Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Ambele probleme descriere descriere de tine le-am avut și eu.

Eroarea are legătură cu problema 1. La mine cauza a fost legată de turbo (odată am curățat turbina, iar altădată mi s-a reglat ceva tot legat de turbo undeva pe sub mașină).

Cu problema 2 mă mai confrunt și acum, mai ales vara cu motorul rece, la pornire de pe loc, dar niciodată nu apare eroarea menționată de tine (de fapt nu apare nicio eroare). La problema asta n-am reușit să găsesc nici cauza nici rezolvarea. Poate ne ajută vreun coleg de forum.

Să ne ții la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, 

 

Mi  s-a oprit masina in mers si mi-a apartut mesajul Engine fault workshop. Am facut un scan si mi-au aparut urmatoarele erori: 

 

VIN: WVWZZZ3CZ6E147567   License Plate: ERORS
Mileage: 191600km-119054mi   Repair Order: 
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-021-BMM.clb
Control Module Part Number: 03G 906 021 MT    HW: 028 101 292 5
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  9391
           Software Coding: 0000172
            Work Shop Code: WSC 11111 111 999999
                      VCID: 7DFBE1B4240FAFF6FF5-8028
2 Faults Found:
 
000567 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) 
               P0237 - 000 - Signal too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 44
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 191576 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.03.27
                    Time: 22:57:47
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 3297 /min
                    Speed: 113.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.36 V
                    Bin. Bits: 00001011
                    Absolute Pres.: 1040.4 mbar
                    Absolute Pres.: 1285.2 mbar
 
005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor 
               P1592 - 000 - Implausible Correlation - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 21
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 191576 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.03.27
                    Time: 22:58:32
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Pressure: 254 mbar
                    Pressure: -252 mbar
                    Bin. Bits: 00011010
                    Absolute Pres.: 928.2 mbar
                    Absolute Pres.: 387.6 mbar
 
 
Readiness: 0 2 0 0 0 
 
Stie cineva care ar fi problema?
 
Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oprirea nu are legatura cu erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa se opresca apara martorul spirala in bord; e posibil ca oprirea sa fie din cauza egr-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Revin cu feedback.  Eu am rezolvat problema cu eroarea 000564 - Boost Pressure Regulation, P0234-006-Limit Exceeded (overboost condition).

 

In cazul meu a fost din turbosuflanta, mai exact geometria variabila era blocata complet. Am curatat-o si dupa montaj am mai observat un furtun mai subtire care venea tot in turbo crapat pe care l-am schimbat si de asemenea am mai avut o capsula de vacuum ( cea de pe admisie, de langa distributie) care avea membrana de cauciuc sparta, pe care am schimbat-o cu alta membrana luata de pe o capsula de Audi.

 

Deasemena am mai curatat clapetele acelea de plastic de pe admisie, care prezentau depuneri consistente. EGR-ul si debitmetrul erau ca noi, nu am avut ce sa curat.

 

Dupa toate astea nu mai am probleme cu aparitia "Engine Fault Workshop" (limp mode) la turatii mari sau la accelerari cu pedala pana la fund.

De asemenea a disparut si lag-ul din treapta 1. Totul e ok acum.

 

Sper ca v-au fost de folos informatiile. Succes!

Modificat de mariusnem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii. Poti sa imi recomanzi un service bun in Rm. Valcea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti,

 

Am si eu o problema cu masina din semnatura si sper ca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi. De cateva ori pe zi, la pornire, masina ia un fel de limp mode, in sensul ca nu trage cum trebuie.Trebuie sa o opresc si sa o repornesc sa isi revina.Spun un fel de limp mode pentru ca turbina merge, intr-un fel, doar ca e puturoasa pana pe la 3000rpm, dupa care pare sa intre.Eroare in bord(Emision Workshop) mi-a dat de maxim 3 ori, cu toate ca problema asta o am de vreo 2 luni.

