Jump to content

Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer


Doomy

Postare recomandată

Se poate aplica grund si electrostatic. La Ford am jantele de iarna (de tabla) reconditionate si cred ca au si alea 3 ierni la activ fara rugina

Link către comentariu

scuze , eu ma refeream la cele de aliaj

nu stiu cum le face pe cele de tabla , nu am folosit niciodata

Link către comentariu

pun si poze cu jante de tabla exfoliate? tot la ei facute de un coleg de forum

Link către comentariu

sincer nu vad de ce poluam topicul colegului

am inteles ca nu face bine jantele de tabla , nu te contrazice nimeni

te cred pe cuvant , eu spun doar ca jantele mele de aliaj facute de el , aratau ca noi dupa si 4 ani , cand am vandut masina

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
On 6/28/2018 at 8:11 PM, Doomy said:

Mi-am luat azi o mica Tzapa cu lampile de sub oglinzi. Am comandat doua lampi de china care spuneau ca sunt compatibile si pe Tiguan 5n/2

Dupa ce am desfacut oglinda am vazut ca sunt diferite cele care sunt montate pe masina , de fapt sunt lipite de partea jos a oglinzii , nu se pot scoate . 

O sa ma orientez doar pe becuri led in acest caz :D 

Cum ai desfacut oglinzile? Imi poti spune mai detaliat ca si eu vreau sa schimb becurile cu led-uri, dar mi-e cam frica sa trag de oglinzi.

Link către comentariu

@grp Deschiderea ei e relativ simpla : 

Se lasa oglinda jos la maxim apoi din partea central sus se trage de sticla oglinzii ( preferabil cu o scula de plastic de clipsuri)  , sticla iese usor. 

Apoi se scot cele doua suruburi marcate in pozele de mai jos. De acolo doar partea de jos se poate scoate , sunt clipsuri doar pe exterior , se vede in poza de mai jos. 

page44.thumb.jpg.9c1bbb022a4604e554542184e807c91d.jpg

Link către comentariu

Uhh, noutati.

-cat au fost becurile? Cum adica la cele vechi se simtea dupa 2h, lumineaza mai slab dupa 2 ore de cand sunt aprinse? Ca se incalzesc prea tare sau de ce...

-ce usor accesezi becurile din oglinzi! la mine trebuie scos si motorasul si capacul. mai multe cleme de rupt adica.

-nu ne-ai spus nimic de camera din spate :)

-cu amortizoarele de hayon, vezi la iarna cum se prezinta. e bine ca se schimba usor la tine.

-am dat zoom pe poza din portbagaj, sa ma inspir. (vestele trebuie sa fie in masina, accesibile pt toti pasagerii - se dau amenzi in tarile cu apa calda) / (in servieta nucleara ce mai ai ? )

-pt cherede iti recomandam solutia lichida. stick-ul ala il am si eu dar se aplica greu si lasa urme daca nu il topesti/masezi f bine

Link către comentariu

@Muale   sa le luam pe rand

- Becurile au fost ~700 ron  de la importaor autorizat Osram .  Cele vechi la pornire erau OK  apoi dupa putin timp de rulare erau OK-ish( se vedea clar ca era loc de mai bine)   dar daca mergeam mai mult de 2 ore cu ele parca nu se mai vedea nimic in distanta .....  uite mai jos diferenta , cel de la Philips se vede clar ca era pe duca...

page112.thumb.jpg.991ba10431deae1cc2682cc07ed24c2a.jpg

Sincer sa fiu diferenta cred ca este mai mare de 100% .....intre cele vechi si cele noi. 

Pentru ca sunt o groaza de FAKE-uri pe piata recomand ca la livrarea sau ridicarea lor (daca veti opta pe Osram)  sa verificati seria de pe cutie pe siteul oficial Osram . Asa veti afla informatiile despre cand s-a produs si ce serie de bec trebuie sa contina cutia respectiva.  Eu am facut asta la livrarea coletului de fata cu curierul , ca deh....OCD ,  daca erau ceva neconcordante refuzam pur si simplu coletul. 

- de camera am uitat , stiam eu ca uitasem ceva.....  :icon_redface:  , este vorba de un Rexing V1 1080p  identic cu cel de pe Golf .  Sa nu ramana spatele descoperit. 

