Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

  • 1 month later...

Va salut.Inainte de sarbatori, mergand spre Arad mi se aprinde semnul de bujie iar in bord apare Engine foult.Masina nu mai tragea decat in regim de avarie.Ajuns la Arad ma duc la primul service.O pune pe tester, nu mai stiu ce eroare ii dadea dar era ceva legat de presiunea la turbina.Ca sa nu ma mai lungesc, dupa ce am schimbat debitmetru de aer degeaba, buba era membrana sparta de la pompa vacum de la EGR montata pe racitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am o problema la masina care imi da batai mari de cap. Am cumparat masina recent din Tg Mures. Am ajuns cu ea in bucuresti, totul bine si frumos. la o saptamana mi s a aprins martorul robinet intermitent  si mergea in 3 cilindri. Am oprit motorul, am stat cu ea 30 minute orpita, dupa o pornesc, martorul a ramas aprins si masina a inceput sa mearga in 4 cilindri, dar o simteam ca nu mai era ca inainte. Am ajuns intr un service cu ea, au pus o pe tester, le dadea rateu pe diferiti cilindri. Am inceput sa schimbam, bujii, bobina, fisele, filtru benzina, senzor MAP, senzor evacuare canistra( noxele nu ies bine), clapeta acceleratie curatata, EGR curatat.  Masina a mers bine 3-4 zile, dupa care iarasi a revenit problema. Au zis ca s ar putea sa fie din distributie. 

  Ulterior am gasit alt mecanic, el hai sa schimbam rampa de injectoare cu tot cu injectoare , sa luam una SH de proba, am schimbat si rampa, a doua zi iar merge in 3 cilindri. O parchez 5 min, dupa ce revin la masina, isi revine si masina. 

  Deci nu mai stiu ce sa i fac, nici mecanicul nr 2 nu stie care ar fi cauza, da mi da rateuri pe diferiti cilindri, si are momente si momente, se mai si stinge singur robinetul.

  Compresia este masurata, a zis ca este buna.  Masina imi si consuma mai mult. Mai nou parca tacana ceva la motor, si in partea distributiei se aude cum se invarte o curea, acum nu stiu care este.

  Va rog sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba senzorul de la axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer deja m am saturat sa bag bani asa pe presupuse. O sa vorbesc cu mecanicul. Este scump acest senzor? De la el imi consuma si masina mult?  Masina chiar daca merge in 4 cilindri tot tremura, si se aude un tacanit la motor. Sper sa nu fie nevoie de segmentat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod motor are masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si esti foarte sigur ca nu e de la distributie ? am avut ca asemanator.....si a fost de la distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, poate o fi si de la distributie. In primul service in care am fost au zis ca s ar putea sa fie de la distributie. Mecanicul pe care am acum a zis ca nu crede. Se poate verifica cumva daca este de la distributie?  Cand am cumparat masina samsarul mi a zis sa schimb distributia pentru linistea mea, poate o fi stiut el ceva, dar nu mi explic de ce nu mi a facut aceasta problema si pe drum din TG Mures. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine - verifica sa fie bine pusa la punct distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Martusic said:

AUA, este de 1,4 pe benzina

AUA pe Touareg?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, Al Bundy said:

schimba senzorul de la axa cu came.

 

18 hours ago, Martusic said:

Buna, am o problema la masina care imi da batai mari de cap. Am cumparat masina recent din Tg Mures. Am ajuns cu ea in bucuresti, totul bine si frumos. la o saptamana mi s a aprins martorul robinet intermitent  si mergea in 3 cilindri. Am oprit motorul, am stat cu ea 30 minute orpita, dupa o pornesc, martorul a ramas aprins si masina a inceput sa mearga in 4 cilindri, dar o simteam ca nu mai era ca inainte. Am ajuns intr un service cu ea, au pus o pe tester, le dadea rateu pe diferiti cilindri. Am inceput sa schimbam, bujii, bobina, fisele, filtru benzina, senzor MAP, senzor evacuare canistra( noxele nu ies bine), clapeta acceleratie curatata, EGR curatat.  Masina a mers bine 3-4 zile, dupa care iarasi a revenit problema. Au zis ca s ar putea sa fie din distributie. 

  Ulterior am gasit alt mecanic, el hai sa schimbam rampa de injectoare cu tot cu injectoare , sa luam una SH de proba, am schimbat si rampa, a doua zi iar merge in 3 cilindri. O parchez 5 min, dupa ce revin la masina, isi revine si masina. 

  Deci nu mai stiu ce sa i fac, nici mecanicul nr 2 nu stie care ar fi cauza, da mi da rateuri pe diferiti cilindri, si are momente si momente, se mai si stinge singur robinetul.

