Jump to content

Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer


Doomy

Postare recomandată

@motanelul

Camere fixe sunt 3 in inteior.

Iar cele "de ocazie"  sunt in functie de drumul pe care ma aflu si de conditiile meteo  : pot sa fie intre 1 si 6 :)   Oricum  la cat de nebun sunt targetul de viitor suna cam asa

maxresdefault.thumb.jpg.9a43368c3572073865d7aaf9c5db6097.jpg

 

 

Iar legat de "beer challange"   la tine nici nu se pune doza de bere cu care am facut test , Touaregul tau ar trebui sa treaca lejer challange-ul cu "doza" de bere specifica englezilor : 

keg-50s.jpg.5e3866b0efbc162eed28d05b29d70c56.jpg

:hainoroc:

Link către comentariu
On 3/4/2019 at 5:52 PM, Doomy said:

Luna asta ma orientez dupa diferite variante si vedem ce o sa iasa. 

eu am luat cel foarfeca de 2t Norauto, talpa de sustinere e enorma si in general pare f f solid. Totusi l-am returnat dupa ce la prima incercare nu am reusit (aproape) sa invartesc de fierul ala... care e si enorm de mare si deci greu de gasit un loc discret pt el.

Ai mai luat ceva pana la urma?

Link către comentariu

Nici nu stiu daca sa rad sau sa plang citind ultima parte. Dupa ce ca avem drumuri de cacao, ne mai pun si "bete-n roate". Totusi cred ca pietricelele doar amplifica echilibrul rotii. In alta parte e problema de fapt.

Link către comentariu

@john_skoda doar problema cu amplificatul este , ca odata scoasa piatra revine la normal . 

Daca aduna destul de multe pietre  , mai multe decat in imaginea de mai sus , atunci devine problematic. 

Link către comentariu

Poate rotile nu sunt echilibrate cum trebuie si de aici si problema. Cum prinde piatra  apare si zgomotul. Pai stii ce inseamna asta ? De fiecare data cand tragi pe dreapta pe vreun DN, te rogi sa nu ai problema asta. In mod normal anvelopa ar trebuie sa se curete singura. Nu cred ca le a scapat celor de la Michelin treaba asta.

Link către comentariu

Sunt perfect echilibrate la achizitie si reverificate in alta locatie dupa cam 1800km  dar totul era ok , diferenta era de 1->2 grame fata de 0-0 cum fusesera initial.  Echilibrarea facuta cu toate pietrele scoase.... teoretic daca nu ies de pe asfalt nu aduna asa de multe dar la noi Bucurestiul este un mare santier. 

Usor usor incepe sa intre in rutina verificatul lor inainte de deplasari mai mari , in Buc nu am unde sa prind viteze care sa simt  diferenta. Dar pana la urma nu cred ca strica o inspectie vizuala macar ;)

Cat despre Michelin nu stiu ce sa zic , dar tinand cont ca aceste anvelope au ca target de utilizatori/auto destul de restrans , nu cred ca au fost gandite "premium" la toate capitolele.

Modificat de Doomy
Link către comentariu

Imi plac la nebunie editarile tale video...

Dupa care...probabil vei scapa de problema pietrelor cand se vor mai toci anvelopele...dar nu cred ca esti singurul cu problema asta...doar ca mai mult ca sigur esti printre putinii care iau in seama aspectul acesta...

Daca si-ar curata toti anvelopele de pietre ar mai fi putine parbrize ciobite si ar da faliment astia cu parbrize...totul e calculat? (glumesc)

Link către comentariu

@Laurentiu_LWR :wub: daca iti plac asa mult baga un subscribe , sa facem si noi 1$ pe anul asta din Youtube :rules:

Probabil se vor lasa si nu mai aduna atatea , doar timpul ne va arata adevarul. 

Teoria ta este buna:eek: , trebuie indexata si pusa langa cea cu aterizarea pe luna . 

Link către comentariu

Cum, nu ai cântărit pietrele?! 

E ciudat cum nu le arunca la viteza mare. 

Link către comentariu

@Muale :biggrin:

@Doomy: Nu ai spus daca ai balans sau senzatia de barca, acum ca te-ai cocotat pe anvelopele astea noi. Sa le invarti fara probleme: +1 la subriberi, +1 la like, +1 la vieweri :D:beerchug:

Link către comentariu
în urmă cu 23 ore, Doomy a scris:

- Stabilitatea nu mi se pare afectata !  ba din contra sunt mai dure decat anvelopele de iarna Nokian si feelingul pe curbe este unul de fermitate si siguranta la virare . 

@grp am facut precizarea de mai sus , este foarte stabila pe curbe ! nu au efect de barca deloc !   

Legat de subs....am vazut  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Foarte interesanta abordarea ta. Eu sunt intr-o situatie de cumpana - am Bora, care e allrounder insa joasa si fara 4mo, si Rextonul, pe care il poti baga pe toate coclaurile si bordurile, dar grobian pe sosea. Si ma tot gandesc daca un tiguan inaltat si cu cauciucuri corecte (adica cum e al tau) nu le-ar inlocui pe ambele...

