Jump to content

My PHAETON V6 - 3.0 TDI - 2011


morodor

Postare recomandată

Salutare , 

De vineri 11.05.2018 sunt mandrul posesor al unui Bentley ... scuze , VW  Paheton 3.0 TDI din 2011 . Masina am descoperit-o dupa lungi cautari pe mobile.de si a fost dragoste la prima vedere :) .

Povestea :

De ceva timp cautam o a doua masina pentru familie si limitat oarecum de buget, nu reuseam sa ma hotarasc ...

Imi doream pentru concedii si deplasarile lungi o masina mare , confortabila , cutie automata , motor diesel sau benzina sub 3000 cmc , minim 150 cp - 170 cp si cateva dotari obligatorii : faruri cu Xenon sau LED , scaune incalzite (daca masina avea tapiserie de piele , obligatoriu si in spate) , climatizare automata , senzori de parcare sau/si camera spate . Asta era lista obligatorie de calitati si doatari pe care trebuia sa le aiba masina pe care o cautam, la un buget intre 12.000 si maxim 16.500 Euro . Pe lista mai aveam si alte dotari , dar la care nu erau obligatorii  : sistem audio  , trapa , geamuri fumurii sau perdelute spate , etc. Masina pe care o aveam este bleomarin si am jurat ca nu mai cumpar alta masina inchisa la culoare , asa ca trebuia sa fie culoare gri cat mai deschis sau in cel mai rau caz  alba  . A fost foarte dificil sa ma hotarasc ce caut ... SUV-urile nu-mi plac , nu voiam sa fie un model invechit , nu voiam sa aibe multi km si nu doream o masina foarte comuna ... pfff, destul de greu , nu ?

Am avut ocazia sa conduc destul cat sa-mi fac o idee , masini premium din generatia noua : Clasa S , Clasa E , GLE ,  Audi A6 , BMW 5 , X5 si 7 ... visam la asa ceva , dar cu bugetul meu era aproape imposibil . 

Pimele modele la care m-am gandit au fost VW Passat Alltrack , A6 dupa 2011 sau Clasa E - modelul de pana in 2008 . Cam astea erau modelele care ma tentau si care imi placeau . In final inclinam foarte tare spre A6 C7 . Masina arata foarte bine , este mare , confortabila , interiorul este desenat bine si pare foarte actuala ca design . Un alt plus era ca imi placea la fel de tare si varianta Avant (break). Am gasit destule masini in Germania , chiar si cu S-Line , destul de bine echipate , dar majoritatea erau spre 200.000 km sau peste . La una din cautari , am dat sa vad ce masini mai are dealerul respectiv si vad un Phaeton cu 130.000 Km la 15.200 Euro ... Bingo ! Deja din momentul ala aveam raspunsul , stiam ce masina vreau , deci s-a terminat orice cautare de Audi sau Passat !

Am inceput vanatoarea de Phaeton ...in paralel cautam informatii despre model si cam in 3-4 saptamani am ajuns sa stiu foarte multe despre masina asta . Problema este ca la vanzare mai mult de 80% sunt negre sau foarte inchise la culoare ... pana la urma masina arata foarte bine asa , dar jurasem ca nu mai cumpar culore inchisa , deci cautarile finale au fost facute numai pe gri .  Cand am gasit masina mea,  mi-a placut maxim cum arata ... mi-a placut tot ... jantele pe 19" sunt foarte frumoase , dotarile sunt arhisuficiente ... si cand am vazut cum arata pielea din interior, am zis  : Gata ! Asta este masina si trebuie sa fie a mea ! 

Mi-a placut ca este facelift iar la momentul respectiv avea 114.000 km reali ... a costat in 2011 : 107.000 euro si acum era la vanzare cu 15.900 Euro !

