Jump to content

S Kodiaq Moon White


yanq

Postare recomandată

Da. Am MiB2.5 si parte din modificari pentru activare se fac chiar in MiB 🙂

Din primele teste azi...e foarte fain sa ai acc-ul setat pe 130 km/h si sa reduca singur 50 ...30 astfel incat sa iesi din autostrada in mod "autonom".

La fel pe curbele de pe DN10 sa reduca in ele astfel incat sa nu fie nevoie sa franezi...

 

 

FB_IMG_1610034379044.jpg

FB_IMG_1610034380986.jpg

FB_IMG_1610034383900.jpg

FB_IMG_1610034370908.jpg

FB_IMG_1610034373490.jpg

FB_IMG_1610034376420.jpg

Modificat de yanq
Link către comentariu

Cine ne poate ajuta cu modificarile ? Eu am pACC dar primesc eroare ca nu este valabil in Romania si ca nu se poate connecta la server. 

Link către comentariu

Despre cum si unde se activeaza functiile va rog sa discutati in aria dedicata

 

Multumesc. 

Link către comentariu

Am inlocuit farul aburit pe garanție.Este fabricat in 18.12.2020. (Marti am facut revizia si joi am fost anuntat ca deja sosește 🙂 Asta da promptitudine din partea service-ului!). Evident, am montat imediat si folie pe far/proiector. Insa ce am gasit prin Bz, adica no name. Macar protejeaza.

Profitand de demontarea barei față am schimbat si extensia ei pe care o aveam de foarte mult timp.

 

Si facut si geometrie. Era necesară.

 

FB_IMG_1610546147618.jpg

FB_IMG_1610546150234.jpg

FB_IMG_1610546154667.jpg

Link către comentariu

Si in realitate chiar folosesti pACC in conditiile astea adică sa reducă singur la 50, la 35 (după caz) sau ai facut-o doar sa fie pe mașină? Imi închipui ca trecerile astea de la o viteza la alta iau timp, nu sunt hotărâte, ca input-ul unei persoane. 

Frumos pe la nenea contele, pe acolo... :)

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Schimbarile de viteza in functie de informatiile din harta/indicatoarele recunoscute sunt foarte prompte. Nu are ezitari. Spre exemplu in dreptul indicatorului de intrare in localitate are exact 50. imediat ce ai iesit creste la limita maxima legala 🙂 

Intradevar, limitele de 50, 30 pot fi "deranjante" pentru ca in realitate nimeni nu reduce viteza exact la limita.

Insa sunt 2 setari distincte selectabile separat: limitele de viteza si curbele. Se poate lăsa setată doar a doua.

Link către comentariu

Nu se poate umbla prin parametri astfel încât limitele de viteză să fie setate cu o bonificație  de 9 km/h?

 

În localitate să meargă cu 59 km/h, la limită de 30 cu 39 etc.

Link către comentariu

Am intrebat si despre asta insa mi-a raspuns ca dureaza peste 6 ore implementarea unui marje setabile la viteza.

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Chiar daca nu am mai postat de ceva timp nu inseamna ca nu s-a mai intamplat nimic 🙂 astazi cei 62000 km îi jubilăm cu cateva noi update-uri sw:

- Air Conditioning (08) a primit o nouă actualizare de la sw version 2005 la 2202

- Driver Seat (36) sw version de la 23 la 24

- Gateway (19) a primit noul Software number 3Q0907530AG cu sw version 5422 (de la 5323) si cu ultimul odx 013026.

Ca de obicei totul a decurs fara probleme si la final zero erori.