Urmarim topicul :)

A, si m-am gandit la ceva - daca vrei sa testezi cutia de bere - exista "Faxe" la 1l, ceva mai inalta :D

 

Link către comentariu

@mad_kat  cred ca ai dibuit scopul exploratorului.

Din punctul meu de vedere ce rost are sa am doua masini : una de asfalt si una de tavaleala ....daca sunt la 500km departare de casa si descopar un drum frumos.... ma bag direct si aflu unde duce ..... alternativa care e?  Ma intorc acasa iau masina de tavalala  , pierd alte zeci de ore pe drum si poate nu o sa mai dau de acel drum niciodata ca nu am  reusit sa ii salvez locatia...... Momentul conteaza :)  Exploreaza momentul....cam asta e scopul...

Fiecare cu gusturile si nebuniile lui , unii inteleg altii te considera nebun. 

Legat de doza de FAXE are ambalaj standard international 1L cu dimensiunile : Inaltime  = 198mm si Diametru = 95mm  asa ca nu prevad un mare challange  :)   dar data viitoare cand trec prin Auchan o sa iau o astfel de doza daca nu uit  :)  doar asa de dragul testului  ca oricum ajuge pomana mai tarziu^_^

Link către comentariu

:)

acum am citit cu atentie treaba cu iarba. Avand pe mana un 4x4 cu haldex (ca tiguanul) si un 4x4 cu cutie de transfer si reductor - am inteles, in decursul iernii, niste diferente. majore pe teren sau zapada:

- haldexul cupleaza mult mai rapid insa destul de variabil, si road=oriented - cutia de transfer o data cuplata asa ramane, si trage ca animalul. Fain pe teren, enervana inertia pe sosea.

- pe zapada sau alunecus (cum e si cazul ierbii) haldexul mai da chix, se zapaceste cumva - cutia de transfer clasica n-are nici o greata, ca si mai sus, trage ca animalul.

Insa, pe ud, zapada la viteza, te trece transpiratia pana intra si tractiunea fata... la golf de exemplu spatele intra aproape instantaneu - senzatia de siguranta este incomparabila.

Un Haldex cu lock manual 50-50 cred ca ar fi idealul pentru ultilizare daily si light offroad

 

Link către comentariu

Nu știu sa existe Haldex cu lock și nici nu ii vad rostul. Haldex-ul are un comportament proactiv nu retroactiv, el transmițând cuplu in funcție de sarcina, nu de pierderea tracțiunii.

Link către comentariu

legat de pietrele adunate de anvelopele cu santuri mari :

daca iesi de pe un drum cu pietricele multe , de unde anvelopele aduna constincioase orice se potriveste , si intri apoi pe drum asfaltat de viteza - nu accelera in primul km - lasa pietrele care nu sunt prinse bine sa se desprinda incet si nu brutal

cele prinse bine le vei desprinde doar manual

daca vei accelera poti pati ca mine cand aveam AT2 - am iesit de la o balastiera pe drum national intre localitati - am accelerat si ma distram cum zboara pietrele cu zecile din roti - asta pana mi-a zburat o piatra undeva la roata dreapta fata si in 10 secunde dupa accelerare am auzit un zgomot groaznic de piatra frecata pe fier / tabla - oricat am incercat sa sparg piatra mergand mai incet sau mai tare nu am reusit - doar cand am iesit intr-un refugiu pe dreapta am scapat de piatra dupa 5 minute de mers usor in toate directiile cu volanul la fel in toate directiile

 

Link către comentariu

Și eu sunt de părere că ar trebui să o iei usor când iesi de pe un drum din asta offroad, atât pentru tine cât și pentru restul. Am pățit eu cu un Duster abia ieșit de pe un șantier ce a calcat-o sa prindă verde la semafor și a aruncat cu pietre și noroi în toate mașinile din spatele lui. A prins verdele, dar și frigiderul plin... 

Link către comentariu

stiu ca la iesirea din santiere trebuie rampa pt spalat.

daca iei noroiul dupa tine poti si ar trebui sa iei si amenda.

Link către comentariu

Haideti sa ramanem On Topic :) subiectul pietre a fost destul discutat  :) o sa urmez sfaturile sa merg incet cand ies de pe macadam pana ce ies pietrele din anvelope. 

Link către comentariu

Da, era mai interesanta discutia cu sistemele de tractiune :)

Andrei_72 a punctat foarte bine diferenta dintre cele doua sisteme. Tucsonul vechi si dusterul (exemple de sisteme simple fara cutie transfer si doua cardane) au butonul asta, si face diferenta in offroad - insa nu au exact Haldex, ci, ceva inrudit. Posibil tot reactive, si d-asta sa se aplice.

Link către comentariu

Clar ai niste pietricele in cauciucuri si au inaltat-o :)). Scoate pietricele si mai fa testul o data :d

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!