Pentru Phaeton deja aveam alte pretentii si am adaugat la lista cu dotarile obligatorii , cateva fara care nu merita sa cumpar Phaeton-ul  : scaune cu masaj ventilatie si memorie  in fata , minim scaune incalzite spate , sist. audio Dynaudio , perdelute spate si incalzire auxiliara . Astea ma interesau in mod expres , dar acum ma bucur foarte tare ca are si Distronic / ACC .

In plus masina are si scaune spate cu ventilatie si masaj , plus dotarile de mai jos .
* Line assist  
* Side assist 
* Sign assist  
* Bend lighting 
* Adaptive Criuse Conrol si Front assist 
* Soft close - usi si portbagaj + keyless 
* Sistem de sonorizare DYNAUDIO cu 12 difuzoare - 1000 W - HDD , magazie 6 Cd-uri , USB , card SD 
* Navigatie cu touchscreen - nu are harta pentru Ro 
* Camera marsarier  si senzori parcare 
* Climatizare separat spate 
* Incalzire auxiliara - Webasto 
* Faruri Bi-Xenon adaptive si comutare automata faza lunga 
* Interior din piele fina Nappa , inclusiv plansa de bord si fetele la usi sunt imbracte in piele 
* Alarma 
* Follow Me Home - Leaving Home-Coming Home 
* Geamuri laerale duble (laminate) 
* Oglinda dreapta cu reglaj automat la mers cu spatele 
* Volan incalzit , cu reglaj electric  si functie easy entry / exit 
 * Senzori presiune anvelope 
* Oglinzi exterioare rabatabile electric si heliomate 

*Jante 19" cu pneuri vara si 18" cu pneuri de iarna .

*Padele la volan (este singura masina diesel la care am vazut padele ... este o dotare destul de rara )

Din cate am citit si vazut pe la alte masini , pentru varianta scurta , este foarte bine dotata si practic este mai usor sa spui ce nu are ... adica trapa , volan de lemn si poate plafon imbracat in Alcantara .

Masina asta este vis ! Merge foarte bine , este silentioasa , confortabila , foarte bine lucrata ... sunt foarte extaziat de alegerea facuta si ma felicit ca nu am cumparat altceva  . Visam la o masina in care sa te simti asa si nu credeam ca pot sa imi permit una . Cei 2.500 km facuti la volanul ei din Germania pana acasa la Constanta , s-au simtit ca un drum de maxim 800 km facuti  intr-o masina normala . Este adevarat ca nu prea ii place prin oras , mai ales in orasele aglomerate . Se simte in largul ei pe autostrada la viteze intre 160 si 220 km/h , unde devoreaza km cu cea mai mare placere. Asa ca o sa ii fac pe plac si o sa o folosesc numai cu astfel de ocazii . Am masina veche care va face partea de oras .  Am si cateva regrete :  Imi pare foarte rau ca productia Phaetonului a fost oprita ... ma gandesc cu groaza ca dupa ce nu voi mai avea masina asta,  nu cred ca o sa mai am ocazia sa cumpar o masina asa buna la un buget asa mic . Pentru acest motiv voi pastra masina asta cat ma ai mult posibil si doar niste defectiuni majore ma vor face sa renunt la ea dupa 10 ani ! 
 Cei care doresc de la o masina siguranta , confort si dispun de o suma intre 9.000 si 20.000 Euro sa nu stea pe ganduri si sa cumpere Phaeton ! Inca sunt pe piata din Germania masini foarte bine intretinute si cu Km putini care merita acesti bani ! Nu va speriati de impozit sau de consum , veti fi rasplatiti regeste mai ales daca va place sa faceti concedii sau deplasari lungi ! Mai bine stati la un Hotel mai ieftin de 2 sau 3 stele si mergeti pana acolo cu Phaeton, de cat sa stati la 4 sau 5 stele si sa mergeti cu Passat . 

Cateva poze salvate din anuntul original de pe mobile.de . revin cu pozele facute acasa pentru ca trebuie sa le micsorez , nu-mi permite sa atasez . Lemnul arata mult mai bine in realitate , aici pare foarte rosiatic ...

