Jump to content

Acetona in rezervor


victori
 Share

Postare recomandată

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • stealth

    8

  • sergiup

    7

  • victori

    6

  • Mama Omide

    5

DOAMNE MAICA DOMNULUI!

Giiizaz fucking craist!

Domnu..sa nu faci asa ceva!

Asta e o metoda barbara de crestere a "cifrei octanice" de fapt a puterii calorice a combustibilului...

se mai foloseste alcool pur (tehnic), kerosen...diversi compusi de sinteza ai petrolului...eter....

Am 2 prieteni care au patit-o amestecand kerosen in benzina ...ochiometric...

unu a ramas fara masina altu a ramas la Reinvierea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 2 prieteni care au patit-o amestecand kerosen in benzina ...ochiometric...

unu a ramas fara masina altu a ramas la Reinvierea...

Vorbim totusi de masini cu carburatie. Stiu un caz de dacie 1300 care folosea, pe vremea raposatului, NUMAI acetona. Singura problema era ca trebuia sa tot opreasca sa curete gheata din carburator (desi erau 30 grade afara)

PS: kerosenul e...un soi de gaz, normal ca a omorat masina ....

Modificat de RaduI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta zic ca inainte de a va baga e bine sa cititi tot ce scrie pe acolo si toate trimiterile.

In concluzie astia zica ca o proportie ok este de 30ml acetona la 20l benzina (in original 1 oz la 5 galoane) ceea ce nu cred ca e mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de '89 pentru ca era o cota de 20l benzina/luna am mers in multe cazuri cu Dacia 1300 numai cu diluant si dupa un an am vandut-o cu segmentii de ungere in baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DOAMNE MAICA DOMNULUI!

Giiizaz fucking craist!

Domnu..sa nu faci asa ceva!

Domnu'... Amicul nostru Victor ISI POATE PERMITE sa posteze asha ceva. Daca el a pus asta pe forum, inseamna ca a studiat problema in cauza si shansele sa mearga sunt mari. Dupa cum vedem, proportzia este de 30 ml la 20 l, deci 0,15%- aceasta proportzie NU are cum sa dauneze, este clar ca lucreaza ca aditiv si nu pe post de combustibil.

Victore, probabil ca tu ai avut rabdare sa citeshti toate link-urile. Spune-mi te rog, in afara de puritatea acetonei, mai sunt alte probleme? Oare acetona de la noi, aia pt gagici, are aditivii aia de care se zice acolo, ca sa nu se evapore? Cred ca nu.... oricum pt proba o sa cer la laboratorul de chimie.

Drumul pana la Vatra Dornei, 1000 km, cred ca va da informatzii concludente! :D

Au facut si aia de la Mythbusters proba cu naftalina si se pare ca si aia are efecte benefice asupra puterii , dar e de vazut daca sta bine si la fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai are cineva curaj sa mearga cu mishu pana la Vatra? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut se spunea sa se adauge ACETONA cat mai aproape de 100%. Asta trebuie verificat si citit pe sticlute ce si cum. Atentie si la ce recipiente folositi la depozitarea acetonei (NU PLASTIC TRANSPARENT).

De asemenea atentie la turnarea in rezervor sa nu dati pe linga, s-ar putea sa atace vopseaua, mai ales daca nu e de calitate (vopseaua).

Mishu, lasa omu sa vorbeasca (asarban), stie el ceva de a sarit asa. Ideea era sa aveti rabdare sa cititi tot ca sa vdeti ce si cum fac aia.

Sunt de acord ca e o prostie sa folosesti NUMAI acetona sau alte tampenii. Acici e vorba de o proportie mica. Mai mult uni chiar au facut o afacere vanzand aditivi octanici la pret marisor, cand colo era doar acetona pura.

Pana la urma ideea de baza este sa citii tot. Eu nu pot sa va fac un rezumat. Sunt lucruri interesante spuse acolo, inclusiv diferente intre masini cu injectie si cele cu carburatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati tovarasi si prieteni...

Broblem!

1. benzina folosit in .ca este una FARA PLUMB si are "cifra octanica" de 95.

In romanica e cam 92-93

Substanta folosita pentru a fi utilizata in motoarele masinilor care in mod normal merg cu benzina cu plumb E ALTA decat cea folosita in EU.

2. Acetona...C3H6O se vinde numai in recipiente METALICE si are puritatea de MINIM 99,9%.

3. DIZOLVANTUL de lac de unghii pe care il gasiti in comert sub denumirea improprie de Acetona..NU CONTINE ACETONA...ci e un dizolvant chior pe baza de alcool...nicidecum pe baza de toluen...cum e acetona.

