Jump to content

VW CC 2.0 TDI DSG - Calea catre ZEN


mada_eim

Postare recomandată

Vezi ca ai ajuns la ce am spus mai sus .. despre valorile astea marite si fum :) . 220 cai si 470nm pe motorul tau cu totul stock.. eu abia am scos valorile astea cu dpf off, egr off si evacuare pe 63mm cap coada... 

Ti-a dat f tare in injectie, de aici si fumul excesiv.. un AFR (air fuel ratio) prost .. etc.. 

Pe langa DPF care probabil n-a fost afectat, exista sansa sa afecteze si pompa de inalte (CP3), care nu poate sa duca valori prea mari de presiune constanta.

Nustiu de ce in loc sa-ti corecteze explozia de cuplu si liniaritatea puterii .. ti-a crescut atat de mult puterea si cuplul. 

Sa nu fie vreun tuner care are mape deja facute... si le schimba intre ele.. sa iti fi pus un stage1 agresiv... de test.. poate asta e mai bun.. (tu stii mai bine ce ti-a facut).

In alta ordine de idei, mai bine ca n-ai ramas cu softul ala, la un mers agresiv pentru perioada indelungata risti sa iti prajesti DPF-ul, masina asa cum e stock nu are o racire prea excelenta (pe partea de intercooler etc), probabil EGT (exhaust gas temperature) ajunge la valori extrem de mari cu puterea acelui soft .. 

 

Succes in continuare.

Modificat de bubu182
Link către comentariu

@bubu182 Nu am de gand sa fac mare tam-tam pentru ca oamenii totusi s-au comportat ok si circumstantele au fost un pic ciudate in sensul ca primul soft s-a lungit pana seara tarziu si eu trebuia sa plec la drum. A2-a zi i-am zis ca nu e ok si a aranjat cu cineva local sa-mi puna stock pana revin. Intre timp el a plecat in concediu dar mi-a zis sa ma intorc linistit la colegul lui ca softul e pregatit pentru intoarcerea mea. Banii mi-au fost returnati iar cat timp masina a scapat o s-o iau ca pe o invatatura de minte.

Link către comentariu

Din păcate se pare că e cam problema cu tunerii zilele astea care nu reușesc să obțină ce promit (vezi celălalt topic cu discuții aprinse pe subiectul asta)... Dacă te mai răzgândești cu softul, poate ai noroc și găsești pe cineva să facă treabă bună, nu sa scoată cele mai mari numere și să omoare mașina. Un 205-210 cai ar trebui sa fie in stare sa scoată complet safe pentru motor și cutie, fara fum, dpf off sau alte modificări, că doar nu e un motor apar acum câteva luni pe piata...

Link către comentariu

470 Nm mi se pare enorm de mult pentru DSG (DQ250) care teoretic tine maxim 400 Nm. Si eu sunt de parere ca ar trebui sa te orientezi catre o remapare mai putin agresiva si safe pentru cutie.

@bubu182 Pompa lui de inalte este CP4, ar fi fost bine sa fie CP3.

Link către comentariu

Corect, ma gandeam la cea care se inlocuieste..  (stiu ca m-am documentat in trecut cand voiam sa fac upgrade la a mea, din cp4 in cp3) .

In alta ordine de idei, DQ250 tine minim 500nm daca e softata (presiune mai mare pe ambreiaje, etc) . Eu am mers cu stage2 si 460nm pe a mea fara nici un soft la DSG, fara nici o problema.. :) 

Oricum din ce inteleg, proprietarul a ales sa ramana la soft stock, in urma intamplarilor neplacute.

Modificat de bubu182
Link către comentariu
  • 2 months later...

Timpul trece, kilometrii se aduna, coafura rezista.? Dupa experimentul nereusit cu softul a trebuit sa treaca 3000 de km pana sa se curate tobele si totul a revenit la normal.

Nu am mai avut timp de modificari, drept dovada si faptul ca am strans 7000 de km de la achizitie. Tinand cont ca media mea e de 10.000 de km pe an, 7000 de km in 4 luni e un numar maricel. Partea buna e ca nici nu stiu cand au trecut, clar o bila alba pentru masina, si numarul de plangeri din partea copilotului a scazut dramatic. :))

1190621864_WhatsAppImage2018-09-16at20_01_392.thumb.jpg.f72eb69292ae96ea6e85cb18e71dad34.jpg

368129961_WhatsAppImage2018-09-16at20_01_1122.thumb.jpg.8c14ecf858846990adf167cf4f3799f3.jpg

Modificat de mada_eim
Link către comentariu
  • 1 month later...

Frumoasă mașină! Să o stăpânești sănătos..

După revenirea la softul original, în afara regenerărilor mai rare, cum este acum consumul după 3000km?

Link către comentariu

@rafael21 Mie nu mi se pare mult diferit, poate o idee mai mic dar nesemnificativ. Media mare e 7.3%, dupamiaza prin Cluj se stabilizeaza in jur de 9% dupa ce se incalzeste motorul, in afara localitatii 5.2%-6.2%, la mers batranesc am vazut 4.8% dar si 6.8% cand imi gasesc partener de joaca pe nationale sau autostrada.

