Jump to content

Distributie (Touareg 7P)


FakeTaxi
 Share

Postare recomandată

Codurile sunt cele de aici :

https://www.emag.ro/furtun-aer-intercooler-turborury-vw-touareg-3-0-tdi-7p0145737a-7p0145737d-2506700014081/pd/DKJVCLMBM/?X-Search-Id=35ccdd59e9e61d5fff73&X-Product-Id=101245370&X-Search-Page=1&X-Search-Position=11&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view

Mie mi l-a luat mai ieftin prietenul meu de la Nurvil , cat am fost plecat , de la un furnizor de-al lor

Desi aseara cand am ajuns si am verificat furtulul era complet uscat , azi cand am fost sa spal masina era ud , asa ca voi merge sa il schimb

Probabil se usuca cand merg mult cu masina , nu ma pricep dar fiind vorba de aer care circula cu presiune probabil se si degaja o anumita temperatura ridicata in furtun

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul vechi era deja fisurat pe interior

In dreptul fisurii am gasit si o ciobitura pe filet , dar nu cred ca acea ciobitura a cauzat deteriorarea furtunului

A fost oricum pilita inainte de a pune noul furtun AM

Acum masina are un furtun ieftin AM

A venit fara coliere

S-a folosit un colier solid original de la furtunul vechi , din celalalt capat si alt colier nou ieftin in locul celui original de unde a fost fisura

Vom vedea

FISURA 1.jpg

FISURA 2.jpg

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa le-am spus si eu dar degeaba am spus ... pana la urma tot eu pierd timp si bani

Macar sa scap doar cu problema asta dupa toata lucrarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

 tavitara 

mai ai scurgerea de ulei dupa ce ai schimbat doar simeringul ? ( intreb pt un prieten care are aceasta problema si nu stie ce sa faca daca sa schimbe si capacul au ba , masina lui e din 2014 3,0 204cp) . 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat tot ce misca , fiecare garnitura si surub , cand am inlocuit distributia

Nu am idee ce capac vrea sa schimbe prietenul tau

O sa vad in curand la revizie ce e acolo , am facut 14.000 km si au trecut aproape 9 luni ( mai astept 1000 km sa fac 300k in bord ) , la prima vedere nu mai picura nimic , e curat sub masina , doar urme de trista amintire din uleiul vechi se mai vad pe betonul din garaj

Pe afisaj imi arata inca 2 liniute peste minim la ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.08.2022 at 18:15, Doomy a scris:

Problema cu uleiul la simering dupa inlocuire provine de la uzura carcasei simeringului , problemele nu s-au mai repetat dupa inlocuirea simeringului si a carcasei simultan . 

Exista piesa cu cod 2016+ care (in teorie) este revizuita. 

Exemplu la Q7 3.0 cu aceiasi problema , cu simering inlocuit nu a rezolvat problema , cu simering +carcasa a rezolvat problema. Carcasa costa intre 300 euro si 500 euro in functie de codul de motor . 

image.png.520c32f824c0dd49d5b748fbbacbcb3c.png

La postarea asta ma refer. 

Capacul cu lagarul simeringului . Acela l-ai schimbat sau a ramas cel de dinainte ?

Astept sa faci revizia sa ne spui daca totul e ok.

Modificat de Baxxon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu a fost schimbata carcasa

Dar na , eu cand am luat masina la 215k picura deja , am facut interventia la 285k , poate de la 150k a inceput , cine poate sa stie .. ?

Acum ce pot sa spun dupa doar 15k de la interventie ... vom vedea in cativa ani

Oricum si daca picura iar in timp , asa ramane , daca nu trebuia schimbata distributia nici nu umblam la motor

Pierderea era nesemnificativa , mai rau deranja uleiul impregnat in beton si cateii care simteau o atractie pentru petele alea si numai acolo se duceau sa se tavaleasca cand scoteam masina

 

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Masina la prietenul meu are 143k km si acuma acuza o pierdere foarte mare de ulei , luni o duce la facut ( iti dai seama ca el nu va face si distributia ) dar daca tot schimba , i-am sugerat sa schimbe si acel capac .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi pacat sa nu schimbe si distributia daca da jos motorul si demonteaza tot

Asta daca vrea sa faca lucrarea ca la carte si sa tina masina

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata la prietenul meu , la revizie mecanicul lui ( ce oameni... ) n-a pus saiba noua la busonul de golire ulei ci a folosit-o pe cea veche , de unde si pierderea mare de ulei . S-a inlocuit si problema a disparut .

Modificat de Baxxon
typo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La care service s-a rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Imi puteti recomanda, va rog, in zona Moldovei, un service bun si cu preturi decente pentru a inlocui distributia? Fiindca am primit si oferte de 25.000 lei pentru operatiune, ceea ce mi se pare exagerat de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la domnul Catalin in trecut si m-as fi dus cu siguranta si pentru distributie, dar din pacate nu face asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Botosani (de aici sunt) am schimbat tot ce tine de distributie, plus semering palier, garnitura chiulasa, termostat, garnitura racitor egr, garnitura dintre V cu 12.000 lei. Totul pe original!
Sunt multumit am mai bine de jumatate de an si nu sunt probleme. Tatal meu, tot la Touareg 7P a schimbat distributia la ei cu 2 ani in urma si nu sunt probleme.
https://serviceauto.ro/service-uri/service-ovidiu/

Modificat de Sebastyan. G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma inseamna ca si eu am platit corect acum un an la reprezentanta putin peste 15.000 distributie cu tot cu revizie si cu tot cu schimb ulei cutie

Mi se parea mult atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Din cate am vazut si am inteles de pe internet, problema distributiei este cauzata de intinzatorul marcat in imagine.

Intrebarea mea este: la inlocuirea distributiei, exista o piesa revizuita? Se foloseste un intinzator cu un cod nou, diferit fata de cel original?

maxresdefault (1).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu e o problema cauzata de ceva

E vorba de timp , nu poate sa tina o viata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Distributia am schimbat-o anul trecut in februarie la GTC auto, in Popesti Leordeni : lant distributie si lant pompa de injectie cu patinele aferente; pinioane: arbore balans, ax came, pompa ulei si pompa injectie; simering distributie; garnituri la capac distributie si termoflot; o-ring termoflot; valva temperatur;, flansa racire; o-ring flansa. 8400 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!