Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

ce masina, ce an, ce cod motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat B6 2006 TDI 2.0 140HP variant, Comfortline. Nu stiu cod motor dar caut.

Modificat de Getodac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKP sau BMP ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata:

Cauza: cabluri de la ECU catre relee, catre switch ambreiaj si catre alte module strapunse din cauza apei infiltrate din compartimenul ECU prin izolatia cablajului si inghetarea peste noapte implicit electroliza prin porii izolatiei de proasta calitate.

Efecte si reparatii:

Refacut cablare, izolat.

Inlocuit releu pornire prajit, inca un releu (am uitat care), cilindrul de ambreiaj pentru ca era prajit switchul care vine direct pe el, bateria decapacitata oricum foarte veche(4+ ani).

Sters erori initiale, rescanat si zero erori. Incredibil dar adevarat.

Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, detin un VW Passat B6 Bluemotion 2.0 din 2010 si as avea o intrebare daca ma puteti ajuta. Astazi dupa ce am pus cheia in contact si am pornit am primit mesajul "Engine fault workshop" iar martorul galben spirala a inceput sa se afiseze intermitent. Dupa ce am plecat am observat ca puterea motorului a scazut mult chiar daca aveam pedala in podea tot nu tragea masina. Am mers asa cam 10 km dupa care am oprit si am repornit din nou dar la fel. Mai tarziu am zis sa mai incerc odata, am  pus cheia in contact fara sa plec de pe loc dar acelasi simptom ( martorul spirala galben s-a aprins intermitent ), am repornit si nu mi-a mai afisat mesajul. Am plecat la o plimbare sa vad daca se mai repeta simptomul. Din fericire nu s-a mai repetat si acum merge ca inainte adica motorul trage bine si moartorul spirala galben nu se mai aprinde intermitent. Stiti cumva care poate fi cauza sau daca ar trebui sa ma astept la probleme cu "turbina" din cate am inteles? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal baietii.Am o mica problema cu turbo cred.Cand las acceleratia,se aude un suspin parca.Se aude din cate am obs.mai mult la rece.Pe tester nu da eroare,in bord nimic.Masina trage bine...nu se plafoneaza,doar acel "suspin" cand las acceleratia care se pare ca vine de la turbo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal. Monitorizeaza consumul de ulei si teava de esapament. Cand incepe sa-ti consume mult (1 litru la 3-4000km) atunci trebuie sa o reconditionezi, pana atunci mergi linistit cu masina nu are treaba, mai ales la rece fac toate, unele mai subtil altele mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei dupa ce fac schimbul,completez pana la 10-12 mii 1l.Oricum e normal sa completezi ceva dupa schimb...

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Bocovanu andrei

Salutare,scz ca intervin si eu am aceeasi problema,sa aprins spirala care palpaie si am favut diagnoza si mia dat eroare P0546 senzor temperatura evacuare gaze arse inalte semnal permanent...ma puteti ajuta sa.mi dau seama ce cod are piesa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cel mai bine dupa seria sasiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusiuliann

Salut!

Am si eu o problema la un Passat 2010 2.0 tdi 140cp DSG.

In seara asta am plecat si la primul semafor (distanta aproximativ 3km) am observat ca am relantiul la 950 RPM si apa la 90*, dupa inca vreo 8km relantiul a crescut la 1000RPM si apa tot la 90*, a pornit si electroventilatorul.

Cand stau in drive cu piciorul pe frana si relantiul de 1000RPM cutia da socuri mici, parca incearca sa plece de pe loc.

Temperatura la ulei este ok...

In rest masina merge perfect normal.

Care poate fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva isi face regenerarea DPF? Asa se manifesta normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusiuliann

Nu am martorul pentru DPF aprins..defapt nu am niciun martor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Relantiul a crescut pentru ca a pornit regenerarea filtrului de particule. Temperatura lichidului de racire la 90 grade, reprezinta o conditite, iar electroventilatoarele pornite sunt un semn ca masina a intrat in secventa de regenerare. In ceea ce priveste socurile date de cutia DSG, eu nu am simtit niciodata asta pentru ca am AH, dar e posibil ca tu sa nu fi apasat ferm pedala de frana, iar coroborat cu cresterea relantiului, masina sa isi fi dorit sa plece de pe loc.

In principiu nu ai de ce sa iti faci griji. E normal ce s-a intamplat.

 

L.E. Martorul pentru DPF se aprinde cand incearca de multe ori sa se regenereze si nu reuseste (parca de 5 ori). Nici la mine nu se apinde martorul DPF, dar asta nu inseamna ca nu se regenereaza.

Masina semnaleaza initierea scventei de regenerare prin cresterea turatii de relanti si prin pornirea electroventilatoarelor.

Modificat de Delphinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerare dpf ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusiuliann

Si in acest caz sa merg pe autostrada intr-o anumita viteza si turatie?

Si cat timp ar trebuii sa merg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Just now, mariusiuliann said:

Si in acest caz sa merg pe autostrada intr-o anumita viteza si turatie?

Si cat timp ar trebuii sa merg?

 

Just now, mariusiuliann said:

Nu am martorul pentru DPF aprins..defapt nu am niciun martor.

nu se aprinde martorul, decat dupa un anumit nivel de incarcare, depasit.

cam in 15 min trebuie sa termine procesul de regenerare - poti merge in oras, dar sa stai mai turat.... sau in afara, stai pana in 2500 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10-15 minute cu a3a la 2500-2800 rpm ,sa nu fie pe rezerva de motorina ,sa nu fie erori 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusiuliann

Incerc astazi cand ies de la munca, revin cu update daca e ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusiuliann

Problema s-a rezolvat, de 2 zile merge ok, se pare ca era filtrul.

La DSG cand merg in traficul urban imi schimba la turatii mici, asta banuiesc ca afecteaza filtrul de particule.

A spalat cineva filtrul de particule? Sau este o prostie sa faci chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificat nivelul de umplere al filtrului, sa vedem ce valori ai - daca este in grafic, atunci nu se impun asemenea masuri invazive

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua. Am si eu o problema, am un passat din 2005, 2.0 tdi, motor bkp. Am observat ca in ultima perioada mi se aprinde in bord martorul de bujii, urat de mesajul engine fault working, dupa care imi tair acceleratia. Doar la turatii mai mari de 2 6/700, intr a 3a respecta a 4a, rareori si intr a5a. Am pus un tester obd si mi a dat respectiva eroare. Aveti ideea ce ar putea fi? 

Screenshot_2017-04-04-13-24-51.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!