$_57 (2).jpg

$_57 (10).jpg

$_57 (11).jpg

$_57 (12).jpg

$_57 (15).jpg

$_57.jpg

$_57 (1).jpg

$_57 (3).jpg

$_57 (18).jpg

Modificat de morodor
Link către comentariu
octavia 4ever

Foarte  frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos si fara probleme!

Link către comentariu

Frumoasa descrierea, frumoasa mașina. Sa o stăpânești sănătos, fără probleme. 

Link către comentariu

Absolut superb bentley-ul continen,,, scuze, phaetonul!

Sa o stapanesti sanatos si sa te plimbe multi km fara probleme!

 

Link către comentariu

Cand citesc dotarile pe care le are, cand o privesti atat de impozanta si cand te gandesti la pretul initial, nu ai cum sa nu iti placa aceasta masinarie imbacsita de electronica.

Desi nu sunt un om atat de mare ca dimensiuni si nici la varsta maturitatii nu sunt (am sub 25 ani), balesc dupa masina asta conducand al meu cc.

Softclose, incalzire auxiliara... cred ca fiecare utilizare a masinii asteia e ca o incarcare de energie a inimii. Sper totusi sa nu fie o descarcare a buzunarului / contului si sa se dovedeasca o masina fiabila.

M-am gandit de multe ori daca in locul unei masini sh cu pana in 30.000km cu pret de 25.000 Euro aproximativ nu ar fi mai bine sa achizitionez o astfel de limuzina si ceva cu care sa ma misc ici si colo. Momentan nu imi permit sa fac treaba asta (asigurari suplimentare, impozit, service, consumabile etc). Sunt convins ca inima mi-ar zambi ca si tie, dar buzunarul mi-ar plange si nu imi place sa mi reduc placerile vietii pentru o solutie de genul. Sunt curios insa cum reusesti tu, dupa ce conduci Phaeton-ul sa te convingi ca trebuie sa te intorci la daily car-ul de oras (nu stiu ce masina este in acest caz, poate ai vreun GTI si in cazul asta inima zambeste iar, joking). O sa urmaresc cu interes parcursul topicului. Sunt curios de preturile consumabilelor, reviziilor, micilor imperfectiuni. Sa speram ca nu or sa apara defecte care sa insumeze numere de 4 cifre in euro.

Felicitari pentru alegere! Esti un curajos fericit!  

Modificat de NordicN
Link către comentariu

Tot ce vrei ai pe masina :wub: Foarte frumoasa!

Link către comentariu

Superba masina! Cred ca daca mergi cu ea in parcarea subterana de la City mall nu incape in locurile alea strampte de parcare:))

Link către comentariu

Misto masina, sa o stapanesti sanatos.

Pentru mine este incredibil cum se poate deprecia o masina ca asta in doar 7 ani ?

Link către comentariu

E superba masina. 

As fi curios sa  stiu cat te costa sa intretii o astfel de masina.

Link către comentariu

@morodor felicitari pentru masina, sa te poarte cat mai mult fara probleme!
In decembrie anul trecut ma regaseam si eu in descrierea ta "Cei care doresc de la o masina siguranta , confort si dispun de o suma intre 9.000 si 20.000 Euro" si ma uitam inclusiv la Phaetonuri, insa am revenit cu picioarele pe Pamant si mi-am dat seama ca nu-mi permit o masina de-asta.

@Cocojambo1 exista un motiv foarte bine intemeiat: piesele, intretinerea si asigurarea sunt la nivel de S-Klasse, cand de fapt, noi vorbim doar de un Volkswagen :)

Modificat de Vizitator
Link către comentariu

Multumesc pentru urarile de bine . Recunosc ca am facut o mica aroganta pentru nivelul meu , dar la 43 de ani cred ca merit sa ma bucur de asa ceva . Majoritatea celor care se tem de costurile de intretinere au in mare parte dreptate . Daca cineva de nivelul meu ma consulta pe mine , il sfatuiam sa nu ia masina asta ! :) 

Ca sa raspund la toate intrebarile , cealata masina este un Ford Focus Breack , 1.6d diesel , cutie manuala , echipare Titanium , destul de bine dotata  ... o masina pe care am ales-o rational . Inainte de Focus aveam un Passat 1.9 TDI si sotia un Glof V  . Am vandut ambele masini si am luat una singura , pentru ca sotia are masina de serviciu . 

