Jump to content

VW CC 2.0 TDI DSG - Calea catre ZEN


mada_eim

Postare recomandată

Salutare dragi colegi,

Dupa aproape 5 ani petrecuti la volanul unui A3 Sportback BKD din 2006, in urma vizitelor la colegul @EEXCALADE, mi s-a infiripat ideea detinerii unui Passat CC, idee care s-a transformat in dorinta arzatoare, iar astazi am placerea de a va prezenta noua achizitie.

Inainte sa trec la prezentare vreau sa spun ca dupa perioada petrecuta alaturi de A3, in calitate de prima mea masina, am ajuns in punctul in care caracterul agresiv al motorului softat in combinatie cu transmisia manuala incuraja un stil de condus de care m-am saturat atat eu cat si viitoarea sotie (care saraca a indurat cu stoicism sutele de NM aplicati la coasta, prompt, cu fiecare depasire). Dupa cateva zile de folosire sunt atat de impresionat de modul in care mi-a schimbat noua masina modul de condus incat am luat decizia de a-i pune ZEN la numar, de aici tragandu-se si numele topicului.

Masina nu e cea mai dotata depe-aici, lipsindu-i cu desavarsire dotarile cu Assist in nume, camera de marsarier si probabil multe altele care imi scapa, dar dispune de toate esentialele din punctul meu de vedere, pentru a o considera un upgrade consistent peste vechea masina si pentru a tine pasul cu vremurile.

Motor: 2.0 TDI CFGC de 177 cai

Transmisie: DSG

Dotari:

  • Interior cu piele neagra, crem si sezut de alcantara
  • Suspensie DCC
  • Jante Interlagos pe 18" + roata de rezerva acelasi model
  • Oglinzi incalzite, pliabile electric si heliomate
  • Geamuri privacy
  • Faruri xenon
  • Scaune incalzite
  • Senzori de parcare fata/spate
  • Navigatie RNS 315

Cam acestea ar fi dotarile care le identific ca fiind peste standard dar sunt sigur ca printre voi exista cunoscatori care vor distinge altele si astept cu nerabdare sa le aud.

Modificari ce urmeaza:

  • Pliere oglinzi din cheie si depliere la contact pus
  • Coming home pe proiectoare
  • Modificarea modului in care se descuie usile din telecomanda
  • Jante pe 17" pentru iarna
  • Soft pre Dieselgate

1.thumb.jpg.a0c8e912dd0244be4148b4a1b2c8745a.jpg2.thumb.jpg.01880776b07e2ccbad53c0517855d9cc.jpg3.thumb.jpg.c3058c6d597e95d7773efbb36507bbf0.jpg4.thumb.jpg.1a9403c353c5fbeb28fe606b7f6506f3.jpg5.thumb.jpg.6dbb97f6a373a1b428484d1ea0ee7243.jpg6.thumb.jpg.61f8be7e3025c717f971c5cc778f89da.jpg7.thumb.jpg.7e6b5d58ea28e212dd62210bfcbe4077.jpg8.thumb.jpg.34d6d62ba1ef7ccab02d2e71236c45ff.jpg9.thumb.jpg.e621b59a0b5da433cd6efb6160a12dca.jpg

Modificat de mada_eim
Link către comentariu

Felicitari! Sa o porti sanatos. Dotari bune. Cu timpul ii mai adaugi.

Ca fost posesor de CC, nu vad nimic "ZEN" la 177cp si combo cu DSG. :)) Si asta te infige in scaun destul de bine. Oricum, de stage 1 sigur nu scapa!  

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Multumesc Catalin! Astept cu nerabdare sa trec pe la tine.? Desi probabil n-o sa se intample pana in Iulie daca continua sa ma tina ocupat serviciul.

@Stefan.DFS De scapat o sa scape sigur, atat de teama defectarii DSG-ului cat si din cauza ca al nostru coleg Catalin stramba din nas cand vine vorba de munca pe masini cu modificari non OEM. ?

