Jump to content

Albastrica aka Octavia 3 FL Blue Denim


valyemil81

Postare recomandată

Aparatorile de noroi nu sunt atat de utile pe cat par, scumpe-ish si urate :) 

Senzori de presiune ai deja, doar ca nu-ti arata si valorile. 

Pasla insonorizanta de la capota este fix degeaba. In afara o sa simti o mica diferenta dar atat. 

Elementele acelea suplimentare sunt de fapt niste plastice care vin peste tabla (prea putin acopera ceva important gen cabluri). La o lovitura usoara oricumn-ar pati nimic, la o lovitura serioasa oricum sunt degeaba deci... Nu stiu cat de utile sunt, mie mi-ar fi indiferent daca am sau nu asa ceva.

Link către comentariu

@valyemil81 momentan si piciul meu sta in centura dar ma gandeam asa.... :) la viitor. 

Dupa 5 ani inconjurat de negru parca vreau o schimbare :) chiar daca asta inseamna 2x drumuri la curatat.

Cum a zis si @Rave pe bezinar pasla aia are doar rol estetic. SS n-am si nu-mi doresc.  Despre elementele suplimentare de protectie, au mai mult rol aerodinamic. Daca ai sa gand sa faci 400 de metri incalicat borduri o faci pe barba ta. N-ai nevoie de senzori de presiune noi, ai deja (cel putin) un sistem pasiv de monitorizare. 

Bare, nu stiu daca merita la cat de mare e masina. Pentru bicle eu ma tot chioras la un suport pe cuiul de remorca. Plus ca, din ce am vazut, cresc zgomotul la viteze mari. Plus ca unii utilizatori se plangeau ca afecteaza vopseaua. 

Pe mine nu ma deranjeaza tipul franei cat maneta. Mananca o gramada de spatiu :) 

Plasele in portbagaj sunt utile la cat spatiu e acolo :D Si poate o lanterna cu magnet ca sa ai lumina cat cauti noaptea vreo jucarie.

@1.4TSI daca nu ai sa uiti ca totusi e un 1.4 cu o turbina destul de maricica (ai acelasi cuplu pe care il aveam eu pe 1.6TDI) n-ar trebui sa ai probleme. Fingers crossed. 

Modificat de zidanne
Link către comentariu

@zidanne Megane 2.1 1.5dci 82cp 1195kg -  185nm @2000rpm...........O3 FL 1.4TSI 150cp 1180kg - 250nm@1500-3500rpm. Dupa datele tehnice O3 castiga clar. Daca mai primeste si un stage 1 ajunge O3 la 300nm si 170cp

Bare am si M2. Am transportat biciclete, ski-uri, placa de snowboard dar si mobila, lemne etc. Nu am avut probleme cu vopseaua pentru ca se prind pe surub in caroserie. Cele de O3 am vazut cum se prind si ca majoritatea au ceva protectii cauciucate pentru a nu se aseza direct pe caroserie si implict vopsea.

Sa vezi maneta de frana la M2....ca mansa de avion.

Hai ca deja tai de pe lista in ritmul asta....voi tineti la buzunarul meu :)) Dau o bere :)

Link către comentariu

Am avut eu bare pe octavia 2 fl, in principiu sunt ok , doar ca in timp a indoit un pic tabla la locul unde stateau sabotii cauciucati( nu am strans eu prea tare deoarece sistemul vine cu cheie dinamometrica care decupleaza daca strangi prea tare). Oricum indoirea tablei era aproape insesizabila ... dar totusi

Link către comentariu

Nu ai nevoie de FOBO Tires pe Style. Are TPM in standard. Scutul de plastic este util, la fel si aparatorile de noroi.

 

Link către comentariu

Citeam ca acest TPM pentru unii s-a dovedit a fi "falimentar". Adica citiri eronate si alarme false date de senzorul ABS.

Oricum AliX este plin de care mai de care senzori simplii sau cu valve si la preturi mult mai modice decat Fobo. Acum sincer nici nu stii ce primesti si cat de fiabile sunt aceste chinezarii.

Despre pasla aceea la capota ma gandeam doar pentru sezonul rece ca si rol suplimentar de protectie. Mai bine zis pentru cele 3 zile de iarna autentica care sunt in ultimii ani :))

Azi am reusit cu greu sa pun vechea masina la vanzare. Sta singura si stinghera. Sper sa-si gaseasca utilizator nou.