Impozitul o sa fie in jur de 1900 lei / an , RCA-ul 700 - 800 de lei/an , o revizie costa cam 2000 - 2200 de lei si se face la 20.000 km sau 2 ani . Eu cu masina asta o sa fac in jur de 10.000 maxim 15.000 pe an si peste 60% din km vor fi facuti in afara tarii . Fac km putini si asta a fost motivul pentru care am cautat o masina cu rulaj mic . Phaetonul are discuri , placute si pneuri de vara noi . Daca nu apar probleme neprevazute , cativa ani o sa fac doar revizii . Cu bugetul de intretinere a fost foarte simplu : pe tigari cheltuiam intre 800 si 900 de lei / luna ... deci costuri acoperite !

Este adevarat ca piesele sunt scumpe , insa masina este foarte solida . Am discutat personal cu 6 propietari de Phaeton , din care unul a avut toate modelele . Sunt super incantati de masina si m-au asigurat ca masina este super-fiabila daca ai grija de ea . Mai apar cateodata mici bug-uri si erori pe partea electronica dar in 90% din cazuri nu impiedica deplasarea masinii . Imi spuneau ca cele cu probleme de fiabilitate au fost produse intre 2004 si 2008 , dupa care au imbunatatit mult masina . Am vazut masina cu 420.000 km facuti in Romania si este impecabila . Vorbiti cu propietari de Phaeton , intrebati la service si vedeti ca este o masina foarte fiabila .Mai depinde si de noroc , dar in mare parte nu este de speriat . Au fost masini mai simple constructiv care au avut probleme costisitoare .

Este clar ca nu este o masina de buget daca o priviti strict din punct de vedere al costurilor , dar va rog sa ma credeti ca satisfactia pe care ti-o ofera cand o conduci , este inegalabila . Ce vad ca nu luati voi in calcul este si pretul masinii .

Daca ii calculezi pretul real , cu o depreciere normala , o sa vezi ca ramai cu cateva mii bune , chiar aproape de 15.000 euro in buzunar , bani pe care ii poti cheltui ulterior pe reparatii sau poti ramane cu ei in buzunar daca masina este fiabila . Verificati cat costa un S din 2011 pana in 120.000 km (cam 30.000 euro in Germania) si o sa intelegeti ce vorbesc . Pentru carcotasii care zic ca este VW , eu va spun ca masina asta te face sa te simti ca intr-un S . Pe mine nu ma intereseaza sigla de fitze cu stelute sau cerculete pe capota si nici ce cred altii ... ma intereseaza cum ma simt eu in masina si chiar ma distreaza ca unii care nu se pricep la masini , cred ca este un Passat .? 

Link către comentariu

"pe tigari cheltuiam intre 800 si 900 de lei / luna ... deci costuri acoperite !"

excelenta alegere! :)

foarte frumoasa masina, s-o plimbati sanatosi!

Link către comentariu

Tare faza cu tigarile. Nu m-am putut abtine:

Ea: Fumezi?
El: Da.
Ea: Cate pachete pe zi?
El: 3 pachete.
Ea: Cat costa un pahet?
El: 10 RON.
Ea: De cat timp fumezi?
El: 15 ani.
Ea: Deci, daca un pachet costa 10 RON, tu fumezi 3 pe zi, inseamna ca cheltui 900 RON pe luna. Intr-un an se fac 10.800 RON, corect?
El: Corect.
Ea: Asadar, daca pe an cheltui 10.800, nemaipunand la socoteala inflatia, in ultimii 15 ani ai cheltuit 162.000 RON, corect?
El: Corect.
Ea: Stiai ca, daca nu ai fi fumat si ai fi strans banii astia intr-un cont de economii, adunand si dobanzile aferente celor 15 ani, ti-ai fi putut cumpara un Ferrari?
El: ...Fumezi?
Ea: Nu.
El: Atunci unde dracu‘ ti-e nenorocitul ala de Ferrari?!
 