- de veste stiam , cand ies din tara le arunc sub scaunul pasagerului din dreapta , din pacate la Tiguan nu am spatii  in care sa le depozitez intern fara sa fie la vedere.  In servieta aceea se gasesc toate sculele necesare pentru o prima interventie  :)  just in case. 

- o sa trec si la o solutie lichida , dar vara Sonax isi face trreaba cu brio , cand este cald se topeste instant pe chedere.  

 

@blacka nu este singura sufa , nu este vizibila in poza dar sub aceea sufa de plastic am inca o sufa metalica de 3T.    Prostia aia din supermarket si-a facut treaba pana acum fara sa am ce comenta :) 

 

 

Modificat de Doomy
Link către comentariu

Thumbs up pentru tot ce e mai sus!:icon_thumright:

Daca ești determinat sa faci întreținerea trapei lunar, eu ti-as recomanda sa folosești soluția de la Nextzett. Este singura soluție pe baza de apa pe care o știu. Neconținând silicon sau solvenți, este mult mai prietenoasa cu chederele. Mai ai variante safe și care se pot aplica mai rar (la 6 luni dar mai costisitoare: G052172A1 sau G052172M2)

 

Link către comentariu

Btw, nu e prea mult lunar?

Asta ar inseamna sa mergi mai tot timpul ca trapa deschisa ?

@Doomy poate faci cu DIY despre curatarea trapei! ?

Link către comentariu

@Andrei_72  Multumesc de recomandare cu  Nextzett , o sa caut sa vad .   De   G052172A1 si  G052172M2 stiam de ele , deocamdata vanez oferte :)   chiar mi se par putin exagerate la pret.   Vroiam sa incerc de la Sonax si pe cel lichid  , am citit lucruri bune de el 

340100-sonax-solutie-chedere-800x800.thumb.png.a7cc2556e9ce650bcfa034252ddbfb1d.png

 

@xdx  E vorba de mentenanta cum am zis mai sus , curatare de praf , scurgeri , lubrifiat sinele si la chedere aplicata solutie doar daca par uscate.  Nu vad nimic rau in asta , banuiesc ca in timp o sa aflu daca e ok sau nu.  Adica per total nu mai mult de 30 minute .   O curatare amanuntita cum am facut prima data , a fost mai bine de 2 ore. 

Cu trapa deschisa nu merg , as putea sa zic chiar deloc .  ( cred ca am mers de 2 ori cu trapa deschisa de cand am masina) . Ai fi uimit cat de multa mizerie se strange in canalele colectoare chiar daca nu se deschide trapa..... praful este de neoprit tot intra.   O sa fac si un DIY cand am timp , mai la sfarsitul verii. 

Link către comentariu

Bravo domnule, frumos lucrat :D. Pt veste iti sugerez sertarele de sub scaune, desi sunt mici, cred ca incap. Eu am vrut sa le iau de la Golf, dar... nu merg la Tiguan.

Referitor la becuri intradevar asa este, noaptea se vede foarte bine. Puteai iesi mai ieftin cu aproximativ 100 de lei, daca le luai de pe ebay.de.

Drumuri line si concediu placut! :D

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Nu vreau sa zic, dar cred ca ai asteptari prea mari de la masina asta overall. Sper sa nu am dreptate.

 

La ce temperatura iti ajunge uleiul pe autostrada/offroad? valori maxime nu medie? 

Link către comentariu

@deenman totusi nu e doar un crossover..... ,  asteptarile mele oricum au fost depasite . Chiar daca ar fi sa crape ceva la masina din cauza unei aventuri , imi asum .  Senzatiile care mi le ofera sunt priceless....

Uleiul sta cam la 106 pe autostrada mers normal , 110 mers goneta si pe la 102 la offroad. Vorbind de valori maxime. 

Link către comentariu

Bravo! Frumoase locuri si frumoase aventuri! :icon_thumright: Se vede ca ai testat bine tare pompa noua.:))

Link către comentariu

Wow...da chiar nu ai menajat Tiguanul. Oricum o prind bine peisajele! 

Link către comentariu

La prima vedere am crezut ca zbori cu Tiguanul pe acele drumuri, mai ales pe coborare, ceea ce nu-i deloc usor. Noroc ca e afisata viteza pe camera.
Big like pentru masina si pozele impartasite cu noi!

Link către comentariu

daca mai urca cineva la 30 minute dupa tine si va intalneati cand coborai... :P

Link către comentariu

@Doomy felicitari pentru concediu, mereu ne delectezi placut cu video/foto ? 