Rezultatul: MY2018 cu sw 2021  🙂mulțumită colegului @sabinx

 

 

 

Screenshot_20210214-171719_OBDeleven.jpg

Screenshot_20210214-152854_OBDeleven.jpg

Screenshot_20210214-151359_OBDeleven.jpg

20210214_141135.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Citeam în urmă cu două weekend-uri preview-ul la eveniment al lui @Doomy și gândeam așa lăuntric "băi, cât tupeu pe colegu' să îmi subtilizeze scenariul cu aproape toate detaliile și să îl prezinte aici ca și cum ar fi fost al lui!" 😆

 

Pe atunci fiind soare și primăvară la oraș dar încă zăpadă spre munte am zis in stilul caracteristic... ar merge un Comandău!

Dar nu pe DN10 că încă nu dinamitaseră stânca de 300 to de pe Siriu, nu pe Secuiu că e "offroad clasic"...ar merge pe traseul alternativ Bâsca Mare (Varlaam stânga - partial drumul spre Vf Peteleu...si tot înainte). Ceva mai spectaculos, serpentine, diferente de nivel și sălbăticie si aprox 15-20 cm de zăpadă...asta deși în dimineața respectivă fusesem avertizat amical că nu ar fi practicabil.

Evident că traseul a debutat cu un peisaj feeric dupa ce am iesit din ultima localitate Varlaam - apoi zapada, căprioare, ursuleți...ce mai! Kodi era în elementul lui! Și noi la fel.

După vreo 14 km de traseu am întalnit chiar și alte 2 mașini, semn ca nu eram chiar singurul nebun pe acolo în sălbăticie (despre una dintre ele am aflat seara la pensiune că era chiar 2x4 !) si a reusit sa urce cu bine serpentinele la întoarcere - coborârile din clipul meu).

Doar că după încă vreo 2 km traseul era întrerupt brusc de un stâlp de electricitate căzut de-a curmezisul drumului, fără posibilitate de ocolire. Asta e...înapoi! În apropiere am identificat repede pe gps un drum alternativ ce părea a avea conexiune dincolo de stâlpul căzut și am zis ca...e de încercat. Doar ca nici nu m-am obișnuit bine cu noua rută că din adâncurile zăpezii, bine ascuns pe drum, un bolovan și-a propus un contact inevitabil și direct, penetrând cu succes baia kodiței. 1-0 pentru bolovan.

Succesiunea a fost cam așa: buf, 30 sec de liniște si apoi un țiuit asurzitor si roșu în fața ochilor (era mesajul vizual cu "lipsă ulei, opriți motorul"). Privind cu admirație în urmă...doar ulei pe intinsul alb al zăpezii! Evident a urmat un "fuck!"...momentul în care neuronii par să calculeze fiecare în mod individual neoferind soluții viabile pentru a ieși cu bine din nefericitul context. Calcule, simulari....analizate toate premisele: cea mai apropiata asezare locuită 15 km, zonă fara semnal mobil 10 km,  înainte pe jos sanse inexistente să apară cineva avand in vedere stâlpul cazut....deci înapoi. Evident pe jos. După estimari, nu aveam sa iesim din padure pana la apusul soarelui dar era un rationament bun pentru pas accelerat chiar daca zapada era evident si ea un plus de efort. După vreo 3 km in care parcă merseserăm 10, auzirăm un zgomot salvator. Era un...Duster urmat de un Evoque care rataciseră drumul luându-se dupa indicatoare din Varlaam care arta Comandau inainte/Comandau stanga. Evoque de abia se strecura pe drum măturând zăpada. Povestim repede salvatorilor isprava si stabilim de comun acord sa incercam sa tractam kodița "pe liber" cu Dusterul aprox 1 km pana în drumul principal pentru ca apoi sa o "abandonăm" acolo si sa revenim cu ei in Varlaam. Insa mare greseala. Dupa vreo 3-400 m de tractat in care am reusit sa suspendăm fața Dusterului pe un alt bolovan ascuns si el in zapada (ridicat pe cricuri, scormonit zapada, etc) Dusterul ajunge pe o traectorie gresită în șanț fara vreo sansa de a mai fi scos. Calculam repede daca merita riscul de a incerca cu Evoque sa scoatem Dusterul (apreciem ca nu, prin prisma faptul ca avea si copii in el) și ne intoarcem toti ca sardinele doar cu Evoque pana in Varlaam. Evident ore bune pierdute...seara se apropia si aveam 2 masini de salvat. Sau macar una, cealalta fiind indisponibilizata din lipsa de ulei si mare gaură in baie.

