Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

am schimbat firu mov (ground) care ducea pana in ecu...stoc era de 0.35 si am pus de 0.5..Rezultatul , acum masoara bine si functioneaza in parametri. 3 ore de munca demontat tot si montat cam atat e.

Uneori aveam eroarea 18000/P1592/005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation.

20180913_170223.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, adrian77 said:

Passat b6, 2007 BKP

1 - t14a/8 - 76 in ecu

2 - t14a/7 - 38

3 - t14a/10 - 78

4 - t14a/3 - 62

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al,

Am cautat schema - nu o gasesc pe net. Mi-ar fi de folos daca m-ai putea ajuta cu ea ,

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)limbi straine din pacate.

Colegul Al Bundy iti spune ca ai urmatoarea configuratie la fire :

1 - t14a/8 - 76 in ecu   - din mufa intermediara cu 14 pini (T14A) din pinul 8 ..merge fir la pinul 76 in mufa calculatorului de motor....

2 - t14a/7 - 38 - idem.. din pinul 7 la pinul 38 in calc de motor..etc

3 - t14a/10 - 78

4 - t14a/3 - 62

t14a o gasesti in zona bateriei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Azi din senin masina numai tragea cum trebuie. Limp mode de toata frumusetea. Am oprit reportit de cateva ori si deabia si-a revenit , insa m-am ales cu Emission Workshop pe bc. Am pus vagul am sters prima eroare si am repornit. Am luat a doua eroare dupa care am sters iar si nu a mai reaparut nimic.

Ce sa fie oare?

sa verific firele de masa?

unde gasesc g31 asta?

masina in cauza

passat b6 bkp 2006 dsg 2.0 tdi pd.

Multumesc anticipat

3882AAD5-CB14-401F-B665-79CA1B7FD813.jpeg

6411468B-284C-45EF-8101-6878C293BE69.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA eroarea aia ai nevoie deun kit de reparatie pentru inlocuirea cablurilor de la senzorul de presiune pana in ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

un cod pentru kit-ul de repratie se poate? Il gasesc numai la reprezentanta sau la orice magazin de piese auto?

Multumesc,

o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe internet un cod pentru reparatie fire map.

1KD971658. Oare firele intra pur si simplu in ECU fara a mai coda nimic pe masina?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 4/28/2018 at 10:36 AM, Boditza said:

Salut,

La un Touareg R5 mi-a aparut eroarea de mai jos de 2 ori in 4000km. Masina isi revine cu oprire si repornire, iar la service (nu reprezentanta) mi-au zis ceva destul de vag si anume schimbat turbina, DPF, EGR practic sa dublez valoarea masinii :) 

      Address 01: Engine       Labels: None

Control Module Part Number: 070 906 016 DE    HW: 070 906 016 DE

  Component and/or Version: R5 2,5L EDC G000SG  0954

           Software Coding: 0001172

            Work Shop Code: WSC 66565 257 00032

                      VCID: 56A9E961E2A060F1E3-515A

1 Fault Found:

 

000665 - Boost Pressure Regulation 

               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 11110000

                    Fault Priority: 1

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 175922 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2018.04.27

                    Time: 06:55:02

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 2100 /min

                    Speed: 87.0 km/h

                    Load: 36.1 %

                    Voltage: 14.14 V

                    Bin. Bits: 00101000

                    Absolute Pres.: 1968.6 mbar

                    Absolute Pres.: 1560.6 mbar

  

 

Readiness: 0 0 0 0 0 

Din pacate nu am avut timp sa o investighez dar ce mi se pare ciudat este ca am sters aceasta eroare la 176.000km ai masini, am fost in Grecia, Croatia plus multe drumuri prin tara la toate regimurile de turatie si nu a reaparut. In schimb astazi la 190.000km s-a gandit sa apara iar dupa o saptamana de mers strict in oras. Daca era vacuum leak trebuia sa fie prezent des, actuatorul turbo la fel...

Mi se pare ciudat sa apara asa de rar, voi ati mai intalnit situatii asemanatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie N75 cu probleme si sa mai fie momente cand agata.

verifica bine liniile de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @F l o r i n. Am sa o schimb, nu este foarte scumpa asa ca pot considera preventiv :)

Codul ar fi asta 1K0906627E la N75 dar am mai explorat circuitul si pe acelasi traseu, mai mult sau mai putin, am gasit si asta 1K0906283A. Le schimb si fac un log sa vedem ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 9/13/2018 at 5:10 PM, Alex BKC said:

am schimbat firu mov (ground) care ducea pana in ecu..

acum stiu si eu ce am de facut dar mai am o intrebare : ai schimbat si papucii de la fir ( clemele ) sau ai izolat ? Unde gasesc papuci noi pentru mufe ? e ok fir de 0.5 ( ele sunt de 0.35 )

Ai tras separat doar un fir ? poti sa pui o poza ?