Modificat de mada_eim
Link către comentariu

Frumoasa masina, am avut si eu pe CC tot combinatia asta de culori la interior. O prinde foarte bine! Sa o stapanesti sanatos. :icon_thumleft:

Link către comentariu

Felicitari in primul rand viitoarei sotii ca a rezistat cu stoicism si apoi pentru noua achizitie :)

Sa va poarte safe pe unde o sa colindati si fara incidente

Link către comentariu

Salut si bun venit in club!

M-a amuzat ca povestea ta e foarte similara cu a mea (si eu vin de pe BKD, dar pe Golf, si am avut aceeasi senzatie de "zen" cand am inceput sa conduc CC-ul).

Am bifat si eu modificarile din lista ta si chiar sunt foarte utile (mai ales downgrade la soft-ul pre dieselgate pe care eu l-am avut ca numar 1 pe lista).

Multi km zen petrecuti in masinuta si spor la modificari! 

BTW, din ce an este?

Link către comentariu

@Razvan RXR @valyemil81Multumesc frumos!

@Edy_77 Masina e de la jumatatea lui 2013. Softul l-ai facut dupa RAR? Am programarea peste mai bine de o luna si as face si eu schimbarea cat mai repede, doar ma gandesc sa nu ma incurce la RAR.

Link către comentariu

Ce ce ajuta mai exact acest soft pre-Dieselgate in afara ca evident polueaza mai mult ?

Modificat de darksun
Link către comentariu
Publicat (modificat)

@darksunDin cunostintele mele limitate, dobandite in timpul scurt de cand am masina, am inteles ca pentru a reduce noxele au redus temperatura din cilindri prin scaderea cantitatii de aer si cresterea cantitatii de combustibil, lucru care duce la producerea de mai multa cenusa, in special cand se circula urban.

Masina intentionez s-o pastrez in stare originala cat mai mult timp, fara anulare de DPF sau alte inventii, si nu vreau sa-i grabesc uzura EGR-ului, DPF-ului si mai stiu eu ce alte efecte adverse ar mai avea, datorita unui soft.

Modificat de mada_eim
Link către comentariu

@darksun “fix”-ul duce la cresterea consumului si scaderea performantelor/cuplului asa ca e lesne de inteles de ce foarte multi cumparatori de masini cu motoare care “fug dar consuma putin” aleg aceasta cale; cam acelasi motiv pentru care cei care cauta masina care “trage si are costuri mici de exploatare”, adica TDI din punctul lor de vedere, aleg DPF-OFF. Asta fara sa intru in detalii legate de moralitatea sau legalitatea acestui lucru...

In rest, masina e frumoasa! Sa o stapanesti linistit! :) 

Link către comentariu

Pot sa tai 2 modificari de pe lista si anume:

  • Pliere oglinzi din cheie si depliere la contact pus
  • Descuierea selectiva

Legat de coming home pe proiectoare, am inteles de la baiatul care a facut codarea ca atunci cand se muta lumina pe proiectoare trebuie tras de maneta de lumini inainte de coborarea din masina, pentru activare, lucru care nu-mi surade. @Edy_77 Asa se comporta la tine?

Link către comentariu

Merge sigur si fara sa tragi de maneta, se face din codare. Poate gasesti pe cineva in zona ta cu VCDS original si cu cunostiinte mai avansate in folosirea lui. In caz contrar, daca ai vreodata drum prin Bucuresti, poti lua legatura cu @Al Bundy care te va rezolva sigur.

Legat de softul pre-dieselgate, evident ca l-am facut dupa RAR ca sa nu fie prilej de discutii. Inainte sa fac softul, masina a mers 90% extraurban, deci nu am observat vreo regenerare a DPF.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am petrecut primii 1000 de km impreuna si pana acum toate sunt roz, mai putin regenerarile din 200 in 200 de km care ma surprind cand mi-e lumea mai draga, in fata casei, dupa ce ma intorc din drumuri lungi, sau cand vreau sa cobor in parcarea magazinului.?

 

- Nu are span in sistemul de alimentare

- Schimbul de ulei s-a facut cu zeama de Manchester ?

