Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Pareri...am schimbat senzorul de temepratura deoarece urca si cobora nebuneste dar degeaba..am facut translpina  apoi mi-a aparut eroarea aceasta":

001350 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235) 
               P0546 - 000 - Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 26
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 217739 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.08.20
                    Time: 13:26:46

             Freeze Frame:
                    RPM: 2394 /min
                    Speed: 80.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.21 V
                    Temperature: 33.3°C
                    Temperature: 606.0°C
                    Absolute Pres.: 1193.4 mbar
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbasenzorul din evacuare, dar vezi ca e cam problematic cu senzorii, un user a venit la mine de 3 ori, primii 2 senzori nu au fost ok, erau defecti din magazin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai idee de pret?

cat mai pot umbla asa? e ciudat ca atunci cand decelerez se stinge pentru cateva secunde

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibl sa nu-si mai faca regenerarea filtrul de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.08.2016 at 6:37 PM, Al Bundy said:

Schimbasenzorul din evacuare, dar vezi ca e cam problematic cu senzorii, un user a venit la mine de 3 ori, primii 2 senzori nu au fost ok, erau defecti din magazin.

am schimbat si eu senzorul...aceeasi eroare...cum il verific..e pe original...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il masori cu aparatul de masura, eventual il bagi in mufa , pui contactul, inti cu VCDS in blocurile de masura si apioi incalzesti senzorul si vezi cat indica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

M-a lovit si pe mine "Engine Fault Workshop". Pe scurt, fara sa dea vreun semn anume, la un durm mai lung s-a aprins spirala si a aparut eroarea cu pricina. Am tras pe dreapta, am reppornit si a disparut. Dupa aprox 10 km a aparut din nou si am mers asa aprox 20km ( pana la destinatie). Masina a stat o saptamana pe bara, astazi am avut un alt drum mai lung de facut si am mers 30 km fara probleme. Dupa 30 km a aparut iar spirala. Am tras pe dreapta, am repornit, de data aceasta a aparut martorul "engine fault", iar dupa cateva secunde a intrat si spirala. Acum, la fiecare pornire ramane senzorul de "engine fault".

O sa incerc sa ajung cat mai curand cu ea pe tester, dar zilele astea sunt cam ocupat si as vrea sa stiu daca e 100% sigur sa merg cu ea asa? Cam ce suma de bani ar trebui sa pregatesc? Intre cat si cat? :-)

PS: Masina este B6 din 2009 cod CBA 240.000 km

Multumiri!

Spoiler

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine Fault Workshop-Emissions Workshop-both solved :)

Am dus masina la un amic mecanic priceput in reconditionat turbosuflate.

Dupa un log in mers:

"turbo pressure too low"-undeva pe tubulatura de la admisia de gaze,fisuri,pierderi repsiune gaze.

"turbo pressure too high"-cand incercam sa accelerez,crestea presiunea in turbina-probleme la turbina sau la geometria variabila a acesteia.

De aici,mesterul a preluat masina si a inceput sistematic cu:

1.verificarea tubulaturii traseului de admisie gaze(EGR,actuator):doua garnituri plesnite,precum si un racord elastic fisurat.-schimbate toate.

2.verificarea turbinei,respectiv geomteriei variabile.Gemotrie variabila defecta,una bucata vana rupta care bloca sistemul.Inlocuit geometria variabila,curatat elemente din circuitul de admisie gaze.

Rezultat final:motorul toarce ca nou;am scapat de fumul negru si de noxele din compartimentul motor;rasunusl la apasarea pedalei de acceleratie e spectaculos.Testata masina la viteze medii in oras,apoi un kick-down pe autostrada pana la 200 km/h(mai mult nu vrea sa urce acul vitezometrului :) )

Mecanicul foarte serios si priceput,nu e cel mai ieftin dar nici pe departe scump,avand in vedere manopera complexa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am nevoie de cateva pareri, de curand am testat un Vw Passat 2.0 TDI BKP din 2005 PPDD cu urmatoarele simptome:

Cand temperatura motorului nu depaseste 60 de grade toate bune si frumoase, turbina face presiune, se tureaza deci in regula, cand ajunge apa la 90 de grade, se limiteaza in 4000 rot/min cu mici fluctuatii, iar in sarcina nu mai trece de 3000 rot/min.