  Compresia este masurata, a zis ca este buna.  Masina imi si consuma mai mult. Mai nou parca tacana ceva la motor, si in partea distributiei se aude cum se invarte o curea, acum nu stiu care este.

  Va rog sa ma ajutati.

i-ai raspuns ieri.... vezi in semnatura A2... AUA... asta este, daca se posteaza pe unde se poate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună ziua , o întrebare,câte sonde lambda are un Passat b6 motor 2.0 tdi,cod motor cbab. Din 2009,  Din cât am citit pe forum asa am înțeles ca este sonda lambda La eroarea care o are masina.Mulțumesc. 

_20160410_114154.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc, ce producător îmi recomandați?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Sper sa postez unde trebuie...

Am o problema cu masina...se tureaza un pic mai greu decat de obicei, accelereaza mai greut, mai ales in panta. Am observat asta dupa ce am luat-o de la reparat (tinichigerie,vopsitorie) si dupa ce am facut schimbul la DSG, toate astea s-au efectuat zilele trecute. Am observat ceva ciudat la ea, ca accelera greut si am zis sa ma duc undeva unde pot calca un pic acceleratia...am mers un pic turat cu ea pe modul Sport cand deodata imi apare martorul cu bujie in bord si parca si chestia cu "Enginge fault worskhop" sau ceva legat de engine dar nu mai tin minte exact ce... si nu se tura mai sus de 2000, nu mai accelera nimic...am tras repede pe dreapta, am lasat-o vreo juma de minut si i-am dat iar cheie la care dupa aia mi-a disparut martorul si mergea la fel ca inainte (se accelera tot greut). Nu stiu...parca in primele trepte accelereaza mai greut iar dupa aia, cand am 90/100 km/h accelereaza normal, urca normal acul. Aaa...si dupa ce am luat-o de la reparat, ceasul era dereglat si la fel si km, era dat pe zero...am inteles ca o fi umblat ala la baterie sau ceva de genul, ca asa se face, se scot bornele sau cum le-o mai zice si la alea. 

Luni am programare la service, trebuie sa imi schimb ceva pe spate, mi se rod anvelopele pe interior si ma gandeam sa le zic alora sa faca si un test ceva sa vada daca le apare vreo eroare sau ce trebuie mai exact sa fie verificat ca sa se afle de la ce mi-a aparut toate alea si de ce nu mai se accelereaza la fel de repede.

Sunt incepator, e prima masina, asa ca va rog sa aveti rabdare cu mine. :):D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, fara o scanare/diagnoza, cam greu de precizat care este problema, in cazul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e destul de mare...revin cu factura :icon_cheesygrin:

E legat de ceva electric, mi-a zis ceva de EGR sau ceva de genu, si nu stiu ce capsula,supapa sau valva sparta, nu mai tin minte exact. Maine intra in service si tot maine o scot...si sper ca asta sa fi fost tot, ca de cand am inceput sa merg la ei numa' bani bag in masina si parca nu se mai termina...incepe totul sa cedeze dintr-o data (incep sa cred intr-o conspiratie, ca in lipsa mea fac tampenii la masina :))). Merg la Adria Suceava, dealer SKODA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
bogdan.adam

Buna ziua, am si eu un vw touran 2004, cu motor 2.0 TDI BKD, cutie automata DSG si cand tin mult piciorul pe frana (masina e in miscare, viteza redusa) imi apare la bord "Engine Fault" si imi semnalizeaza martorul de la bujii. Am observat problema asta coborand un drum forestier si a trebuie sa merg incet. Dupa ce am luat piciorul de pe frana nu a mai aparut eroarea, martorul din bord s-a stins si nu a mai aparut nimic pe ecranul computerului de bord. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Aveti un sfat pentru mine? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singuru sfat e sa faci o diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
BroscarulSef

Salut,

 

De 3 zile si la mine Emissions Workshop&Engine fault workshop,aparute in drum spre litoral pe autostrada soarelui cand acceleram din 3 spre 4.

Pus VAG-COM,facut diagnoza in C-ta... Eroarea e turbo pressure too low.

De atunci engine warning aprins apoi se aprinde si martorul scela spirala(intermitent).

Pot sa circul cu ea asa,ajung in TM daca nu o fortez?(750 km)

Nu mai prea are putere...

Multzam anticipat ?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica capsula de la actuator turbina, furtunase vacuum, etc.

se poate face test cu VCDS-ul, verificati diferenta de presiune, intre turbo ON - OFF.

avand in vedere ca este boala comuna, este posibil sa fie de la actuator turbina - sa necesite inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BroscarulSef

Multumesc pentru sfaturi.

As putea sa mai conduc cca. 750 km in ritm decent cu aceasta eroare?fara sa fortez motorul?

As vrea sa o duc acasa in TM la doctor,acum sunt pe litoral.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, daca de la ea este - merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!