Multumesc!

Modificat de adrian77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am lasat 5 cm de la mufa cablul era ok si am tras nou pana la ecu.. acoperit cu termoretractabil. Si da firele erau de.0.5 cele noi ...de atunci nu mai e peoblema. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma puteti ajuta cu o schema electrica pentru senzorul G31, pentru golf 6 CBDC?

Am cumparat kit reparatie 1KD971658 si vreau sa il montez, se va conecta direct in ECU sau vine intr-un conector intermediar cum am vazut mentionat mai sus pt un coleg cu alt motor?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta Al Bundy te poate ajuta...da-i un mesaj in privat. Daca nu incepi de la sensor si urmareati firul, daca se intarzie cu raspunsul. Verifici continuitate si rezintenta (ohmi) sa nu fie mare. Daca totul e ok si valorile sunt ok schimbi senzorul de presiune admisie G31. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare. Touran 2008 , Motor 2.0 BMN - 170 cp. ,DSG

Imi da eroarea de mai jos dar doar mergand pe treapta sport la accelerari mai agresive, franari si iar accelerari. Are careva idee care ar fi problema ?  sau posibile probleme? Alte erori nu am inafara de aceasta.

012600 - Intake Manifold Runner Control 
               P3138 - 006 - Regulation Deviation - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 34
                    Mileage: 206122 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 19:21:34

             Freeze Frame:
                    RPM: 2560 /min
                    Torque: 40.0 Nm
                    Speed: 55.0 km/h
                    Mass Air / Rev.: 697.6 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 697.6 mg/str
                    Lambda: -21.1 %
                    Text: Kein Messwert verfuegbar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca de la clape de admisie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am si eu urmatoarea problema cu un golf 5 1.9 tdi BLS. Mesaj engine fault workshop pe BC,spirala palpaie. Am oprit motorul,am plecat mai departe totul ok vreo 2 km si a revenit problema. Am erorile din pozele atasateScreenshot_20190623-114833_Gallery.thumb.jpg.da05d2469de0759dcb159268a4596925.jpgScreenshot_20190623-114842_Gallery.thumb.jpg.1c3893c0cf96bb0bcb99d60d70d23113.jpg

Modificat de m1980geo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pt m1980geo 

possible symptoms

SymptomsMalfunction Indicator Lamp (MIL) active

Possible Causes

Vacuum LeakIntake Manifold Runner Position out of SpecificationFaulty Positive Crankcase Ventilation (PCV) System or Heating Element (N79)

Possible Solutions

Check Intake System for LeaksCheck Intake Manifold RunnerCheck (PCV) System and / or Heating Element if applicable

La celelalte 2 erori sunt bujiile incandescente, verifica, inlocuieste, daca persista e cablajul de la ele obosit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!Am un prieten cu un Vw Passat 2.0 tdi BMP caruia i s-a aprins in bord Check Engine!La scanare am gasit senzorul G448!Imi puteti spune daca este ok codul piesei?Trebuie neaparat OEM sau merge si Metzger?Multumesc!

B847A617-B128-44DE-AA7A-FCDE59276DB3.jpeg

ECF38C73-5641-404B-93CC-9A9E93E06B5C.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
ionalexandrudan

Salutare,

Mergeam linistit spre casa dupa vreo 4 ore de (moto)cosit cand "bing", Engine Fault - workshop dublat de spirala aprinsa in  bord. Eroarea se citeste doar cu masina pornita, am oprit masina sa pun diagnoza si nimic, nicio eroare memorata! Am dat o tura, s.a aprins aceeasi problema, am lasat masina mergand si "pac"...eroarea p2279. E singura eroare pe VCDS, altele nu am. Am atasat poze. Se aude si un fasait puternic, mai ales cand accelerez si intra turbo "sa-si faca treaba". Dupa ce apare eroarea nu mai pot accelera decat fff putin. Sa fie vreun furtun fisurat intre turbo si intecooler?

Multumesc anticipat de raspuns.

Dan

IMG-20190810-WA0024.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!