Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Salut. Am un Passat B6 2.0 TDI an 2007 107000 km, zilele trecute cand sa pornesc masina mi-a aparut eroarea cu spirala care se aprindea intermitent si eroarea "Engine fault, workshop" si masina nu pornea. Dupa cateva incercari eroarea a disparut si a pornit. Ieri a fost tata cu ea la PBN. Inainte de scanare i-au zis ca cea mai grava problema ar putea fi un injector, desi au fost schimbate toate pe la 70000 km. Dupa scanare, i-au zis ca problema e de la calculatorul de motor si costa 5500 de lei sa il schimbe. Este normal ?

 

Revin cu pozele de la scanarea facuta la PBN, probabil se pricepe cineva sa le analizeze pentru ca eu nu inteleg nimic din ele:

 

20160109_201243.jpg 20160109_201303.jpg 20160109_201313.jpg 20160109_201520.jpg 20160109_201537.jpg 20160109_201547.jpg 20160109_201601.jpg 20160109_201608.jpg

Modificat de Gabiro91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu cred ca e de la ECU ci mai degraba de la injectoare sau releul J271 - e in e-box - compartiment motor. Sa nu schimbe nici un ECU. Injectoarele sunt schimbate pe culanta sa inteleg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, injectoarele au fost schimbate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca problema span-ului poate aparea din cauza motorinei "uscate" si auzisem ca EVO MOL e mai "grasa". E mai buna asta de la Mol pentru motoarele astea pretentioase ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred, nu exista motorina uscata,e un mit, relitatea este ca piesele si calitatea lor este din ce in ce mai mica, un inginer cunoscator al industrieei auto spunea ca fiecare subansamblu al oricarei masini este acum proiectat sa reziste un anumit cicluri de functionare dupa care sa fie inlocuit cu altul cumparat tot de la ei. La O masina mai scumpa ai sanse mai mari ca piesele ei sa functioneze un ciclu mai mare (nr de ore/cicluri de rotatii, etc), insa aici la VW nu este deloc asa, din contra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din categoria de la extaz la agonie cu Passat-ul 4 motion, duminica seara. Ies astazi prin sleauri de zapada fac vreo 30 km fara pb. ma bucur ca ma pot baza pe ea ca deobicei :). Sta masina in parcare subterana la mall 1h; cand repornesc si actioneaz pt prima data frana, franeaza f greu si apar mesajele: 

 

- parking brake fault, aprins led de ESP off in bord, ulterior se pare ca masina totusi franeaza (astazi am decuplat de cateva ori ESP pentru a iesi din zapezi... etc).

 

- imediat dupa, Engine fault workshop ! (si spirala galbena se aprinde in bord si palpaie continuu). Nu pare sa piarda putere-oricum am mers incet pana acasa. E prima data cand am aceasta eroare si nu am DPF.

 

Am mers incet pana acasa cam 4-6 km, pornesc, repronesc etc, aceleasi erori, ESP dezactivat si spirala galbena palpaie.

 

Mentionez ca de vreo 4-5 zile dupa primii 20 km simteam in interior un miros de plastic ars, si tocmai azi nu s-a mai simtit dar au intervenit alte bucurii :(

 

Aveam ceva problem la un motoras care actioneaza etrierii ca facea destul de urat la cuplat/decuplat-dar tocmai azi nu l-am mai folosit si nici autohold pt ca nu ar fi fost util pe zapada asta.

 

Vreo idee/parere ce ar putea fi ? ESP cu frana ar putea fi legate, dar de ce sa apara eroare de spirala si motor simultan ?!

 

 Acum citesc tot topical poate gasesc ceva similar, urmand ca maine sa incerc sa o duc la service :(, am si 2 foto cu bordul dar din pacate nu stiu sa le atasez

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut o pb similara la userul Adrian7, post #343, dar nu am gasit si rezolvarea :( macar asa informativ... maine incercam si o diagnoza.

http://vwforum.ro/topic/60800-engine-fault-workshop/?p=2217602

 

si la user bobyCC, mirosul de plastic ars: http://vwforum.ro/topic/60800-engine-fault-workshop/?p=2371426

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De dimineata ma indrept spre service si minune: nu mai am eroare de spirala galbena, si nici de ESP decuplat ci doar P-ul de parcare taiat; iar masina merge absolut normal, trece de 3000 ture, franeaza etc. La service iau sigurantele aferente franei electrice la verificat-tot ok. pornesc masina si eroare disparuse ! mirosul de plastic ars era oarecum mai pregnant cand am deschis compartiment sigurante stg.

 

Acum masina ramane la service pt scanare, alte verificari-sa speram ca eroarea a ramas stocata pt a putea fi verificata/remediata. Oricum revin cu rezultatele scanarii. Inca o data masina asta te duce rapid de la agonie la extaz acum (cel putin asa se intampla la mine :) )

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am facut retur pe Egr-ul nou comandat ,am fost in service si am pus pe Off Egr-ul si Filtrul.Apoi l-am anulat si fizic.

Am facut 500km in week-end:

-consumul a ramas acelasi la drum intins si cred ca si cel mediu e la fel

-fum scoate doar la rece

-mirosul e unul intepator specific celor E4

-in schimb masina trage muuuult mai bine

Numai bine si erori cat mai putine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne scrii cand faci itp-ul, sau cand vinzi masina.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polbaci, pana la urma ai scos egr-ul, la rece sa nu pleci direct cu ea, sa o lasi macar 15 minute la relanti. Adevarat ce spune colegu deenman, la itp nu o sa iti mai iasa noxele, dar se rezolva traditional cu o bancnota frumusica, cat despre revanzare nu stiu ce sa zic depinde de la cumparator la cumparator, sunt unii care nu pun pret pe treburi de genu asta si sunt altii care pun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu cred ca mai scoate noxele 149gCO2 dar pana in Dec.2017 mai este ;)

Cum zice Victor....50lei in fișă si totu-i roz.