Am pus tester-ul si mi-a dat ca defect senzorul de presiune turbo.Fericit ca e doar ataqt, l-am cumparat imediat si l-am schimbat.Dar nu s-a rezolvat problema

O sa pun un log facut aseara.

Mentionez ca am pus tester-ul si in mers, pe turbo si functioneaza in parametrii.

 

Wednesday,01,April,2015,19:29:47:34157
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 14.10.2.0
Data version: 20150311
www.Ross-Tech.com
 
 
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 016 DJ    HW: 028 101 188 3
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG  6250
           Software Coding: 0050071
            Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
                      VCID: 6ED33420791268518C3-803B
1 Fault Found:
 
18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor 
            P1592 - 000 - Implausible Correlation
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 98.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 10.94 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Absolute Pres.: 969.0 mbar
                    Absolute Pres.: 1387.2 mbar
 
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumparat senzorul dupa seria caroserie sau dupa seria de pe cel vechi ? .Verifica daca e seria care trebuie.Verifica cablajul su mufa.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul e cumparat dupa codul de bosch de la cel orginal.am verificat cablajul pana la ecu si mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e senzorul vechi...si pe cel nou e codul de sus, cel de bosch

post-37108-0-12135300-1427964614_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-a mai intrampinat nimeni problema asemanatoare cu a mea? Devine deja enervant si chiar nu ii dau de cap...Macar o recomandare de service bun in Ploiesti.Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul map,defect sau cablaj intrerupt.Se afla intre intercooler si galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am zis, am verificat cablajul, de 2 ori chiar...senzorul e nou, cu acelasi cod.Altceva nu poate cauza problema? nu stiu, debitmetru, capsula vacumatica sau valva N75? De astea am mai citit pe net ca pot ar putea fii cauza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am zis, am verificat cablajul, de 2 ori chiar...senzorul e nou, cu acelasi cod.Altceva nu poate cauza problema? nu stiu, debitmetru, capsula vacumatica sau valva N75? De astea am mai citit pe net ca pot ar putea fii cauza....

Schimba cablajul de la senzorul MAP pana la ecu cu unul ce vine ca KIT de reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am imprumutat aseara de la un prieten un senzor, si vad ca azi nu mi-a facut...il tin pana in weekend, poate senzorul meu e defect chiar daca e nou.

Daca nici asa nu merge o sa procedez cum spui tu Al. Sub ce denumire il pot gasi? Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la senzor.Astazi mi-a facut si cu senzorul imprumutat.Deci ramane varianta de schimbare a cablajului.Al Bundy imi poti spune unde gasesc cablajul respectiv? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi din pacate si eu am patit la fel in timp ce mergeam: "Enigine Fault Workshop" si s-a aprins martorul de bujii, cateva secunde dupa care s-a stins. Motorul mergea normal, nu am simtit ca pierde putere sau nu se tureaza. Mentionez faptul ca am schimbat distributia acum cateva zile...oare are vreo legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ma intriga e ca de cand am pus senzorul imprumutat( tot bosch ) mi-a dat decat o singura data eroare, ori cu senzorii mei luam de 3-4 ori pe zi eroarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
ionucristea

Salut...am si eu un passat b6 din 2006....aseara la pornirea motorului s-a aprins in bord martorul bujiilor spirala si eroarea "Enigine Fault Workshop"...dupa oprirea motorului si repornire aceasta eroare a disparut....azi dimineata....exact la fel...se aprinde doar la pornire...nu si in mers...nu pierde putere motorul functioneaza in parametrii normali. 2.0 TDI BMP 140 cp....ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil pb cu egr sau clapeta cut off. O scanare iti va spune exact de unde vine pb. Verifica sigurantele din compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionucristea

Mi-am facut programare pe maine dimineata sa ii fac o scanare...am citit pe forum toate variantele dar la mine este diferit...nu se aprinde martoru` in mers...ci la pornire si nu are pierderi de putere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!