- Ulei si filtru DSG OE impreuna cu o adaptare a cutiei care m-a scapat de kickdown violent din D4 in D3 in rampa

 

Ca bonus, dupa trecerea RAR-ului m-am lamurit ca desi masina e construita in 05.2013 primul si singurul proprietar inaintea mea a fost Teba Kreditbank iar prima inmatriculare a fost in Martie 2014. In Aprilie 2018 masina a ajuns la licitatie iar la inceputul lunii Mai a intrat in posesia mea.

 

Momentan sunt in cautare de jante de iarna, iar in afara de detailing nu prea am idee ce modificari i-as putea face. Imi puteti da ceva idei?

 

20180524_102546.thumb.jpg.20bac400481bd0988fe858f2406e3168.jpg

Modificat de mada_eim
Link către comentariu

@calin.g Multumesc! Chiar radeam cat am asteptat certificatul la RAR ca stransese un roi de curiosi in jurul ei. :))

Link către comentariu

Referitor la modificari, eu ti-as propune: covorase de cauciuc + tavita portbagaj, folii de protectie pe faruri + proiectoare, RNS 510, volan de R-line (preturi cam piperate).

In rest, keep up the good work!

Link către comentariu

Nu cred ca merita efortul de a trece de la RNS 315 la 510, in schimb ma tenteaza ideea de a trece la MIB2 pentru un upgrade insemnat, dar nu m-am lamurit cat de plug&play e si imi este si un pic frica sa nu devin tinta hotilor.

Volanul e o idee in cazul in care decid ca nu mai pot trai fara padele dar momentan nu e o prioritate.

Pentru covorase OE o sa merg maine.?

Ma tenteaza retrofit de side assist dar la o prima vedere cred ca sunt un pic piperate preturile.

Link către comentariu

Ei na, cum nu ai ce modificari sa faci :D  Cateva maruntisuri estetice de efect ar fi: 

- Lumini usi -  Lumini picioare - Lumini ambientale usi + schimbat iluminat interior cu becuri LED. (nu ai mentionat ca ai avea astea)

- Ornamente inox pedale

- Ornamente inox evacuare (sau poate chiar o alta evacuare, macar o finala PILOT :icon_cheesygrin: )

- Camera RVC (oem emblema sau aftermarket)

Daca tot te tenteaza sa renunti la RNS315, poti incerca RCD330G. Ofera un aspect mai "fresh" la interior si se misca mult mai bine fata de variantele vechi. Asta in cazul in care nu esti utilizator de navi. 

....erm...cough...cough...SOFT 220hp :)) 

PS: Cumva ai si ACC? vad emblema fata plina.

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu

@Stefan.DFS Multumesc de interventie, o sa le iau pe rand.

- Lumini usi/picioare/ambientale - De cand am facut conversia in 2DIN pentru A3 am ramas cu un gust amar si nu m-as aventura sa demontez interiorul CC-ului pentru ca sunt convins ca nu sunt capabil sa-l montez inapoi la fel de bine. Daca as gasi un coleg priceput, in zona Clujului sau in imprejurimi as incepe modificarile in forta.

- Ornamente Inox pedale - O sa le adaug pe lista

- Ornamente inox evacuare - O sa le adaug pe lista - Nu stiu sa le disting pe cele de calitate buna.

- Camera marsarier - Prima impresie e ca se demonteaza mult interior - Aceeasi problema a gasirii colegului priceput

- RCD330G - Initial am vrut sa trec la MIB2 Discover Media dar am realizat ca oricum as fi folosit Android Auto in detrimentul navigatiei native deci probabil RCD330G e alegerea mai inteleapta.

