Jump to content

Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer


Doomy

Postare recomandată

@sebip  :)))  nu e asa de neagra oaia ....puteam sa patesc mai rau , cum ai patit tu  :soothe[1]:  ,  mai bine schimb o piesa / doua si alung asa ghinionul (o perioada) :wacko:

@Muale  4L intra   dar totdeauna iau  5 din obisnuinta cu golful . Cu toate ca nu consuma deloc ulei (si cand zic deloc , chiar deloc)  , pentru siguranta mea psihica iau un extra litru de fiecare data.  Sa fie acolo....fresh.  Suprafata mai mare de filtrare ajuta si la mentinerea culorii naturale a uleiului . 

@deenman Filtrul Purflux are suprafata mai mare  de filtrare  decat cel OE , dar nu cred ca are un efect atat de negativ.  La golf l-am folosit mai bine de 5 schimburi consecutive si nu am vazut diferente la pornire , in schimb am vazut diferente la culoarea uleiului. Era mult mai curat. 

@voinea  Ma bag !  sunt deja abonat la topicul ala  , sa imi spuneti cand si in principiu ma bag si eu , daca e Duminica cu atat mai bine :) 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Putin ghinion saptamana trecuta , navigatia si-a dat duhul :vaidecapulmeu: , dar nu a fost asa de rau cum suna  , multumita lui @Akaiu07 a fost schimbata pe garantie  cu ultima versiune a acesteia , la cateva ore dupa ce am raportat problema !  Nota 10 pentru servicii si promptitudine !   

page4.thumb.jpg.6fac22f909ad4df4d39f779ee24c13cc.jpg

Daca tot am schimbat navigatia am luat si o camera DVR dedicata acesteia cu aplicatie Android  tot de la Akaiul , oricum vroiam sa pun inca o camera DVR de backup asa ca am profitat de ocazie : 

page1.thumb.jpg.e9b1c777b3eed6f4d849d86e3a74e85b.jpg

Are functia de ADAS (avertizare distanta fata de obstacolul din fata)   nice to have dar nu prea o folosesc :)  filmeaza la 720P  cu calitate acceptabila  , dar nu de asta a fost luata , punctul ei forte este ca fiind conectata direct in Navi , pot sa verific inregistrarile direct din applicatia dedicata acesteia : 

page2.thumb.jpg.5e9a49868fc514b633cffab41013e6b8.jpg

Pe timp de noapte filmeaza de asemenea acceptabil ! Chiar foarte bine raportata calitate/pret. 

Abea astept vremuri mai uscate sa pot sa fac un detailing interior/exterior:)   , pana atunci raman abonat aproape zilnic la spalatoriile Selfservice. 

GOPR1112.thumb.JPG.41afa1fd4ae6246da965a6b6a8249626.JPG

 

In rest se plimba , se spala , se plimba iar se spala......:Driver:

page3.thumb.jpg.d90c3f913a43e762aef2beb7321b7d8b.jpg

 

Asteptam iesirea de pe 30 :)  

Link către comentariu

Da o mai am , Viofo e taticul  si va ramane in continuare , se vede putin in prima poza ,asta este doar Backup . 

Fiind de 720p cu low bitrate as cataloga calitatea imaginii Medie spre Low . Dar cum am zis mai sus , merita raport calitate/pret. 

Link către comentariu
  • Administrator

Chiar a mers bine Tiguan. Cu alte anvelope esti foarte pregatit fara frica sa mergi si singur pe trasee similare :) . Sa incercam un traseu dupa Campina data viitoare

Link către comentariu
On 5/17/2018 at 10:36 PM, Laurentiu_LWR said:

Daca o inalti ar merge niste cauciucuri mai fioaroase asa...gen BF Goodrich AT

 Abia astept sa vad pe unde o vei plimba :)

Si am vazut...felicitari :)

Daca mai iesi mult la astfel de escapade o sa te gandesti din ce in ce mai serios la ce iti ziceam prin mai...adica AT-uri :)

La multi ani si drumuri bune :Driver:

Link către comentariu
13 hours ago, Doomy said:

Mai am de curatat motorul 

Ți-am zis ca s-au murdărit și pe acolo... 

