada e jignitor, dealerul tinand cu dintii de marja care ii revine (de fapt, mentalitatea aceasta e tipica comertului romanesc de la piata...prefera sa vanda 5kg de banane la adaosul maxim care ii acopera si restul de 15 kg pe care le arunca decat sa vanda toate cele 20 kg cu un adaos mai mic, ca exemplu de mentalitate atat, ca masinile nu sunt perisabile :P ). Asa ca argimente ca nu are de unde, nu se poate etc...lasati-ne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Se pare ca adaosul comercial al unei masini vandute fata de pretul de fabrica e de 30%.

Ai date concrete pentru afirmatia asta? Eu nu as baga mana in foc ca dif intre pret lista si pret achizitie este de numai 30%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu mai multi ani, pe cand au inceput si la noi in tara sa para reprezentantele de masini straine, tatal meu era prieten cu managerul unei reprezentante Opel abia deschisa. Fiind prieteni f buni, l-a intrebat care este castigul lui la o masina. Acesta i-a raspuns ca adaosul este de peste 60%.

Tot asemanator, o ruda de a unui bun prieten de al meu, lucreaza in Germania la fabrica Mercedes, la partea de asamblari. Si acesta a spus, ca pretul unui C-class, la iesirea de pe poarta fabricii este in jurul a sumei de 12.000 EU. Restul sunt tot felul de taxe, si cel mai mult adaosul pe care il au dealerii, care de altfel este pus catre constructor. Este problema fiecaruia cat face discount, doar sa nu coboare sub un anumit prag.

Scarbit de politica de marketing din aceasta tara, prefer sa merg in Germania, unde in cazul achizitionarii unei masini din reprezentanta si cu banii jos, poti primi pana la 15% discount fara mare taraboi si tiganie ca si la noi, si esti tratat ca un domn, nu ca un vanzator de seminte, cum fac cei de la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..... managerul unei reprezentante Opel abia deschisa. ...... adaosul este de peste 60%.

.... pretul unui C-class, la iesirea de pe poarta fabricii este in jurul a sumei de 12.000 EU.

.... in cazul achizitionarii unei masini din reprezentanta si cu banii jos, poti primi pana la 15% discount fara mare taraboi si tiganie .....

Povesti, povestiri .....amintiri !!!

Arata-mi si mie care e dealerul ala care importa cu -60% de la pret de lista ( cel care il vezi tu pe listele de pret ) ! Daca e asa promit ca ma fac dealer de OPEL si tie iti dau discount 50% !!!

C-class la pleacarea din fabrica = 12.000 euro ??? Tu te auzi cand spui asta ?

Poate in Germania primesti 15% discount, dar aduna si drumul si celelalte cheltuieli + timpul pierdut pe drum si o sa vezi ca e acelasi lucru daca o sa cumperi de aici cu 5-7 % discount ! (in functie de pretul masinii)

Cam asta e ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara tu din Romania kadett unde te trateaza ca pe ultimul om si-ti mai si zice marele dealer sa zici mersi ca-ti da discount. Si cand obtii tu 7% discount sa ne anunti si pe noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara tu din Romania kadett unde te trateaza ca pe ultimul om si-ti mai si zice marele dealer sa zici mersi ca-ti da discount. Si cand obtii tu 7% discount sa ne anunti si pe noi...

eee cand ti-ai cumparat ultima masina ? ai mai fost in ultima perioada in vreun showroom din reteaua VW ?

As putea sa-ti dau niste exemple concrete......dar iar imi iau warn si ban de la "moderatori"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu am primit astazi de la un dealer o lista cu masini de pe stoc penru gama vw cu niste % de-ti pica fata... eu m-am ales cu covorase si o sampanie :(

Criza asta cam scoate figurile din cap importatorului :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!