Am mai butonat AndroidAuto-ul si concluzia de moment este ca, cablurile (chiar daca sunt cele originale ale telefonului) nu fac contact bine sau decupleaza. Am ochit unul nou care vad ca ar fi de calitate.

La fel am inceput sa studiez si piata cauuciucurilor de iarna. Unele persoane care au setul de vara pe 16" observ ca aleg sa puna jante+cauciucuri pe 15". O fi bine o fi rau??? Mai studiez aspectul.

Plase pentru portbagaj AM gasesc? Par scumpe cele OEM 46 euro (5E0 017 700A sau 6M3). Daca are cineva altceva decat cele originala sa-mi dea un PM.

Plasa sub polita acoperire compartiment portbagaj (inclusa in Sun & Pack 1 - PL1  ) se gaseste separat si cum arata? Vre-un cod la ea?

 

Link către comentariu

Vezi ca la 1.4 TSI dimensiunea minima a jantelor este de 16'' deci nu o sa poti pune roti de iarna pe 15'' . Uita-te in certificatul de conformitate emis de producator ca sa fii sigur si sa nu dai banii pe ceva ce nu poti folosi.

Imi poti spune daca Care Connect iti functioneaza in timp real -aproximativ ? Mie imi da informatii cu o intarziere de vreo 5-6 minute.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Doc Morelli

@valyemil81 Atentie la pasla aia de sub capota. La Diesel vine implicit atasata la capota dar la benzina fabrica nu livreaza masinile cu antifonarea respectiva. Si este normal asa intrucat motorul TSI este mult mai silentios si in plus lucreaza la temperaturi mai inalte. Daca intrebi la dealer pentru part number-ul respectiv vei primi raspunsul oficial. Nu este recomandata instalarea.

Categoric nu ai ce cauta cu jante pe 15 pe Octavia, 16 pe iarna este perfect. Plase de portbagaj si de sub polita gasesti la dealer.

Link către comentariu

Am 1.4 tsi si am pasla la capota din fabrica. :))) cred ca au pus-o ca sa compenseze lipsa amortizorului la capota.

 

 

seat-leon-1-4-tsi-fr-limousine-neuwagen_Autohaus-Schiess_4585358.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu
Doc Morelli

Vorbim aici despre motoare diferite, CZDA pe Octavia vs CMBA pe Seat,  deci despre valori de putere si de temperaturi in mers diferite.

Link către comentariu

Masina din poza mea este 1.4 tsi 150 CP, te poti convinge singur: https://www.auto-schiess.ch/neuwagen/seat/seat-leon-1-4-tsi-fr__67280/

 

O fi mai iresponsabili spaniolii, sau o fi doar  un simbol low cost marca Skoda, asa cum se gasesc destule si la seat, si daca ma uit atent chiar si la VW (exemplu lipsa capac pe portiera, capacul ce ar trebui sa acopere suruburile de prindere oglinzi).

 

Portiera de golf 7, cu suruburile unde e prinsa oglinda la vedere, la golf 6 acolo e un capac.

usa-portiera-dreapta-fata-pentru-vw-golf-7-61ea25228d6f8f277f-0-0-0-0-0.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Ce valori de putere diferite? Amandoua motorizari au 150CP,  250Nm . Singura diferenta intre ele este, ca motorizarea de pe Seat este cu ACT, decuplare cilindri. Este un simplu cost saving la skoda. Desi este ciudat ca nici seatul nu se omoara cu materiale puse in plus, dar cumva aici au un plus... 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Doc Morelli

O fi asa, in orice caz, pasla aia nu ajuta cu nimic insonorizarea, motorul TSI ruleaza dead-silent. Eu gasisem codul de piesa (5E0863831A) si am vrut sa il comand dar raspunsul oficial al dealerului a fost "interdictie de montaj pe VIN-ul masinii". Nu cred ca nu mi-ar fi luat banii daca nu era explicit interzis de aplicatiile Skoda.

Link către comentariu

- 5E0863831A - fonoabsorbant pentru capota motor - 140Lei la dealer

Nu are nici o interdictie pentru nici un motor conform ETKA.