Link către comentariu
On 30.12.2018 at 22:51, Doomy a scris:

Dupa o spalare la iesire din traseu si alte 10 fise la spalatorie Self Service doar cam 80% din namol a fost dat jos

Am mai dat saptamana aceasta inca vreo 10 maxim 15% jos din namolul acumulat :wacko: dar totusi simt ca 5% tot a mai ramas....

Cu toate ca scutul metalic acopera toata partea frontala , namolul tot a intrat pe laterale :) 

page1.thumb.jpg.6ab147f1e1a477a8fda81390cf4c54a4.jpg

La rotile din fata surprizator a fost extrem de putin , dar la rotile din spate.....page2.thumb.jpg.2f05e7d779a2df34929af70045c93bff.jpgpage3.thumb.jpg.67bc6f94fa78837dfd9608174d0f5431.jpg

Asa ca dupa inca 2 spalari exterioare ( mai mult pe dedesubt) si alte aprox 20 fise la sapalatorie self service , ajung cam la 95% din namol sa fie dat jos. page4.thumb.jpg.d9fe5390aff463408ce57405a0a991f2.jpg

 

Am verificat toate burdufele si bratele si sunt toate ok , nu am descoperit pagube facute de namol in afara de dauna psihica facuta unui obsedat de curatenie :) dar tot zic ca a meritat distractia. 

O sa urmeze o spalare pe dedesubt la o spalatorie dedicata , dar fara scut montat .   Plus ca mai am de curatat in interiorul basculelor spate , acolo a mai ramas , in rest cam luceste pe dedesubt. :salut:

Link către comentariu

Uf...de asta sunt mai frumoase traseele in zapada. Sunt suficiente 5 fise sa fie din nou curată ?

Link către comentariu
On 12/25/2018 at 2:23 PM, Doomy said:

Putin ghinion saptamana trecuta , navigatia si-a dat duhul :vaidecapulmeu: , dar nu a fost asa de rau cum suna  , multumita lui @Akaiu07 a fost schimbata pe garantie  cu ultima versiune a acesteia , la cateva ore dupa ce am raportat problema !  Nota 10 pentru servicii si promptitudine !   

 

 

Navigatia nu are absolut nimic, merge de a 2a zi montata  pentru testare pe fostul meu B7 fara nicio problemă. A facut si o deplasare dus intors la drum lung Bucuresti-Sibiu. Nu stiu ce  s-a intmplat atunci, probabil On-off-ul repetat din butonul touch a bagat navigatia in ceață. Daca vrei sa opresti si sa repornesti navigatia o faci asa cum ti-am arătat?

Link către comentariu

@yanq  Da e mai "curat" pe zapada dar nu stii ce te asteapta pe dedesubt.  Macar in namol stii in ce te bagi. :winter:

@Akaiu07 Indiferent de situatie nota 10 pentru promptitudine !  

Link către comentariu

La cat pamant ai avut de scos, nu stiu daca as avea curajul sa mai incerc asa experiente! :D

Link către comentariu

A fost ca o...cura buna la Techirghiol :tuktuk:

Din nou o sa fiu injurat, dar imi mentin punctul de vedere: domnilor, masinile astea nu sunt gandite pentru genul asta de exploatare. Desi pot duce - pana intr-un punct - genul asta de tratament este la capitolul "abuz". Tot noroiul + iarba respectiva + alte cioturi/resturi ce pot fi antrenate in trenul de rulare au un risc major de deteriorare componente, incepand cu burdufe de planetara si continuand cu risc de rupere/smulgere a cablurilor/senzorilor de pe rotile masinii. In plus, flexarile mari ale rotilor, specifice trecerilor peste santuri/adancituri provoaca socuri care nu au fost gandite a fi absorbite de cardan/diferential. Scuturile OEM, fie de plastic sau metal nu au fost gandite pentru a feri componentele de colmatari cu noroi sau prafuiri excesive. Radiatoarele sunt iarasi expuse, atat perforarii cat mai ales colmatarii cu praf/noroi, caz in care ajungeti rapid la overheating. Si exemplele pot continua.

E plin YT de ucrainieni/rusi care abuzeaza orice 4x4, cred ca e suficient de sugestiv privitul pentru a intelege prin ce trec masinile alea. 