La diagnoza nicio eroare, injectoare in parametrii, avans reglat, inj quantity 4,7 - 5,2.

La prima impresie am banuit ECU, alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Am un 1.9 TDI BLS + DPF

Incerc sa rezum cat pot de mult pentru a nu va plictisi. Intr-o dimineata, am pornit masina cu eroarea "Engine Malfunction, Workshop" !

Dupa ce am facut drumul pana acasa, am repornit, eroarea nu a mai aparut. Tester pe ea, Exaust temperature sensor G235. Sterse erorile, totul bine si frumos. 

Problema mea este urmatoarea si se manifesta ~ 1-2 ori/ saptamana, cate 10-15 min:

- la rece nu se comporta ciudat deloc, dar la cald, cand intra in temperatura, am observat in special in zilele caniculare cu toate ca apas foarte fin pedala de acceleratie (~1cm si raman acolo), turbo-ul intra foarte agresiv, parca am pentru cateva secune un SDI, se gandeste putin, se aude turbo-ul mai tare ca de obicei, "aduna" turatii, si dintr-o data o ia in cuplu, cu diminuarea semnificativa a sunetului de turbo). Ceva de genul, am cuplu dintr-o data...si deloc liniar

- daca apuc si schimb treapta de viteza de la 1 la 2 si prind turbo-ul ne-intrat in sarcina complet(o exprimare posibil eronata) in decelerarea turbo-ului, se aud paletii acestuia suierand, parca "freaca" (aproximativ acelasi sunet cu un filtru de aer sport, la schimbarea treptei de viteza).

Mecanicul mi-a expplicat ca e posibil din cauza acestui G235, care nu deschide/inchide cum/cat trebuie si se poate ca gazele sa se reintoarca, paletii de la turbo, fiind da-ti "peste cap", de unde suieratul ala. La fel se comporta la turarea motorului pe loc. 

* Mentionez ca nu am nici o eroare in bord si nici dupa scanare cu VCDS, si ceea ce m-a  facut sa va scriu este faptul ca astazi s-a comportat exact cum am scris mai sus, in plus pentru cateva secunde a scos si fum, lucru care nu l-am mai intalnit pana acum...

Sfaturi? 

Ce sa fac prima data? Schimb/verific cablajele la G235? Poate fi el cel responsabil pentru asemenea comportament al motorului? 

Multumesc. 

 

Modificat de tarca_paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul, este cunoscut ca este cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al Bundy! 

Intrebarea este daca motorul se comporta asa din cauza senzorului. O alta parere ar fi tija de la actuator sau capsula vacumatica, nu inchide-deschide cum trebuie si aerul se intoarce peste paletii Turbo-ului, de unde si sunetul? Am dreptate? Trebuie sa recunosc ca am ajuns la aceasta concluzie citind forumul...deci se poate sa nu am dreptate. Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greseala mea ca am adresat 2 intrebari. 

Reluam, se comporta asa motorul din cauza senzorului, sau nu.. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul fiind defect nu se mai face regenerare si motorul prezinta suturi in accelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut vwforum,

Nu am mai intrat de cativa ani pe acest forum conducand masini de servici. Acum am un Passat de cca 5 ani si nu am avut deloc probleme de motor (220.000 km).

Acum spirala portocalie cu codul de mai jos...

La inceput a fost spirala, apoi o diagnoza la service si pe luni am programare pentru schimbare sensor. Dupa diagnoza a aparut la scurt timp lampa de bord figurand motorul fara nici in mesaj. sta apinsa tot timpul. Am circulat putin si spirala nu a mai aparut (la inceput aparea doar pe autostrada, dupa cca 15 drumuri in oras aparea relative repede dupa pornire).