- Soft - dupa 1000 de km am deslusit comportamentul masinii cu soft dieselgate si nu sunt incantat din cauza regenerarilor absurde. Initial as trece cateva luni bune pe soft mai vechi pentru a ma asigura ca totul e in regula. Pe langa A3 8P care in lipsa limitarilor de cuplu e un tavalug pe roti cand vine vorba de crosetat nationale si luat serpentine in piept, CC-ul imi lasa impresia de fragilitate si nu as vrea sa-i dau peste cap echilibrul. Asa cum m-am convins ca un soft dezechilibrat poate manca turbine la fiecare cativa ani, nu-mi permit sa dau peste un soft care sa-mi manance nici macar un DSG, si aici nu ma refer la bani cat la ideea ca ar putea sa-mi strice un concediu petrecut in afara tarii. Puterea corupe, daca n-o am nu fac abuz. :))

- ACC - E clar ca nici eu nu stiu inca tot ce are dar daca functia exista nu stiu s-o folosesc, maneta de cruise se comporta asemanator cu maneta de pe A3 si nu vad nici un indicator de distanta pe BC.

 

Daca e un coleg care poate sa ma ajute cu decodarea de VIN va rog sa-mi dati PM. Prefer sa nu postez VIN-ul in locatii diverse pe forum din motive de paranoia. ?

 

Link către comentariu

@Stefan.DFS chiar daca are emblema plina, din pozele pe care le are, nu se vede a avea ACC. (uita-te la maneta de CC, e clasica, ar trebui sa aibe +/- care sa regleze distanta fata de masina din fata)

Revenind la oile noasatre, frumos exemplar. Sa-l stapanesti sanatos! Credeam ca sunt singurul care e exasperat de regenerarea DPF-ului! ?

Modificat de xdx
Link către comentariu

Avut CC 2014, iar emblema era plina fara a avea ACC!

On 15.06.2018 at 23:53, mada_eim a scris:

- Ornamente inox evacuare - O sa le adaug pe lista - Nu stiu sa le disting pe cele de calitate buna.

Iti recomand sa mergi pe OEM! 

https://shop.ahw-shop.de/auspuffblende-original-vw-passat-3c-b6-b7-cc-tuning-blende-chrom-silber?c=2847

Link către comentariu

tocmai ce am montat si eu ornamentele pt pedale, arata f bine (fata de cele vechi).

mai am un set nou acasa...

luminile ambientale sunt mai dificil de montat dar cele de la picioare si usi se pun mai lejer (sunt in lucru la mine, am piesele cumparate)

Link către comentariu

@xdx Multumesc.

@czsilviu Mersi de interventie. Am dat comanda de OE, asteptam sa vina.

@Muale Daca ar fi fost set de manuala l-as fi luat eu, asa ramane sa ma interesez ce si de unde sa cumpar sa iau ceva bun. Cu luminile ambientale sper sa-l conving pe colegul EEXCALADE sa-si prinda degetele :)). Pentru retrofit de lumini de picioare inca nu stiu ce piese am nevoie si daca e neindemanatic proof probabil ca o sa le montez eu.

Astazi au ajuns presurile de cauciuc OE pentru fata si spate, solutia pentru chedere si spuma de curatare magica ce sterge tot, chiar si unele pacate. :))

Astazi a fost ultima zi alaturi de vechiul A3, sau cum ii spune viitoarea sotie, Toothless. Dupa cum zice si vorba, e clar ca prima nu se uita, dar lasand nostalgia la o parte, e timpul sa fie prima masina a altcuiva. Diseara se lasa cu batistuta scoasa si lacrimi ca la lansarea Titanicului.:)) Mai jos am strecurat si o poza cu inculpatul.

11391424_900571356676375_9108370080542690327_n.thumb.jpg.cc5fdbfee232e03c524302a663944f8d.jpg

20180620_161632.thumb.jpg.8e6486952826e8f1b603296927dfd154.jpg20180620_161905.thumb.jpg.25d9a15be35f3fc909e96080f31dccd6.jpg20180620_162041.thumb.jpg.a379187a26161928fd9fa14306b9d003.jpg20180620_161343.thumb.jpg.2a55b7e6d6dffb355cd986cce898e949.jpg20180620_161326.thumb.jpg.6ade4cb7b750d94e81886a763d6b5fce.jpg

Link către comentariu

E urata despartirea.. cand vezi cum se indeparteaza masina cu altcineva la volan e heartbreaking oricat de barbat ai fi. :soothe[1]:

In alta ordine de idei, da-mi si mie te rog PM cu pretul solutiei pentru chedere.

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!