Daca tot vreti sa faceti sportul asta - care e foarte fain de altfel - puteti incepe cu o Vitara/Samurai de 2k Eur, mai investiti 1-2k Eur in preparat si aveti o masina ieftina, usoara, cu putina spre deloc electronica si care duce abuz pana in cer cu care sa va jucati pe unde vreti, nu sa "ingropati" un SUV de 20-35k Eur. 

Centii mei, over & out.

Link către comentariu

Sunt total de acord cu @75NOR. Masina nu a fost gandita pentru asa ceva si arata caraghios supra inaltata. Anyway, sper sa nu ai probleme cu ea si sa te bucure in continuare!

Link către comentariu

+ 1 - la ce spune @75NOR - da, vrei ceva de tavalit, cumperi ceva dedicat, sa nu te doara sufletul cand lasi bara in noroi, sau ii tavalesti o laterala. Experienta a fost interesanta, a fost mai mult o plimbare, socializare, prieteni noi, etc.

But - nu imi pare deloc caraghios cum sta Tiguanul asa, un pic inaltat (nu vb despre utilitate, clar e mai ok asa). Mie imi pare ca arata chiar ok....dar, acum depinde de gusturile fiecaruia, eu zic ca ii sade bine, pentru un SUV.

imi pare rau ca nu gasesc pozele normala vs inaltata.... 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu

Stii cum e Florin, frumusetea sta in ochii privitorului, eu unul sunt mai reticent in privinta baby SUV-urilor de genul Tiguan, Ateca,X1 etc nu prea le inteleg utilitatea in detrimentul sedanurilor mai ales ca majoritatea nu ies de pe sosea sau din oras aproape niciodata si costa o caruta de bani. Pot sa inteleg ca e mai ok pozitia la volan si garda la sol cu toate ca eu cu un sedan vechi de cand lumea nu am atins niciodata nicaieri. 

Link către comentariu

@75NOR AI perfecta dreptate ca nu este facuta pentru asa ceva , dar avand in vedere cat de rare sunt iesirile  astea nu prevad probleme pe termen lung. 

Deocamdata nu am unde sa tin a doua masina  si nu s-ar justifica avand in vedere ca in familie avem doar 1 permis de conducere, asa ca prefer cei 1-2k euro de care zici tu mai sus sa ii am "just in case" se strica ceva la masina din cauza unei astfel de iesiri .-_- 

O astfel de iesire cu o astfel de masina prezinta riscuri care mi le asum , de asta fac si verificarile de dupa.  

- Cardanul nu este cel mai fiabil punct al Tiguanului , oricum este pe lista mea de "to do" in viitor , socurile date prin acele sleauri multi le dau prin urcatul unei borduri sau prin simplu fapt ca iei o groapa mai tare..

- Scutul Am pus este suficient pentru ce imi trebuie mie , dar nici nu mi-e frica sa iau cu el un bolovan la viteza mai mare . 

- La radiator intradevar intra mizerie , dar in iesirea de mai sus nu a fost cazul , "Buza" a fost mai sus decat sleaurile , oricum am cumparat plasa metalica sa pun in spate , astept doar vremea calda. Nu cred ca se punea problama de overheating la iesirea de mai sus, uleiul nu depasea 88-90 grade . 

Cred ca stiu toate filmele cu Tiguan de pe YT abuzuri sau distrugeri :))) ,asa ca ceea ce fac eu cu masina este soft spre ultrasoft  pe langa ce fac altii :rolleyes:

 

@B_U_T fiecare cu gusturile lui , face ce vrea pe banii lui  , stii vorba aia :)   Frumusetea este in ochii celui care priveste , macar  eu nu ma ascund in a expune plusurile si minusurile masinii in tot ceea ce fac , sunt altii care prezinta doar partile  frumoase a lucrurilor  dar prin spate se intorc cu bordul Pom de Craciun prin reprezentante :eek:

Consider un adevarat avantaj garda la sol mai mare , scutul ...bucsele ... Cand esti la volan procentul alocat din atentia soferului trebuie sa fie majoritar catre trafic , nu catre gropi, linii de tramvai...etc.   

