Jump to content

VW CC 2.0 TDI DSG - Calea catre ZEN


mada_eim

Postare recomandată

Au ajuns "tavita" pentru portbagaj si tips-urile. Maine primeste si un set de Moritz-uri. Saptamana viitoare navigatia si soft-ul. Apoi mai stau cuminte o perioada, desi daca prind un volan cu padele la pret bun nu scapa.:))

20180622_141238.thumb.jpg.967eb6f687b94d9fac47227ff1e95188.jpg20180622_141210.thumb.jpg.6de41a87a2d9b23da6d7272607cf6eb2.jpg20180622_141144.thumb.jpg.74b2f583fedfa28cc46bac13364df603.jpg20180622_132009.thumb.jpg.c9090e18af2ff1a98be2988bc363af64.jpg20180622_131945.thumb.jpg.7e649b350c67e23b078ac91f774469ca.jpg

Link către comentariu

salutare de unde ai luat tavita de portbagaj ?

este oem ?

un link ceva ai  ?

merci

Link către comentariu

@snapisrl Tavita e OE, luata de la reprezentanta si a fost ~380 lei.

Am ridicat jantele St. Moritz si cu ocazia asta am facut si primul drum lung de la achizitie.

Primele impresii sunt bune, e mai putin obositoare decat A3-ul si mi-am calmat indoielile legate de consum, dar paradoxal pierde aderenta mai usor pe asfalt umed chiar daca A3-ul era pe jante de 16".

Desi nu conduc tocmai economic si drumul Cluj-Pitesti-Cluj trece pe autostrada si serpentine iar traficul e destul de intens Sambata dimineata, rezultatul e multumitor. Mai jos cateva poze custatisticile pe cei 650km de azi si pe ultimii 980km dintre care 300 prin oras.

20180623_151049.thumb.jpg.f13a4248186fa24c10cf2dc85f00f9f3.jpg20180623_151059.thumb.jpg.13807e055cbe57458e6478c6df431f89.jpg20180623_151636.thumb.jpg.ec9d8ba8216bbac9fbc740a807a12af3.jpg20180623_151712.thumb.jpg.499d9f7bac505144248b2e6aeb6c4318.jpg20180623_151659.thumb.jpg.98a1c334fcb24b8e6dd98e31992f3f12.jpg20180623_151720.thumb.jpg.690a700a552e0b893f4ab2e51c2691e4.jpg

Modificat de mada_eim
Link către comentariu

Acum o sa arate identic si iarna CC-urile noastre (la exterior) :))

Pentru volan te uiti la r-line?

Link către comentariu

@EEXCALADE Multumesc! De la tine tot fur idei. :))

@Edy_77 Nu stiu exact de care e. La modelul de mai jos ma uit si vreau sa-i adaug ornamente metalice.

 

s-l1600.thumb.jpg.8e9dd1b8e0588110f8229bee74754cbd.jpg

s-l16002.thumb.jpg.c201a5444e486f9a729176caa6d2096a.jpg

Link către comentariu

E volanul de r-line :D. Si eu ma tot uit dupa asa ceva

Mai exista si volan obisnuit cu padele, cum am eu (nu e tesit la baza).

Link către comentariu

@Edy_77Momentan am altceva in minte care mi se pare mai util decat volanul, si anume retrofit de ACC. Daca masina tot nu e sportiva atunci sa fie touring pana la capat.

Zilele astea trebuie sa ma hotarasc la navigatie, dar mi-e greu sa aleg intre RCD 330G pentru Android Auto sau navigatie AM cu ecran mare si Waze dedicat + iGO offline maps.

Am vrut sa iau si leduri, pentru plafoniera si oglinzi pentru inceput, dar mi-am prins urechile, trebuie sa gasesc un vanzator serios care sa le aiba pe toate.:))

 

Azi am reusit sa montez si tips-urile si sunt chiar multumit de aspect.

 

20180625_120750.thumb.jpg.43f4a78b282bcc1cbd39dadebcf536c0.jpg20180625_120743.thumb.jpg.675792bb997cdba77a07e30b8d535fa8.jpg20180625_120730.thumb.jpg.a9b17c31ccf91013a239af39391d934b.jpg20180625_120716.thumb.jpg.526e2761829ca0ace6fb4478681f275d.jpg

Link către comentariu
On 6/23/2018 at 9:28 PM, mada_eim said:

@EEXCALADE Multumesc! De la tine tot fur idei. :))

@Edy_77 Nu stiu exact de care e. La modelul de mai jos ma uit si vreau sa-i adaug ornamente metalice.