Cu ceva noroc la ferma de sub penteleu gasim un L200 cu un tanar receptiv sa ne ajute...si iar inapoi pe traseu. 

Cand ajuseram aproape de locul incidentului ne uitam mirati cum o "silueta" era dincolo de kodiaq, in lateral față, uitandu-se prin parbriz in masina. Mă, cum dracu! un om pe jos în mijlocul pustieții! Ne apropiem si mai mult..si ce sa vezi? Câtamai namila de urs cocoțată cu labele din spate pe roata stanga față iar cu labele din față făcea pâlnie precum un om ca sa vadă înăuntru prin parbriz...si nu se sinchisea de noi! Probabil mirosul de ulei cald l-a ademenit și a vrut sa socializeze ca intre urși. Chiar daca el marele brun de carpati, iar ăstălalt alb13 de alaska și stricat la stomac(aka ulei scuipat).

Până să scoatem telefoanele ca să surprindem comuniunea dintre fiare și să-mi amintesc cum pot ridica piedica la walther cu un singur deget, brunul a pornit-o agale spre padure și s-a facut nevăzut.

Au urmat minute bune până am repus Duster-ul pe drum, i-am multumit pt timpul pierdut alaturi de mine și am rămas ca "remorcuță" pentru L200 care, cu o medie de 4-5 km pe ora si cu multe peripeții pe serpentine la urcare a reusit sa ma aduca în noapte aproape de Varlaam (de unde a doua zi m-a preluat platforma).

De aici....urmare clasică. Service, casco și suntem ca noi! Totul pe repede înainte prin bunăvoința si profesionalismul unor oamenii ce știu să își facă meseria așa cum trebuie.

 

Profitand de ocazie am trecut si la rotile de vară, stergatoare noi și inlocuit si o bieletă spate...ruptă (probabil defect de fabricație 😆 ).

 

FB_IMG_1617302236677.jpg

FB_IMG_1617302233709.jpg

FB_IMG_1617302227320.jpg

FB_IMG_1617302231151.jpg

FB_IMG_1617302223337.jpg

FB_IMG_1617302206706.jpg

FB_IMG_1617302217627.jpg

FB_IMG_1617302220398.jpg

FB_IMG_1617302214913.jpg

FB_IMG_1617302209710.jpg

FB_IMG_1617302200194.jpg

Link către comentariu

Felicitari pentru aventura pusa la portofoliu ! 

Totul e bine cand se termina cu bine , fiarele se repara sau se schimba , bine ca sunteti voi OK. 

 

Iti sugerez sa mai arunci o privire pe recomandarea asta data anul trecut  :  

La traseele pe care te aventurezi tu este absolut necesara o astfel de dotare , era doar o chestiune de timp pana se intampla asa ceva folosind scutul de plastic :(

La cati bolovani am macinat eu cu scutul de metal ,  aveam cel putin 10 aventuri pana acum care implicau schimbatul baii de ulei daca nu il aveam. 

 

Ca si recomandare zic sa mergi pe un model AM , cel de scout nu are prinderi laterale de rezistenta verticala . 

 

Link către comentariu

Deconteaza CASCO si aventurile offroad? :)

 

Parca tot mai multi pasionati aici pe forum de aventuri d-astea, extreme :lol: 

 

Who's next? Este de munca pentru a-l depasi pe @Doomy si @yanq :lol: 

Link către comentariu

Deconteaza daca are bifat in polita Casco si deplasarile pe drumuri neamenajate altfel ma indoiesc .