Link către comentariu
  • 2 months later...

De la ultima postare am reusit sa trec de 11.000 km de la achizitie.

Anul s-a incheiat in grafic, ca si cheltuieli dincolo de servisare am avut bujiile, termostatul de pe cutie si pompa electrica de antigel. In rest astept cuminte sa ajung la colegul EEXCALADE sa facem distributia, si cam atat. Nici nu e genul de masina la care se preteaza modificarile asa ca nu-mi da mult de treaba. Doar Android Auto ce ma mai tine ocupat, cu fiecare update se rezolva un bug si apar 2.?

Baiul mai mare e ca mi s-a pus pata pe modelul nou de Tiguan si Volvo XC40, foarte probabil sa iau o pauza de la VAG. Ramane sa ma hotarasc dupa ce apuc sa le conduc pe amandoua, marele punct de departajare ar fi modul in care se conduc.  Anul asta il petrecem impreuna dar anul viitor presimt o schimbare la orizont. :))

20181218_003341.thumb.jpg.1a77c70cc83184560b4068a665e5b8d2.jpg20190121_174317.thumb.jpg.2b23b9c110210438a9081624e45d0372.jpg.

20181129_182019.thumb.jpg.7b2f56a7fa22566f527b242a110ca37d.jpg

Link către comentariu
  • 1 year later...

Intre timp masina a ajuns la 188.000 de km, adica 30.000 de km de la achizitie, fara defectiuni sau surprize.

Ca si cheltuieli pe langa consumabile:

  • Distributia schimbata la colegul EEXCALADE
  • Baterie Varta Silver
  • Pompa CP3

Si pentru ca nu pot sta potolit masina a primit un soft DSG de la Revo, de care sunt foarte incantat. Practic mi-a rezolvat 90% din nemultumirile cauzate de cutie. (Vedeti ca softurile au preturi speciale de cand cu pandemia ? )

Cu cateva luni in urma planuiam achizitia unei masini noi dar pentru un moment nu ma mai apasa asa tare gandul asa ca mai mesteresc la CC. Poate poate vine un AID daca-si fac chinezii treaba, si cu ocazia asta imi mai dispare inca un motiv de schimbat masina, de pe lista.

20191115_2217172.thumb.jpg.e6ecb83e79bf8053f3728585f6b18fda.jpg

20191115_2229112.thumb.jpg.507ab9b1dfec847478ccbd7c1463ef1f.jpg

20191115_2228202.thumb.jpg.5b3bcddcb0f902406cea1bde750929cf.jpg

20191115_2221372.thumb.jpg.686f2d41c816c6fc3a7f9666b0434e73.jpg

Link către comentariu

ce simptome aveai si cat te-a costat schimbul cp3?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Nu am avut cine stie ce simptome. La un schimb de consumabile am observat 2-3 bobite in filtru, vizibile doar cand straluceau in lumina lanternei, si cum atunci planuiam sa-i dau masina lui taica-miu sa bata europa cu ea, am zis sa fac upgrade-ul.

Inainte de schimb simteam oarece trepidatii cu motorul cald, la relanti, in special in timp ce masina era in D. Dar pentru ca deja vazusem bobitele in filtru si masina inca are injectoare cu J am zis ca probabil au fost un pic afectate si ca aia ar fi cauza trepidatiilor.

Pompa veche am dus-o la colegul EEXCALADE pentru analiza si concluzia a fost ca e in stare perfecta si ca schimbul nu era necesar.

Dupa schimb am observat ca trepidatiile au disparut, in special cand selectez D nu se mai simte mult diferit fata de neutru, iar ca bonus motorul e mai silentios la turatii mari.

Pompa e ceva R70 care accepta 5 bari pe intrare, dar am avut mult joc de glezne pana sa o fac sa se impace cu softul masinii. Practic doar contactul colegului racingparts, de la Brasov, a imblanzit-o

Pretul piesei a fost 500 de euro, daca tin bine minte, o am montata de 1 an.

 

cp3.jpg

66629825_386055935376090_8612473923239411712_n.png

67188021_386055948709422_6446672836722425856_o.png

Modificat de mada_eim
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Nu stiu cum e cu retrofiturile la voi dar eu imi prind urechile, degetele si de cele mai multe ori ambele de-odata. ?

20200529_235512-2.thumb.jpg.f18154c3583e3735a3b48ac77ffe066c.jpg

20200529_235530-2.thumb.jpg.38f0fed9751e76b97fe465d311ce368d.jpg

20200529_172601-2.thumb.jpg.d1291e2192e53f4d3eebd53d14924e24.jpg

Modificat de mada_eim
Link către comentariu
  • 1 year later...

Din toamna CC-ul a trecut in posesia parintilor.
Inlocuitoarea vine la pachet cu toata tehnologia "la moda" in 2020, practic adresand cel mai mare neajuns al CC-ului, din punctul meu de vedere.

 

Se poate inchide.

 

spacer.png

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!