Link către comentariu
2 hours ago, morodor said:

Multumesc pentru urarile de bine . Recunosc ca am facut o mica aroganta pentru nivelul meu , dar la 43 de ani cred ca merit sa ma bucur de asa ceva . Majoritatea celor care se tem de costurile de intretinere au in mare parte dreptate . Daca cineva de nivelul meu ma consulta pe mine , il sfatuiam sa nu ia masina asta ! :) 

Ca sa raspund la toate intrebarile , cealata masina este un Ford Focus Breack , 1.6d diesel , cutie manuala , echipare Titanium , destul de bine dotata  ... o masina pe care am ales-o rational . Inainte de Focus aveam un Passat 1.9 TDI si sotia un Glof V  . Am vandut ambele masini si am luat una singura , pentru ca sotia are masina de serviciu . 

Impozitul o sa fie in jur de 1900 lei / an , RCA-ul 700 - 800 de lei/an , o revizie costa cam 2000 - 2200 de lei si se face la 20.000 km sau 2 ani . Eu cu masina asta o sa fac in jur de 10.000 maxim 15.000 pe an si peste 60% din km vor fi facuti in afara tarii . Fac km putini si asta a fost motivul pentru care am cautat o masina cu rulaj mic . Phaetonul are discuri , placute si pneuri de vara noi . Daca nu apar probleme neprevazute , cativa ani o sa fac doar revizii . Cu bugetul de intretinere a fost foarte simplu : pe tigari cheltuiam intre 800 si 900 de lei / luna ... deci costuri acoperite !

Este adevarat ca piesele sunt scumpe , insa masina este foarte solida . Am discutat personal cu 6 propietari de Phaeton , din care unul a avut toate modelele . Sunt super incantati de masina si m-au asigurat ca masina este super-fiabila daca ai grija de ea . Mai apar cateodata mici bug-uri si erori pe partea electronica dar in 90% din cazuri nu impiedica deplasarea masinii . Imi spuneau ca cele cu probleme de fiabilitate au fost produse intre 2004 si 2008 , dupa care au imbunatatit mult masina . Am vazut masina cu 420.000 km facuti in Romania si este impecabila . Vorbiti cu propietari de Phaeton , intrebati la service si vedeti ca este o masina foarte fiabila .Mai depinde si de noroc , dar in mare parte nu este de speriat . Au fost masini mai simple constructiv care au avut probleme costisitoare .

Este clar ca nu este o masina de buget daca o priviti strict din punct de vedere al costurilor , dar va rog sa ma credeti ca satisfactia pe care ti-o ofera cand o conduci , este inegalabila . Ce vad ca nu luati voi in calcul este si pretul masinii .

Daca ii calculezi pretul real , cu o depreciere normala , o sa vezi ca ramai cu cateva mii bune , chiar aproape de 15.000 euro in buzunar , bani pe care ii poti cheltui ulterior pe reparatii sau poti ramane cu ei in buzunar daca masina este fiabila . Verificati cat costa un S din 2011 pana in 120.000 km (cam 30.000 euro in Germania) si o sa intelegeti ce vorbesc . Pentru carcotasii care zic ca este VW , eu va spun ca masina asta te face sa te simti ca intr-un S . Pe mine nu ma intereseaza sigla de fitze cu stelute sau cerculete pe capota si nici ce cred altii ... ma intereseaza cum ma simt eu in masina si chiar ma distreaza ca unii care nu se pricep la masini , cred ca este un Passat .? 