Culmea e ca pisvaserul ala chiar asa se numeste: dizolvant FARA acetona, ca aia ataca unghiile false si se mai intampla si intoxicatii si mai e si cancerigena.

4. Daca gasiti de cumparat tineti cont ca se vinde cu respectarea legii 505/2004, privind regimul juridic al precursorilor folosi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@asarban: multumim de informatii. E bine de stiut. Eu am postat ce am citit si eu si mi s-a parut interesant. Ai vazut ca si acolo opiniile difera. Tocmai de asta am pus si aici pentru a discuta si a vedea daca ajungem sau nu la o concluzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai ideea e ca in proportzie de 0,15% NU ARE CUM sa faca rau- eventual bine, ca medicamentele homeopate :D . La 0,15% potzi sa te si pishi in rezervor fara sa-ti cauzeze.

Uite imi fac timp sa citesc tot si daca nu gasesc nimic nashpa, o sa incerc.

Ca sa inchei: mersul cu diluant etc, in proportzie mare, pe post de carburant, intr-adevar sucks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

INtrebare..

0,15% din VOLUM sau din MASA combustibilului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o proportie ok este de 30ml acetona la 20l benzina

Deci- volum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai auzit si eu in vremurile mult trecute ... da' am impresia ca o sa scada consumul de tot .... o sa se faca varza motorul si nu o sa mai aibe ce consuma .. nu conteaza cat la suta inseamna .... diferentele energiilor degajate in arderi sunt mult diferite .. plus ca anumite componente (tevi, membrane, etc) pot fi sensibile la existenta acestor substante si se pot strica .. eu unul nu as opta pentru asa ceva .. motorul ala a fost construit pentru anumiti combustibili cu parametrii de ardere clari. Imposibil ca schimbarea acestora sa nu il afecteze in mod negativ.

E adevarat ca exista si tuninguri pt masini gen NOS .. dar de obicei acestea vin completate de anumite componente care trebuie schimbate pentru a suporta alti parametrii de functionare.

Modificat de johnny7577
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin, incercati sa cititi tot. Din link-ul pus de mine este o trimitere catre shoptalkforum si de acolo catre acest articol http://www.lubedev.com/smartgas/additive.htm.

Aici au testat si conductele de cauciuc in functie de diverse concentratii ale amestecului. E adevarat ca de la o anumita concentratie cauciucul s-a distrus dar era vorba de ceva la genul 15% in sus.

Pai pe site-ul asta de zici tu m-am uitat si eu 5 minute. Ce naiba, 30 ml la o canistra inseamna ceva de genul 2 linguri....

Voi face proba, cu rezervor gradat. 50 km pe Buc-Ploieshti, si altzi 50 Ploieshti- Nistoreshti sau ce-o fi... prima fara, a 2-a cu, acelashi stil de mers si incarcatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Agree!

DAR!

aici e figura misto..

cei 0,15% nu pot fi obtinuti prin turnarea in rezervor cu pipeta..

de ce spun asta..

Cele 2 componente nu se amesteca in proportii egale

adica nu se amesteca OMOGEN..sa poti obtine acea proportie de 0,15% in orice punct al rezervorului...

e posibil la un moment dat absorbtia de amestec benzina-acetona in care proportia de acetona sa fie mai mare. MULT MAI MARE!

Si s-ar putea sa te uiti la o gaura in capota...

De asemenea..cand picuri acetona...se degaja o maaare cantitate de vapori care ataca conducta de alimentare, furtunul de evacuare a vaporilor..alea alea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, uite asta chiar nu stiam, ca nu se amesteca omogen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervor etalonat. Nu cel al mashinii. Pot sa-l agit cat vreau. N-ash crede ca acetona nu se amesteca cu benzina. si chiar daca pun in rez., pot amesteca intai in canistra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu se amesteca la fel cum nu se amesteca uleiul cu apa, oricat ai incerca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BINGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Cum a fost cu testul cu acetona in benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa faci un mic experimennt: colorezi acetona cu un pic de vopsea rosie, si apoi o amesteci in benzina, dupa cateva minute vezi daca amestecul e colorat omogen sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io's curios si intreb- daca bagi la sirocou benzina cu acetona.. se intampla ceva rau??

iarna pe gerul cel mai belit, se produce jivraj la admisia de carburat- din cauza fluxului de aer foarte rece si-mi ingheata combustibilul, oprind flacara.

banuiesc ca daca benzina e mermelita cu acetona, o sa fie mai inflamabila, marind temperatura pe loc, acolo, in arzator.

am incercat, crezand ca o sa aiba temperatura mai mare la ardere, cu nitica motorina, da' aia a ingetzat de tot, de ger..in arzator. -deci trebuie ceva foarte ,,flamable''...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!