Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Conaselu, eu sunt patit cu treaba asta, nu mai am incredere in nimeni, toti sunt niste sarlatani, peste tot numai sarlatani doar sa iti ia banuuuu, din pacate asta este lumea in care traim, hoti si sarlatani, serpi vicleni. Poate sa imi spuna cine o vrea ca e cutare ca e cutare ca face ca drege, mai bine prefer sa ma ocup eu personal decat sa mai apelez la puii astia de vipera. 

 

Fereasca-va Dumnezeu de necazu prin care am trecut eu, fereasca-va. Cati mau pacalit si cati bani am pierdut cu nenorocitii astia care se dau destepti, toti se dau destepti in ziua de azi dar daca ii iei la bani marunti nu alegi nimic din ei, doar niste hoti bine antrenati. 

 

Gata nu mai zic nimic ca deja ma ia nebuneala cand imi aduc aminte. asta este un subiect inchis pt mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers/BS pe turbina(posteaza le in topicul dedicat i vedem/fara astea 2 lucruri greu de spus), dupa cum pare e vorba de o geometrie ancrasata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine este geometria variabila pentru ca iti da overboost.Exact asta am patit si eu,acelasi cod de eroare si la fel,imi dadea in cap masina cand acceleram in a 3-a sau a 4-a cu talpa in pamant imediat dupa ce intra turbina.Contacteaza pe colegul Cipos de pe forum ca el te poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe romaneste...da jos turbina/curata geometria/reconditioneaza turbina daca este cazul.

Despre log in mers BS sunt sute de postari pe forum/da un search.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa demontez turbo, sa-l trimit la reconditionat.

 

Multumesc mult.


Ok.

 

Mersii mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a da jos turo fa un efort si citeste despre log in mers/BS, cauzele sunt multiple.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - dar avand in vedere eroarea stocata, pare ca este vorba de o geometrie imbacsita - necesita curatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

 

 

am din nou o problema cu passat-ul meu.Imi da eroare frana de parcare in mers imi intra in protectie motorul si se opreste la relanti

am facut o scanare cu vcds si am urmatoarele erori

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-021-BMM.clb
   Part No SW: 03G 906 021 NK    HW: 03G 906 021 AB
   Component: R4 2,0L EDC G000AG  9354 
   Revision: --H07---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000078
   Shop #: WSC 05311 000 08193
   VCID: 75E1075F1C34EDB6B75-8020

1 Fault Found:
000802 - Engine Speed Sensor (G28)
               P0322 - 000 - No Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 201079 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.01.29
                    Time: 18:54:10

             Freeze Frame:
                    RPM: 1638 /min
                    Speed: 23.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.06 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Idle Stabilization: 0.0°KW
                    RPM: 798 /min

Readiness: 0 0 0 0 0

 

 

Address 02: Auto Trans        Labels: 02E-300-0xx.lbl
   Part No SW: 02E 300 043 M    HW: 02E 927 770 AE
   Component: GSG DSG         081 1304 
   Revision: 04508010    Serial number: 00000704170501
   Coding: 0000020
   Shop #: WSC 44551 111 44551
   VCID: 1E3338F3C9420EEE86F-804B

1 Fault Found:
18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller
            P1848 - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 255
                    Reset counter: 1
                    Mileage: 201078 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.01.29
                    Time: 18:36:07


-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 3C0-614-095-C2.clb
   Part No SW: 3C0 614 109 A    HW: 3C0 614 109 A
   Component: ESP 440 C4     H018 0001 
   Revision:  H018       Serial number: 0775389675
   Coding: 0013605
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 1C3732FBDF5E1CFE68B-8049

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101101
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 16
                    Reset counter: 247
                    Mileage: 201062 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.01.29
                    Time: 13:14:17

 

Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 701 P    HW: 1K0 959 793 L
   Component: J386  TUER-SG FT    1131 
   Revision: 32008001    Serial number: 00000548578428
   Coding: 0000181
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 3B75D1677A907BC6811-806E

1 Fault Found:
00932 - Electric Window Motor; Drivers Side (V147)
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100101
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 15
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

 

 

ma ajutati cu interpretarile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu senzorul de turatie motor sau cu firele de la acesta la ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar celelalte errori.daca inainte de a schimba senzorul ii curat mufa si ii sterg eroarea se poate agrava ceva.mentionez ca acum nu IMI mai face problemi,merce normale.mi-sa intamplat ieri

Dar celelalte errori.daca inainte de a schimba senzorul ii curat mufa si ii sterg eroarea se poate agrava ceva.mentionez ca acum nu IMI mai face problemi,merce normale.mi-sa intamplat doar ieri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spun celelalte erori, asa, in traducerea ta ?

Sa verifici erorile de pe ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa mi spuneti si mie daca se poate ce reprezinta urmatorile erori, si ce piesa/piese trebuie sa cumpar pentru reparatie

008465 Throttle actuator control system - intermitent MIL ON

P2111 - Stuck Open

 

 

000289 Throttle Position Sensor G69

P0121 - 000 Implausible semnal - Intermitent

 

001027 EGR Valve (N18)

P0403 - 000 Malfunction - Intermitent

 

Masina este un Passat 2009 140 CP cod motor CBAB 

Inainte sa apara erorile cu galben ( motor si filamentul ) am simtit un miros ciudat in habitaclu

Cum sa procedez ca sa rezolv aceasta problema, si sa nu stau prin service uri su saptamanile!?

Precizez ca masina merge impecabil, chiar si cu aceste defectiuni

va multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu clapeta de shut off si EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema.

Am schimbat clapeta cut off cu una noua( cea veche avea 2 dinti rupti in mecanismul de angrenare/rotita de plastic), iar EGR ul avea un contact oxidat la unul din pinii de la motoras, si s a remediat destul de usor.

Erorile au disparut, insa acum consumul instant este de 0.6 fata de 0.5 inainte.

Care sa fie problema? Trebuie calibrata clapeta noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci, sa mi fac probleme pt acest 0.1 % crescut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica consumul la relanti fara consumatori,nu are legatura cu clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.1l/h nu este o diferenta semnificativa. Nu are legatura cu problema anterioara - fa o setare de baza la Egr. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara dupa schibarea piesei statea turata la 1000 ture si consum la ralanti de 1 litru, apoi usor, usor si a revenit...si ajuns lo normal " 0.6 in loc de 0.5"

 Am verificat, e tot 0.6, ciudat e ca el da spre 0.5, dar urca imediat.o fi calculatorul masinii care nu se poate decide))))?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul la relanti poate fi usor influientat de gradul de incarcare al dpf-ului,temperatura ,consumatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, va multumesc! Poate o regenerare n ar strica.sa ies cu ea pe autostrada...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu se intrunesc conditiile necesare - grad de umplere, etc - iesi degeaba cu ea - eventual verifica cu VCDS-ul nivelul de umplere al DPF-ului

se pare ca la tine abia si-a facut regenerarea... daca zici ca a stat aproape de 1000rpm si consumul era la 0.9l/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A stat asa cam jumatate de ora, dupa care a scazut la valorile normale.nu stiu ce sa zic, iar acum vad ca si a revenit si consumul la 0.5 !!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si-a facut regenerarea. Acum daca totul e normal, inseamna ca si-a revenit

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!