Stau mult mai linistit fara cele 2 "griji" in plus si mai ales a 3-a si anume regenerarea.

Daca se putea, alegeam varianta "Eco" daca filtrul era la un pret decent pt ca,chiar imi pasa de sanatatea copiilor nostrii.

Pt cei care sunt interesati de costuri:

-220€ anularea din soft

-100 ron anularea fizica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie, ce motorina sa punem in Touareg-urile astea pretentioase ? Eu pana acum am pus Petrom Extra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce motorina sa nu punem.... de aia proasta, de la Lukoil, etc - pana la urma, nu stim cat de buna este una ... si proasta cealalta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Din categoria de la extaz la agonie cu Passat-ul 4 motion, duminica seara. Ies astazi prin sleauri de zapada fac vreo 30 km fara pb. ma bucur ca ma pot baza pe ea ca deobicei :). Sta masina in parcare subterana la mall 1h; cand repornesc si actioneaz pt prima data frana, franeaza f greu si apar mesajele: 

 

- parking brake fault, aprins led de ESP off in bord, ulterior se pare ca masina totusi franeaza (astazi am decuplat de cateva ori ESP pentru a iesi din zapezi... etc).

 

- imediat dupa, Engine fault workshop ! (si spirala galbena se aprinde in bord si palpaie continuu). Nu pare sa piarda putere-oricum am mers incet pana acasa. E prima data cand am aceasta eroare si nu am DPF.

 

Am mers incet pana acasa cam 4-6 km, pornesc, repronesc etc, aceleasi erori, ESP dezactivat si spirala galbena palpaie.

 

Mentionez ca de vreo 4-5 zile dupa primii 20 km simteam in interior un miros de plastic ars, si tocmai azi nu s-a mai simtit dar au intervenit alte bucurii :(

 

Aveam ceva problem la un motoras care actioneaza etrierii ca facea destul de urat la cuplat/decuplat-dar tocmai azi nu l-am mai folosit si nici autohold pt ca nu ar fi fost util pe zapada asta.

 

Vreo idee/parere ce ar putea fi ? ESP cu frana ar putea fi legate, dar de ce sa apara eroare de spirala si motor simultan ?!

 

 Acum citesc tot topical poate gasesc ceva similar, urmand ca maine sa incerc sa o duc la service :(, am si 2 foto cu bordul dar din pacate nu stiu sa le atasez

 

Din fericire a fost vorba doar de baterie descarcata :)  Ce am retinut: stare baterie 88% ok;  indica incarcare doar 33%, alternatorul incarca 14V parca.

 

Oricum ciudat ca masina nu poate sa-ti arate doar eroarea asta de baterie descarcata (Varta silver 74A de exact 4 ani vechime) insira alte erori care sa te dispere...

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se intampla destul de des....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurabila curatarea filtrului,doar ca in final tot la schimbul sau anularea lui se ajunge....infine,nu vreau sa ma contrazic cu nimeri,sunt bucuros ca am scapat de niste griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce conteaza pompa de unde alimentezi ? Ca se cheama Lukoil,Petrom, OMV , etc? cate rafinarii sunt in RO ? Cateva,2- 3... de acolo e tot ce e pe piata mai putin in statiile unde hotzii de angajati pun apa in rezervoare, in rest este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la Luk...e cam cea mai proasta motorina, apa in ea... etc. Diferenta e prea mica de pret, raportat la costul reparatiilor ulterioare.... in caz de necaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

preteni buni, eu am curatat filtrul la laborex si l-au curatat pana l-au infundat mai rau, este vrajeala chestia asta cu curatatul.

 

Problema DPF-ului are 2 rezolvari in cazul in care nu merge regenerat:

 

1- schimbare

2-anulare

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat, intrucat nu au asa vanzari mari orice urma de apa adaugata in rezervoare se simte statistic mai grav la injectoarele clientilor apoi; nu cred sa fie vreo statie unde angajatii sa nu sustraga combustibil si sa nu adauge apa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daaa? Ia mai cititi topicul de curatare DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare .

 

Ma ajutati si pe mine cu o interpretare.

 

Am schimbat senzorul de admisie, modulu de vacum, clapet de aceleratie( acuma recent) credeam ca poate si de aia imi cade in bot, dar degeaba, presiunile la turbo cica sunt in regula, aceasta eroare apare la 3200de turatii intra patra 108 la ora si imi cade in bot (se dezactiveaza turbo), daca opresc motorul dupa aceea pentru 3 minute totul este iara functional, in gol motorul se tureaza pana la sacadare, ajutati-ma va rog.

 

Multumesc.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-018-BKP.clb

   Part No SW: 03G 906 018 CR    HW: 03G 906 018 CR

   Component: R4 2.0l PPD1.5 G    9970  

   Revision: --H05---    Serial number: VWZCZ000000000

   Coding: 0000172

   Shop #: WSC 00191 264 15243

   VCID: 77FD0D5706389FA6A59-8022

 

1 Fault Found:

16618 - Boost Pressure Regulation 

            P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 5

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 71

                    Mileage: 185245 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2015.09.20

                    Time: 09:18:44

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 3232 /min

                    Text:    360    Nm            

                    Speed: 108.0 km/h

                    Text: 99.6    %               

                    Voltage: 14.24 V

                    Text:   2229    hPa           

                    Text:   2568    hPa           

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!