Link către comentariu

140 lei? Ma apuca rasul , o fi o folie de pasla

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Scuze colegi nu am vrut sa creez polemici cu acesta pasla. La M2 am si se aduna o groaza de frunze intre ea si capota. Am intrebat pentru ca am vazut si un video parca pe youtube cu cineva montand asa ceva. Stiu ca motorul este silentios dar ma gandeam sa-l ajut la vremuri nasoale. Si daca s-ar auzi motorul mie sincer imi place sa aud un motor cum "toarce" sau se tureaza. La fel am vazut (dar nu mai stiu unde) un fel de protectie pentru iarna care acopera grila.

Daca nu vreau sa aud motorul dau mai tara muzica ca acum avem cu ce :)

Apropo. Dilema mea actuala este daca pot monta (si daca merita) amortizoarele (sau se numesc piesele respective ) de iti ridica capota si o tin ridicata fara suportul clasic.

Pe superskd vad ca daca zona prezentata in poza este ca a mea nu ar merge.

 

20180429_182806.jpg

active-hood.jpg

Modificat de valyemil81
Link către comentariu
aureliandan

Merge fara probleme si este super ! Eu le-am instalat saptamana trecuta si sunt foarte multumit. Tu ai "Octavia III 5E Without Active Hood" dupa cum vezi si in poza de pe site. Cand faci comanda trebuie sa selectezi pentru "Do you have pedestrian active hood protection ?" -> No care este selectat by default. Instalarea este foarte usoara.

Link către comentariu

Plasa pentru parbagaj si mai toate plasele de genul se gasesc pe AliX la preturi modice, eu am dat 25 lei.

Pentru pistonasele de capota cauta masina ta si adauga hood strut. E plin pe net de ele (eu am luat de pe Ebay) Se monteaza super usor dar sunt sanse sa nu se inchida chiar la linie capota. Studiaza cateva modele care au si review-uri de la clienti

Link către comentariu

Plasa portbagaj eu de aia vorbesc, mai sus a intrebat de ea si i-am sugerat un loc de unde sa isi cumpere.

Link către comentariu

ah, nu citisem asa de sus.

sunt ok plasele alea , singurul minus ar fi cataramele de prindere.

Link către comentariu

Eu am luat Plasele astea si sunt foarte ok dupa un an de zile, cataramele de plastic tare dar se dau foarte usor jos, acum vezi daca se potrivesc la tine.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@gabip Am testat o singura data Care Connect-ul de cand m-ai intrebat (pt ca de...uit :)) ). 

In acel caz singular am coborat din masina si am inchis-o, m-am conectat la aplicatie si imi aparea ca unlocked. Am dat un refresh din aplicatie si mi-a aparut ca inchisa.

Concluzia mea a fost ca daca dai o actualizare iti arata real. Probabil daca nu el actualizeaza la cateva minute conexiunea cu server-ul sau ce-o mai fi pe acolo.

Daca nu uit o sa mai testez.

Modificat de valyemil81
Link către comentariu
Publicat (modificat)

@gabip Update la Care Connect: am mai incercat de 2 ori urmand aceeasi pasi amintiti anterior si rezultatul a fost acelasi. Dupa refresh/reload (care a durat cam 30s-1min) statusul masinii a fost cel real.

Modificat de valyemil81
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Azi am intrat si in posesia CIV. A durat mai putin decat ma asteptam.

Dealer-ul a spus ca la Karok/Kodiak se sta si 1-1.5 luni pana vine de la RAR. Parca le-ar testa pentru Nasa.

In fine. Acum am lamurit si "enigma Otiliei" si stiu ce versiuni de anvelope si jante sunt recomandate (asta conform certificatului de conformitate si nu a CIV unde sunt date doar la modul general):

- 205/55 R16 91V / 6.5J ET 46 - cele cu care a venit dotata (Dunlop BlueResponse)

- 225/45 R17 91W / 7J ET49

- 205/50 R17 89H M+S / 6J ET 48 sau ET 45

- 205/55 R16 91H M+S / 6J ET 48

- 205/55 R16 91H M+S / 6.5J ET 46

Data fabricatie modelului a fost 16.08.2017 deci model year 2018

PS.Mi-a placut ca pe CIV exista si QR Code. Am ajuns si noi in era tehnologiei...finaly

Modificat de valyemil81
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!