PS :  Daca tot zici ca nu ai atins nicaieri :) trebuia sa vii cu noi la ieseala :icon_thumright:

 

Asa cum zice si @F l o r i n experienta a fost interesanta  si a meritat din toate punctele de vedere.  

Link către comentariu
28 minutes ago, Doomy said:

- La radiator intradevar intra mizerie , dar in iesirea de mai sus nu a fost cazul , "Buza" a fost mai sus decat sleaurile , oricum am cumparat plasa metalica sa pun in spate , astept doar vremea calda. Nu cred ca se punea problama de overheating la iesirea de mai sus, uleiul nu depasea 88-90 grade . 

Strict la partea cu radiatorul, ma refer ca la "mers in coloana" prin noroaie, foarte mult noroi aruncat de masina din fata este proiectat prin grila din partea inferioara a barei direct pe radiator, pe care il "tapeteaza". De aici rezulta overheating, din colmatarea fagurilor radiatorului cu noroi care se usuca, ajungand sa obtureze radiatorul.

Vazand in poze cu arata bara ta fata, mi-a fost clar ca ai mers in spatele unei masini, de asta am si facut remarca respectiva referitor la radiator/overheating.

Ca si sfat, masina se spala imediat dupa iesirea din traseu, din urmatoarele motive:

1- noroiul ud/umed/ne-intarit este mult mai usor de indepartat de pe masina/praguri/lojeroane si mai ales partile mobile

2 - pe masura ce se usuca noroiul, incepe sa "stranga", deci produce stres suplimentar pe burdufaraie/mufaraie/cablaraie

3- noroiul este acid. Cu cat sta mai mult pe masina cu atat mai daunator este prin oxidarea provocata pe partile metalului, aka incepe rugina sa actioneze. E suficient un punct de rugina, it's all downhill from there. 

Punctele de mai sus sunt din experienta practica. Numarul 3 intra in "biblia" detinatorului de LandCruiser seria J7 sau Patrol Y61 (cine are/a avut stie la ce ma refer)

Link către comentariu

Dommy daca nu as fi atât de fricos pe cat sunt, m-as baga la fel ca tine pe toate coclaurile. Have fun.

Link către comentariu

Cum mai e cu masinuta? 

Nu mint, de ceva timp strang si eu niste banuti pt un Tiguan. Numai ca un topic ca al tau ridica foarte, foarte mult asteptarile :)) intr-un fel mai bine nu intram.

 

Cum te impaci cu transmisia manuala? Ti-ai fi dorit automata (dupa 8 luni de la achizitie)

Link către comentariu

@Razvan08  Cu masinuta e bine ,  inca nu m-am plictisit de ea daca la asta te referi :)  nu cred ca ma voi plictisi de ea prea curand. 

Nu prea am inteles la ce te referi cand zici asata :rolleyes:

în urmă cu 11 ore, Razvan08 a scris:

Numai ca un topic ca al tau ridica foarte, foarte mult asteptarile :)) intr-un fel mai bine nu intram.

 

Legat de cutie automata , nu pot sa zic ca nu imi place , as fi ipocrit ,  dar in aceasta etapa mi-am dorit manuala . Deocamdata nu simt nevoia asa de mare de automata deoarece nu merg foarte mult prin oras cu Tiguanul . Plus ca nu ar fi fost atat de bine sa merg cu cutia automata pe unde bag eu tiguanul  :)    Poate urmatoarea va fi automata..... da in momentul asta este "ce trebuie" . 

Cutia Manuala la Tiguan este semnificativ diferita fata de cea de la Golf , este mult mai ferma/trepte etajate diferit /fixa ( in sensul bun)   .....la Golf , impingeam cu degetul  mic de la mana si intra in viteza.  M-am obisnuit in primele 3 luni ,  asa ca aceasta observatie a intrat in cotidian si nu mai prezinta interes. 

In rest , ma bucur de masina ,  am depasit 15.000km de la achizitie(8 luni) , sunt chiar curios cati km vor fi la implinirea anului...  

719021995_2019-01-13at20_19.56(1).thumb.jpeg.e4728d6d6f847b5bc07aedbd2c19b1a2.jpeg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   1 membru

    • AOX
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!