 

s-l1600.thumb.jpg.8e9dd1b8e0588110f8229bee74754cbd.jpg

s-l16002.thumb.jpg.c201a5444e486f9a729176caa6d2096a.jpg

nu este volanul de R line. Este un volan de CC modificat.... sa semene cu cel de R line.

Link către comentariu

RCD 330g daca vrei sa pastrezi aspectul oem al interiorului si vrei android auto/apple car play. Cauta varianta cu mai mult ram si android auto si carplay, nu cea de baza.

Daca esti fan ecran mare, android si tot ce ofera acesta dar nu te deranjeaza ca nu arata oem interiorul atunci mergi pe ceva aftermarket dar de calitate. Avea cineva pe forum un monstru de 9 inch care parea destul de calitativ si venea ok in bord, si care oferea mult mai multe posibilitati de navigatie, muzica, conexiuni decat rcd-ul. 

Link către comentariu

de ce iti prinzi urechile la becuri interior?

nu stii ce sa cumperi sau cum sa le schimbi?

e destul de usor, scule nu trebuie multe...eu am schimbat la mine si cred ca plafonierele sunt similare la CC / B7

Link către comentariu

Arata foarte bine tips-urile! Urmeaza si la mine.

Sincer ACC-ului nu prea ii vad utilitatea la noi, nici macar pe autostrada. Nu se merge cu viteza constanta pe nicaieri, mai mult m-ar enerva accelerarile si franarile.

@F l o r i n ai dreptate, volanul de r-line are alt airbag si "spita" de jos este metalica..copiaza chinezii astia orice :))

Link către comentariu

exact. Dar arata ok si acesta, plus daca poti utiliza airbag-ul de CC ... conteaza.

Link către comentariu

@mihai.onu94 Vorbesti despre navi de la colegul Akaiu, exact intre aceea si RCD 330G am de ales.

@Muale Nu stiu ce sa aleg, canbus sau nu, producator consacrat sau chinezarie, de unde sa cumpar etc. Am si avut experiente proaste cu ledurile pe A3, in special cele de pe DRL care au inceput sa clipeasca si sa dea eroare.

@Edy_77 Tocmai ca eu cred ca mi-ar fi de folos cand vad coloana de 30 de masini in fata si mai am 15km pana la urmatoarea intersectie majora. Acum cat o sa-l folosesc sau nu vad eu, dar piticul vrea upgrade. :))

@F l o r i n Pot sa-mi dau seama de prinderea airbag-ului facand poza la spatele volanului sau trebuie neaparat dat jos airbag-ul?

Modificat de mada_eim
Link către comentariu

din ce stiu nu sunt monitorizate, deci nu trebuie can bus.

producator consacrat, ai philips si osram (nu stiu daca face si sylvana). eu am pus china dar am ales mai atent calitatea si culoarea (nu am vrut albul ala puternic, rece)

vezi la mine pe topic cum se vede, am schimbat si in torpedou, parasolare, portbagaj (aici am pus inca o lampa), etc

Link către comentariu
12 minutes ago, mada_eim said:

@F l o r i n Pot sa-mi dau seama de prinderea airbag-ului facand poza la spatele volanului sau trebuie neaparat dat jos airbag-ul?

poti. Ori are prinderea ca in poza... sau clemele sunt paralele - simti la mana, in spatele volanului.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Intre timp am facut downgrade de software, si de atunci am apucat sa fac 2000 de km in care totul a fost ok.

Am urcat si pe Dyno si au iesit 184 de cai si 411Nm iar pe saptamana viitoare urmeaza si o optimizare a softului, nici macar nu i-as zice stage 1 pentru ca nu tintesc la 230 de cai cat iese puterea la majoritatea tunerilor, in special ca nu vreau sa renunt la DPF. Optimizarea o sa afecteze doar turatiile de la 2000-2500 in sus, adica intervalul folosit in depasiri sau cand cutia este pe S iar cifrele vor fi undeva la 200-210 cai si 440Nm. Principalul scop al optimizarii ar fi sa revigoreze intervalul de la 4000 rpm unde se simte o lipsa clara de putere, pana la 4600 rpm unde schimba DSG.

Tot saptamana viitoare o sa ajunga RCD 330G cu Android Auto, desi am contemplat mult achizitia unei navigatii AM sau a unei navigatii OE Discover Media, pana la urma am ajuns la concluzia ca tot Waze ar fi urmat sa folosesc iar orice cheltuiala in plus fata de RCD 330G ar fi fost inutila.