Pentru ca am fost taxat cu 210 lei pentru diagnoza la service mi-am luat in vcds si eroarea de mai jos e luata cu el.

Deci aceeasi eroare a fost si la service si acum cand cand se aprinde lampa cu semul de motor - nu am avut si nu am alte erori pe motor.

Intrebarea e simpla: e normal acest comportament - spirala intermitenta si acum permanent motorul?

Va multumesc anticipat pentru raspuns...vreau sa ma pregatesc psihic pentru discutia la service luni...

Address 01: Engine (CBA)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
   Part No SW: 03L 906 022 QC    HW: 03L 907 309
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  6208 
   Revision: 13H02---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 30667 264 95879
   VCID: 76E300530132E6AEBEF-8023

1 Fault Found:
001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
               P0544 - 000 - Circuit Malfunction - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 12
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 222083 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.14.06
                    Time: 15:57:18

             Freeze Frame:
                    RPM: 2484 /min
                    Speed: 129.0 km/h
                    Temperature: 87.3°C
                    Temperature: 17.1°C
                    Inj. Quantity: 21.4 mg/str
                    Temperature: 456.0°C
                    Temperature: 18.0°C

Readiness: 1 1 0 0 0

Modificat de albert88
completare eroare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T.R.C. PASSAT 2006

Salut am avut probleme cu pornirea grea la rece,am schimbat senzor ax cu came marca Febi a revenit pornirea dar parca nu e ceva in regula, azi am facut o scanare si rog pe cineva sa ma ajute multumesc:

Log-WVWZZZ3CZ6P152245-207460km-128909mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am raspuns la celalalt post identic - verifica alimentarea senzorului/cablajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Duminica a aparut la vw meu b6 2tdi 140cp cod motor cbab engine fault workshop si spirala galbena intemitenta, am oprit motoru si a disparut...la repornire a aparut dupa un minut, am mers 10 minute asa si am oprit motoru si dupa o pauza de o ora am repornit la drum...nemai aparand nici o eroare pana acum si am mers vre.o 300km. Am fost la un tester acum si mi.a dat eroare pe valva EGR P0403. 

Ce inseamna eroarea asta? E pe duca EGR.ul?

Precizez cand aveam eroarea in bord nu intra turbina, se accelera pana la 3800 dar lent.

Multumesc anticipat!

Modificat de bogdan36
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot avut azi o eroare cu aceea spirala ,m-am uitat la sigurantele de la motor si sunt toate ok ,dupa ce le-am scos si le-am bagat a aparut si eroarea cu pompa .

Daca scot mufa de la egr sau clapeta cut off cum se numeste ea ,aceea eroare dispare 

atasez mai jos poze cu erorile si sa imi spuneti va rog ce e de facut ?

 

Multumesc

14812845_981402738655091_671356560_o.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu faceti si voi diagnoza cu VCDS ?

Prima pare a fi clapeta de swirl iar cealalta [presiune prea mare in turbo.

4 hours ago, bogdan36 said:

Salutare!

Duminica a aparut la vw meu b6 2tdi 140cp cod motor cbab engine fault workshop si spirala galbena intemitenta, am oprit motoru si a disparut...la repornire a aparut dupa un minut, am mers 10 minute asa si am oprit motoru si dupa o pauza de o ora am repornit la drum...nemai aparand nici o eroare pana acum si am mers vre.o 300km. Am fost la un tester acum si mi.a dat eroare pe valva EGR P0403. 

Ce inseamna eroarea asta? E pe duca EGR.ul?

Precizez cand aveam eroarea in bord nu intra turbina, se accelera pana la 3800 dar lent.

Multumesc anticipat!

Posteaza eroarea EXACT asa cum apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema de gen am si eu , la un golf 5 1.9 105 cp an 2005 , cand merg in treapta 1 la relanti uneori (odata la luna ) mi se aprinde spirala cu mesajul engine fault workshop dar dupa cateva min de mers normal cu masina dispare tin sa mentionez ca masina in timp ce imi apare mesajul fumctioneaza lafel adik trage normal 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!