Felicitari pentru masina si cat mai multi km fara probleme ! Intr-adevar este o masina extraordinara , pe care si-ar dori-o foarte multi ! Am sa iti urmaresc postarea fiindca am avut Phaeton , dar am avut probleme cu ea ( nu mecanice sau electrice-electronice )  si din pacate a trebuit sa renunt !   Incearca totusi sa fi mai putin plin de tine si sa tii cont de ceea ce ti-a scris @cristi511 ( a carui postare a disparut  ) si prezinta masina tuturor colegilor de pe forum , nu doar celor de nivelul tau ( asa cum mentionezi in mod repetat ) ! Apropo , corect gramatical se scrie ...proprietar !

Link către comentariu
7 minutes ago, vwblabla said:

nu doar celor de nivelul tau ( asa cum mentionezi in mod repetat ) ! 

off: sensul era ca masina e un efort pt el, o alegere potrivita nivelului financiar fiind ceva mai ieftin de intretinut decat phaeton. Hai sa fim mai colegiali :)

Link către comentariu

M-am autocenzurat pentru ca postarea mea risca sa iste niste discutii inutile. :)

Fiecare isi ia masina pe care crede ca si-o permite insa toti suntem datori sa ne respectam intre noi, indiferent de "nivelul" fiecaruia. 

Revenind la masina, felicitari pentru achizitie.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Polemica este inutilă și ai inteles gresit ce am scris mai sus . Era vorba de nivelul 10.000 - 15.000 de euro , care este foarte jos pentru o mașina de genul asta ... un nivel finaciar modest , ca sa priceapă toată lumea . Nu sunt arogant si nici plin de mine . 

 

Modificat de morodor
Link către comentariu

Eu am o curiozitate, cât plătești casco pentru așa navă amiral și la ce asigurător?

Link către comentariu
aureliandan

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea, ai ales cu inima :)
Eu nu sunt fan masini SH, am auzit si citit tot felul de povesti. La pretul asta o masina din clasa asta si la km astia... "pare" un adevarat chilipir. Oricum sunt convins ca ti-ai facut bine lectiile inainte de a o cumpara iar daca o sa ai grija de ea cu siguranta o sa te bucuri mult timp de ce iti ofera mai cu seama daca o sa renunti si la fumat ! :)

 

Link către comentariu
54 minutes ago, aureliandan said:

mai cu seama daca o sa renunti si la fumat

la o asa masina(casco,impozit,intretinere)sigur o sa fumeze mai putin...ii urez si eu sa il poarte sanatos

Link către comentariu

In clasa de lux nu stiu daca puteai alege mai bine de atat raportat la an, km, pret. In ceea ce priveste intretinerea cred ca nu ai de ce sa-ti faci probleme la km astia, in masina asta VW a investit tot ce a avut mai bun, de la cercetare pana la calitatea materialelor folosite, au continuat sa o fabrice cu toate ca nu s-a vandut deloc bine si au fost mereu pe minus , dar dorinta lor sa arate ca si VW poate face un automobil de lux a fost mai presus decat profitul de pe urma ei. 

Pe langa asta, tu ai modelul din 2011, masina se produce din 2002, e clar ca toate problemele primelor modele au fost remediate si masina ar trebui sa fie tanc din punct de vedere al fiabilitatii.

Este adevarat ca reviziile uzuale vor fi mai scumpe decat la o masina obisnuita dar esti rasplatit cu varf si indesat cand te urci in ea si atunci chiar uiti de tot si-ti spui ca a meritat efortul.

Ma bucur pentru tine si imi doresc sa mai postezi, sa ne tii la curent cu modul in care se comporta masina, poate isi mai fac si altii curaj sa achizitioneze asa ceva, eu unul o am in plan in urmatorii ani.

 

Link către comentariu

Mai bine ar fi putut: Citroen C6 s-a fabricat pana in 2012 ;) da' ce-i drept, mai trebuiau decartati vreo 5.000.

O curiozitate: nu zice nimic de 4Motion. N-ai vrut tu, sau are si n-am inteles eu bine?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!