Intre timp am montat leduri la interior si marsarier, urmeaza sa le montez si pe cele din oglinzi cand o sa am timp de demontat. Cat de suportabile sunt urmeaza sa ma lamuresc zilele urmatoare, oricum e clar ca lumineaza mult mai puternic decat becurile originale. Cu ajutorul colegului @Led It Up am cumparat ledurile corecte fara sa-mi mai bat capul, recomand.

20180707_200118.thumb.jpg.3fa6628115801f2c923a30338880fe9a.jpg

20180707_200038.thumb.jpg.0da43887e2270507b393a9a17a1f08be.jpg

Modificat de mada_eim
Link către comentariu

Nu scoate nici un tuner 230cp pe motoru asta fara DPF off + evacuare si "dat in gura" pe boost si injectie :))  = fum

Un stage1 este undeva la 200cp curati pe motorul tau, dar va fi destul de ajuns, cuplul creste la aprox 430nm .. :D

Frumusica masina si cum o intretii, succes in continuare !

Link către comentariu

Stage 1 se face in 2 etape? intai 184 Cp si 411 Nm, dupa care optimizare la valorile finale?

Arata bine ledurile, nu par deranjant de puternice. Poti face o poza si noaptea? Sunt curios cum lumineaza pe intuneric.

Link către comentariu

@Edy_77 184 Cp si 411Nm a iesit stock motorul. Am facut un soft custom de ~208 Cp si 440Nm care nu mi-a placut ca aducea un plus de cuplu prea jos in turatii si erau mult mai evidenta schimbarea treptelor de viteza in intervalul 1200-1800 rpm. Desi la drum lung am fost super incantat de comportamentul masinii, in oras, la mers potolit, am ajuns la concluzia ca nu imi place sa fie mai intepata, drept urmare dupa 400 de km am revenit la stock, iar acum ca stiu mai bine ce vreau de la comportamentul masinii fac un al 2-lea soft, mai rafinat.

Ledurile nu sunt deranjante, dar depinde de gusturi, o sa fac si poze dar la cum trateaza telefonul expunerea e greu de inteles daca sunt sau nu pe gustul tau.

Pun si un video scurt.

 

Modificat de mada_eim
Link către comentariu

Dupa parerea mea, ideal este sa nu ai o explozie de cuplu la turatie mica .. ci sa creasca in zona de 2000+ ture si sa se mentina cat mai mult pana in 4500 rpm  (sa traga cat mai liniar posibil). 
Degeaba ai explozie de cuplu ca de multe ori nici nu il poti pune pe asfalt .. fiind si FWD masina + neplacerile observate si de tine .

Link către comentariu

Mersi de informatii. O surpriza placuta pentru tine valorile de 184 CP si 411 Nm, stiu ca motorul asta are stock 177 CP si 380 Nm. :icon_thumleft:

Link către comentariu

7 cai si 31nm in plus?!? Stock? Niciodata!

Este super optimist dyno-ul insa, exact cum singur ai sesizat, rafinamentul conteaza mai mult decat orice. 

Aici se vede diferenta dintre softuri si mai ales calitatea softului. Personal prefer oricand o putere mai mica dar liniara in fata unei explozii de cuplu. :)

 

Link către comentariu

@cristi511 Eu din cate am auzit despre marca acelui Dyno este chiar un model corect, dar pana la urma conducem masini nu cifre.

Pe masina s-a facut un al 2-lea soft, au iesit 220 cai si 470Nm, curbe de cuplu si putere liniare si fara caderi sau spike-uri, raspuns la pedala lin, greu de distins de cel stock, fara nici un fel de schimbare a comportamentului cutiei, iar pentru 40 de km a fost incredibil de rafinata si fortoasa masina... Apoi am inceput sa vad fum in retrovizoare ?, lucru care a pus abrupt stop oricarei alte interventii asupra masinii si am revenit la stock. Dupa 200 de km facuti au incetat regenerarile si masina pare sa fi scapat nevatamata, desi astept sa vad ce-mi zice colegul@EEXCALADE saptamana viitoare cand ajunge masina la el.

Iar ca sa revenim la lucruri mai vesele, am instalat RNS 330G varianta B, cu 1GB de ram si toate optiunile active. Dupa o ora de folosire sunt placut impresionat de cat de bine se misca Android Auto si intreaga experienta de utilizare.? Pozele vor urma.

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!