Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

P0403 ,eroare la partea electrica a egr-ului .Sterge eroarea ,daca mai apare trebuie inlocuit egr-ul . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si din cauza ei sa apara si spirala? De 50k apare eroare, dar se stinge singura, fara ca masina sa aiba simptome de nici un fel. Azi a fost odata cu spirala si cu limp mode, care dupa repornire a disparut spirala. Dar a ramas doar eroarea aceasta din poza. Acum e stearsa.

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza erorii respective apare martorul in bord.Daca problema persista trebuie remediata,afecteaza grav dpf-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Am verificat in toti acesti 50k dpf.ul periodic. Si se regenereaza f.bine. Aproape de 1 sau 2 grame. Dar voi tine cont de sfat si voi observa. Reapare eroarea, il schimb clar.

 

Deci spirala tot din egr. Ma gandeam ca e din alta cauza.

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

 

De curant am achizitonat un passat B6 1.9 bls 105cp 220000 km din 2007 blaumation pretul a fost de 4350 euro. Am Vag com iar la cumparare am verificat km si erorile totul era ok.Masina avea ambreiajul schimbat cu volant ,ditributia schimbata ,anulat filtru de particule  si turbina schimbata reconditionata.Ma gandeam ca ar trebui sa aiba o problema pe care am sesizat-o la cateva zile.

1.Mananca ulei exagerat adica 1 l la 1000 de km scoate fum al albastrui cu miros de ulei 

2 Dupa 150 de km sau dupa 3500 de ture imi apare spirala iar ca si eroare este 

6618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

O repornesc si merge

Am facut si log in mers Si am fost la  10 serviceuri cu 10 pareri diferite ,ba este egr ba de la supape ba ca trebuie segmentat ba ca turbo ba ca racitor.Eu merg spre 99 la suta turbo.Voi ce parerea aveti?

Azi am ridicato pe elevator si se vede putin ulei pe langa turbo insa nu asta e cauza pierderi ci pur si simplu il scoate pe toba de  esapament!

LOG-01-003-010-011.csv

Modificat de tudosie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Trebuie curata turbina....asta e doar efectul

Cauza e fumul alb....segmenti,supape....Altfel o sa trebuiasca sa iti faci abonament la curatarea turbine

Fa un test de compresie

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Passat b6 BMP 2007. Am cumparat masina si avea probleme cu pompa de motorina din rezervor. Inainte sa o duc la service, am spalat motorul, imediat a aparut spirala in bord. Am schimbat pompa, dar masina tot nu pornea. Pe tester da eroare la senzorul g28 (p0322 - Circuit intrare senzor turatie motor lipsa semnal - permanent). Am scos mufa, am curatat-o crezand ca a intrat apa si am pus aparatu de masura pe pinii 1-2 si 1-3 si am avut valori de 0,85v si 4,95v cu contactul pus. Surpriza a venit cand am montat mufa la loc pe senzor, masina a pornit super bine. Am oprit si am repornit, la fel, fara probleme. Am zis sa fac proba pe drum dar motorul a tremurat de 2-3 ori si s-a oprit, binenteles cu erorile prezente in bord. Acum pe langa eroarea P0322 am si P2016 (Intake Manifold Runner Position Sensor / Switch Circuit Low Bank 1) care nu se sterge.

 

intrebare:

1. Cablajul la senzorul g28 este ok si trebuie schimbat senzorul in sine care s-a defectat in urma spalarii motorului?

2. Eroarea p2016 are legatura cu oprirea violenta si implicit cu eroarea p0322?

Va multumesc si sper ca m-am facut inteles. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P2016 are treaba cu oprirea violenta. Desfa clapeta si vezi daca merge cursiv. Senzorul de turatie e unul de tip hall-vezi sa nu aiba pilutura/depuneri in zona de citire. Ptr p2016 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P2016 are treaba cu pornirea? As vrea sa rezolv prima data senzorul g28 ca sa pot porni masina. Il voi scoate afara maine si il voi schimba. Multumesc Pronet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca clapeta e blocata pe inchis, da. Ai sarma aprinsa in bord? Verifica si sig din compartimentul motor. Daca era dusa clapeta mai aveai eroare si pe ventilatoare -ptr v157 motoras clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sarma aprinsa, o aveam si din cauza senzorului g28. Nu am verificat siguranta, pe ventilatoare nu am eroare. Maine ma uit la siguranta in compartimentul motor, schimb g28 si vedem ce se intampla. Revin cu raspunsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am schimbat azi senzorul g28, dar imi ramane eroarea p2016. Nu am sigurante arse in tabloul de langa baterie. Exista vreo setare de baza a acestei clapete? Sau trebuie data jos si vazut ce e acolo? Masina porneste greu si ini clipeste martorul bujii, in plus se aude clapeta ca scoate niste sunete. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

G28 l ai pus OE?

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, Alin90 said:

Salut, am schimbat azi senzorul g28, dar imi ramane eroarea p2016. Nu am sigurante arse in tabloul de langa baterie. Exista vreo setare de baza a acestei clapete? Sau trebuie data jos si vazut ce e acolo? Masina porneste greu si ini clipeste martorul bujii, in plus se aude clapeta ca scoate niste sunete. Multumesc

Se poate face calibrarea din vcds. 01 engine, basic settings si acolo gasesti. Sfatul meu-desfa furtunul gros si vezi cum se misca la mana. Trebuue sa mearga lejer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Problema a fost manunchiul de fire de sub carcasa filtrului de aer unde am gasit 4-5 fire care se tineau doar in izolatie. Cred ca asta a stricat si senzorul g28. Am refacut firele problema, am sters erorile si masina functioneaza impecabil. Sper sa va ajute informatiile. Multumesc pronet pentru sfaturi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok dar cine a ros firele alea, soarecii? sau vine ceva peste ele si s-au ros in timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Izolatia de plastic + variatiile de temperatura. Izolatia firelor era casanta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi am ramas fara baterie,si am dat la automat de mai multe ori cu bateria slaba si s-a aprins martorul de Engine.Am dat curent si a pornit dar eroarea a ramas.Se poate stinge doar din tester eroarea respectiva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde la ce se refera resp eroare. Fa-i o scanare si posteaza rezultatul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi s-a atins singur martorul,neavand timp sa merg la un tester nicicum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin incearca sa inlocuiesti bateria, daca are probleme - altfel, risti sa deteriorezi iremediabil anumite module.

Eroarea a ramas stocata pe Engine, chiar daca martorul s-a stins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ,multumesc.Eu am facut postia ca am lasat pozitia si muzica cateva ore bune pana am spalat-o si curatat-o si posibil sa nu fie asa buna deja.Momentan am incarcat-o si e ok.Eu fac 3-4 kilometrii pana la servici si tot atat inapoi,pe frigul acesta si folosint climatronicul si scaunele incalzite e normal sa se termine si bateria parerea mea ca nu incarca suficient in acest interval scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Touran 2004 2.0 TDI. Am avut o problema cu ventilatoarele si clima. Recent am rezolvat problema, la un electrician. 3 fire rupte pe sub motor, înainte de mufa de la ventilator ( alta mufa) . Fire lipite, clima merge ventilatoarele merg, ( curios ca trage mai bine, display-ul din bord are intensitate mai mare si am curent si la lămpile de numar ca înainte nu aveam) tot bine si frumos. Primul simptom negativ au început sa se ardă becurile, iar azi a apărut eroare in bord semnul de la bujie( rezistența Galbena ) intermitent plus atenționare sonora “ Engine fault workshop”. A, si nu mai am nici tempomat. Nici martorul de la tempomat nu se aprinde in bord. Ce sa fie ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!