Cat despre partea cu 4motion-ul, nu mi se pare deloc ca ai exagerant sau ai supra solicitat masina. Pentru ce ne luam 4motion, sa mergem pe asfalt? Nu vreau sa fiu carcotas, dar cred ca esti tu putin "norocos" la partea cu haldexul. Ca daca ar fi iarna si ai ramane in zapada sau nisip sau noroi (nu vorbesc de hard offroad ci de soft) si decuplezi ESP-ul si ii dai mai tare sa patineze rotile ce ar trebuie sa se intample sa crape cardanul? Sa crape haldexul? 

Aspteptam cu interes rezolvarea, speram sa nu fie nimic grav! 

Cheers!

 

Link către comentariu

@Adi_vw nu esti singurul care mi-a zis asta :))

@Muale  am intalnit un singur viteaz de Galati :) care era aproape de inceputul drumului si am avut loc sa trecem  . Nu ajunsese departe ca i s-a aprins becul de Ulei si a zis mai bine sa se intoarca . 

page11.thumb.jpg.edd94f74a9987ab19617666dc4266bf3.jpg

In rest daca ma intalneam cu cineva pe urcare  sau coborare exersam mersul cu spatele in conditii de maxima siguranta :)  alte alternative nu erau. 

@xdx    :icon_thumright: pentru faza cu poze.  Sa speram ca vor urma multe altele.....

Eu consider ca inca ma incadrez la categoria de "Soft" Offroad  .  Acestea fiind spuse nu cred ca am depasit inca limita masinii.  Asta o spun si din perspectiva ca scutul de metal inca nu are "cicatrici" pe el  .   

Nu ai de ce sa fii carcotas ,de felul meu sunt o persoana ghinionista , asa ma consider,   nu ma mai mira nimic , le iau de-a gata si incerc sa nu imi mai fac griji.  Am vazut ca lucrurile merg mai bine dupa ce am acceptat acest fapt :) 

" Problema"  nu s-a mai manifestat si eroarea vad ca nu mai este , am mers si am tras inca odata tare de ea  tare si nimic....aproape ajung la 1000km de incident si tot nimic. 

Ca sa se inteleaga , eroarea a fost data de Valva N373 din imaginea de mai jos care nu are legatura cu cele schimbate anterior (V181 +filtru ) .  

location.jpg.048814b6c79b1cbaf46f60ba206d0650.jpg

Ca si masuri preventive as vrea sa curat valva mai intai , o sa comand Kitul de O-ringuri necesare operatiunii.  Problema este ca Volkswagen nu are ca piesa separata aceasta valva . Face parte din calculatorul de haldex J492. Costa undeva la 7000 lei schimbarea acesteia (manopera +codare)  , nu se poate cumpara SH deoarece este imperecheata cu calculatorul masinii de provenienta.  Sansele sa se gaseasca una SH care a venit de pe o masina similara cu aceiasi varianta de echipare si cod de motor sunt foarte mici.   Nu as continua acest subiect aici , daca este necesar mutam discutia in topicul dedicat. 

Link către comentariu

Tiguanul este generos cand e vorba de prize de 12V in masina,  dar m-am saturat sa stau cu cablurile de usb trase prin toata masina. Am luat un incarcator  auto cu 5 porturi pe care l-am lipit cu banda 3M de Gopro  ( au venit la fix  pe el )  , cablul a fost ascuns pe langa scaun cu clipsuri adezive  . Utilitatea lui depaseste orice aspect "inestetic" .  

page11.thumb.jpg.1122a88c6f3621c21d6747207492306d.jpg

 

Intre timp  am luat si Uleiurile pentru diferentialele Fata + spate cate 1 L pentru fiecare si am mai luat inca un bidon de Ulei de Haldex  pentru a ma pregati pentru curatarea N373 , trebuie sa imi vina si Kitul de O-ringuri dedicat. 

page22.thumb.jpg.59eefdb27c7910f4c3171e8029ee2b04.jpg

Link către comentariu

eu am comandat din china niste 3m vhb ca sa repozitionez camera si tu ai irosit 2 sa lipesti ala :)

e buna ideea, daca iti ajunge amperajul. eu folosesc incarcator rapid si de aia as vrea sa pun o priza de bricheta in cotiera, doar ca nu stiu exact pe unde sa trag cablul / ce sa desfac.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   2 membri

    • cristi_eftimie
    • vwblabla
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!