Link către comentariu

Stimati domni, eu conduc doar pe drumuri publice 😆 Acolo e DC173.

Sa nu uitam ca in Romania inca mai exista si drumuri naționale (dn-uri) neasfaltate.

 

Legat de subiectul scut metalic analizez in prezent modelul de la Milotec

https://milotec.de/Milotec-Unterfahrschutz-passend-fuer-Kodiaq::3705.html?MODsid=4dde213330b6ca261826103388b1c3e5

 

Insa am 2 retineri: pretul de 4 ori mai mare fata de cel facut la Odorhei (si care nu are decupătura pentru evacuarea vebasto) si grosimea de "doar" 3 mm aluminiu, care este la fel de gros ca cel românesc de oțel. In condițiile in care prin ro pentru alte masini scuturile de aluminiu au si 6 mm grosime.

Link către comentariu

Daca ai trecut la rotile de vara inseamna ca te cumintesti vreo luna sau ca te risti sa mergi cu ele?! :)

Link către comentariu

Interesantă aventură!

 

 Cei de la Odorhei nu pot efectua decupajele pentru evacuarea încălzirii auxiliare?

Link către comentariu

@acidone77 este optiune speciala de bifat la casco pentru drumuri nemarcate  , dar nici la mine nici la yanq nu este cazul , ambele ori sunt drumuri comunale ori judetene , ambele marcate pe harta , chiar daca nu au asfalt , daca te duci mai pe nord in tara o sa vezi ca o mare parte a drumurilor marcate pe harta cu DJ au in cel mai bun caz pietris batatorit pe ele , in rest esti la mila naturii  nu vreau sa mentionez de cele cu DC.....unele se mai intersecteaza cu rauri si nu exista pod ... 

 

Revenind la subiect , am uitat sa iti mentionez @yanq , daca ai webasto trebuie sa ai decupaj in scut.   Scutul mentionat de tine este premium si usor (aluminiu) dar nu imi inspira personal incredere - mergi pe ceva de otel .  Nu mentioneaza daca are prinderi verticale , eu cred ca se prinde doar in punctele vechiului scut de plastic.  

 

Cel de la "odorhei" intruneste acest criteriu .  Doar ca trebuie sa le specifici la achizitie ca ai modelul cu Webasto sa iti faca decupajul corespunzator (daca este cazul) .  

PS tot de acolo il am si eu.

Link către comentariu
3 hours ago, drign said:

Cei de la Odorhei nu pot efectua decupajele pentru evacuarea încălzirii auxiliare?

 

I-am abordat in urma cu ceva timp ca sa aflu mai multe detalii si telefonic si pe mail insa nu sunt comunicativi deloc.

La mailul cu intrebari solicitare detalii am primit raspuns inapoi doar link-ul catre produs si nimic altceva (link pe care evident il stiam si eu ca doar îi intrebam despre produsul lor). Am vaga impresie ca scutul lor fură un pic din garda la sol care si asa e foarte mică. Îi intrebasem si daca au vandut vreunul pana atunci pentru kodiaq/daca au poze cu el montat pt ca in pozele de prezentare numai kodiaq nu era masina ...dar nimic.

Link către comentariu
On 4/2/2021 at 11:24 AM, Rave said:

Daca ai trecut la rotile de vara inseamna ca te cumintesti vreo luna sau ca te risti sa mergi cu ele?! :)

Nu cred ca as avea de ce sa imi fac griji. Sunt totusi ATR-uri cele de vara.

Nu am avut ocazia pana acum sa le incerc si in zapada. 

Link către comentariu

Astăzi doar noroi. O tentativă de relaxare pe lângă mina de petrol din Monteoru.

 

FB_IMG_1617558273546.jpg

FB_IMG_1617558262796.jpg

FB_IMG_1617558270881.jpg

FB_IMG_1617558268453.jpg

FB_IMG_1617558265895.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!